Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Pienaar happy with next generation coming through
17 October 2011

Vodacom Blue Bulls coach Pine Pienaar said management have put the disappointment of missing out on the Currie Cup playoffs behind them and found delight in the young talent they have developed during this year’s competition.

Speaking to Ockie de Villiers of Sapa, Pienaar admitted that in his first year in charge of the Blue Bulls, he had a tough task of blooding new players and keeping the team competitive.

The side had a final stab at qualifying for the playoffs on Friday when the Bulls comprehensively beat the Leopards 92-21 in Pretoria.

Western Province, however, poured cold water on their ambitions as they beat the Pumas in Cape Town to secure the fourth-place with one log-point separating them from the Bulls.

"I think all the players put their hands up tonight [Friday] but there were a number of young players who got an opportunity to play Currie Cup and did well," said Pienaar.

"Especially players like Arno [Botha] and CJ [Stander] played really good rugby and I think that really excites us about the future.

Pienaar said the new-found talent will keep players who are regulars in certain positions on their toes and add pressure for them to perform.

He, however, said advancing to the playoffs would have been the first prize and they gave themselves some hope with Friday’s performance.

"One thing that I can say is that at one stage we were bottom of the log and the guys stuck together and showed a lot of commitment.

"We fought our way out of that hole and gave ourselves an opportunity. Unfortunately, last weekend we did not play that well and Griquas punished us for that," said Pienaar.

The Bulls' captain Gary Botha, who played in his last match for the Pretoria-based side, said the youngsters in the team had picked-up a wealth of experience during the season.

"Luckily, the young guys learnt different things this year. They’ve played pressure games like the ones at Newlands, the opening match against the Sharks, away against Griquas and now the match at Loftus to put 90 points on the board," said Botha.

The skipper said the players had grown in stature, which boded well for the team’s future.

"I think there are loads of young players who have come through but we said at the beginning of the season that we are not in a building phase and have to compete and win cups," he said.

"Unfortunately, the position we are in is not acceptable for Blue Bulls standards, we nevertheless gained experience out of it."

The 30-year-old Botha has signed a two-and-a-half year contract with French club Toulouse, but said he could still make a return to the Bulls at the conclusion of his spell in France.

"I played for two years in England and came back with some tricks and hopefully I can come back with some more," said Botha.

"I received another opportunity and will not play for another union other than the Bulls."

Please log in at the top of the page to post comments
Comments
111
#107 Jy gaan met n bang wakker word in die super 15. Vergelyk Zane met Cory Jane of Isreal Dagg, Pierre met Keven Raid (miskien verkeerd gespel) of Wynand met Sonny Bill. Sorry maar geen vergelyking!
Posted by Bull perd on 19 October 2011 18:38
110
Bomskok,

OK, goed, gaaf.

Ek stem nie saam met jou nie.
En dis waar dit sal bly lyk my.
Di lyk asof jy by sekere blogs rondhang en jou opinies daar vorm.
Ek het hieronder geskryf dat Stegmann nooit die kanse gehad het wat Brussow gehad het nie-

- Hy was eers nie gekies onder die 2009 reels soos Brussow, toe hy moes gewees het, want hy was beter in die 2009 Super 14 as Brussow- GEEN twyfel daaraan nie.


- Toe is hy beseer en gekies einde 2010 toe hy nog nie herstel het nie en 5 maande laas gespeel het, maar tog was hy goed gewees.

- Toe 2011 sit hulle hom in die mees patetiese Springbok b spannetjie waar hy die enigste een was wat hard gewerk, het dit was boonop nog op toer teen die A-span Allblacks en Wallabies.

Nou wat bedoel jy hy kannie die trappie Bok-toe klim nie???
Jammer, maar ek dink ek weet bietjie meer oor wat daar aangaan, en hoe die flanke speel as wat jy weet, en soos jy kan sien stem ek net nie saam met jou nie, en die hele gesprek lyk my gaan op dowe ore val (as enigiemand ooit daarop afkom).
Posted by Las on 19 October 2011 17:00
109
Las,
ek haat nie vir Stegman nie, ek dink hy is 'n great super rugby speler en curriebeker speler,maar dis ongelukkig waar dit ophou. Hy is soos Wynand Olivier, kan net nie die trappie na internasionale rugby maak nie. vir die Bulle is hulle egter goud werd.
Wat Spies betref, ek wens hy het Stegman se hart of Dewald Potgieter se hart gehad met sy Incredible Hulk lyf.
Feit van die saak is Spies was pateties in die super rugby reeks en het in 2007 teen Engeland op Bloemfontein laas goed gespeel in 'n Bok trui. Hy tackle nie, sukkel om 'n bal te vang en lyk oor die algemeen redelik verlore op die veld, of mis ek iets?
Posted by Bomskok on 19 October 2011 15:54
108
@103 dankie,is die maar nog gevaarligte wat flikker nie--Habana is tog WP
Posted by Anti Province on 19 October 2011 15:54
107
Spies at 8 - Zane at 15 - not negotiable. Potties as Captain. We gonna kill next year - GO BULLS! Cant wait for 24 February.
Posted by BullsRbest on 19 October 2011 15:50
106
@ Bomskok #104,
Tog tik ek op die webblad tydens wedstryde.
Simpel ding, ek is n toeskouer en onderstuener wat die waarde van flank soos Stegmann raaksien. Ek is nie die eenigste een nie.
Ons mag maar van mekaar verskil, Lekkerblou het dit goed gestel:
"Ek het respek vir jou opinie.Net soos vir die ander manne se opinies."

Maar se tog net iets wat helpvol is wat ek n normale antwoord op kan gee. Verbaas my glad nie dat jy op die Stegmann-haat bandwagon is nie.
Ek waardeer dit nie dat jy vertel dat Spies se vrou weggejaag moet word en Spies uit die span uiitgelaat moet word wat hy "lyk soos Tarzan maar speel soos Jane" ens.

Stegmann hoef homself nie te verdedig nie, veral nie op die klein webtuiste nie, dit sal nie eens by hom opkom nie. Ek dink net jy maak dit duidelik dat jou opinie niks betetek nie met die gemors wat jy tussenin skryf.

Posted by Las on 19 October 2011 12:03
105
Daar is geen fout met Stegman nie
Posted by Frickey B on 19 October 2011 11:59
104
Las is Stegman
Posted by Bomskok on 19 October 2011 11:30
103
#102 Anti Province Craig Livingstone is Habana se agent.
Posted by BK(Pretoria) on 19 October 2011 10:34
102
Ek lees op Blue Bulls tweets dat Hougaard ete saam met Craig Livingstone gehad het ,is hy nie WP se spelers agent nie.Kan BB23 my dalk reg help.Jacques Potgieter vir kapt
Posted by Anti Province on 19 October 2011 09:00
101
@ Bull perd 99
As jy in die roterings stelsel in ag neem sal ek se dat die los trio uit 6 tot 7 spelers moet bestaan. Dit gee die spelers genoeg begin games, bench games en selfs af games. So moet elke skakel paar geroteer en gerus word.
"But that might only be in a perfect rugby world"
Posted by Frickey B on 19 October 2011 07:16
100
Volgens Heineke Meyer is die CC enSuper afrigterskap geskei a.g.v die lang seisoen. Dit is geskei sodat die afrigters meer tyd kan spandeer met navorsing. Die Vadocom en CC is albei lokale reekse en is daarom min of meer dieselfde terwyl die Super reeks Internationaal is en die hele uitleg anders is. Van die reels tot die lang vlugte, selfs die tiepe rugby.
Heineke se pos beskrywing het ook verander, omdat hy nou direk betrokke is met afrigting sodat daar n eenvormige spelpatroon kan wees. Dit my vriende gaan veroorsaak dat die integrasie van jong spelers seepglad verloop.
Heineke of meneer Meyer soos hy dit werd is bou ook die volgende eeera in Buls rugby en soos hy se gaan dit groter en langer wees as die een wat ons geken het.

ONS BLOUBULONDERSTEUNERS IS AL REEDS BEDERF MET AL DIE WEN WEN.
Posted by Frickey B on 19 October 2011 07:10
99
#98 stem! J. Potgieter is 200% beter as Dewald. Hy is te lig en nie so aggresief soos J nie. CJ, Teck, en Arno gaan groot spelers raak. Die ou trio het baie kanse gehad en is regtig nie n beleging vir die toekoms nie insluitend Pierre
Posted by Bull perd on 19 October 2011 06:56
98
vastetes - Ek voel ook chilli moet n kaans op kaptein kry, as nie s15 dan cc. Slim speler weet net hoe die ander spelers hom sien as n kaptein nie. Dit is maar n span besluit.
Bluedog - ek glo ook dat ons volgende jaar n baie beter jaar gaan he mestsy die resgte speler gekies word. Spies/Potgieter/Stegman is klaar. geen impak as n trio nie. As die bulle wil goed doen dan moet hulle aanhou met hulle hardloop spel maar dit beterken ook hulle moet sulke tiepe spelers kies. Ek kies CJ/Teck/JPotgieter bo Spies/Potgieter/Stegman trio's , eersgenoemde is slim, goeie hande en viesie, vinng en dra die bal uitstekend. Spies en stegman het hul goeie games en eienskappe maar ek dink hulle tyd gaan min wees om vorm te slaan volgende jaar. nou ja Frankryk en die Lions, doen die ding en maak my jaar darm bietjie beter asb.
Posted by themanager on 18 October 2011 19:58
97
Ek wil vir die bulls management geluk wens met hul speler aanwinste die laaste 2 jaar. Die span is jonk en het baie qualiteit en as die bulle n leier in Victor se "mould" kan kry kan die bulle van 2013 weer vir n dekade oorheers. Bulls moet net aan hougaard vashou, as ons met wp moet beding dan begin ek sommer n insameling om hom hier te hou. weet iemand dalk wie die aander aanwinste is as die wp klonge?
Posted by themanager on 18 October 2011 19:46
96
Ek wil vir die bulls management geluk wens met hul speler aanwinste die laaste 2 jaar. Die span is jonk en het baie qualiteit en as die bulle n leier in Victor se "mould" kan kry kan die bulle van 2013 weer vir n dekade oorheers. Bulls moet net aan hougaard vashou, as ons met wp moet beding dan begin ek sommer n insameling om hom hier te hou. weet iemand dalk wie die aander aanwinste is as die wp klonge?
Posted by themanager on 18 October 2011 19:46
95
Bluedog - nie twak nie. In die begin van die cc toe ons so swak was het ons nie so baie bokke gehad nie en het ook met Zane op buite senter gespeel. Met die is daar ook uitgevind dat watermeyer, brumer, dippenaar , van de veldze , mabeta , jinka ave spelers is op die meeste. bulle het redelik spelers aan die bokke afgestaan gedurende die t3. DAn kom ons kyk toe wat gebeur daarna. Een of twe spels in die span en siedaar die spelpatroon begin werk. Bulls het voorlangs al die spanne hoorheers in die tweede helfde van die seisoen. Net omdat daar n ordentlike agsteman en losvoorspelers was. Ons het die opvolger op 10 gekry, n 12 wat eintlik die oorsaak is dat die bulle hardloop rugby gespeel het, venter moet speel. Se julle nou, pienaar vat die vodaom volgende jaar en baie moontlik baie naby wees aan die cc
Posted by themanager on 18 October 2011 19:39
94
welgedaan aan bb23. Pienaar rig vodacom af in 2012. Hopelik sal ludeke by die cb bly en kan pienaar as hulpafrigter aangewend word. Dit is die enigste wyse waarop hy ondervinding sal optel. Vorige blog vra my keuse vir afrigter. Frans ludeke vir cb en s15. Die twee poste moes nooit geskei het vanjaar nie.ja, 2008 was n moeilike jaar vir frans maar hy het baie goed geeindig e net net die semies ge mis. Dit was S14 en hy het dit twee keer daarna gewen. Pienaar was n ander storie. Hy was nie opgewasse vir die taak as cb afrgter vsnjaar nie. Ek glo volgende jaar sal dit beter gaan.
Posted by Bluedog on 18 October 2011 17:53
93
welgedaan aan bb23. Pienaar rig vodacom af in 2012. Hopelik sal ludeke by die cb bly en kan pienaar as hulpafrigter aangewend word. Dit is die enigste wyse waarop hy ondervinding sal optel. Vorige blog vra my keuse vir afrigter. Frans ludeke vir cb en s15. Die twee poste moes nooit geskei het vanjaar nie.ja, 2008 was n moeilike jaar vir frans maar hy het baie goed geeindig e net net die semies ge mis. Dit was S14 en hy het dit twee keer daarna gewen. Pienaar was n ander storie. Hy was nie opgewasse vir die taak as cb afrgter vsnjaar nie. Ek glo volgende jaar sal dit beter gaan.
Posted by Bluedog on 18 October 2011 17:46
92
15. Visser of kort n ander man
14 JJ Engelbrecht
13. Sadie
12. Venter/ watermeyer
11 bason

10 Steyn
9 Hougie

8 Kruger
7 Potties
6 steggies

5 kort een
4 Flip

3 gryling
2 chillie Kapt
1 Kruger

Posted by vasteses on 18 October 2011 17:33
91
ons verloor in guthro n groot speler wat moeilik vervang gaan word. ek is opgewonde oor die toekoms maar is bekommerd oor ons vaste voories vir volgende jaar, Flip speel hard maar staan onnodige strafskoppe af.
Werner kruger dwing op die stadium nie genoeg gesag as vasskop af nie. en Dean verloor die bal te veel in kontak, ek verstaan nie dat n man was se arm so verbind is as baldraer optree nie.
Posted by vasteses on 18 October 2011 17:20
90
ons verloor in guthro n groot speler wat moeilik vervang gaan word. ek is opgewonde oor die toekoms maar is bekommerd oor ons vaste voories vir volgende jaar, Flip speel hard maar staan onnodige strafskoppe af.
Werner kruger dwing op die stadium nie genoeg gesag as vasskop af nie. en Dean verloor die bal te veel in kontak, ek verstaan nie dat n man was se arm so verbind is as baldraer optree nie.
Posted by vasteses on 18 October 2011 17:18
89
manne ek hou van Spies as mens maar ons moet eerlik met mekaar wees. hy speel nie goeie rugby nie. verder dink ek Juandre kruger is nie fissies genoeg nie. ons kort slotte met "mungral" hy is meer van n loosie as vaste speler. miskien kan hy 8 speel hy het die spoed en bied nog n great opsie in lynstaan.

dus sal ek volgende jaar die volgende lostrio oorweeg

8 Juandre kruger
7 Potties
6 Steggiers
Posted by vasteses on 18 October 2011 17:13
88
Las

Soos ek jou gese.Ek het respek vir jou opinie.Net soos vir die ander manne se opinies.My lostrio vir volgende jaar.

8. Stander
7. J Potgieter
6. D Potgieter
Posted by Lekkerblou on 18 October 2011 15:39
87
Las

Soos ek jou gese.Ek het respek vir jou opinie.Net soos vir die ander manne se opinies.My lostrio vir volende jaar.

8. Stander
7. J Potgieter
6. D Potgieter
Posted by Lekkerblou on 18 October 2011 15:38
86
Lekkerblou,
Ek glo die kapteinskap le seker tussen Spies en Chilli.
Ek dink ook maar dat Steggies sal roteer met een van die onervare spelers soos wat die geval was met Kuun.
Dis geen geheim dat die Bul-afrigters self Stegmann as die no.1 flank aanskou. Teen die einde van die Super15 seisoen toe dit duidelik word dat dit broekskeur gaan het Stegmann volle wedstryde begin speel sonder om afgehaal te word. Nou wat se dit vir jou?

Stegmann is al van hoeerskool af in Grey College die "go to man". Van die nuwe spelers sal moet ander unie soek of bietjie vasbyt, want daar is nie genoeg plek vir almal nie, en die No.6 trui is Stegmann sin vir die volgende 2 jaar ten minste (kontrak). Potties, Teckies, CJ, Arno en Marnus en wie ookal kan maar stry en baklei vir n plek op die bankie.
Posted by Las on 18 October 2011 15:30
85
Las

Ek het ook baie respek vir Stegman.Moet nie n fout maak nie.Kyk my kaptein vir volgende is Chilli.Tog is daar ook ander bloggers wat glo D Potgieter moet kaptein wees.As D Potgieter kaptein gaan wees.Glo ek hy gaan 6 speel,want ek glo 7 is nou J Potgieter se trui.Met selfs Stander,Tecklenberg,Botha.Selfs Ross of Juandre kan ook sewe speel.So die 6 trui gaan of Steggies of Pottie wees.
Posted by Lekkerblou on 18 October 2011 15:19
84
@ Lekkerblou #83,
Jy laat dit klin asof ek een of ander "sagte plekkie" vir Steggies het en dat ek daarom bereid is om sy foute oor te sien.
Dis nie waar, as n speler nie die mas opkom nie sal ek liewer stilbly daaroor of reguit se wat ek dink.
Maar ek sal Stegmann prys want ek glo ons kan en hoort trots op te hom wees.

Rakend jou lysies: Ek dink Pieter Louw is heelwat beter as wat jy daar het. Maar rugby is nie n individuele sport nie, dit is moeilik en bietjie onregverdig om spelers so op n rangorde te plaas.


Ja ek het groot agting vir McCaw en Pocock, ek ken nie die twee manne regtig nie, maar natuurlik is ek bewus van hulle resultate op die veld.
Ek dink die best fetcher in SA is Steggies, ja. En dan Brussow. Ek dink maar net dat Steggies die perfekte attitude vir rugby het en dat hy taaier as enige ander speler is, en n ware teamplayer soos wat ek nog nooit gesien het nie.

Die bestes van die Drie Nasies ag ek as die drie bestes terwereld: McCaw, Pocock en Steggies. In hulle totale bydrae op enige gegewe dag is daar bitter min wat hulle van mekaar kan skei itv hulle waarde aan die span, maar hulle is heelwat verskillend in karakter en bou.
Stegmann pas goed by ons tipe spel in.
Posted by Las on 18 October 2011 15:07
83
Las

Almal het maar n sagte plek vir n speler of twee.Joune is Stegman.Niks verkeerd daarmee nie.Gaan jou nie probeer oortuig hy is n slegter speler as Brusow nie.Sal wel vir jou vra as jy die volgende "fethers"moet rate.Waar staan hulle?
1. Stegman
2. Brusow
3. F Louw
4. K Daniels
5. Baywatch
6. P Louw

En vergelyk hulle dan met.

1. Mcaw
2. Pocock
3. Warburton
4. O'Brien
Posted by Lekkerblou on 18 October 2011 14:49
82
Wynand mag dalk oky gewees het maar hy is vanoggend op geneem vir n skouer operasie.
Posted by Naudine on 18 October 2011 14:40
81
Ek sien op die afgelope paar blogs dat Dewald Potgieter nie gesien word as n kaptein in van julle oe nie. Ek stem glad nie saam met dit nie. Ek dink hy is die beste leier wat nou in die span is. Elke keer as Dewald die kaptein was, het die manne rustiger en met meer focus gespeel. Die discipline was ook baie beter gewees en hy kan ordentlik met n skeidsregter praat.
Posted by Naudine on 18 October 2011 14:39
80
@ Nitro #78,

Ek het die NZ - SA game 4 keer gekyk my vriend. Met die remote in my hand. Daardie tekkel wat gemis was op Jane was glad nie Stegmann sin om te maak nie. Dit was Smit en Danie se skuld daai.
Die een gemis op Carter wat soortgelyk, n agterspeler het agterom n flank beweeg wat besig was om onside te kom.
Dit vertel niks nie.
Meet ons nie die speler se waarde oor n genoegsame tydperk nie?
Stegmann het die beste tekkel slaagsyfer van ons flanke in die Super 15 gehad.

Ja, ons gannie mekaar oortuig nie. Brussow loop maar op water vir julle? Ok.
Nie so goed gegaan met Brussow in elke kragmeting teen Steggies. Ek neem in ag die verskillende spanne wat hulle verteenwoordig en deel van vorm, maar Steggies was Brussow se baas gewees meer gereeld as wat Brussow dit sou wou gehad het.
Posted by Las on 18 October 2011 14:26
79
Shannow dankie vir jou terugvoering en ek sien ons lyk baie belowend volgende jaar maar ons moet ook seker maak dat ons genoeg goeie spelers het vir die curriebeker want baie van die ouens gaan gekies word vir die bokke en ons moet kan saam gesels met die curriebeker, maar dit lyk goed vir volgende jaar
Posted by Corneluis on 18 October 2011 14:23
78
@las #76

Ja sure verdien Stegmann dalk bietjie meer krediet. Maar om te se hys beter as Brussow is absoluut twak.

Gaan kyk weer na die Tri nations game teen NZ dan sal jy sien hoe hy sommer net so tackles mis en ge-hand off word soos niks. Ook teen Griquas sal jy sien hoe hy Dusty Noble so slap probeer tackles toe is hy grond toe gedruk deur n no name brand vleuel wat toe sommer gaan druk het ook.
Posted by Nitronic on 18 October 2011 14:11
77
Julle moet ophou met hierdie "strafskop" twak.
JP Nel het gese hy sal nooit weer in SA speel nie, want hulle (en ons) het hom gebrandmerk as n "vuil" speler en n strafskopmasjien.
Staak dit demmit!
Stegmann verdien dit nie!
Posted by Las on 18 October 2011 13:52
76
@ Nitronic # 72,
Kom laat ek jou mooi verduidelik, ek gaan net 1 keer verduidelik:

Stegmann is n oopkant flank.
Die oopkant flanke word relatief baie gestraf (die afbreekpunte).
n Flank wat meer werk by die afbreekpunte doen sal meer kanse waag om gestraf te word.
Stegmann was meer by die afbreek as enige ander speler in die Super15 uit honderde spelers.
FEIT!

Nou wat se dit vir jou?
En hy was ook nie so baie gestraf nie.
Kyk hierdie naweek het hy die bal gesteel kort voor rustyd, en Berry vertel hom dis onmoontlik dat hy die bal so kon gesteel het, "hy moes dit op die grond gespeel het".
TWAK MAN!!!
Die camera het duidelik gewys hoe steel Stegmann dit volgens die boek.

Dit wys maar net dat julle persepsies help nie vee help nie, net dat dit die ref help om net so hard op Steggies te wees- want die toeskouers gaan tog nie kla nie, hulle dink self hy is n strafskop masjien. (sommiges)
Daar is klomp sulke voorbeelde.

Kyk teen die All Blacks toe hy die bal by Carter gesteel het, 3 All Blacks het strafbare dinge probeer, maar toe straf Alain Rolland vir Steggies.
Die enigste ou by daai ruck wat eintlik wettig was word gestraf!!!

Sommer nonsense.
Wat gaan jy nou se met Stegmannoster wat voorspeler vd jaar is?


@ Frikkie #73,

Ons HET n kort en donners sterke flank: Stegmanneer.
Het jy al ooit gesien dat iemand n bal van Steggies afvat?
Nee jy het nie, want hy is bliksems sterk en agressief en daar sit nie n bang haar op sy kop nie.

In my opinie is Stegmann beter as Brussow in elke opsig.
Ja ek het dit gese.
Ek gee nie om watse bleddie celebrity status Brussow ook al geniet nie, Stegmann het glad nie die kanse gekry wat Brussow gekry het nie.
Eers nie gekies onder 2009 se reels, toe beseer, en toe in die swakste B spannetjie wat jy al ooit gesien het.

Ons sal sien hoe kom Steggies reg van al sy beserings volgende jaar, maar ek het nog niks gesien wat my kan oortuig dat hy nie nogsteeds die heel beste is nie. Ek waardeer Brussow baie as speler, maar ek moet eerlik wees, Stegmann is Brussow se grootse nagmerrie.
Posted by Las on 18 October 2011 13:49
75
@bull perd #74

V D Heever kan maar gaan, nog nooit so bang speler gesien soos hy nie. Hy was swak die hele seisoen en teen Griquas was hy net pateties. Pierre moet reg kom weet nie wat aan gaan nie maar hy raak weg in die tight games en Alberts sou n beter keuse gewees het op 8ste man die wereld beker. Stem saam dat Chilli kaptein moet wees.
Posted by Nitronic on 18 October 2011 13:48
74
V D Heever kan enige plek gaan solank dit weg is van die Bulle af. Pierre moet n slag gedrop word dan sal ons sien of hy hom self reg ruk (Elke keer wat Willem Alberts opgekom het, het jy dadelik die verskil gesien en los Hougaard op skrumskakel dit is waar hy wil speel. Ons gaan hom vinnig verloor as ons bly om hom rond t-----k soos snorre. Chilli beste haker en Kaptein. Bonus! hy die regte kleur ook.
Posted by Bull perd on 18 October 2011 13:37
73
Nitronic hy moet net nie seer kry nie LOL Foukie dis wat ek gemaak het. Kan j Visser nie skrummie speel nie of is hy eintlik n losskakel. Dalk vir JJ met Jarno omruil aangesien Hougie kan cover op vleul.
Weet julle waar ons nog n fetcher kan kry??? Een soos Brossow of n Staffie luk. Kort en donners sterk.
Posted by Frickey B on 18 October 2011 12:03
72
@las #70

Dalk is ek bietjie hard op Stegmann wat my van gesit het van hom is dat hy heelwat strafskoppe weg gee, maar dit hang ook af wie dan die ref is. So dalk sal ek hom in my begin span sit in plek van Dewald. Maar hy moet my oortuig en dalk is hy stadig besig om sy beste vorm te herwin.

@frickey #68 if that's your first choice 22, who would cover scrummie if Hougaard gets injured?
Posted by Nitronic on 18 October 2011 11:52
71
Dit is vir my altyd verbasend hoe ouens tjol kan kwyt raak en dit hul opinie noem as die statistieke die teenoorgestelde se as hulle. Hoekom was/is Bakkies so goed as hy nooit driee gedruk het nie. Want hy het sy gat af gewerk waar hy as slot moes werk en die statistieke het dit vir ons geleer.
Stegmonster(soos een van die bloggers hom genoem het) is en sal altyd n doring in die oponente se vlees bly.
So het elke speler in dieselfde posiesie verskillende sterk en goeie punte.

@Nitronic kyk vir n slag n game en maak n punt daarvan om dit te sien wat jou minder voorkeer spelers reg doen.
DANKIE
Posted by Frickey B on 18 October 2011 11:48
70
@Nitronic #69

Ja nee sekerlik.
Maar ons gannie mekaar hier oortuig nie.
Daar is nie n manier wat Wynand nie as die best senter gesien word nie.

Steggies "speel nie deesdae sy beste" se jy?
Wat bedoel jy deesdae?
Hy het so te se die hele Currie Beker gemis. Terug van twee maande het hy n stil game gehad, dis verstaanbaar. Maar het jy die naweek se wedstryd gekyk? Steggies was weer op sy stukke.
En Steggies was by verre die beste Bok op toer in die Drie Nasies. En moenie vergeet hoe belangrik hy in die Super15 was nie, vorie van die jaar was hy wel.

So abs tog, moet nou nie almal aanhaal wat n Bul haat nie.
Ek wonder party keer waar julle jul opinies vandaan kry.
Posted by Las on 18 October 2011 11:37
69
@las #65

Dit is sekerlik my opinie as ek nie Spies skies nie of hoe? Vir my is hy een van die mees gespierde voorspelers in SA, maar tog is hy so vlou op verdediging ens.

Ek se Stegmann glad nie sleg nie maar kom ons wees eerlik hy speel ni deesdae van sy beste rugby nie.

Wynand sal my bench maak. IMO is Frasncois en Sadie net beter dis al.
Posted by Nitronic on 18 October 2011 11:25
68
15. Kirchner
14. Akona
13. Sadie
12. Olivier
11. Basson
10. Steyn
09. Hougaard
08. Spies
07. Jaques Potgieter
06. Dewald Potgieter
05. Kruger
04. Van Der Merwe
03. Kruger
02. Chilliboy
01. Greyling

Reserves
16.Willie
17.Kirsten
18.Stegman
19.CJ
20.JJ
21.Venter
22.Visser

Rotating players. All players will get same game time until the brake period, then the ones that proved themselves will get more game time, also semis and the final.
1.vd Heever
2. Louis
3.Vermaak
4.Warwick with
5.Arno
6.Steenkamp
7.de Klerk
8.D Steyn
The team might not be perfect but i prefer the core the same, with enough old hands on the park.
Posted by Frickey B on 18 October 2011 11:25
67
@ Nitronic #64,

Spies lyk soos Tarzan maar speel soos Jane?
Jy lyk soos Jane en tik soos Tarzan man.

Ek lag maar net vir julle sogenaamde Blou Bul onderstueners wat vir Steggies so sleg se.
Beste Bul voorspeler die jaar is Stegmann, maar "ons kort drigend n fetcher".
Sien jy't ook nie tyd vir Wynand nie.

Ja wat, ag maar geniet dit.

@ Frikkie B # 62,

Dasy +1

@ Franna #60

Ok dankie. Dog hy't weer n girl by n klub rondgeswaai :)
Nee goed, dan hoop ek hy herstel gou en wys dat hy die beste kan wees.
Posted by Las on 18 October 2011 10:47
66
Dagsê Blou mense

Dankie BB23
Posted by Nog altyd Blou Bul on 18 October 2011 10:42
65
Die Vodacom afrigter vir 2012 is Pine Pienaar! Groete
Posted by BB23 on 18 October 2011 10:30
64
goeie dag.

My span vir S15 sal so lyk.

15) Zane
14) JJ Engelbrecht
13) Sadie
12) Franscois
11) Basson
10) Morne
9)Hougaard
8)Stander (Spies is n show pony lyk soos tarzan maar speel soos Jane)
7) J Potgieter
6) D Potgieter (Het niemand anders en kort n fetcher dringend)
5)Kruger
4) Flip
3)Kruger
2) Chilli (C)
1) Greyling

Posted by Nitronic on 18 October 2011 09:46
63
Hi Frickey B en Frannabul

Ek het by 'n betroubare oord verneem dat Nollis Marais (tans 0/21 afrigter) volgende jaar die Varsity span en Vodacomspan gaan afrig.
Posted by Blou seisoen on 18 October 2011 09:40
62
Lekkerblou, met sulke goeie spelers, arigters, bestuur en supporters soos jy maak dit my net TROTS om n bloubul te wees. Daarom is my bloubul "sticker" op my bakkie die hele klap vol.
Dankie ou maat!!!!
Posted by Frickey B on 18 October 2011 09:33
61
Dit steek my altyd dwars in die krop hoe sommige ondersteuners van verskeie sport spanne redeneer.Daar kan mos nie verwag word dat spanne altyd bo gaan bly nie?Vat nou maar die Austaliese krieket span.Was op die kruin van die golf vir 10-15 jaar.Verloor spelers soos Warne,Glen MCGrath,Gilcrest,Hayden,Langer,Martyn op een slag.Dit is mos nou logies hulle gaan sukkel.Hulle het gebou en nuwe talent kom nou deur.

Ons as Blou Bul ondersteuners kan bevoorreg voel.Ons het in 4 maande se tyd uitstekende jong talent deurgebring.En in Heneyke iemand wat visie het om spelers te werf waar ons tekort skiet.Ons het n hoofafrigter in Frans wat n wonderlike mens en n goeie afrigter wat plat op die aarde is.Ons het n CEO wat bereid is om op ons blog met ons te gesels.Nou na n moeilike jaar is daar n klein groep ondersteuners wat alles wil platvee?Elkeen het sy eie opinie.My opinie is dat ek iets spesiaal voel in die groep vorentoe.Genoeg senior manne en honger jong talent gemeng met n bestuur span van formaat.Wat wil n mens dan nou meer he?GO BULLS!!!!!!!!
Posted by Lekkerblou on 18 October 2011 09:22
60
Wynand se skouer operasie was voor laas Saterdag se game al geboek. Niks ernstig nie, net iets wat moet gebeur in die af seisoen!
Posted by FRANNABUL on 18 October 2011 09:07
59
Dankie Franna, ek het nogal so vermoed. Hoe lank voor die ander unies weer die Buls volg.
Posted by Frickey B on 18 October 2011 09:03
58
Frickey B, Pine gaan vodacom span afrig!
Posted by FRANNABUL on 18 October 2011 08:57
57
Bluedog - hou verby, die Bulle het jou nie nodig nie.
Posted by Bloumens on 18 October 2011 08:28
56
Ek dink nou aan iets!! As ek verkeerd is help my gou reg asb.
Al die unies het n Vodacom afrigter en n super/CC afrrigter reg??? Ons het n CC afrigter en n Super afrigter. Ek is nie seker van die Vodacom nie want Heineke het die seisoen oorgevat met die vertrek van Serfontein.
Iemand enige inligting hieroor??????????????
Posted by Frickey B on 18 October 2011 08:10
55
@Aiken Drum
Ek stem saam met jou. Nog n jongeling wat my geweldige genot gee om dop te hou is Jono Ross.
Selfs W.Small.Smith,T Ismael, Dolly en Blommetjies val in hierdie kategorie.
Dink net daaraan: Hoeveel wil Heineke vir Pine en Frans bederf, met al die jong talent. Of bederf hy ONS.
Posted by Frickey B on 18 October 2011 08:03
54
Gee vir Pine n kans,is nie hy wat se slaan die bal aan nie,of wees slapgat nie,of speel onkant nie,of wil nie wen nie.Groot dinge is oppad vir die Bulle,hoop FL betrek Pine by die S15 span
Posted by Anti Province on 18 October 2011 07:44
53
More Vriende.

Eerstens Wynand sterkte met daai skouer operasie, hoop jy herstel goed en volkome.

Verder wat verby is , is verby. Ek bly trots op my span, ja daar was teleurstellings, maar so is die lewe. Geen span kan altyd onoorwonne bly nie. Ons kan vir dae sit en redeneer oor waar dinge verkeerd gegaan het ens.
Ek het egter volle vertroue in Heyneke Meyer en sy groep afrigters en spelers.

Ek is ook een van daardie wat glo die geskiedenis herhaal homself, en as jy 'n Blou Bul is , is dit 'n goeie ding.
Want ons het 'n ongelooflike geskiedenis, vol sukses en legendariese spelers.
Ek twyfel nie dat die toekoms ook derhalwe baie belofte gaan inhou nie.

Die hoof rede vir my optimisme, is dat ons nou defnitief goeie en gesonde mededinging in bykans alle posisies het, veral tussen die losvoorspelers en agterlyn spelers.

Ek wil nie juis spelers uitsonder nie, almal maak deel van die span uit, maar sal tog paar name noem. Ons het reeds gesien hoe van ons jonger spelers soos Francois Hougaardt, Dean Greyling, CJ Stander,Juandre Kruger al klaar hulle merk gemaak het.
Praat nie eens van bestaande staatmakers soos Wynand Olivier, Piere Spies, Zane Kirchner, Werner Kruger, Flip van der Merwe, Deon Stegman, Dewald Potgieter ens.

Ons het ook goeie nuwe aanwinste gekry:
Jano Vermaak is 'n puik aanwins vir die bulle, met hom en Hougaardt op skrumskakel is daar goeie diepte en mededinging. Daar is ook die bykomende bonus dat Hougaardt ook vleuel kan speel as die nood druk.
Jacques Potgieter, wel hy laat my so bietjie dink aan 'n Pote Fourie ... staan terug vir niks nie. Goeie 7 flank, pas defnitief mooi in die Blou Bul masjien. Ek reken ook Juandre Kruger kan met tye ook op sewe flank aangewend word.
Johan Sadie lyk ook na 'n goeie senter, hou die spel mooi aan die gang en dink ook goed op sy voete.
Dit gaan interressant wees om te sien , waar en hoe hy in die agterlyn aangewend gaan word.
Ek weet nie wat die posisie is rondom Watermeyer nie, maar persoonlik hou ek van hom as senter ... hopelik kan hy behou word en die senters almal speel kans kry.

JJ Engelbrecht lyk na 'n sterk atleet, sy koms sal help vir meer en gesonde mededinging tussen die vleuels.
Ek hoop Akona word verdere beserings gespaar, want ek hou van sy werksetiek, die man nes Mametsa van ouds speel altyd met 'n groot hart. Gerhard van den Heever en Bjorn Basson het weer baie spoed.

Wilhelm Steenkamp se terugkeer sal ook help op slot, ek glo sy tydjie weg sou hom help. Hy sou defnitief gebaat het met die meer speeltyd .

Vir my is jong Arno Botha egter , nes CJ Stander en Francois Venter defnitiewe spelers wat groot belofte inhou.
Ek het al voorheen gese hoe beindruk ek is met CJ Stander. Arno Botha het my egter net so beindruk, die jong man het spoed, krag , goeie hande en meer indrukwekkend is die feit dat hy duidelik ook dink op sy voete.
Die drie jonges , gaan nog groot groot rugby speel.

So nee wat , ek glo die toekoms lyk goed. Ja ons gaan nie oornag manne soos Victor, Bakkies, Danie , Gary , Guthro en Fourie sommer net vervang nie. En mens mis hulle in daai blou trui. Geen mens vervang 'n ander nie, maar gee die ouens bietjie kans, dus nie lank nie dan domineer ons weer.

So aan al die spelers en afrigter, hoop julle rus en herstel goed uit. Dan sterkte met julle beplanning en voorbereiding.

Blou Bul Groete.



Posted by Aiken Drum on 18 October 2011 07:40
52
Net vir interesanrheid:
Jannie du Plrssis word tans is die no1 vaskop in SA beskou. Met sy volgende verjaarsdag in Nov is hy 29 jaar oud. Hy word Spring bok in 2007, die jaar waarin hy 25 jaar word.
2008 Was hy in 'n Sprinbokspan? 26 jaar
2009 John Smit was die meeste kere vaskop. BJ Botha was ook gebruik 27 jaar
2010 Het eers in die middel van Superrugby begin hy goeie rugby speel. Vestig homself as no1 28 jaar.

Werner Kruger het vanjaar 26 jaar geword. Soos ek dit sien sal hy eers van nou af sy beste rugby begin speel.
Frik Kirsten het vanjaar eers 23 geword. Rossouw de Klerk was vanjaar 22. Hulle tyd kom nog.

Vaskoppe vat langer om hulleself te vestig as enige ander posisie.

Posted by Stapper on 18 October 2011 07:39
51
O blikskottel!
Ek sien Wynand is hospitaal toe vir n skouer operasie.
Aggenee! Ek hoop nie dit foeter sy voorseisoen voorbereiding op nie.
Wat het gebeur?!


Weer n wille partytjie gehad soos daai keer toe hy sy rug kamma beseer het ;)
Ai tog Wynand, jou blerrie stouter.
Posted by Las on 18 October 2011 07:20
50
@Bluedog 10 Springbokke maak nie n groep van 22+ spelers nie. Hoe sal jy se het die jong talent daar gekom???? Natuurlik ja die afrigter wat Pine is het hulle opgetrek. As hy moes wag vir die strukture om in plek te val, het n paar van hulle nog o/21 gespeel. Jy noem dit jong talent wat die afrigter raak gesien het.
Ek stem saam met Bloukaap! Wees net geduldig. Kan jy onthou wat met Frans Ludeke gebeur het in 2008
Posted by Frickey B on 18 October 2011 06:56
49
Almal het hulle opinies. Feit is die Bulle het net hulle self te bedank omdat hulle nie in die semi's is nie. Dit is niemand anders behalwe die Spelers se skuld nie. Al Coach wie ook al, die spelers moet dit op die veld gaan doen, nie die Coach nie. Daar is meer as genoeg talente volle spelers om al die bekers te wen. Ons Bul ondersteuners het baie bederf geraak die afgelope 10 jaar dat ons altyd wen. Met die regte af seisoen program en voorbereiding sal die Bulls goed doen en ten minste semi finaal speel in 2012 se Super 15. Daar is n paar spelers wat wel Bokke is, soos Dean en Werner wat ek dink op die oomblik nog moet verwerk dat hulle net n gap gevul het by die Bokke en dat hulle nog steeds hard moet werk om weer Bokke te wees. In elk geval ons moet ons span ondersteun, nie afkraak nie! Go Bulls 2012!
Posted by IRC on 18 October 2011 06:52
48
@ Bluedod 45,

Het jy dieselfde kwytgeraak oor Ludeke in 2008?
Of wat van 2011?
Of wat as die LRU soos jy gedink het in John MItchell se eerste seisoen?

Komaan man, wees bietjie geduldig.
Posted by Las on 18 October 2011 01:47
47
Bluedog, watter afrigter sou jy aangestel het en waarom sou jy die spesifieke persoon wou kies?
Posted by bloukaap on 17 October 2011 23:16
46
Watter twak praat hulle oor pienaar. Jong talen wat hy deur gebring het. Nee, mnr pienaar, met 10 bokke in die span kon jy nie die semies haal nie. Kan nie wag dat Ludeke weer die span oorneem nie en behoorlik afrig nie. Bb23, hoop jy lees hier vanaand. Julle het aangejaag deur pienaar te kontrakteer. Vir hoeveel jaar nogal. . .
Posted by Bluedog on 17 October 2011 22:50
45
Watter twak praat hulle oor pienaar. Jong talen wat hy deur gebring het. Nee, mnr pienaar, met 10 bokke in die span kon jy nie die semies haal nie. Kan nie wag dat Ludeke weer die span oorneem nie en behoorlik afrig nie. Bb23, hoop jy lees hier vanaand. Julle het aangejaag deur pienaar te kontrakteer. Vir hoeveel jaar nogal. . .
Posted by Bluedog on 17 October 2011 22:49
44
Bom,

Jou stelling oor die "monsters" - dis seker hoekom die BBM vir Jacques Potgieter gekontrakteer het - hy is 1.94 en 115 kg. Nie so erg klein teen Alberts se 1.92 en 119 kg nie.

Vir die ouens wat reken Jacques is die volgende Danie Rossouw - mens kry nie baie ouens in Rossouw se klas van 118kg en 1.97 wat ewe goed slot en toekant flank kan speel nie - Potgieter en Alberts is albei dalk net daai entjie te kort. Juandre Kruger kan, as hy net so 'n bietjie meer lyf kry dalk daardie soort speler wees - ek dink hy is die naaste wat mens kan kry aan 'n ou wat no4, no5 en no7 kan speel. Hy is vir my beslis meer as net 'n 5 slot - en kan (as Flip sou seerkry) vir my maklik volgende jaar op 4 speel, met Steenkamp op 5. Of aflos op 7 - maar daar het ons nou baie talent, met Dewald en Jacques Potgieter, Arno en CJ (en selfs Spies) wat almal goeie no 7's uitmaak, al kan hulle (behalwe vir Jacques) ook natuurlik almal op 8 speel.
Posted by Blyblou on 17 October 2011 21:33
43
Dink ook Spies moet 7 toe skuif of bank toe, minder gym en meer ball sense oefeninge doen.
Ludecke sal moet raak vat met 'n kaptein.
Dink Chillieboy is dalk die enigste ou daar met leierseinskappe wat ook nr 1 keuse in sy posisie gaan wees.
Hou van Juandre Kruger, maar vir ons om te spekuleer oor 'n kaptein sal dom wees. Coach is nader aan die spelers en hy weet seker na wie die ander opkyk
Dewald Potgieter sal ook seker nie 'n slegte keuse wees nie, maar ek weet nie of hy verseker is van sy plek in die span nie.
Ek reken nog steeds ons kort een monster in die span. Iemand soos Willem Alberts.
Dean is op die oomblik ons monster, maar ek dink mens het meer as een nodig.
Posted by Bomskok on 17 October 2011 20:56
42
Nou net gelees die Bulle het Owen Franks en Sam Whitelock geteken vir die volgende drie jaar.
Dit het nou rerig my jaar gemaak.
En toe skrik ek wakker.
Posted by Rifrug on 17 October 2011 20:53
41
so bly julle is nie die afrigters nie. Spies kaptein???????? Dom soos grond. Hy moet terug oopkant toe skuif en plek maak vir CJ. Kan selfs op bank sit want speel nou al lank vrot. Juandre is vir my die nuwe Danie. Volgende jaar gaan afhang van die spel ppatroon en span keuses. As ek kyk na die opsies is daar baie, dalk dun op hakker. Sal Potgieter ook probeer op 6 , Tecklenberg though is imand wat moet speel. Slim speler en dra die bal goed. Stegman beter sokkies optrek.
Ek sien uit na volgende jaar en hoop ons speel die selfde rugby as in die cc. dit is net n quesie van tyd dan oorheers ons weer. Ludeke, jy beter nie opvoeter nie, kies die regte spelers.
Bomskok. Moet nie vergeet van die aanslaan of 5 nie. CJ moet speel.
Posted by themanager on 17 October 2011 19:54
40
@ Shannow,

Dag ou maat.

Eerstekeuse 15-tal:

Zane
Gerhard vd Heever (vrae hang)
Sadie?
Wynand
Bjorn
Morne
Hougie
Spies (kaptein?)
Dewald
Stegmannoster (ek kannie glo jy dink hy hoort nie eens op die bank nie, hy is die Bulle Voorspeler vd Jaar)
Juandre
Flip
Kruger
Chilli/Wepener
Dean


Dawie/Rossouw/Kirsten?; Willie/Chille; Jacques;Arno/CJ;Jano; Fouche/Cronje; Venter en die res.
Posted by Las on 17 October 2011 19:14
39
@Bomskok,

Jy lyk soos Jane, tik jou kommentaar soos Tarzan.
Posted by Las on 17 October 2011 19:01
38
Rugby 365 se span van die week:
Dawie Steyn (Pumas): A very shrewd signing for the Bulls, he showed his value by dominating the Province front row and getting stuck in in the tight exchanges.
Posted by Stapper on 17 October 2011 17:22
37
Ek sou vir mevrou spies wegjaag. Lyk soos Tarzan, speel soos Jane. Het nou weer daai world cup kwarteind gekyk. Spies is altyd naby die aksie maar doen niks nie
Posted by Bomskok on 17 October 2011 17:01
36
Ek speel veel eerder n speler soos Akona wat nooit sy span in die steek laat nie.Gee altyd 110%.Voordat dat ek n skou ponie soos Van Den Heever speel.Van den heever het n onverwagte kans gekry om homself te bewys toe Akona sy ribbes seer gemaak het.Het niks bewys nie.Toe kry hy kans op heelagter teen die Griekwas en laat val hy 4 uit 5 hoe balle wat op hom geskop word.Dit was ook n dag van hardloop rugby.Hy het een keer belang gestel om by die lyn aan te sluit.En dit ook op half spoed.

Dankie tog vir Engelbrecht.Het hom die afgelope 3 maande dop gehou.Gee altyd 150%.Kort nog skaaf werk,maar lyk ten minste lus vir rugby!
Posted by Lekkerblou on 17 October 2011 15:26
35
Shannow ek ry die selfde booitjie as jy. As jy die man staan en bekyk kan jy nie anders as om te dink hoeveel driee hy gaan druk en nie wanneer nie. Dalk probeer hy net te hard. Met daai paar bree skours en lang bene besef jy net hy moet vinnig en sterk wees. Kom ons hou duim vas en gee hom die nodige ondersteuning.
Posted by Frickey B on 17 October 2011 14:48
34
Frikkey

Ek is n groot aanhanger van vd Heever. Het regtig gedink hy kan n Bok ster word. Iets moet net aan sy "mindset" gedoen word. Partykeer het jy net een goeie seisoen nodig om dinge reg te ruk. Hoop dit is 2012.
Posted by Shannow on 17 October 2011 14:42
33
Shannow jou stelling kry hoe punte maar ek sal saam stem as ons die Shadow kan terug kry war ons leer ken het, en JJ dink ek moet net eer ons strukture baas raak. So ja ek stem saam, maar sekere dinge moet net eers in plek kom. Ek besef self nou eers hoe oud hy is. Ek besef ook nou eers Willie is oupa Gary se senior gewees.

OUENS ons kerm oor n 4slot ipv n haker.
Posted by Frickey B on 17 October 2011 14:37
32
Zane Kirchner 27
Bjorn Basson 24
JJ Engelbrecht +- 22
Johan Sadie +- 22
Wynand Olivier 29
Morne Steyn 27
Francois Hougaard 23
Pierre Spies 26
CJ Stander 20
Dewald Potgieter 24
Juandre Kruger 26
Flip vd Merwe 26
Werner Kruger 26
Chilliboy 25
Dean Greyling 25
Dawie Steyn 28
Willie Weppener 31
Jacques Potgieter 25
Arno Botha 19
Jano Vermaak 27?
Louis Fouche 21
Francois Venter 20
Gerhad vd Heever 22
Jurgens Visser 22
Akona Ndungane 30
Lionel Cronje ?+- 22
Deon Stegman 25
Warrick Tecklenburg 24
Wilhelm Steenkamp 26?

Gemmiddelde ouderdom +-25
Posted by Frickey B on 17 October 2011 14:31
31
Frikkey

Stem saam oor Potgieter. Die probleem is ons gebrek aan n nr.4 slot om vir vd Merwe te vervang in die tweede helfte. Die ander opsie is om Potgieter op flank te begin en hom dan slot toe te skuif as CJ opkom.

Rakende Akona - uitstekende skills, maar het nie die spoed van Basson, vd Heever of Engelbrecht nie.

Hy is nou ons nuwe Mametsa. Al die hart, al die deursettingsvermoe en vernuf, maar aan die ouerige kant.
Posted by Shannow on 17 October 2011 14:19
30
Shannow. Hoe kan jy vir Akona nie eers op die bench he nie. My persoonlike opinie is dat hy ons beste 14 in die land is. Hy het alles wat nodig is om daar tewees!!!! Jacques Potgieter is n 80 min speler. Niks fout met die ander spelers nie. Wat ons mee sal saam stem is dat diepte n LEKKER kopseer is een wat enige afrigter sal wil he.!!!
Posted by Frickey B on 17 October 2011 14:17
29
As ek so na daardie eerste 15 tal kyk, dan is meeste van die ouens onder 25, en Olivier is omtrent die oudste, in sy laat twintigs.

Dis n span vir die toekoms, verseker.
Posted by Shannow on 17 October 2011 14:09
28
Ek het vergeet van van Velze. Maar ek is nie seker waar hy in die prentjie pas nie. Te stadig vir losvoorspeler, effens te klein vir slot.

Moeilike een.
Posted by Shannow on 17 October 2011 14:05
27
Eerste keuse 15-tal:

Zane Kirchner
Bjorn Basson
JJ Engelbrecht
Johan Sadie
Wynand Olivier
Morne Steyn
Francois Hougaard
Pierre Spies
CJ Stander
Dewald Potgieter
Juandre Kruger
Flip vd Merwe
Werner Kruger
Chilliboy (Ek wens Adriaan Strauss was nog beskikbaar)
Dean Greyling

Reserwes:

Dawie Steyn
Willie Weppener (Ek wens Adriaan Strauss was nog beskikbaar)
Jacques Potgieter (ons nuwe Danie Rossouw impak slot/losvoorspeler)
Arno Botha
Jano Vermaak
Louis Fouche
Francois Venter (Hougaard en Sadie kan vleuel cover, en Bjorn kan heelagter cover)

Ouens wat dan in die 22-tal in kan roteer:

Gerhad vd Heever
Jurgens Visser
Akona Ndungane
Lionel Cronje
Deon Stegman
Warrick Tecklenburg
Wilhelm Steenkamp
n paar stutte.
Posted by Shannow on 17 October 2011 14:03
26
Ek stem saam jou SHANNOW dalk tussen 3 en 5 games afhangend van die oponente en toere dan uit vir n game of twee. Ons moet net in ag neem dat ons volgende jaar n breek van 3 weke het.
Posted by Frickey B on 17 October 2011 14:00
25
Ek se beide losskakels moet saam albei skrumies kan speel en anders om. En so in al die skakels.
Posted by Frickey B on 17 October 2011 13:56
24
Rakende ons rotasiebeleid:

Daar is 16 poel- wedstryde in die S15. Ek verwag nie dat al 30 spelers in ons squad ewe veel sal speel nie.

Instede daarvan, verwag ek dat die top spelers so tussen 10-12 wedstryde sal speel, met die backup spelers wat so 4-6 wedstryde sal speel, afhangende van beserings aan top spelers.


11 wedstryde is gelykstaande aan wat n speler in die korter S12 kompetisie moes uithou, maar hierdie 11 sal van n laer intensiteit wees, aangesien al die spanne byna elke wedstryd een of twee top spelers gaan rus, weens die lengte van die S15.

Dus is 11 wedstryde vir Spies, Steyn, Hougaard etc. heel doenbaar, terwyl Stander, Arno Botha etc. sal invul vir die oorblywende wedstryde, of dalk ruil met Potgieter op flank ensovoorts.

Dus gaan ons nie 8 wedstryde met ons eerste keuse speler speel, en nog 8 met die tweede keuse nie. Dit gaan eerder wees so 11 wedstryde met die eerste keuse, en dan so 5 wedstryde met die tweede keuse.

Een besering - soos aan Morne Steyn bv, sal egter noodsaak dat n groetjie soos Fouche dalk die hele kompetisie moet speel, en dan dink ek het ons probleme.

Dit gaan tough wees, en baie strategiese beplanning asook krisies bestuur sal gedurende die toernooi toegepas moet word.
Posted by Shannow on 17 October 2011 13:51
23
Jammer Bulle dat hierdie jaar op so 'n lae noot vir julle moes afsluit. Vir julle is die seisoen nou wel agter die rug, maar sal julle asb meer aandag gee aan die player profiles? Daar is 'n hele klompie gesiglose spelers? Die webbladsy behoort die vertoonvenster van julle te wees. So iets hoort regtig nie by so 'n top unie nie!

My kaptein vir volgende jaar - Dewald Potgieter. Juandre en Spies is glad nie geskik vir die eer nie.

Kan BB23 dalk vir ons sê hoeveel van die huidige O/21 spelers is 'n kontrak vir volgende jaar aangebied? Ek hoop regtig ek het verkeerd gehoor, maar ek verneem dat hulle nie eers op een hand getel kan word nie?
Posted by Supporter on 17 October 2011 13:46
22
Cornelius

Of jy volg die Cheetahs model - uistekend as die Bokke weg is, maar nerens in die S15 nie. Of jy volg die Bulle se model - soveel Bokke as moontlik, maar die Curriebeker is nou maar gerelegeer tot slegs n ontwikkelings kompetisie vir die meer belangrike S15.

Dis die harde realiteit van die professionele era.
Posted by Shannow on 17 October 2011 13:45
21
Baie ongelukkig
Ja dit was n slegte jaar vir ons Bulle, maar wat my die meeste kwel is die feit dat wanneer die bok span gekies word en soos ons weet dat die meeste bulle gewoonlik gekies word, dan het ons nie genoeg diepte van spelers vir die curriebeker, Daarom voel ek ons is uit die curriebeker geboender en ek voel so terleurgestel dat dit voel of ek die helfte van my lyf verloor het
Ek ry naweek op naweek agter die bulle waar hulle speel ondersteun ek hulle. of daar moet besluit word gaan ons net bok rugby speel en as dit dan so is moet die bulle nie in die curriebeker speel want ek kan nie glo hulle noem dit n kompetisie vir my is dit n kompetisie as jy jou beste spelers speel
kan iemand vir my laat weet wat aangaan want ek is nie tevrede met die stelsel Bv hoe vervang mens vir Morne steyn daar is gesien dat Fouce en Brummer nie sy gelyke het en verder kyk hoe sterk was die sharks en wp die naweek toe hulle die bokke terug gehat het
Posted by Corneluis on 17 October 2011 13:36
20
Nee man, as jy Morne altyd saam met Vermaak speel, en Fouche altyd saam met Hougaard dan gaan jy mos nooit jou beste kombinasies op die veld he nie.

Jammer maar ek byt nie lekker aan daardie idee nie.

Posted by Shannow on 17 October 2011 13:35
19
Shannow @ 10 - Wat my aanbetref bestaan rugby uit 15 sleutel spelers. Die 2 spanne moet ook nie 'n A en B span wees nie, maar 2 ewe sterk spanne, dit wil sê die #1 losskakel speel saam met die #2 skrumskakel, die beter #4 slot saam met die 2de keuse #5 slot.
Daar is nogal verbasend meer diepte as wat ons dink, veral die jonger klomp agterspelers wat deurkom en gaan deurkom.
Die groot tekort en dit is so NIE-Bulls nie, is die enforcer slot (#4). Flip is op die oomblik die enigste. Hulle moet nie vir J Potgieter daar gebruik nie.
Posted by Paarlbul on 17 October 2011 13:31
18
Wat is die naam van ons o/21 senter nou weer. Ek kan net nie op sy naam kom nie. Hy moet dalk vir n game hier en daar bench om hom solank voor te berei! Hy gaan verseker die ding kan doen, dalk nor Wynand se opvolger.
Posted by Frickey B on 17 October 2011 13:26
17
Ons soek nog n nr. 4 slot, ons soek vir Adriaan Strauss en ons soek nog n topklas stut.

Dan is ek redelik gelukkig met die span - totdat Sadie seerkry, en dan is ons diepte op senter ook gestretch. Eintlik kort ons nog n senter ook, want drie senters is nie genoeg nie.
Posted by Shannow on 17 October 2011 13:17
16
Stapper. Ons sal die groep en verdere aankope na die einde van die CC sien. Ek vermoed daar is nog aankope aan die gebeur, en van daai spelers speel dak nog. Maar dit is maar net wat ek dink.
Posted by Frickey B on 17 October 2011 13:04
15
Vir die Super15 behoort die aanvanklike groep (squad) uit minimum 34 spelers te bestaan. Dit is 2 volledige spanne plus 'n 3e vaskop, haker, skrumskakel en losskakel. Op hierdie stadium is dit nog nie duidelik wie die 3e haker en skrumskakel gaan wees nie. Dan is daar onsekerheid oor die 4e slot en senter.
Posted by Stapper on 17 October 2011 12:55
14
#10 Shannow. How many players have we under contract?
What would also help is not to send on two/thre/four players simultaenously ,this breaks concentration and momentum, those going on do not immediately have the feel of the game: example do not take Victor and Bakkies off at same time and replace them with Danie and Jacques.
Posted by Thurlow on 17 October 2011 12:55
13
Ek sou se jy roteer maar tussen die beskikbare spelers deur.

Hougaard en Vermaak

Juandre en Wilhelm

Bjorn en Vd heever

Akona en Engelbrecht en so aan.

Aan die einde van die seisoen hoop jy maar almal het genoeg ruskanse gehad om die lang S15 te oorleef.
Posted by Shannow on 17 October 2011 12:41
12
Shannow, ek dink die nuwe era sal praat van bv. n agterste 3hoek van 5/6 spelers wat roteer en nie n eerste of tweede keuse speler nie. Jy is reg met wie speel en wie nie daarom moet dit haarfyn beplan word sodat dit nie die kern beinvloed nie. Derick, Potgieter en Steggies roteer al vir twee jaar so. Daar was nooit n ding van wie is eerste keuse nie. Ek het al gewonder hoekom dit net op vlank so is??? Dalk was dit navorsing, wie sal weet.
Posted by Frickey B on 17 October 2011 12:28
11
@Paarlbul
Dit wat jy se is presies wat ek ook se!!!
Hoekom n A en n B he as jy bv. 6 ouens het in jou los trio speel 3 en 1/2 bench die ander 1/2 is in die roterings program. En so werk dit met al jou skakal pare/kombinasies. Dan leer die ouens om van enige van die ander af te speel.(in die rotering groep wat die skaker paar vorm) Soos wat die vlanke die laaste 2j geroteer het.
Ek dink die Super groep is 30 spelers. Wat beteken 8 spelers gaan rus en 22 kry speelkans.
Dalk moet ons ook daarna kyk om vroer in die game die subs op te stuur. Hang als natuurlik af van dinge wat ons nie altyd van weet nie.

Posted by Frickey B on 17 October 2011 12:19
10
7 en 9:

Geen unie kan twee spanne aanhou wat ewe goed is nie. Jy kan reserwes in sleutel posisies he, maar daar gaan nogtans n groot gaping tussen jou A en B span wees.

Nee wat, vir die S15 gaan ons ons sleutel spelers moet roteer, maar die A span sal tog duidelik bekend wees.

En wanneer jy een sleutelspeler rus, dan moet jy jou ander sleutelspelers speel om te kompenseer daarvoor.


Dus, as Morne Steyn rus, kan jy nie vir Francois Hougaard ook rus nie. Of as jy vir Spies rus, kan jy nie vir Juandre Kruger ook rus nie.

Posted by Shannow on 17 October 2011 12:12
9
#7. Dertig spelers is nie genoeg nie as beserings ens. in ag geneem word. Sou dink twee volle spanne plus reserwes.
Posted by Thurlow on 17 October 2011 12:04
8
Ek is tevrede met die opkom van die jonges. Oor die algemeen het dieBBRU goed gedoen met die aankope die behou van spelers en ook die stelsel wat jong bloed deurbring. Ek dink ons is goed gekombineer vir n goeie toekoms. Daar is nuwe en ou talent(jong ou spelers), "flair", onvoorspelbaarheid, kennis, ondervinding, trofee houers en n werklike wenkultuur.

Kan enige van my mede bloggers vir my se waneer en wie die laaste Springbok was wat die BULS gekoop het. Ek dink dit se iets van ons Springbok produksie lyn.

Ek wil ook net vir Pine geluk se met wat hy bereik het, dit kon nie so maklik gewees het nie.
Posted by Frickey B on 17 October 2011 12:03
7
Comment uit Pine se geselsie "Pienaar said the new-found talent will keep players who are regulars in certain positions on their toes and add pressure for them to perform."
Hierdie stelling kan verder uitgebrei word as die Bulle hulle squad vir die S15 uitbrei na 30 spelers, 2 spanne. Kies 2 ewe sterk spanne, nie 'n A en B span nie, wat alternatiewe wedstryde speel. Die reserwes bestaan dan uit die "ander" span. Moontlik gaan dit die eerste jaar nie so waffers nie, maar jy gaan nie net 15 goeie spelers "kweek" nie, maar 30.
Die hele S15 is dan soort van 'n proewe vir die Bulls, want die beste span gaan na die besigheids einde van die toernooi gekies word. Die spelers wat die beste perform word gekies vir die belangrike laaste wedstryde.
'n Ander voordeel is dat jou top spelers nie so in die grond in gespeel word nie. Belangrik egter is dat kombinasie moet in selfde span bly. Byvoorbeeld losvoorspeler kombinasie. Die een span bestaan uit 8. Spies 7. Stander 6. Stegman. Die ander span is 8. Botha 7. J Potgieter 6. D Potgieter. Ek dink nie julle mense kan sê, watter van hierdie is die beste nie?
9 en 10 is ook 'n kombinasie, in een span is 10. M Steyn 9. Vermaak en in ander 10. Fouche 9. Hougaard. (Net nie seker of Fouche die 2de keuse losskakel is nie).

Ek het nie veel hoop gehad dat die Pumas die WP sou klop nie en het die wedtryd net vir 1 rede dopgehou:
Dawie Steyn en moet sê hy het my baie tevrede laat voel. Hy het vir Harris al sy dae gegee. Hy behoort dan ook vir Dean Greyling op sy tone hou wat skrumwerk aanbetref. Dink net: Voorry kombinasie in 2 spanne: 1. Greyling 2. Ralipele 3. Kirsten en in ander span 1. Steyn 2. Wepener(?) 3. Kruger!!!

Posted by Paarlbul on 17 October 2011 11:52
6
Baie dankie Pine vir die goeie werk. 2012 sal ons terug wees waar ons hoort!

Gary, as jy terug kom oor 2 jaar , maak net seker jy bring nie weer ekstra kilo's saam nie.... :)
Posted by FRANNABUL on 17 October 2011 10:24
5
Ek is ook baie opgewonde oor volgende jaar. Daar is beslis n paar jong spelers wat hand opgesteek het! Daar is n paar senior manne wat sal moet uithaal en wys om hul plekke te behou! Spies een van hulle!
Posted by Bullebakkies on 17 October 2011 10:11
4
Jammer ons is uit, maar so is die lewe. Nou goed uitrus en weer met nuwe passie en doelgerigtheid 2012 aanpak. Dit is nou 'n volle vier maande voor die S15 afskop.

Pine het opwinding gebring in veral ons agterlyn spel, wat goed is, asook 'n paar nuwe spelers wat sterk deurgekom het. Nou moet ons dit net kombineer met dodelike verdediging (wat die afgelope 2 jaar sleg agteruit gegaan het). Nog 'n aspek wat aandag moet geniet in die afseisoen is die skoonmaak by die losgemale. Die ouens moet baie meer doelgerig daar die spelers wegvat en so ons balle beskerm.

Die manne wat die statistiek hou moet my help en korrigeer as ek verkeerd is met die volgende statistiek:
1. eerste keer in 10 jaar dat ons nie die CB semi's haal nie.
2. van die 9 semi's wat ons gehaal het, het ons 7 gewen (een verloor teen Vrystaat, 2007, toe Hougaard se skop oor was maar die lynregters gesê het hy was mis; 2010 verloor teen Haaie in Durbs)
3. na die wen in sewe semi's, het ons 4 finale gewen en een gelykop, dus eintlik 5 (net 2005 en 2008 finale verloor)
Nie te sleg nie, hopelik kan ons volgende jaar weer terug wees in die semi's en finaal, maar ek dink met die nuwe S15 formaat gaan die CB ongelukkig Vodacom status kry.

Slegste herinneringe van die 2011 seisoen:
1. verloor teen Griekwas
2. S15 verloor teen Sharks in laaste liga wedstryd op Loftus.

O ja, is daar nie nog iewers in November 'n Barbarians wedstryd waarin Matfield gaan speel nie ?
Posted by bendiebul on 17 October 2011 10:06
3
Dinge lyk belowend ja. Nog n lang pad om te gaan. Met ons huidige verdediging dink ek buitendien ons sou in die semis gesukkel het.

Maar volgende jaar is vol moontlikhede. Ons agterlyn veral gaan baie goed lyk. Die vaste vyf kort nog so bietjie werk.
Posted by Shannow on 17 October 2011 09:29
2
Die Bulle moet nou al begin oefen vir super rugby.
hopelik doen hulle. Hulle moet die volgende 2 weke klippe kou sodat hulle weet hoe sleg dit is om nie in die semi en final te speel nie en nooit weer deur so iets wil gaan nie.
Posted by Bomskok on 17 October 2011 09:18
1
Baie geluk Craig Joubert!! Darem een Suid-Afrikaner in die WC finaal!!

Posted by Bloumens on 17 October 2011 09:00
VIDEO
Highlights of the under 19 final between MTN Golden Lions and Vodacom Blue Bulls from Coca cola park
Play   PLAY   MORE VIDEOS
BIRTHDAYS
8 Nov Elandré de Koning
8 Nov Francois du Plessis
8 Nov Frans Wessels
9 Nov. Willie Enslin
9 Nov Kholekile Ralo
9 Nov Bennie vd Walt
10 Nov. Conrad Breytenbach
10 Nov. Thys Burger
11 Nov. Louwtjie Erasmus
11 Nov. Joe Esterhuizen
11 Nov Danie Faasen
11 Nov Dolf  Weber
12 Nov. Jannie Cloete
12 Nov Pieter (Suidwes) vd Merwe
13 Nov. Jacques Olivier
13 Nov Andre Skinner
JOIN US ON FACEBOOK
Virtual Tour