Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Vodacom Blue Bulls u.21 side crowned champions
29 October 2011

The Vodacom Blue Bulls u.21 side secured the Absa u.21 Cup in Johannesburg on Saturday by beating the Natal u.21’s by 46-30, securing at least one piece of silverware for the season for the Pretoria franchise.

They had to dig deep in the second half of their clash against their coastal opponents though, as the Sharks fought back and cut the deficit to just six points with seven minutes to play, but the Blue Bulls finished strong, scored their sixth try and secured a good win.

The Pretoria side started well and scored two early tries, which laid the eventual platform for the victors. Blue Bulls flanker Arno Botha, midfielder Francois Venter and hooker Bongi Mbonambi was amongst those who excelled for the winning team.

Captain Jono Ross complimented the coaching staff for the win and said that it was not only the 22 on the field that won the day.

“This win goes to all who was involved with the team this year and who helped us in achieving our goals. Well done to all,” Ross said.

Points:

Vodacom Blue Bulls 46 (22). Tries: Arno Botha, Dalton Davis, Franco Mostert, Juan Schoeman, CJ Stander, Courtnall Skosan. Conversions: Louis Fouché (5). Penalties: Fouché (2).

Natal 30 (10). Tries: Cobus Reinach (2), Franna Kleinhans. Conversions: Gouws Prinsloo (3). Penalties: Prinsloo (3).

Please log in at the top of the page to post comments
Comments
109
Las Jy is reg op stut ek sal vir Steyn vervang met Frik.
Sover ek weet is die SR groepe net 30 spelers maar CC maak nie saak nie. Dit sal n sekerheid wees as al die nuwe reels eers vrygestel word.
Posted by Frickey B on 02 November 2011 09:45
108
@ Frikkie, ja-wat.
Ek dink dit is hoe dit sou lyk. Miskien n vaskopstut backup op die bankie as ons praat van n Frik of n Rossouw eerder as Dawie. Kruger het al baie na die loskopkant toe geskuif wanneer Bees of De Klerk opkom. Hang seker maar af, en J Potgieter op 22 om te kom inloer na halftyd en bietjie amok te maak hehe.

Ek wonder hoe groot is die S15 groep nou presies. Met Eish vertel 30, op n ander plek het ek gehoor dis meer soos 40. Ek dink almal sal kans kry, ons speel die Rose 3 keer in die winter dink ek wanneer die S15 n breuk vat..
Dit sal die span bietjie ontwrig met die Bokke wat dan moet aanpas by verskillende spanne.
Heerlikheid ek haat die nuwe Super Rugby formaat.
Gaan die "maklike" games uitgesonder is om die nuwespelers onder speelkans te gee- is daar maklike games?
Die Lions is nou nie meer melkkoeie nie :) Kom ons hoop maar die Rebelle "bou" nog hahaha.

Posted by Las on 02 November 2011 09:06
107
@ Las Ekdink ook Blue valey het die span goed maar ek sal hom so speel vir die eerste paar games. Die ander ouens roteer en stelselmatig die nuwe en jong manne meer permanent in bring. Onder andere A Botha, CJ Stander, JJ Engelbrecht en J Visser. Ek dink net dat dit die volgende lang termyn spelers gaan wees wat moet oorneem by die meer senior ouens. Vertrou my as ek se ek gooi nie een van die ander ouen weg nie, nie eers amper nie.

1: D Greyling
2: C Ralapele
3: W Kruger
4: F vd Merwe
5: J Kruger
6: D Stegman
7: D Potgieter
8: P Spies
9: F Hougaard
10: M Steyn
11: B Basson
12: Wynand
13; Sadie
14: Akona
15: Zain

16: W Wepener
17:D Steyn
18:W Steenkamp
19:J Potgieter
20:CJ Stander
21:J Vermaak
22:F Venter
Posted by Frickey B on 02 November 2011 06:57
106
Hi almal nuut hier. Nog altyd n groot bloubul. wil graag weet wat dink julle van Craig Burden van die sharks. Hoop die bbu kan hom dalk koop.
Posted by Blou Brak on 01 November 2011 21:05
105
@ Frikkie #101,
Ja ek sien die situasie op stut. Ek dink nie Ludeke sal sukkel of kopseer kry met die besluite of spankeuses nie.
Hulle sal verseker die rotasie vooraf bespreek. Maar soos ons in die jaar se S15 gesien het: dit word nie altyd gevolg nie, en kan noodgedwonge aangepas word tot n sekere mate.

Ons sal Kirchner op 15 moet begin dink ek. Behalwe as iets vreem in die voorseisoen afspeel. Jurgen moet stadig ingbring word.
Zane Kirchner en Basson bekommer my so klein ou bietjie, ek hoop hulle werk die twee in die grond in voor volgende jaar nog.
Ons het nodig dat Basson sekerheid en selfvertroue op verdediging sal kan verskaf. En dis binne ons bereik.

Verder lyk ons heel goed. Ek dink Blue Valley se span is akkuraat, dit sal naastenby so lyk dink ek ook.
Ek wonder maar net presies hoe die senters saam gaan kombineer.
Ek het vertroue in ons vaste vyf en die lostrio is uitstekend- die diepte kort net ervaring en tyd saam.
Ja, ek is vol vertroue dat ons bo gaan uitkom.

Ons kan die fikste span wees in die S15.
Baie lekker harde werk wat voorle, jissie ek wens ek was n Blou Bulspeler- hulle betaal my om my op te lei.


Posted by Las on 01 November 2011 18:14
104
Ek stem saam oor vd Heever maar nie saam met Tekkies nie.Hy kort net nog n Vodacom cup en hy is daar. Hy en Jono werk lekker saam. v Veldze is dalk ons antwoord op 4 maar ek sal vir Wikus daar wil sien, en vir Taute op linker vleuel langs Sadie. My kappie is Chillie en vice is D Potgieter.
Posted by Frickey B on 01 November 2011 17:20
103
Hier is my Super 15 Groep met 1ste keuse 1ste en dan 2de keuse en dan 3de keuse:

1: D Greyling / D Steyn /
2: C Ralapele / W Wepener / B Mbonambi
3: W Kruger / F Kirsten / R De Klerk
4: F vd Merwe / G Jv Velze
5: J Kruger / W Steenkamp
6: D Stegman / A Botha
7: D Potgieter / J Potgieter
8: P Spies / CJ Stander
9: F Hougaard / J Vermaak / L Jacobs
10: M Steyn / L Fouche / L Cronje
11: B Basson
12: F Venter /
13; W Olivier / J Sadie
14: A Ndugane / JJ Engelbrecht
15: J Visser / Z Kirchner

J Potgieter sal op die bank sit en cover vir slot en flank (Hy vervang vir D Rossouw)
Kort nog een goeie slot, maar J Potgieter sal ons uithelp indien nodig.
Tecklenberg gaan dit nie maak nie.
Ons kort nog n senter/vleul.
JJ Engelbrecht kan uithelp op senter en F Hougaard op Vleul maar ons kort nog een speler wat alby kan speel.
Jammer dat G VD Heever weg is, want hy gaan volgende jaar goeie rugby speel en ons gaan nog baie jammer wees. Beste vleuel / Heelagter. Cronje kan ook uithelp op heelagter indien nodig.

Toekomstige Springbokke: D Greyling / F Kirsten / J Kruger / A Botha / CJ Stander / J Potgieter
J Vermaak / F Venter / J Sadie / J Visser

Kaptein: J Kruger
O Kaptein: M Steyn
O Kaptein: D Potgieter

Wat dink julle?
Posted by Blue Valley on 01 November 2011 16:57
102
Ek gebruik net van die geleentheid om my span vir volgende jaar voor te stel.

15. Kirchner / Visser
14. Akona / JJ
13. Sadie / ? Dalk Olivier as Venter binne speel
12. Olivier / Venter
11. Basson / ? Moontlik Hougaard as Jano opkom
10. Steyn / Louis F
09. Hougaard / Vermaak
08. Spies / CJ
07. Jaques Potgieter / Stegman
06. Dewald Potgieter(OK) / Arno botha
05. Kruger / Steenkamp
04. Van Der Merwe / ?J.Potgieter back-up op 4 slot
03. Kruger / Kirsten
02. Chilliboy(K) / Willie
01. Greyling / Steyn
N.B. Ons kort n 4 slot, buite senter en n regter vleuel.

As daar twee spanne moet wees verkies ek al die oues saam en die nuwes saam.
Posted by Frickey B on 01 November 2011 16:31
101
Las. Steyn is backup vir Dean en Frik vir Werner. Wilhelm ken en vertrou die BUL strukture en anders om, dan het hy ook nog geleer by die beste. Hy en Victrios het baie saam gewerk. Hy gaan verseker ons strategie verbeter!!
Ek sal J Visser agter speel en Zain op buite senter meer tyd gee. Ons kort wel nog n linker vleul en n 4 slot. Al die ander plekke is ons goed en ook goed ge-cover.

Daar is n hele paar moeilike besluite vir Frans wat voorle, behalwe as n goeie roterings proses voor die tyd ingestel word, wat hulle dan sal volg. Wat dan sal beteken dat die manne beter en genoegsame af tyd sal he.
Posted by Frickey B on 01 November 2011 16:22
100
@ Frikkie, ja dissie gees! hehe Die regte kultuur.

Ons as fans mag maar onsself op die skouer klop ;) maar die Bulle nie. Hulle moenie bewus wees van dit wat ons op hulle plaas nie. Ok hulle is seker altyd. Matfield het dit gereeld genoem.
HUlle moet maar net fokus op wat hulle "goed doen", soos Matfield ook baie gese het, dan maak dit nie saak wat die opposisie doen nie.
Ons is maar net in die gelukkig posisie om so baie gehalte vories te he.
En ek dink ons agterspelers is ook glad nie sleg nie. Wynand is n ou staatmaker, ons het nuwe opwindende spelers soos JJ en Sadie en Venter en ook Visser.

Basson kan goed doen met genoeg spasie.
Ek was beitjie teleurgesteld met Basson se houding op verdediging.
Maar ek sal hom kansgee.
Posted by Las on 01 November 2011 16:07
99
@ Frikkie #95

hahaha, ja wat. Ek werk met nommers, so miskien mag ek verskoon word, dalk is ek effens disleksies.

Maar ja, ek wonder self wat op vleuel en met die slot-situasie gaan gebeur.
As Hougie nou op 9 gaan bly, wonder ek oor ons regtervleuel met Basson wat seker linkervleuel volstaan.
As ek daarna kyk:

Greyling, Chilien Werner is maar die voorry.
Flip en Juandre is die middelry
Steggies, D Potties en Spies sal nog saam begin
Hougie en Morne skakel

Wynand en wie? Venter, Sadie?
Kirchner seker agter met Basson en wie? JJ? Akona?

Die res is maar op die bank.
Wepener mag dalk Chili opdraande gee. Was baie verbaas hoe Willie bygebly het op die aanval teen dei Luiperds.
Jano is uitsluitlik n skrummie.
Rossouw en Steyn cover stut. kry vir Frik jammer.
En dan sit ons met Arno, CJ, en Jacques. Groot stories.
Ek wil sien hoe lyk Wilhelm nou, maar sou n Danie Rossouw waardeer het op die bankie. Dis seker die dat van julle voorgestel het dat hulle met Jacques maak wat Pruimboom met Jean Deysel gemaak het?

Wilhelm is nie n swakkeling nie. Ons sal maar sien.

Posted by Las on 01 November 2011 15:59
98
n
Posted by Frickey B on 01 November 2011 15:57
97
Ek sie die Rebels volg ook nou die Buls se voorbeeld. Rod Macqueen het ook nou op geskuif na n "rugby director" posiesie. So nou is dit die BULLS stormers en rebels met so n posiesie.
Posted by Frickey B on 01 November 2011 15:56
96
@ Las Om net by jou aan te sluit in die SR en CC het ons net een bonus punt nodig gehad om die verskil te gemaak het.(SR kon ons dan gegaan het vir die draw wat maklikker sou gewees het.)
Ek hoop nou net dat Ons BLOUBULLE die waarde van bonus punte gaan besef. Kyk bv. na Vrystaat!!

En ja ons gaan gat skop want ons het die talent, ondervinding, kultuur, spelers, honger, afrigters, bestuur en die BESTE stadion in rugby! Dankie baie.
Posted by Frickey B on 01 November 2011 15:51
95
Las nie een van ons het tig op skool gehad nie.(ek dink nie so nie) Dalk het Rifrug vensters 2012 om te help met die spelling. Ek of ons doen maar wat ons kan.

Weet julle of daar nog aankope is of nie??????????????
Posted by Frickey B on 01 November 2011 15:36
94
Kom ons hoop maar so Frikkie, ek glo dat die Bulle die ref se invloed gaan stilspeel binnekort.
Baie was so ongelukkig aan die begin vd seisoen dat ek so vrolik en optimisties oor die Bulle se kanse was, nadat ons op Loftus teen die Stroompies en Highlanders verloor het ens.

Hulle het my vertel dat hulle kan waarborg dat die Bulle dit nie sal maak nie, en ek hier moet verskyn sodat hulle dit in my gesig kan invryf en so aan.
Maar dit was net 3 punte en hin swak vertoning vd refs wat die Bulle toe weggehou het vd Beker.
Die Bulle sou die All Blacks kon klop hier aan die einde vd S15.
Ons moet net kansgee.

Ek weet ons het belangrike spelers verloor. Baie sug en kla oor die en daai en probeer waarsku dat ons voor-2001 tye gaan sien. Nonsense.
Die Bulle sal hulle opponente trap vlg jaar.
Ons het te veel kwaliteit.
En daarmee bedoel ek spelers sowel as afrigters.
Posted by Las on 01 November 2011 15:30
93
ek moet se vout=fout en jammer vir al die spelfoute voordat Rifrug my regsien.

Demmit, as ek so baie skryf kom die foute maar.
Posted by Las on 01 November 2011 15:23
92
Ek is bly nog iemand voel net soos ek daaroor. Maar soos jy se dalk gaan dit beter met die nuwe reels en seisoen.
Posted by Frickey B on 01 November 2011 15:19
91
@ Frikkie B #84,

Ja ek hoor wat jy se.
Hoe lank was Paddy O' Brien van New Zealand hoof van die International Rugby Board's Referee Board?

Is seker makilik vir sommige refs om McCaw die blue-eyed boy met moord te laat wegkom.
Ek weet nie. Stegmann was dalk bietjie gefrustreerd met so baie beslissings wat teen hom gegaan het wat absoluut klug was, en hoe meer die media en publiek gekerm het en refs dit besef en hom teiken hoe erger raak dit dalk.
Hopenlik sal ons nou kan oorbegin.
Steggies is reeds goedgemanierd op die veld, maar hy het nie tyd om mooi te praat en refs te soebat nie.

Dis een aspek wat ek self mee gesukkel het. Ek verstaan die frustrasie van die spelers. Veral as die donnerse ref onfiks is.
Posted by Las on 01 November 2011 15:09
90
Ai tog somer = sommer
Baie spelvoute, ignoreer maar.
Posted by Las on 01 November 2011 14:55
89
@ Sooi Brandt #86,

Ek het al baie daaroor geskyf.
Op verdedigende rucks styg Stegmann bo die kompetisie uit- in die getalle en tegniek wat hy aanwend wanneer hy daar kom.
Dis die dat Flip van der Merwe laas jaar gese het dat Stegmann en Bakkies die taaiste spelers is wat hy nog mee saamgespeel het "wat daarvan hou om ander seer te maak".

Dis hoe dit hoort.
Dankie tog ons het nog sulke flanke.

Al dopgehou wanneer Stegmann ingaan om skoontemaak? Verloor hy spoed en kies n mooi sagte plekkie?

NEE!

Hy moer net daarin en die opposisie weet somer iets is nou vout.
Maar hy kies nog sy battles slim, gaan homself nie aan elke liewe losskrum en tekkel pleeg nie, maar op die grond is hy baas en baie sterk op sy voete, met die ideale liggaamsposisie wat my laat lag wanneer ek die verdwaasde gesigte sien van groter spelers wat gedink het hulle sou hom maklik kon op- en aflig.

En dan nog die blerrie harde en onaangename gewoel daar onder waar die manne mekaar se vingers probeer draai en breek, arms draai, nekke gryp, vuishoue gooi om die bal in die hande te kry.

Onthou julle Steggies se eerste game in die CB? teen die Griekwas in 2007, hulle het sy ogies toegebliksem.
Welkom tussen die groot honde.
Maar Stegmann het elke keer teruggegaan en meer uitgedeel as wat hy ontvang het.

Dit is n Afrikaner boerseun flank.
Dit is hoekom AFRIKANERS regoor die wereld gevrees word as spelers.
Hulle het guts en attitude en kan dink op hulle voete al pyn dit, ek is hulle gebreek.

Stegmann het sy enkel ligamente geskeur in 2009 se S14 finaal in n ruck, maar hy het die bal nie gelos todat hy hom gewen geplaas het nie. Hy het daar opgetaan en verder gespeel.

2010, CB. Blou Bulle - Cheetahs, Stegmann weer in n ruck, skeur hy sy hele hamstring af, maar hy het nie die bal gelos todat hy hom gewen en geplaas het vir sy span nie.


Nou wat se dit vir julle?
Dis hoekom ek ander rugbyspelers teen Stegmann sal meet.
(Ek hoop nie Stegmann hoor hiervan nie. Hy steur hom ook min hieraan, ek moet net fokus op wat hy die afgelope 7 jaar voor gewerk het).
Posted by Las on 01 November 2011 14:52
88
Steggie en groot slot buldozer Potgieter is my vlanke. Stegmonster beskerm ons bal en steel die oponente s'n Potgieter hol oor hulle en trek 8 verdedigers dan kry Spies die bal in die gaping en hol nog n moerske en dan laat loop hy die backline vir n 5 punter.
Hoe lyk daai vir n game plan.
Posted by Frickey B on 01 November 2011 14:48
87
@ Bomskok #81,
hahaha

OK ja.
Thank you for calling, please come again. :)

Ek sit verlede maan in Aggenys en kyk die rugby om n braai terwyl ons deur die miggies opgevreet word.
Nou daar was so bleedskone jong dametjie wat nou nie veel geweet het van rugby nie.
Sy "laaik maar net die Cheetahs".

Ok goed.

Toe Brussow toe in sy beste Bok-kleure op die skerm verskyn sit sy penregop en vertel hoe dat dit die beste speler ter wereld is bla bla bla met n stukkie skaaptjoppie wat nog half-half uit haar mond uit hang.

Ek het maar net geglimlag, maar toe dink ek daaroor.
Hulle is so trots op Heinrich Brussow.
Net solank die Bok no.6 trui syne is sal die Bokke oraait wees.
Hulle weet nie waar die onkantlyne getrek word nie, maar sal jou alles van Brussow kan vertel.

Nou wat de dinges is vout met ons NTvl-onderstueners wat Stegmann met sulke minagting behandel?
Ons is bederf... of dom.
Of albei en nog meer.
En dit suifer deur na die mense wat rugby met so halwe oog dophou.
As jy weer kyk praat die dametjie van Stegmann wat te veel strafskoppe weggee, daarom is Stegmann sleg in haar oe.

As sy saam met haar manlief op die polls gaan vote, gaan dit nie ten gunste van Stegmann wees nie.
As sy passievol voel skryf sy dalk n brief vir die Beeld wat gepubliseer word, waarin sy vertel dat Stegmann te veel strafskoppe afstaan en nie die reels ken nie.

Ons het al sulke briewe in die Beeld gelees.
Die volgend Jan-rap en sy maat lees die goed en dink: "Maar jissie, Stegmann is kak, ek hoop nie hy kom naby my geliefde Springbokke nie".

Ja wat.
Dit vat net die media en n paar idiote om n speler se naam sleg te maak.
JP Nel het gewaai en gese hy kom nooit weer terug nie agv die stigma wat hulle aan hom geheg het.

n Mens se reputasie is belangrik, en ek sukkel om van mense te hou wat ander so kan afbreek wanneer hulle nie omgee oor die impak van hulle woorde nie, en geen idee het waaroor hulle praat nie.

Nou kom laat ek julle reghelp- Stegmann is net so goed soos Brussow.
Gaan voort en maak kinders.
Posted by Las on 01 November 2011 14:31
86
Las, daar is nog 'n aspek van fetcher-spel waarin niemand vir Stegmann klop nie, maar dit word ook geheel misgekyk deur al die "kenners". Dit is nie net sy vermoë om besit af te neem wat hom goed maak nie, maar ook sy vermoë om sy eie span se besit te beskerm. In hierdie opsig staan hy selfs verder uit bo die res.
Posted by Sooi Brandt on 01 November 2011 14:28
85
@ Shannow #80,

Ek verstaan hoe voel jy Shannow, ek het dit al in jou kommentaar raakgesien.
Moenie warrie nie.
Stegmann besit oor al die tegniese vaardighede wat Brussow doen.

Matfield het self gese dat daar nie veel is wat die twee spelers skei itv vaardigheid nie.
Kyk, ek dink die bydrae vd speler is soms moeilik om raak te sien en optesom.
Ek se nou weer dat Steggies dieselfde peil gehad het as in 2009 en 2010- die hele span het gesukkel.
Wie het nou regtig uitgeblink?

Kyk maar elke week se S15 span van die week die jaar hoe min respek mense vir die Bulle gehad het.
En dan met Stegmann wat so aktief en betrokke was, en baie aandag gelok het, kon mense nou hulle negatiewiteit op hom uithaal.

Dis nie regverdig nie. Maar ok.
As die Bulle 3 punte meer aangeteken het, kon hulle weggestap het as S15 Kampioene en sou mense eweskielik Stegmann meer geprys het.
Dis simpel, maar dis waar.
Toeskouers en die media oorreageer altyd.

Ek het al fyn dopgehou, ons mag dalk debateer watter speler tussen Stegmann en Brussow n beter magneet vir die bal is, ons het al gesien hoe albei van hulle balle op hul tone steel en in die mees eienaardige liggaamsposisies - net hulle weet hoe hulle dit regkry-
maar ek dink daar is absoluut geen twyfel aan wie tussen die twee n groter honger en werkverrigting kan handhaaf nie-

Dis Stegmann elke keer.

En as elek flank 2-3 balle n wedstryd steel maak dit nou regtig saak of Brussow effens beter daarin slaag om die bal "wettiglik" te steel?
Hulle probeer almal kroek. Goed so.
Maar in die gewoel van die vaste los en lynstane en van die een afbreekpunt na die volgende ens beteken Stegmann meer as Brussow.
Posted by Las on 01 November 2011 14:11
84
Spies is nog altyd n speler wat spasie nodig het. Hy werk nie met crash blls nie, dan weer dis hoekom die groot stutte en slotte daar is. In my opienie is dit nie goeie rugby nie maar ek verstaan die tegniek daaragter.
Om by jou aan te sluit " Nog altyd Blou Bul" Naas se woorde was asvolg "Give Spies the ball in space and he will be the most devastating 8th man in rugby" Ek stem saam.!!!!! Ja ek dink met die spel wat Pine vinniger gemaak het gaan dit Spies se potensiaal uitbring. Hoekom het Spies al die games wat hy begin het saam met Bissie goed gedoen,??? Antwoord want hy kon los speel.

En wat Stegman aan betref dink ek hy is goud werd. Op sy eie reg maklik die beste in wat hy doen.Hy moet dalk soos Mcaw meer met die refs gesels sodat hy ook n" blue eye boy" kan word. dalk staan hy minder strafskoppe af. Aldans nie staan ek nogsteeds vierkantig agter Steggies.

Net my opinie ouens! Dankie.
Posted by Frickey B on 01 November 2011 14:06
83
Ek dink daar is so n Potties aanhanger ook op die site.

Kan nie onthou wie dit is nou weer nie. Maar die ou raak net so ongelukkig as jy durf noem dat Dewald te klein is en dat ons n meer fisiese nr.7 soos Jacques Potgieter nodig het.

So het almal maar hulle gunstelinge.
Posted by Shannow on 01 November 2011 14:01
82
Bomskok

Hehe. Niks fout as iemand passievol is oor n onderwerp nie!

Posted by Shannow on 01 November 2011 13:59
81
Las, jy het my oortuig. Fook elvis, Stegman is koning
Posted by Bomskok on 01 November 2011 13:55
80
Las

Ek is nie anti-Stegman nie. Op n stadium het hy in Brussouw se nek geblaas. Maar ek dink Brussouw kry dit net bietjie beter reg om die bal wettiglik te steel - hetsy deur sy eie gewig te ondersteun terwyl hy die bal steel, of deur nie van die verkeerde kant af die bal te speel nie of watookal.

Ek hoop van harte Deon herwin sy vorm van so paar jaar gelede, want ons het so n speler nodig.
Posted by Shannow on 01 November 2011 13:53
79
@ BDB #76,

Ja nee goed so.
Ek dink dit is n teamplayer se posisie, en ek dink in paar opsigte het die span hulself gedrop.
Ek stem nie heeltemaal saam nie, ek dink Stegmann het al die werk ingesit, ons het gesien hoe die refs geblaas het in die begin. Steggies het dieselfde werk opgelewer soos in 2010 se S14.
Ja dit iwas dalk bietjie moeilik vir hom gewees in die begin aangesien hy moes herstel van sy hammie wat hy afgeskeur het, maar hy het sterk terruggekom, dalk hy het bietjie spoed gekort in die begin.

Maar ek glo hy sal oraait wees. Hy is nogsteeds vinniger as die meeste flanke.

Ek is nie hier besig om te panic en te probeer opkom vir my "favourite" nie.
Ek weet dat Steggies op 6 sal bly.
Hy kan sy gesig op 4 plekke breek en uit wees vir 2 maande. Dan wanneer hy terugkeer gooi hulle hom nogsteeds in die beginspan met ons rue teen die muur op die log.
No worries.
Posted by Las on 01 November 2011 13:33
78
Hallo Blou Bloggers
Ek wil graag julle opinie hoor.
Die Meeste is nie tengunste van Spies nie, maar met die game plan wat die Curriebeker span begin speel het, dink julle nie Spies gaan daarin ook meer "gesien word nie". Wat gaan hy nie kan doen met al die spasie wat vir die lossies en senters geskep word nie.
Wonder maar net.
Posted by Nog altyd Blou Bul on 01 November 2011 13:29
77
@ Shannow #71,

Hoekom se jy staan hy te veel strafskoppe af?
Verskaf n paar nommers, dalk, asseblief.
Jy het al gelees dat ek geskryf het dat hy soveel meer werk in die areas doen, en dus meer geleentheid het om strafskoppe aftestaan.

Kyk sy laaste game in die CB.
Steggies het die bal skoon gesteel. Toe se daai Berry ref dat dit onmoontlik was en daat Steggies dit op die gond moes gespeel het.

EKSKUUS?!?!
Simpel ref, kom by.

En die oopkantflank gaan altyd soek om die ref te druk, hy maak die bal stadig deur om hande op die ding te kry, sodoende het Steggies sy spanmaats se basse al baie gered.
Wie gaan al hierdie dinge uitwys?
Wanneer gaan Steggies die eer ontvang wat hy verdien JUIS hiervoor en nog meer?
Huh?


Stegmann verstaan die reels, hulle almal verstaan die reels.
Kyk laas jaar toe toe SA ref webtuiste Stegmann uitgesonder het na die Blues-Bulls naweek.
Hoekom doen hulle dit?
Die refs en die toeskouers het hierdie mite dat Stegmann n penalty liability is aangehuts.
Dis TWAK!

En hoe meer ons aangaan daaroor, hoe meer gaan n ref in die publiek geregverdig voorkom as hy vir STEGMANN ONREGVERDIGLIK STRAF.

Ok, verstaan julle?
Of dink julle dat die refs nie so beinvloed kan word nie?
Wel dit raak die hele span en seisoen, het stel voor dat julle begin oplet wat julle se oor die saak.
Posted by Las on 01 November 2011 13:17
76
72: laat my dink aan daardie tyd toe daar ook vrae was oor Fransie Steyn se voorliefdes daar tussen die Franse, en toe skryf iemand nog ook daardie tyd dat hy hou daarvan om heelagter te speel, want hy laaik dit glo om te 'attack from behind ....' Eina !

Laat ek ook my ou eiertjie lê oor Stegmann: skitterende speler gewees in 2009 en 2010, maar hierdie jaar glad nie 'n goeie jaar gehad nie, soos vele van sy spanmaats. Maar dit vat nie weg dat hy op sy beste, saam met die bestes in die wêreld kan gesels nie. So ek hoop hy en die ander ouens wat so bietjie 'gerus' het hierdie jaar is volspoed terug volgende jaar.
Posted by bendiebul on 01 November 2011 13:13
75
Ek dink elk geval Heyneke en Frans gaan die lostrio gereeld roteer vanwee die lang seisoen. Jacques en Deald Potgieter behoort mekaar goed aan te vul, net soos D Potgieter en Stegman ook goed saam gejel het die 3 jaar wat ons d S15 gewen het. Hulle moet vir Spies 2 games maks gee om te wys hy hoort nog daar, as hy nie presteer nie is dit maar bank toe met hom! Almal weet waarnatoe hy instaat is...
Posted by Bullebakkies on 01 November 2011 13:08
74
@ Bomskok,

hehehe, maat kom ons los die gesprek vir wanneer ons aangesig tot aangesig kan grappies maak en glimlag en die rugby kan bespreek oor n bier. OK?
Hier gaat ons nerens kom nie, en ek dink jy misverstaan my net so bietjie.
Posted by Las on 01 November 2011 13:07
73
@ Sooibrandt #68,

Dankie vir die inligting. Ek sien uit.

#66,

Regso, ons moet reel.
Ek fokus maar meer op ons losvories, en dit krap so bietjie hoe Stegmann soms underrated is onder sy eie ondersteuners wat die voorreg gehad het die afgelope 4 jaar om die spesiale speler by Loftus te sien werk.
Posted by Las on 01 November 2011 13:05
72
lyk my ek het 'n teer punt aangeraak Las.
dos okay, dis die nuwe suid afrika, niks fout as jy verlief is op n man nie
Posted by Bomskok on 01 November 2011 13:01
71
Rakende Stegman: Hy het al die fisiese talent, en ook die nodige determinasie en deursettingsvermoe.

Maar hy moet net aan sy interpretasie van die reels werk. En daarmee bedoel ek dit lyk of hy doof raak wanneer die ref so te se in sy gesig skree :" Release the ball 6!"

As hy net sy oordeel kan verskerp, kan hy n Brussouw wees, maar ek is bevrees huidiglik staan hy eenvoudig te veel strafskoppe af om in die Brussouw/Pocock klas genoem te word.
Posted by Shannow on 01 November 2011 13:00
70
65: Las is eintlik Lassie Stegmann (die engelse lassie). ;-)

Hier is my beginspan en reserwes:

Zane
JJE
Sadie
WO (o/k)
Basson
MS
FH

Spies (k)
J Pottie
D Pottie
Juandre
Flip
Werner
Chili
Dean

Reserwes
Bongi
Kirsten
Wilhelm
Steggies
Arno/CJ
Jano
Fouche/Cronje
Venter/Akona

Ludekie en kie gaan nie sommer al die jong opkomende spelers vir die wolwe gooi in die S15 nie, maar hul meer van die bank af speel. Ons moet met die paar ervare spelers wat oor is begin, al is hul dalk nie op hul heelbeste vorm nie (bv. Zane, WO, Spies, Dewald, Flip, Werner), en hoop hul kan vir die jonger en nuwe spelers 'n voorbeeld stel. As hierdie klompie spelers (die tussen hakies) nie gaan voor stap in die oorlog nie, sien ek donker tye volgende jaar, want jy kan nie verwag van die jongelinge om die stryd alleen te voer nie.

So hopelik rus die manne goed uit en kom met nuwe ywer en passie terug vir die nuwe seisoen. Ouens soos Bakkies, Danie, Vic en Guthro het eers werklik begin 'peak' in hul later 20's, dit is nou tyd vir Spies, Dewald, Flip en Werner om daardie rol oor te neem by die Bulle.
Posted by bendiebul on 01 November 2011 12:59
69
@ Bomskok #65,

Jy't ook al goed gevra soos of Shannow mev. Spies was ens.
En dat Spies soos Tarzan lyk maar speel soos Jane, en dat "mev. Spies" die pad moet vat ens.

LUISTER YSTER, ek is nie deel van Stegmann se familie of vriendekring nie, verstaan dit nou!

Ek het twee bliksemse oe in my kop en mis nooit n Blou Bul wedstryd nie.
Ek het tot die gevolgtrekking gekom dat Stegmann die beste oopkantflank in die land is, afhanged van die kombinasies waarin hy speel.
Punt.

OK?!?

Ek kry nie skaam om te se dat ek dink Stegmann die beste is nie, en ek sal dit vir die hele wereld vertel en ek sal dit n duisend keer in my eie land se.

ORAAIT?!?

En nog meer aangesien daar so baie die pot mis sit oor Stegmann se rol en invloed op die span.
Ek is donnerswel trots op Steggies omdat hy eerlik en hardwerkend is en baie aggressief soos n flank moet wees.
Hy is nie daar vir die kalklig nie.
En n teamplayer met so n groot werkverrigtig en bereidheid om sy liggaam op die spel te plaas kan jy onder die son vond nie.


Kom loer more ook in, ek sal hier wees besig om Stegmann se lof te sing, ek sal oormore ook hier wees, en ek sal na die 2012 seisoen nog hier wees besig om Stegmann te prys.

GOED SO?

Stegmann is n gebore wenner en hy ken net een rigting- BOONTOE, OP, VORENTOE, en hy sal eerstekeuse bly todat hy aftree of sy beserings opvang.

Ek het geen sportshelde nie, as ek na ons rugbyspelers kyk kom Stegmann heel bo in op my lys van talentvolle spelers wat die REGTE ATTITUDE het, en daaroom is hy my gunstelling en sal ek elke ander speler teen hom meet.
VERSTAAN JY?!?

Jy dink nie Stegmannoster is die beste nie?
Oraait goed.
Dankie tog dat die afrigters saam met my stem.
Posted by Las on 01 November 2011 12:59
68
Goeiedag aan al die Bloubul Bloggers. My inligting van die brommer teen die muur is dat die Bulle se Super 15 groep teen die middel van November (min of meer oor twee weke van vandag af) bekendgemaak gaan word. Heyneke sal dan ook die toekomsvisie uitspel en die kans is goed dat al die juniors wat vir 2012 gekontrakteer is dan ook aan die publiek bekendgemaka gaan word.
Posted by Sooi Brandt on 01 November 2011 12:56
67
Ek hoop Hougaard word gehou op vleuel.
Posted by Richie Bloumasjien on 01 November 2011 12:55
66
Las # 53: Hoor! Hoor! Ek wens ek en jy kan eendag 'n paar Bulls wedstryde op 'n groot skerm saam met die res van die bloggers kyk. Dit sal interessant wees om te sien hoe ontleed mense 'n wedstryd...
Posted by Sooi Brandt on 01 November 2011 12:48
65
Las is jy mevrou Stegman of is jy maar net verlief op hom?
Posted by Bomskok on 01 November 2011 12:32
64
Las

Stem saam geen beter toets as Super Rugby nie!

Posted by Lekkerblou on 01 November 2011 12:23
63
Lekkerblou,

Ja wat. Kom ons kyk wat maak Jacques Potgieter in die Super 15.
Ek is opgewonde, maar ek sal nie sommer se die speler is die beste in sy posisiet na 1 CB seisoen nie, ek is maar net nog nie oortuig nie. Hy sal moet wys wat maak hy tussen nuwe spelers in n nuwe, strenger kompetisie, en na n paar teleurstellings, of terugslae.
Wys altyd n speler se karakter, en hoe ons sy waarde kan skat.
Posted by Las on 01 November 2011 12:08
62
Las

Kan nie wag nie!Nee ek verkies J Potgieter bo Dewald.Altwee het n wonderlike werkverrigting,maar die verskil is die kontakpunt.Jacques duik spelers terug en hy kom meeste van die tyd oor die voordeellyn.Ek stem saam met jou oor Zane.Hy is soos n lucky packet.Jy weet nooit wat jy gaan kry nie.

Ek het so n gevoel oor Cronje op heelagter.Hy is n speler wat dalk net kan gedy met n bietjie meer tyd en spasie as op losskakel.
Posted by Lekkerblou on 01 November 2011 12:00
61
Goeiste!

"Pierrespies8 Just saw my son's face on a sonar- biggest miracle on earth is the creation of a new life."
Blessings oral rond.

Posted by Las on 01 November 2011 11:52
60
Lekkerblou,

hehehe Ja, bietjie sushi laat-Februarie
Die Bulle moet net nie windgat wees nie of grootkop kry nie. Dis nie so eenvoudig soos dit nie. Die invloed van onprofessionele laaities moet verwyder word.
Maar ek glo ook ons het n klomp spelers wat nederig en eerlik en hardwerkend is met baie ambisie, soos dit hoort.
Dit steek aan.
Om spelers soos Steggies tussen die kinders te he wat wys wat dit beteken om hard te werk van die veld af is ontsaglik waardevol.

Hoekomm dink jy D Potties op 7 is n moet?
Ek dink nou weer Stegmann is n moet op 6. Ek dink Potties sal moet hard werk, en Spies vinger trek soos Shannow gese het.
Spies oefen hard genoeg, maar nou ja.
Kom ons kyk hoe voel hulle na George, en die voorseisoen en die eerste fase van die S15.


Sonder die 3 groot slotte, Matfield Bakkies en Danie asook Fourie gaan dit vreemd wees. Gurthro is nou ook weg.Ek het net begin respek vir Gurthro kry na 2010, ai tog.

Ek dink Juandre en Flip is in staat om te kan uitstyg bo hulle opponente
Ek dink tussen Jano en Hougie is daar geen probleem op skrumskakel nie- Hougie moet net asb aan sy skopskoen werk.
En dan kom Dean mooi deur. Rossouw is ook nie te bad nie,nog baie jonk.

Ek wonder wat daar met Zane Kirchner gemaak gaan word. Hy het sy oomblikke, maar is effens n swakplek as ek na 2011 kyk. Ek hoop hy kom reg.
Dan kan ons verwag dat Venter seker n hele paar wedstryde begin. Ek wil sien waar plaas hulle vir Sadie.
Posted by Las on 01 November 2011 11:43
59
#55 met eish - jou squad net anders gewys met alternatiewe

15. Visser/ Kirschner - U Beyers dalk bo Zane
14 Ndungane - Mastriet of Blommetjies
11 Basson/ Engelbrecht
13 Sadie/ Olivier - Bradley Moolman is gladnie vrot nie, speel goed saam met F Venter
12 Venter/ - Fanie Booysens het baie goed gedoen vir 0/21 maar is toe beseer
10 M Steyn/ Cronje - Fouche is baie wisselvallig. As Cronje inpas by Bul kultuur/disipline
9 Hougaard/Vermaak
8 Spies/Botha
7 J Potgieter/ Stander
6 D Stegman/D Potgieter - Ek dink nie Tecklenberg gaan heeltemal mas opkom in S15.
5 J Kruger/ Steenkamp
4 vd Merwe/ van Velze - groot tekort met 2de 4slot. van Velze nie oplossing
3 W Kruger / De Klerk - Kirsten defnitief in de Klerk se plek as Frik commit na sy studies
2 Ralepele/ Wepener - Wepener dalk oor sy beste. Mbonambi (o/21) is baie goed maar nog te jonk
1 Greyling / D Steyn - Dean laat sak jou bolyf!
Posted by Paarlbul on 01 November 2011 11:33
58
Las

Ek wil ook nie he die kern van die span moet verander nie.Die kombinasie van Spies,D Potgieter en Stegman het ons al baie plesier veskaf,maar glo tog J Potgieter is nou n moet op sewe.wat ook al gebeur met span keuse.Een ding is verseker.Nie een speler sal op hulle bas kan sit nie,want kompetisie vir posisies was nog nooit so straf gewees nie.Dit is n lekker gesonde situasie waarin die Bulls hulle bevind.VREK 24 FEB IS BAIE VER WEG.KAN NIE WAG OM DIE SHARKS STUKEND TE HARDLOOP NIE!!!!!!!
Posted by Lekkerblou on 01 November 2011 11:20
57
@ Lekkerblou #54,

Nee ek stem saam.

Maar kyk hierso:
Goed genoeg is ou genoeg, ja?
Maar ons moet n verskil maak tussen voorspelers en agterspelers.

Hulle hou daarvan om te se dat vaskopstutte verbeter met ouderdom.
Owen Franks het vroeg naamgemaak.
Kyk James O Connor van die Wallabies.

Hy was maar 17 toe hy vir Australie begin speel het.
Maar hy is n agterspeler.

Spies het direk na skool vir die Bulle se snr. span gespeel, en hy het nie 1 wedstryd gehou nie.
Stegmann het sy S14 buiging gemaak toe hy 21 was, verjaar in die S14 en hy was die Bulle se voorspeler van die jaar in n jaar wat ons kwaai gesukkel het.

Sy Grey tjomma Brussow is dieselfde ouderdom en het n jaar vroeer S14 gemaak in die Cheetahs span wat nie die Bulle se diepte gehad het nie.
Brussow het toe eerste beroemd geword en n jaar vroeer as Stegmann Springbok geword onder baie meer gunstige omstandighede as wat arme Stegmann sy eerste paar Springbok toetse moes speel.

Ek dink die Bulle was reg om Stegmann n jaar terug te hou. Arno en CJ is nou albei 20 en ouer, ek dink Arno sal 2012 nog kans kry ja, maar ons moet versigtig wees, die jong oukies is net dalk nie so hard soos hulle sal wees oor 1 of 2 jaar.
Voriesspel is taai, ek is net bekommerd oor beserings.

maar nou wat maak ons met die 2 Potties, en die twee jong outjies?
Ervaring tel baie, gee kans. Ons kannie die hele span net verander in 1 seisoen het maak dat dit uit 10 jong spelers bestaan soos iemand hieronder gese het.
Posted by Las on 01 November 2011 10:53
56
@ Paarlbul #52,

Ah, ek sien wat jy bedoel.
Ok, ek stem nie saam nie, maar ok.
Jy se Ludeke ploeg maar met Meyer se Bulle en dalk het Fourie en Matfield se invloed die span gedra?
OK, ons sal sien.

Maar wat het in 2008 gebeur?
Hoe het Ludeke en sy span van dit af opgestaan?
Sekerlik moes die Bulle dan stadig agteruit begin gaan, nie waar nie?

2009, en 2010 was die Bulle dominant.
2011 het hulle dit net-net nie gemaak nie, en hulle sou die hele ding gewen het as hulle die Sharks geklop het.

Ek dink Zane Kirchner was n probleemspeler gewees. Soos baie wat glo dat Gerhard vd Heever ons die CB gekos het die jaar, glo ek dat Zane ons gekos het in die S15.
Hy het basies die Bulle-Force game weggegooi.

Ja ek weet dis n spansport, ons moet liewer so daarna probeer kyk.
Maar die Bulle was nie so sleg in die S15 gewees nie. Mense oorreageer net.
Posted by Las on 01 November 2011 10:41
55
Ek glo die uiteindelike amptelike 30-man Super15 groep sal wees (alfabeties):

Bjorn Basson, Arno Botha, Lionel Cronje, Rossouw de Klerk, JJ Engelbrecht, Dean Greyling, Francois Hougaard, Zane Kirchner, Juandre Kruger, Werner Kruger, Akona Ndungane, Wynand Olivier, Dewald Potgieter, Jacques Potgieter, Chilliboy Ralapele, Johann Sadie, Pierre Spies, CJ Stander, Wilhelm Steenkamp, Deon Stegmann, Dawie Steyn, Morne Steyn, Flip vd Merwe, Gerrit-Jan van Veldse, Francois Venter, Jano Vermaak, Jurgen Visser, Warwick Tecklenberg, Willie Wepener.

Van Veldse mag dit dalk nie maak indien hulle op 'n 3e skrumskakel soos Ruan Snyman sou besluit.
Posted by Met Eish Ja on 01 November 2011 10:32
54
Las

Ek kan met van jou punte saamstem.maar die storie van te jonk wees in Suid Afrikaanse sport is n probleem.As jy goed genoeg is 18 of 38 moet jy speel.Ons is die enigste land in die wereld wat so behep is met ouderdom.Ek kan jou waarborg as spelers soos O,Conner,Beale,North van Wallis en Ponting,Dravid,Tendulkar in SA gespeel het sou hulle n label gedra het van te jonk of te oud.Daar is uitsonderings,maar te min.
Posted by Lekkerblou on 01 November 2011 10:31
53
@ Shannow #49+50,

Ja, jy weet hoe sien ek sake-
Jy noem die 4 belangrikste losvories Spies, Stander, Arno en Jac.
Wel, elkeen het verskillende rol.

Maar ek glo dat Stegmann die belanrikste vorie in die span is, en hy is heeltemaal onderskat.
Sy werkverrigting help die span so baie.
Ek het weer van die S15 games gekyk waar die Bulle ingedoen was.
Kyk maar die Highlanders wedstryd op Loftus waar Dickinson ons ingedoen het.
Stegmann het toe n onregverdige geelkaart gekry.
Hy het die bal 4 keer omgedop binne die eerste helfte en hy was die hele veld vol gewees.

Nie altyd n skoon wen nie, maar daar was n keer toe daai Thompson All Black knaap die bal gewen het, toe maak Steggies 2 vories by daai ruck skoon en gryp hy hom en buig hom krom en klap die bal weer terug Bulle se kant toe tussendeur Thompson se bene.
kyk maar sulke wedstryde waar die Bulle gesukkel het.

Nes 2008 toe die Bulle gesukkel het. Wie het soos n seer duim uitgestaan?
Deon Stegmann.

Ek sien jy wens hardop dat ons n Brussow gehad het.
hehehe
Stegmann is beter as Brussow in elke opsig en sal eerste keues by die BULLE bly todat hy aftree of beserings opvang. Hy IS ons Brussow.
Jy het my dit al hoor se, Stegmann het die rekord vir die meeste rucks skoon gemaak in die S15, en hy was geroteer, en het nie eens al die wedstryde moontlik gespeel nie, en hy was naby aan die meeste tekkels ook nog.
Ek gee nie om oor die strafskoppe nie, dit was nie uitermatig veel nie.

Ek dink ook die refs sal voel hulle het meer rede om hom te straf as die media en toeskouers aanhou aangaan oor Stegmann wat penalties weggee, wat stront is in anyway.

Jy is n groot fan van Spies, nou mense sien dinge van n ander perspektief, jy't nog hoe agtig, maar mense mag dalk nie saam stem nie, dieselfde geld vir Steggies.
Posted by Las on 01 November 2011 10:30
52
Ek is maar afhanklik van hierdie site om te weet wat met sekere spelers gebeur. Was daar 'n berig dat Okkie Kruger eerder wil konsentreer op sy medies loopbaan. Dit sterk maar net my punt dat hierdie website bietjie meer kan offer.
Las @ 46 - ek is maar net van opininie dat Frans Ludecke nie 'n goeie afrigter is nie. Hy het groot ge-erf, maar niks groots gestig nie, Heynecke moes terugkom om dinge te red. Kyk maak Mitchell in kort tyd met die hele Lions strukture. Nee wat FL is net so aan die slaap soos G v/d Heever. 'n Speler propvol talent maar met belangstellings probleem.
As ek keuse moet maak uit losvoorspelers vir volgende jaar:
8. Spies (maak net vir hom spasie)
7. J Potgieter (bal in hand en op verdediging 'n yster)
6. D Potgieter (altyd oral met goeie aanvoeling en het al bewys dat hy by die afbreek punte die ding kan doen. Te klein vir crashball draer).
Botha is jonk en briljant - van die bank kan hy 8 en 7 speel
Posted by Paarlbul on 01 November 2011 10:30
51
@ Lekkerblou #47,

wag eers bietjie. Ons het hulle nog nie veel op S15 vlak gesien nie (CJ), Arno was die jaar nog 19, gee kans.
Ek dink hy kan maar nog n jaar wag, alhoewel ek dink hy sal seker S15 speel in 2012. Spies en Stegmann bly eerstekeuse, ek wil sien hoe goed kom Dewald Potgieter terug volgende jaar.

Ek weet daar is baie wat respek vir Spies verloor - watookal die rede mag wees, maar ek dink ons sal hom op vleuel sien voordat ons drasties raak en Spies nie meer in die span is nie.
Ek dink nogsteeds dat hy die beste no.8 is.
Ons het nog nie gesien dat hy uit die beginspan gelaat was nie.

Dieselfde geld vir Steggies, die jaar in die S15 toe dit duidelik geword het dat die Bulle op die log sukkel, en elke wedstryd n "FINAAL" was het hulle vir Stegmann volle wedstryde begin gee en hulle het hom nie meer geroteer nie. So eenvoudig soos dit.

Potties is a great speler, maar ek wil sien wat maak hy volgende jaar.
2009 was ek beindruk met hom as n jong speler, maar ons sal sien wat gebeur.

Shannow het gepraat van gewig ens.
Potties is maar 1.90 meter lank, en weeg nie skaars 100Kg, of dit.
Arno is net so lank, en n vris meneer wat nog verder gaan bou.
Nou het ons nog die ander Potgieter en CJ.

CJ kan n goeie 8 maak, nes Steggies ook n hele paar wedstryde op 8 gespeel het vir die Bulle in die begin, maar sal dalk spesialiseer op 6.

Interessant, wat dink julle?
Ek sal maar die vat:

8 - Spies.
7 - Nog nie besluit nie, die jonges moet geduldig wees, Jacques moet op die bank kans kry en S15 blootstelling. Potties oortuig my nie, maar ek sal hom begin vir eers.
6 - Steggies.

CJ, Arno en Jacques kan backup wees en ons mag dalk een van die twee laasgenoemdes in Potties se plek sien.
Ons moet wag om te hoor hoe groot die nuwe S15 groep gaan wees.
Posted by Las on 01 November 2011 10:11
50
Na my mening lyk die volgorde in elke losvoorspeler posisie as volg:

8. Spies, Stander
7. Jacques Potgieter, Arno Botha
6. Stegman, Dewald Potgieter.

So in daardie logiese lig gesien, sal die begin lostrio seker maar wees Spies, Jacques Potgieter, Stegman, met CJ Stander en Arno Botha op die bank.
Posted by Shannow on 01 November 2011 09:39
49
Ek dink Dewald Potgieter en Stegman gaan sukkel om die span te haal.

Of liewer, hulle gaan moet speel vir dieselfde posisie. Tussen Jacques Potgieter, CJ Stander en Arno Botha het ons baie beter baldraers vir die nr.7 posisie.

Ons beste 4 losvoorspelers is Spies - as hy vinger trek - Stander, Jacques Potgieter en Arno Botha. Maar hulle is almal soortgelyke tipe spelers. Nie een is n fetcher nie.

Wens ons het n Brussouw of Pocock gehad om hulle aan te vul.
Posted by Shannow on 01 November 2011 09:33
48
44) Okkie Kruger speel nie meer nie, hy is in sy finaale jaar mediies en wil daar op focus.
Posted by Tyler on 01 November 2011 09:30
47
Die kwessie van kapteinskap sal deurslaggewend wees vir die lostrio kombinasie.My persoonlike keuse is Chilliboy.Maar daar is baie mense wat glo dat D Potgieter en Spies ook sterk kanidate is.As een van die laasgenoemdes kaptein word.Kan ons onself reg maak om of vir Stander of Botha in die komende jare te verloor.Hulle is te goed om nie in n Super 15 22 tal te wees nie.
Posted by Lekkerblou on 01 November 2011 08:53
46
@ Paarlbul #44,

Ja ek stem saam dat Arno kan speel, Spies het as 19-jarige sy S14 debuut gemaak, ne?
Maar dit beteken nie dat dit in almal se belang sal wees nie, dis beter dat hy nog bietjie groei, maar ek dink hy sal seker n paar wedstryde speel.

Stem saam met jou oor die speelkans en afrigting, maar wat het jy daarmee bedoel dat die "Bulle n probleem het met S15 afrigter"?
Hoe bedoel jy nou?

Ek het ook vergeet om Tecklenberg te noem. Serbit ja, dit interessant raak.
Posted by Las on 01 November 2011 08:07
45
Paarbul,

Waar is Ockie Kruger? Was hy beseer die jaar?

Moet bieg die Sharks se Kaptein se beslissings was bizarre - Strafskop na strafskop na pale en dan mis Gouws Prinsloo ook nog.

Rugby se tendens vanjaar was wenne vir die beste verdedigende span, maar na ja toe kom die currie beker finaal hardloop rugby wen toe.....
Posted by Richie Bloumasjien on 01 November 2011 07:53
44
Ons het volgende losvoorspelers:
8. P Spies/ A Botha/ CJ Stander
7. J Potgieter/ J Ross/ O Kruger
6. D Potgieter/ D Stegman/ W Tecklenberg
Hier kan 2 ewe sterk kombinasies gekies word wat goed kan roteer, nie 'n A of B span nie, hulle moet net dieselfde kombinasie bly.

8. P Spies
7. CJ Stander (hy is 'n beter baldraer as agsteman, moet ook sy van Velze manier los
6. D Potgieter
ander kombo
8. A Botha ( hy is gin te jonk nie)
7. J Potgieter
6. D Stegman
Die fetchers, baldraers en lynstaan opsies is goed gemix. Dink net hoe kan Botha,Stander verder ontwikkel met sulke blootstelling op S15. Dit het die voordeel dat jy meer spelers ontwikkel en minder uitmergel.
Dit kan met al die kombinasie in die span gedoen word.
Die Lions is 'n duidelike bewys dat SA genoeg rugby talent het, hulle moet net speel kans kry en die regte afrigting kry. Ongelukkig het die Bulle 'n probleem met S15 afrigter.
Die beste spelers word dan gekies met die halfeind- en einstryd van volgende jaar se S15!!!!!!

Dan hoop ek net die Bulls wil hulle website vir volgende jaar weer beter maak. Dit was altyd baie goed om al die spelers, ook die juniors se profiele te sien. Waar die outjies vandaan kom, lengte gewig ensovoorts.
Groetnis

Dit staaf

Posted by Paarlbul on 01 November 2011 07:26
43
Ervaring gaan 'n groot rol speel in keuses tussen spelers. Jy gaan nie 'n span kies met 8 na 10 jong spelers nie.
Posted by Stapper on 01 November 2011 06:59
42
@ Tyler,
Ons sal maar sien hoe die rotasie werk. Eerstekeuse spelers sal seker heelwat meer speel. Ek dink op 7 is dit tussen die 2 Potgieters, Spies sal meeste games op 8 begin, Stander sal seker aflos tussen 8 en 6, en dalk sal Arno ook n begin kans kry iewers, selfs op 8.
Dis moeilik om te se hoe die begin trio sal lyk as dit nou n finaal is, maar ek dink Spies en Stegmann sal 1stekeuse bly. Hoop maar die beserings bly weg.
Ons het ook nog klomp toetswedstryde tussenin, ek wonder hoe die Springbokke ruskans gegee gaan word.
Posted by Las on 01 November 2011 06:30
41
Die losvoorspelers gaan volgende jaar baie intresant wees. Ek dink Spies gaan sukkel om in die begin span te speel daai Stander is redig baie goed. Ek 100% seker as hy nie begin nie gaan n ander unie hom koop. Arno Botha is ook goed maar ek dit a jaar te jonk.
Ek wonder of Jacques Potgieter gaan slot of nommer 7 speel? Of Dewault 6 gaan speel of Stegmann gaan begin?
Posted by Tyler on 31 October 2011 21:03
40
@ Shannow 33,

McCaw is 1.89, Louw 1.90, en Stegmanneer en Brussow 1.81 elk. Ek dink Burger is 1.93, en Juan Smith is 1.95.
Maak nie vir my saak nie.
Die goed op die sites is nie altyd akkuraat nie.

Steggies en Brussow weeg net so veel as McCaw- kompak en stewig.
Hulle pas ook seker beter by ons tipe spel in.
Daai ekstra 8 sentimeter of so beteken nie veel nie.

Kyk hoe goed kompeteer Steggies in die lynstane in elkgeval.
So meeste van die tyd help die "gebrek" aan lengte hulle eintlik.
Die flanke is sterk op hulle voete en kan die bal kragtig dra en tekkels breek.
Hulle kry net nie so baie kans om te dra nie (in SA).

Ek kannie wag tot volgende jaar nie, ek wil sien watse vrugte werp die seisoen se harde werk wat nou voorle.
Posted by Las on 31 October 2011 18:40
39
@ Bullebakkies #34,

O NE?
Challenge Accepted!!!
Posted by Las on 31 October 2011 18:30
38
Is dit waar dat Gary van Aswegen oppad Bulle toe is
Posted by Anti Province on 31 October 2011 17:39
37
shannow dis lekker om so te praat dit is hoekom blog hier is oor ons ouens wat menings het en rugby lief het!!!ek glo net cj op flank en arno op 8 kan die ding nog doen!!!
Posted by Spartan on 31 October 2011 17:16
36
Spartan

My aarnmerking was geensins neerhalend bedoel nie. Ek noem maar net dat jy vir Mccaw en Louw as voorbeelde gebruik het van goeie kort flanke, waarop ek moes uitwys dat beide van hulle fetchers is. En die groter Kaino is dan ook die tipe flank waarna ek verwys.
Posted by Shannow on 31 October 2011 17:05
35
shannow ek ken die verskil tussem fetchers en ball cariers!!!willem alberts wat jy noem as 'n size ball carrier is 1.91m lank so jy is in teenstelling met jouself as jy se 1.90 is te kort maar willem alberts is lank genoeg op 1.91????1 sentimeter verskil!!
Posted by Spartan on 31 October 2011 16:52
34
Hier is n paar WP ondersteuners in die Kaap wat meen die Bulle gaan heel laaste in die SA Conference eindig in vlg jaar se S15...
Posted by Bullebakkies on 31 October 2011 16:08
33
Spartan

Groot verskil tussen n fetcher en n baldraende flank. Steggies, Mccaw, Brussouw en Louw is fetchers. Hulle is veronderstel om kort te wees.

Die nr.7 flank in Suid Afrika is egter gewoonlik n breker. Andre Venter, Juan Smith, Pedrie Wannenburg, Willem Alberts en soms Danie Rossouw.

Groot manne wat die lyn kan breek.
Posted by Shannow on 31 October 2011 15:13
32
Nog geen nuus oor ons S 15 Groep nie?
Posted by bloubefoeterd on 31 October 2011 14:25
31
ja maar hulle is lang senters.ek meen richie mcaw is 1.87m,francois louw is 1.90m,dewald potgieter is 1.90m,jerome kaino is 1.96(hy is een van die grootstes).dink arno is dalk nog bietjie langer as 1.90m.dis omtrent size as jy als vergelyk.
Posted by Spartan on 31 October 2011 14:17
30
@28, Venter het sy skouer beseer paar minute voor die einde en het die veld verlaat. Toe hy sy medalje ontvang het was sy arm in 'n sling. Geen idee hoe ernstig dit is nie.
Posted by Blou Vlam on 31 October 2011 14:13
29
Jean de Villiers is 192 cm
Gerhard vd Heever is 190cm
Jacque Fourie is seker ook bo 190cm

Jy verwag darem dat jou losvoorspelers groter as jou senters en vleuels sal wees.
Posted by Shannow on 31 October 2011 13:59
28
Het iemand genoem dat Venter dalk seergekry het in die finaal? Of het ek verkeerd gelees?

Hoop nie so nie, want hy is krities vir ons S15 veldtog.
Posted by Shannow on 31 October 2011 13:58
27
Baie geluk aan die jong Bulle! Stander en Botha was puik gewees! Ek hoop Ludeke en Kie geen hul blootstelling volgende jaar in die S15!

Daar al enige nuus oor nog n moontlike buitesenter/vleuel wat dalk oppad Loftus toe is?

Posted by Bullebakkies on 31 October 2011 13:51
26
nee ouens jul is nou wragtig deurmekaar met julle lengtes!!!1.90 meter is omtrent die perfekte grote.willem alberts-1.91m,jean deysel-1.90m,schalk burger-1.93m.hoe lank wil jul he moet hulle wees 2meter?dan word jy 'n slot genoem.
Posted by Spartan on 31 October 2011 13:44
25
Rifrug

Ek stem saam, want volgens my is CJ en Arno twee van die blinkste jong losvoorspeler sterre in Suid Afrikaanse rugby.
Posted by Shannow on 31 October 2011 13:40
24
Baie geluk aan die o'21 span! CJ Stander en Arno Botha het gewys wat ondervinding op senior vlak beteken en was ysters. Eintlik was die hele span goed. Persoonlik het ek heelwat meer van Lohan Jacobs en Louis Fouchè verwag, maar dit is verseker nie nou die tyd om te kritiseer nie, hulle het immers die beker gewen.
Het ongelukkig net die laaste 5 minute van die o'19 wedstryd gesien, so kan nie kommentaar oor hulle lewer nie. Jammer hulle kon dit nie maak nie.
Baie geluk ook aan die leeus wat die Curriebeker gewen het. Wys jou net wat gedoen kan word as almal met absolute oorgawe speel. Met (myns insiens) heelwat minder talent as die Bulle, het hulle skitterend gedoen.
Shannow, ek glo daardie statistieke van CJ en Arno dateer dalk van hulle laerskooldae af, kan nie glo dat dit reg kan wees nie.
Posted by Rifrug on 31 October 2011 13:15
23
Wel, die skokke hou nie op nie. As vergelyking het ek gou vir die huidige wereldspeler van die jaar gaan google, net om te sien dat sy stats wys dat hy ook slegs 1.88m lank is. Ek kan nie onthou of Dusatoir 6 of 7 speel nie, maar ek kannie dink dat n nr.7 flank 1.88m lank kan wees nie.

Juan Smith, Willem Alberts, Andre Venter, Pedrie Wannenburg, Schalk Burger, Jerome Kaino. Dis die tipe flanke waaraan ek gedink het.


Mis ek dan die bus of wat?
Posted by Shannow on 31 October 2011 11:59
22
My magtig. Ek het nounet gaan kyk op die player profiles afdeling, en daar sien ek toe ons ander losvoorspeler ster - CJ Stander - word aangedui as slegs 1.88m lank!

Onmoontlik.
Posted by Shannow on 31 October 2011 11:55
21
Lekkerblou

Ek hou van Arno. Ek hoop net nie sy stats op die Bulle se site is korrek nie. Want as ek reg onthou wys hulle hom maar as 1.90m lank of so iets. Hy lyk groter as dit op die veld. Maar 1.90m is heeltemal te klein vir n nr. 7 flank of agsteman op die hoogste vlak.
Posted by Shannow on 31 October 2011 11:49
20
In Arno Botha,Johan Goosen en Jaco Taute het ons die toekomstige wereld sterre!Ek kry skoon hoendervleis as ek dink aan die drie se talent!
Posted by Lekkerblou on 31 October 2011 11:44
19
Baie geluk manne, ons is baie trots op julle. O/19 was net ongelukkig met n paar besslisings, maar welgedaan aan julle ook.
Posted by Blou Spike on 31 October 2011 11:32
18
Baie geluk jong Bulle!!! Lekker om te weet die Bulle se toekoms lyk blink! ;)
Posted by sakkie6yster on 31 October 2011 10:42
17
Arno en CJ het gerock!!!
Posted by Christel on 31 October 2011 10:26
16
Wanneer word ons S15 Groep bekend gemaak? Ek sien die NZ/OZ franchises begin al groepe aankondig.
Posted by bloubefoeterd on 31 October 2011 10:06
15
Dankie vir die antwoord Stapper.
Posted by Frickey B on 31 October 2011 06:52
14
@11) Is dit al, wat van daai loskop Juan Schoeman? En Ultigh Beyers? Blommetjies is pateties.
Posted by Tyler on 30 October 2011 19:41
13
Baie geluk Bulletjies. Welverdiende wen!!!
Posted by Bloumens on 30 October 2011 08:32
12
Wie onthou nog die Kingbees?

What she does to me I can’t explain, what she does to me well it’s a shame. She’s running all over, when I call her on the phone, I hear her tell her momma to say that she’s not home… What She Does To Me – The Kingbees

GOOI MIELIES!!!!!
Posted by Jimmy on 30 October 2011 02:23
11
Daar was 'n vraag wie van die huidige O-21's is volgende jaar seniors:
Agterspelers: Clayton Blommetjies, Sampie Mastriet en Louis Fouche.
Voorspelers: Franco Mostert, Jono Ross en CJ Stander.

Arno Botha en Francois Venter is volgende jaar nog O-21. Of hulle nog junior rugby gaan speel is 'n ope vraag.
Posted by Stapper on 29 October 2011 23:11
10
Die afgelope 5 seisoene is daar nie een "back to back" wenner in SA nie

2007 Cheetahs
2008 Sharks
2009 Bulle
2010 Sharks
2011 Leeus
Posted by bloukaap on 29 October 2011 22:00
9
Die Leeus kon nie die bulle se wenreord van 31 jaar in 'n finaal breek nie. Die bulle en die leeus deel wel in die volgende louere:

1980 30 punte Bulle 39-9 WP
2011 26 punte Leeus 42-16 Sharks
2002 24 punte Bulle 31-7 Leeus
1999 23 punte Leeus 32-9 Sharks
2003 22 punte Bulle 41-19 Sharks
Posted by bloukaap on 29 October 2011 21:59
8
Bie geluk jong bulle. Goeie dinge vir die toekoms oppad manne, goeie dinge. jammer vir die 0'19's dit was soooo close.

Hierdie span gaan baie goed word en herinner sterk aan die jong Bulle vanaf 2001-2006 se spanne. hulle mag dlak in die super 15 paar harde klappe wegkry, maar sal aanstaande jaar groot faktor wees in die CC.

Well done.
Posted by bloukaap on 29 October 2011 21:54
7
Mooi man, ek is so happy soos 'n vark in Palestina.
Posted by Jimmy on 29 October 2011 21:24
6
Okt 2010: Bulle verloor O-19 finaal teen WP
Bulle verloor O-21 finaal teen WP
Jun 2011: Bulle verloor Vodacom finaal teen Pampas
Okt 2011: Bulle verloor O-19 finaal teen Lions

Dit was hoog tyd dat die Bulle weer 'n finaal wen.
Posted by Stapper on 29 October 2011 20:46
5
Geluk manne-julle was uitstekend en wys die Bulle se toekoms is blink!
Posted by Bloubosvelder on 29 October 2011 20:20
4
Ons gaan volgende jaar ons hande vol he met hierdie Leeu spannetjie. Beidein die S15 en die CC
Posted by bloubefoeterd on 29 October 2011 19:40
3
Well done manne! Jammer julle moes ons nog bietjie senuagtig maak. Hele paar ouens wat nog groot rugby gaan speel: Mbonambi, Botha, Stander, Venter, Beyers. As Louis Fouche net bietjie meer konstant kan wees kan hy ook die ding doen. Ouens met potensiaal is Mostert, Ross, Mastriet. Lohan Jacobs my baie teleurgestel, 'n Jinka tipe wedstryd. Skosan en Blommetjies goed, maar bietjie klein. Schoeman se algemene spel uitstekend, maar nie so seker oor sy skrumwerk nie. Nou is beide ons binnesenters se skouers afgeskryf! 0'19s baie teleurstellend. Net die senters, Van Heerden en Liebenberg potensiaal getoon. Van Rooyen was al beter. Jantjies my glad nie oortuig nie. Lekker rus ouens en dan kan ons goed doen in Varsity Cup, Vodacom Cup en kompeteer in S15.
Posted by Blou Vlam on 29 October 2011 18:09
2
Weet nie wat ons gaan doen nie, maar ouens soos CJ en Arno sal iewers in die S15 aangewend moet word, hulle speel baie goed. Groot taak vir Ludeke om nou vir volgende jaar die regte kombinasies te kry.
Posted by bendiebul on 29 October 2011 17:07
1
As ek so na die name kyk wat vir die Sharks driee gedruk het dan lyk dit nie juis na manne wat op Maritzburg College op skool was nie, if you catch my drift...
Posted by Shannow on 29 October 2011 16:40
VIDEO
Highlights of the under 19 final between MTN Golden Lions and Vodacom Blue Bulls from Coca cola park
Play   PLAY   MORE VIDEOS
BIRTHDAYS
1 Jan. Dean Greyling
1 Jan. Francois Swanepoel
1 Jan. Deon Coetzee
1 Jan. Wilhelm de Jager
1 Jan. Cora Dirksen
2 Jan. Phillip Bronkhorst
2 Jan. Burton Francis
2 Jan. Bertie Joubert
2 Jan. Hennie Kruger
2 Jan. Werner (Wingnut) Kruger
2 Jan. Fiks vd Merwe (Oorlede)
2 Jan. Pedrie Wannenburg
3 Jan. Ian Bond
3 Jan. Cyril Botha (Oorlede)
3 Jan. Stephan Dippenaar
3 Jan. Eric Kruger
4 Jan. Derick Hougaard
4 Jan. Gerhard Swart
5 Jan. Lee Barnard
5 Jan. Eugene Cunha
5 Jan. Riaan Potgieter
5 Jan. Peet v Deventer
6 Jan. Hennie Grobler
6 Jan. Felix Maziya
6 Jan. Joey Mongalo
7 Jan. Dr. Henry Kelbrick
8 Jan. Sangoni Mxoli
8 Jan. Dan v Zyl
9 Jan. JP Nel
JOIN US ON FACEBOOK
Virtual Tour