Stegmann and Wepener still doubtful for Crusaders clash
02 April 2012

Deon Stegmann and Willie Wepener remains doubtful starters for the Vodacom Bulls ahead of their Super Rugby clash against the Crusaders on Saturday.

Stegmann (hamstring) and Wepener (facial injury) could still be on the injury list for the next week, team doctor Org Strauss confirmed.

Dean Greyling (bicep), Juandré Kruger (neck), Jacques Potgieter (jaw), Johann Sadie (knee), Chiliboy Ralepelle (knee), Bjorn Basson and Louis Fouché (both flu) did not train on Monday.

Please log in at the top of the page to post comments
Comments
53
net vinnig kan iemand vir my sê hoekom ons nie meer ons punt vat wat ons kan kry nie. Teen die Blues het ons verloor want ons het 3 (ek dink straf skoppe nie palle toe geskop en die punte gevat nie maar eerder kantlyn toe. En dan ook teen die Stormers is Morne beseer of wat gaan aan. Kom nou manne vat #punt as julle dit kan kry ons sit met die beste losskakel in die land wat gaan aan.
Posted by Stevo2703 on 04 April 2012 10:49
52
Sorry Bismark....
Posted by GeenBloutjieNetBlou on 04 April 2012 08:39
51
pietieinniekaap, ek haal nogal my hoed af vir julle Blou Bul ondersteuners in die kaap. Maar vasbyt ou maat, die seisoen is nog nie verby nie. Een ding wat die Stormers nie het nie is die 4 bonuspunte wat ons sover gekry het. Die Highlanders moet nou net die trant voortbou en hulle met meer as 7 punte wen!

Ek het ook die betrokke stukkie gemors van Gawie oor Chilli gesien en ook gewonder watter wedstryd het hy gekyk. As ek na ander nuusskrywers kyk, dan reken hulle die beste hakers in die seisoen is Chilli, Adriaan Strauss van die Cheetahs, dan Bismack Du Plessis, en dan stop hulle. Daar is nie eers sprake van die Stormers hakers nie...... Maar ag nou ja, dit leer mens om alles met 'n knippie sout te vat, ek reken...
Posted by GeenBloutjieNetBlou on 04 April 2012 08:38
50
Sorry Hakskoen , demmit!
Posted by pietieinniekaap on 03 April 2012 14:59
49
Nou moet julle sien Gawie, onse Gavin Rich beweer nou dat Tiaan vir Chilli oorskadu het. Jis die man het darewm 'n erge dubbele agenda !!! Maak al die Stormers Bokke is ou Gawie se doel! Ek dink Chilli was een van die beste spelers oppie veld. In 'n Supersport artikel. Het ook die "gerouchedte" foto van Wynand, Spies, Hougie met pienk strikkies en Chilli in 'n hoed. Met 'n hoe hakoen boot wat nou die rondte doen in die Kaap. Ek weet nie of BBRU besef hoe veel flak ons kry nie. Kannie die ding post nie het probeer e-mail maar werk ook nie.
Posted by pietieinniekaap on 03 April 2012 14:58
48
Middag almal

Wat dink julle van gisteraand se skokkende TMO beslissing met die Young Guns game????baie bly Tuks het gewen maar hell!!!!daai besluit.Nou moet Tuks se seniors die cherry op die koek sit volgende maandag aand.GO BULLE,GO TUKS
Posted by Anti Province on 03 April 2012 13:08
47
Old Blue Eyes, ek stem nogal saam met jou oor die verdagmakery teen die Bulle se harde fisiese rugby. Die wedstryd het baie gevoel soos die eerste WB poel teen Wallis waar hulle ook kort-kort die voordeellyn aangeval het met hulle inboender na die tackles. Wat my pla is dat die Blues ons met soortgelyke taktieke ontwrig het en die hele vloei van ons wedstryd ontwrig het. Beide die Blues en Stormers wedstryde het dan ook in verloor geeindig. Ons manne moet oppas vir daardie ding.

Maar nou ja, dit was die dissipline wat eintlik die spyker in die kis was vir ons. Wat my regtig opgewonde maak oor die toekoms is dat die manne soos Juandre reeds so 'n groot invloed op die spel maak met so min ondervinding van Super Rugby. Mens kan maar net wonder hoeveel beter die nuwe manne soos hy sou gewees het as hulle meer kanse gegun was verlede jaar.....
Posted by GeenBloutjieNetBlou on 03 April 2012 10:25
46
more almal
wie kan help met n petisie vorm teen die belaglike pienk?
(nuwe draad)
Posted by bloubloed7 on 03 April 2012 10:14
45
Die een ding wat Die Bulle nie meer konstant goed doen nie, is om 'n beduidende impak van die bank af te maak nie. Dit kom al van laasjaar af. Selfs Alister het al gesê dit wat die Bulls onderskei vd res is die oordeelkundige gebruik van die volle reserwebank in die laaste 20 minute. Julle sal onthou hoeveel wedstryde ons so gewen het. Ek dink die ontydige beserings aan Steggies en Dewald is onderliggend tot dit.
Posted by Met Eish Ja on 03 April 2012 10:13
44
Willie blou stem met jou saam. Op die stadium is Chilli en Adriaan Straus ons beste hakers. Ek hou baie van Bismarck en hy is 'n groot onreg aangedoen, maar hy steek sleg af by bg. 2 hakers.

Ek het laasjaar al gesê Chilli moet meer kans kry om te start. Elke keer wat hy opgekom het as sub het hy 'n lekker impak gemaak.
Posted by Old Blue Eyes on 03 April 2012 09:49
43
Ek wonder of hierdie verdagmakery teen die bulls dat hulle die sogenaamde vuilgatte van wêreldrugby is nie sielkundig teen hulle begin werk en veroorsaak dat hulle bietjie terughou nie.

Ek het weer gisteraand an die game gekyk en daar was baie van die ball-off insidente wat deur die stormers begin is, veral Duane en Tiaan. Bekker is ook 'n geniepsige etter wat altyd 'n ou se kop probeer afruk. Jean het ook baie sielkundig met CJ se kop gesmokkel en daarop gewys dat die bulle hulle boelie ala Naka in 2005.

Ek sê nog steeds dat daar telkens duidelike tekens was dat ons die oorhand begin kry, maar dan verloor ons momentum met foute en/of dissipline.

Ek het spesifiek vir kitshoff dopgehou en ek dink nie hy is so goed soos wat almal sê nie. Dalk gaan ek nog my woorde sluk, maar Werner het hom 'n harde tyd gegee en Frik ook. Hy het 'n paar keer sy bind verloor, maar is net een keer gestraf.

Ek het ook weer na daai laaste strafskop gekyk en Malherbe se kop het eerste gepop en soos Kempson opgemerk het, moes die strafskop andersom gewees het.

Ek dink egter nie ons kan dit as verskoning gebruik nie, die ander strafskoppe teen ons was regverdig. Ek dink die reël vertolking by die skrums is 'n gemors en word nie konstant deur die refs toegepas nie.

Die refs wat die sharks/ brumbies en reds/ force games hanteer het was die mees konstantste i.t.v. die reël toepassing by skrums en het dit ook die beste hanteer. Daar het ook baie skrums geval en opgestaan en geswaai, maar bitter min strafskoppe is hiervoor toegestaan.

As jy as ref nie seker is wie oortree nie, laat sak die skrum oor. Daar is bitter min gevalle waar jy duidelik kan sien wie oortree.

Posted by Old Blue Eyes on 03 April 2012 09:46
42
Stem saam oor Chilli. Even my Sharks vriende se Bismarck gaan sukkel om Chilli uit die Bok span te hou.
Posted by Bull perd on 03 April 2012 09:35
41
Moet sê, my Bul speler van die toernooi sover, is Chiliboy. Hy doen konstant goed in elke game, en het hoeveel turnovers al veroorsaak, paar klein lekker lopies ook (so min soos hy die bal in hand het), en goeie akkurate gooiwerk. Ek het nie eers Stegmann soveel turnovers sien maak nie. Stem saam dat hy player of the week is. Well done!
Posted by Willie Blou on 03 April 2012 09:24
40
Ek kannie glo daar is mense wat moan oor Dean nie. Hy is ons "monster". Die afrigters moet sy bind probleme reg coach maar verder speel daai ou 'n barshou. Daai Elstad het eenkeer in hom vasgehardloop en sleg 2de gekom.
Hy is ook ons beste baldraer.
Posted by Bomskok on 03 April 2012 09:07
39
Ek is nou so moeg van al die E-mails. "Don't drink PINK drinks always keep it real"
Hoop maar net die dissipline kom reg en ons wen al die games van nou af.
Net asb nie in PINK nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Posted by Bull perd on 03 April 2012 08:57
38
Op 'n ander trant - het altyd die idee gehad dat alle ander spanne dit die meeste haat om teen die Bulle te verloor. Hulle is altyd vir my meer gemotiveerd om die Bulle "aan te vat" as teen ander spanne, en speel gewoonlik amper bo hulle vermoee teen ons. En hulle vat 'n groot fisieke "knock" in die wedstryd teen die Bulle.

Nou het ek 'n interessante ding opgemerk deur die seisoen (wat wel nog kort is) sover: Elke span wat hierdie jaar nog teen ons gespeel het, wen of verloor, het hulle volgende game verloor. Sonder uitsondering. Toeval, of lam in die kniee?

Hoop die tendens gaan so voort - Stormers teen Highlanders!
Posted by Blyblou on 03 April 2012 08:07
37
Net my mening oor die voorry debat: Ek dink nie ons stutte was swak soos party mense dink nie - daardie laaste strafskop sou waarskynlik deur die helfte van die S15 skeidsregterpaneel anderkant toe gegee wees,. Dis ook nie kritiek op Joubert as sulks nie - ek haat hierdie toepassing van die reels dat enige skrum wat nie perfek klinies korrek is nie, in 'n strafskop moet eindig. 'n Skrum is 'n erg fisiese kragmeting met ongelooflike krag wat deur 16 manne op mekaar uitgeoefen word. Ek dink mens kan sien as 'n stut skielik aftrek, of sy gat uitswaai of doelbewus die bind breek of so - maar as hulle mekaar opkeil en bietjie op, of af gaan, is dit vir my deel van die aard van 'n skrum - en belaglik om een voorry te "pick" en hom te straf. Albei gaan mos op, of hoe? En daai laaste stafskip was vir "op" skrum, nie vir 'n bindprobleem nie.

As mens kyk hoeveel ons stutte buite die skrums ook doen - hoeveel cleans Werner doen en hoeveel "Ball carries" Dean doen, buiten nog ondersteuning in lynstane en verdediging, dink ek nie ons kan veel meer vra nie.
Posted by Blyblou on 03 April 2012 08:00
36
Het my tot nou weerhou om kommentaar te lewer want ek moes troue toe Sa en dus niks van die geveg gesien nie. My egter gister in my kollegas hier in Kaap vasgeloop en hulle sê almal dat dit soos 'n toets was. Ongelooflik fisies. Ook bely dat toe dit skynbaar op 'n stadium 17 elk was naby einde hulle almal "gebid" het dat eindfluitjie blaas. Ken nie die omstandighede maar hulle meen laaste strafskop wat hulle laat wen het, was 50/50 beslissing. Vat nogal baie van 'n bergbok om so te beken.
Dus, Crusaders moet maar ligloop. Wat ek van hou is as al die slimmes nou al die wenperd kies met 33% van die wedstryde maar gespeel. Goed dat hulle ons afskryf.
Posted by NETBLOU on 03 April 2012 07:50
35
O ja, op 'n rugby front, ek dink die getroude lewe het 'n bietjie meer lyf vir Morne Steyn laat kry en miskien swaai die been nie so lekker om die midrif nie. Verander net jou swing, golfers doen gereeld.
Posted by Les Bleus Cocardier on 03 April 2012 06:35
34
Hoekom dink die IK beroofde, duidelik Engels sprekende, weghardlopende, selfgenoemde aussieboer dat ons in 'n debat met iemand wil betrokke raak oor rugby, ruimte wetenskap of die ekonomie, wat ooglopend niks van die spel af weet nie en nog minder van die Soetste taal nie? Jy het nou al tot verveelens toe genoem dat jy nie hier gaan blog nie en dat ons daar by jou "links" moet gaan! Hou op dreig my meisietjie en hou dan maar by jou woord (as jy weet wat integriteit beteken) en bly by jou blogs. Dan ten opsigte van die "boer" gedeelte van jou noemnaam: Jong dame as jy die trots, passievolle, Godsdienstelike en geskiedkundige agtergrond van die Boervolk/nasie het, dan sal jy nie soos 'n lafaard optree en grootmond wees op 'n distansie of tussen 'n groep van jou mense nie, maar dan sal jy jouself toeganklik maak vir gesonde debat en sommer ook 'n pakslae as jy mooi vra!! Verwyder asb die "boer" gedeelte en vervang dit met iets soos jellievis of amoeba.
Posted by Les Bleus Cocardier on 03 April 2012 06:32
33
Op die Bulle se blog is die prioriteit om rugby te gesels. Ausieboer kan duidelik dit nie verstaan nie.
Posted by Stapper on 03 April 2012 06:03
32
MS kort n breek of dalk n waker word. Hy is te gemaklik en ons het vir Louis. Hy is ver van sy vorm 2 jaar terug.
Posted by BB1 on 03 April 2012 06:00
31
@ Aussieboer 30,

Watse ge-"Dutchmen" en "Afrikanerbond klub" is dit die met jou? Dit kort nie dapperheid om jou hier of daar aan te vat nie.
Dis ons amptelike Blou/Pienk Bul blog die, MIND JY!?

Die verskil is dosies jaag goeie mense weg daar, hier laat goeie mense n dosie toe nou en dan.
Jy's welkom.
Posted by Las on 03 April 2012 02:39
30
Hello Pienk Sterri Stumpies. hoor na die pienk koeie gemelk was is pienk milkshakes die flavour of the month.
@ Stapper ens natuurlik is dit jul reg om net hier in die koeikraal rugby te gesels. jul voel vielig hier tussen al die 'dutchmen'. julle eie Afrikanerbond klub. goed vir jul, maar vir die van jul wat nog horings het na die verloor, kom gesels saam met ander nie net SA bloggers nie, maar ook van ander lande. ek verstaan jul sal nie daar wil gesels nie, want jul sal buite jul veiligheidsnet voel, maar daar is ander Bulle wat bereid is om hul balle op die guillotine te sit:

http://blogs.dieburger.com/KevinD26/cheethas-maak-amok-in-die-koekblik

http://blogs.dieburger.com/KevinD26/raad-vir-heyneke-en-allister

PS: dankie vir die gediggies mates. weereens dit help nie jul reply hier aan my nie. kom wees braaf en kom vat my aan by bg link. dalk net dalk leer jul ook sommer iets ;-)

PS2: hoe hou die Stormers van hul Bul-steak? pienk aan die binnekant!
Posted by aussieboer on 03 April 2012 00:40
29
Nog 'n troosprys: Tuks O-20 wen die Young Guns beker.
Posted by Stapper on 02 April 2012 21:12
28
Naand manne

Ek lees Bryce "the dice" Lawrence blaas Saterdag....dit kan nie goed wees vir SA spanne nie kan dit? Kan iemand hom net dalk 'n moerse pk gee voor die game dat hy ontrek?

Hy is nie op skool standaard nie!!

Ligblou groete
Posted by Ligbloulegends on 02 April 2012 20:24
27
Rifrug #25.

Gaaf.
Posted by Las on 02 April 2012 19:17
26
Terwyl sommiges wil naar word, probeer hierdie:

Scaffold
Lily The Pink lyrics
(Chorus)
We'll drink a drink a drink
To bully the pink the pink the pink
The saviour of our rugby face
For they invented, the rugby ba-alls
Most efficacious in every case
Posted by Stapper on 02 April 2012 19:04
25
Las #22. Ek hou ook van Deon Stegmann en ek dink ook hy is `n goeie speler. Ek dink net nie hy is (naastenby) so goed as wat jy sê/dink/glo hy is nie.
Stem saam met Blyblou dat Mornè op vorm ons dalk sou laat wen. Selfs `n Francois Hougaard of Pierre Spies kon dit Saterdag dalk met een briljante ding doen. En as ons nr. 6 flank Saterdag swak was kon Deon dit dalk doen, maar CJ was nie swak nie.
Dit is egter `n sinnelose debat want ons sal nooit weet nie. So, glo jy maar jy is reg en ek sal glo ek is reg, want ons gaan mekaar so nooit as te nimmer oortuig nie.
Posted by Rifrug on 02 April 2012 18:33
24
Aai manne, julle het goed gespeel. Ongelukkig kon ons nie die wen kry nie! Hierdie span is vol belofte en ek glo met genoeg ondervinding, 'n bietjie meer self-vertroue en 'n tikkie geluk gaan ons nog groot dinge vermag!

Baie sterkte vir die wedstryd teen die Saders Saterdag Bulle!!! Ons is trots op julle!
Posted by sakkie6yster on 02 April 2012 18:07
23
Ek wil eerstens darem net se, dit was n groot verleentheid gewees vir ons as ondersteuners toe die manne uitdraf in daaaaaai pienk. Ek is ok met pienk truie, maar sokkies EN broekie? Al wat n mens was het kliphard gelag, ek kon my net indink met watter segoed die spelers by die stadion oorval was. Vandaar miskien dat hulle met meer "vuil" spel ingeklim het? Ek wil amper dink dat puma geweet het dit sou soveel skok wek dat dit op al wat n rugby liefhebber se lippe wees. Negatiewe publisiteit vir die Bulle, goeie publisiteit vir die sponsors? Dis n stelling, maar eintlik vra/wonder ek hardop

Tweedens. Etzebeth! Sjoe wat n monster is hy nie. Jaundre het hard probeer op die dag en veral Chiliboy het hoeveel balle afgevat! Sadie lyk my sukkel om in ons konserwatiewe patroon in te val, maar sal daar kom. En erens moet n meer permanente gaping wees vir JJ. Hy kom verskaf altyd lekker energie as hy opkom. Zane speel ook beter rugby deesdae.

Ek wil tog byvoeg dat die Bulle van die WP wedstryd met die meeste "confidence" kan wegstap. Dis nie n "briljante" wp span nie. Ek dink hulle "go" sal binnekort op wees. Daars geen verbeelding nie, net n goeie verdedigings patroon. Dit was en is steeds lekker om sulke games soos Saterdag te kyk, dis sekerlik van die beste derbies ooit! Nie lekker om te velroor nie, maar die seisoen is nog lank!
Posted by origin-0 on 02 April 2012 17:41
22
Ag dis nou baie jammer.
En ek stem klein bietjie saam met bendiebul en dat die pink dalk n sielkundige nadeel vir ons seuns ingehou het. Maar ons nogsteeds wen, die ref was bietjie belaglik. n Gelykopwedstryd sou van pas gewees het.
Jammer.

@Rifrug; @ Spartan; @Nitronic;
En julle ouens op die vorige draad, ek wys net daarop dat wanneer als in ons guns verloop mis ons eweskielik nie vir Steggies nie, volgens julle, van die Blues to die Reds tot die Stormers.
Die wat vir my wil se dat hy nie die game vir ons sou wen nie, O REGTIG!? 1 goeie bal-omdopslag kan n game wen, van n teenaanval of verhoed dat n strafskop die wedstry wen soos gesien.

Natuurlik gaan hy nie man aleen die ding doen nie, dis n spansport en hy is ons eerstekeuse flank. Genoeg nou daarvan, dink julle bietjie watse wonders skoon bal vir ons aanval beteken. Dink net daaroor. TOG weetjy!
Posted by Las on 02 April 2012 17:17
21
Nog 'n stem teen die pienk.

Oor die voorry wat gestraf word wonder ek die volgende, na my gesprekke met oud-voorry manne en 'n hele klompie afrigters: Die vasskop moet die voorry reguit hou, en as hy reguit en sterk skrum, sal die opponent se vasskop val, of hy moet sy hand op die grond sit om staande te bly. So-ook sal 'n sterk losskop soveel druk op sy opponent sit dat, as hy wettig en reguit skrum, en nie skeef op die teenstander se haker nie, die opponent doodeenvoudig geen keuse sal hê as om op te staan of uit te pop nie. Dis wat ons telkens van John Smit gesien het as hy stut gespeel het met sy opstaan.

As mens daardie dus aanvaar as goeie voorry en skrum spel, dan is dit kommerwekkend dat skeidsregters die Bulle straf, want dit blyk dat ons stutte net doen wat mens vra van goeie voorrye, en soos hulle afgerig word. Dit is voorts opmerklik dat oorsese skeidsregters nie altyd die Bulle se voorry so ongenadiglik straf nie.

Mens moet dalk vra dat Balie of Johann v Graan met Andre Watson en sy groep gaan praat, en uitvind presies hoe hulle goeie voorry-spel interpreteer, want dis duidelik dat daar verskillende opinies tussen die afrigters en die skeidsregters is daaroor.
Posted by Undertaker on 02 April 2012 16:57
20
Old Blue Eyes hy is ja. Ons meen maar as hy reg is, ek dingk in elkgeval nie dit is slim hom hom sommer teen die crusaders in tegooi nie.
Posted by Frickey B on 02 April 2012 16:48
19
Hallo almal,

'n Verloor is nooit lekker nie, veral teen die Stormers. Ek staan nie persoonlike aanvalle op spelers voor nie, maar as ons geen kritiek mag lewer nie sal hierdie blog maar saai wees.

In my opinie het Morne 'n swak dag gehad - soos teen die Blues. Dit gaan nie net oor die pale toe misskop nie, maar oor baie ongeforseerde foute. Daardie eerste afskop wat die Bulls in die Stormers se gebied moes kry, om die druk van die begin af op hulle te sit, wat toe in druk op die Bulls afloop, was 'n kritiese fout. Daarna was sy algemene skopwerk nie op standaard nie, en later het nog 'n afskopfout en 'n kantlynstrafskop fout gevolg. Miskien sou Stegmann ons nie Saterdag laat wen het nie, maar ek dink 'n Morne op vorm sou.
Posted by Blyblou on 02 April 2012 16:37
18
Old Blue Eyes

Stem saam, maar ek dink tog die tyd het aangebreek vir die Bulle om n stappie hoer te gaan met hulle spel. Die Reds wedstryd was n klug as jy sien wat die Force ook met die Reds gedoen het. Van daardie reserwes wat nou vir die Reds speel is nie eers klub speler kwaliteit nie.

Die drie wedstryde waar die Bulle teen kwaliteit opposisie te staan gekom het, wys een naelskraapse wen en twee naelskraapse verlore tot dusver.

Ons is nog nie so goed as wat ons dink ons is nie. Daarvoor moet ons n nuwe vlak van spel bereik. Ek hoop die wedstryd teen die Stormers het ons nou uiteindelik aangespoor om daardie deurbraak te maak.


Posted by Shannow on 02 April 2012 16:36
17
Shannow ek het nou al 3 games van die crusaders gesien en hulle maak my nie bang nie.

As die bulle speel soos saterdag sal ons hulle kan vat. Hulle het nie teen die lions of cheetas oortuig nie.
Posted by Old Blue Eyes on 02 April 2012 16:21
16
@12 Stem saam jou. Ek wil nie nou van voor af weer die hele debat begin nie.

Ek was van die ouens wat die gedagte aanvanklik ondersteun het, maar toe ek daai pienk sien saterdag het ek regtig gevoel dis nou iets waarvan Luke sal hou om op te kots.
Posted by Old Blue Eyes on 02 April 2012 16:19
15
Ek sien op News24 ons einste Voltbet wat nou blykbaar ons vennote is se daar is nou slegs 2 spanne wat die toernooi kan wen- die Stormers en die Crusaders.

Die Bulle is reeds afgeskryf.
Posted by Shannow on 02 April 2012 16:18
14
Ja, bendiebul.

Die pienk is liederlik lelik. Dis belaglik verby.

Veral met die pienk broek en kouse daarby.

Een of ander marknavorser het n lelike bloutjie geloop.
Posted by Shannow on 02 April 2012 16:16
13
Ek stem, kom ons as bulle ondersteuners vat hierdie een op die ken.Die bulle het great terug baklei, en ek is seker 'n paar beslissings hier en daar, en ons het hom gehad. Ek glo en vertrou op hierdie blou span, en ek is dood seker hierdie klomp manne saam is 'n wen kombinasie. Gee net kans...hier kom groot dinge!!!
Posted by bulbaas on 02 April 2012 16:04
12
Beste Barend en die res van die BBRU bestuur,

As 'n ander span ons op die dag wen deur 'n twyfelagtige strafskop wat enige kant toe kon gaan, en dit in 'n wegwedstryd, dan vat 'n mens dit op die kinnebak. Ons eie dissipline het ons in die steek gelaat en met 'n bietjie meer afronding het ons gewen, wat 'n baie groot wen sou gewees het. Maar, dit is nie te erg nie, ek is nie bekommerd nie, hierdie nuwe span gaan nog 'n grote word, dit glo en hoop ek. E is opgewonde oor die afrigters en spelers, bou voort, sommer Saterdag weer.

Wat 'n getroue blou bul ondersteuner egter nie kan vat nie, is dat ons ons eie naam met ons eie geld en eie borge tottie maak voor die hele wêreld, en dit alles vrywilliglik ook. As hier nie kinders was wat hier gelees het nie, sou ek gesê het: ons draai pienkagtig om, om 'geviolate' te word met die pienk trui gedagte. Maar ek sal dit nie hardop sê nie.

Het julle gesien hoe skaam kry ons eie spelers vir daardie vieslike pienk trui, ja dit is vieslik laat iemand dit nou maar reguit sê, 'ban' my maar as julle wil. Hoe kan julle ons jong seuns, die helde van jong kannetjies so verneder en dit nogal voor ons aartsvyande hier in SA ?

Ek kon dit in die spelers se oë sien toe hul in daardie pajamas moes uitdraf, hulle kry skaam, maar moet maar dra want die base sê so. Dit is soos om in 'n aandpak die gala swemkompetisie te wil gaan wen.

Ek wil nie raas nie, ek wil nie baklei nie, maar ek vra regtig mooi: verander daardie trui so gou as moontlik, dit is ons trotse unie en span nie waardig nie. Julle as bestuur het al sulke skitterende besluite geneem, goeie spelers gekoop, die Soweto finaal in 2010, goeie afrigters gekry, ens ens., maar, die pienk trui gedagte gaan NOOIT maar nooit werk nie, al wen ons 10 supertitels, pienk gaan nie werk nie. Ons maak almal foute in die lewe, spelers maak foute, skeidsregters maak foute, en ... bestuurspanne en direkteurs en borge maak foute, dit vat 'n man .. dit vat 'n ware BUL om sy foute te erken, reg te maak en voort te gaan.

So ek vra mooi asb - en ek dink ek spreek namens baie ander getroue bulle ondersteuners - verander asb die trui, nou onmiddelik, praat met die borge, en as dit vir julle nou 'n geld saak is, sal ons as ondersteuners met graagte bydra en help om ons span in ordentlike blou/wit weg rugbytruie te wil sien, soos dit pas by die spel. Ons het klaar - omdat ons die beste rugbyunie in die wêreld is - genoeg teenstand van die res van die wêreld, ons het nie nog nodig om onsself vrywillig uit te gee vir 'n toffie om gekou te word nie, om gespot te word nie, veral nie oorsee waar dit baie moeiliker is om te wen nie.

Hoop my brief bereik die bestuur, en dat ek dit goed bedoel. Asb, ons wil nie 'n 'Red die BLOU Bul campaign' begin nie !

BLOU bul groete
BendieBul
Posted by bendiebul on 02 April 2012 15:48
11
@9 Goeie punt Shannow.

Ek dink party ouens maak te veel van die verloor. Ekself is nie 'n baie goeie verloorder nie, maar ek dink die bulls het baie goed gespeel.

Al wat die ouens moet doen is om hulle dissipline op te skerp. Dit was die groot verskil gewees saterdag. Spies sal ook moet leer dat jy jou punte moet vat as jy kan. Al wat ek kan dink die rede is hoekom hy kantlyn toe gegaan het is omdat hulle die stormers se pak onderskat het.

Die is 'n jongerige span wat ek glo baie geleer het uit die naweek se game. Ek is nog steeds van mening dat ons in die boonste ses kan eindig en selfs die stormers 'n pak sal gee as hulle kom kuier.

Ek sal graag wil weet hoekom Morne nie meer probeer skepskop nie. Daai 1 wat hy probeer het was net-net mis. In sulke close games moet 'n mens jou kanse skep.
Posted by Old Blue Eyes on 02 April 2012 15:38
10
Bullperd @6 en Frikey is Dawie nie nog beseer nie? Ek verbeel my amper so iets.
Posted by Old Blue Eyes on 02 April 2012 15:32
9
Ek dink nie dis n kwessie van ander spelers kies nie.

Ons het nie beter as Morne of Dean of Flip nie.

Dis eerder n kwessie van die beste uit daardie spelers na vore bring. En dis n sielkundige ding. Dean is seker die sterkste derduiwel wat ek in n lang tyd op n rugbyveld gesien het. En Flip is die beste wat ons het na Bakkies en Danie weg is. So ook Morne, wat op sy beste ongeewenaard is as a doelskopper.

Dit gaan nie help om die ouens skielik te vervang nie, want ons het nie beter alternatiewe nie. Maar dit hulle hulle spelpeil moet lig is gewis. Indien nie, gaan die Bulle nie sukses behaal nie.

So dis hier waar Frans se mensekennis en motiverings vermoe na vore gaan moet kom, om die manne se fokus weer reg te kry.
Posted by Shannow on 02 April 2012 15:17
8
Ek dink ook Dawie sal n goeie keuse wees. Dean het sy swak punte maar hy doen ook vrek goed in die rucs en verdediging. Dawie dink ek sal goed doen saam Werner.
Posted by Frickey B on 02 April 2012 15:13
7
Wel dis reg of weg hierdie naweek. Dis nou as ons binne bereik van die voorlopers wil bly.

Stem saam die probleem het by die vaste 5 gele. Dis geen geheim dat die Bulle op momentum staat maak nie, maar dit is die pak voorspelers wat daardie momentum vir ons moet genereer, en hulle kon dit nie doen Saterdag nie.

Wat kommerwekkend is, is dat die Stormers pak nog jonger as ons s'n is, so daar is geen verskoning van dis n nuwe span nie. Kitshoff en Etsebeth is nog skaars 21.
Posted by Shannow on 02 April 2012 15:09
6
Hoe land nog voor ons Danie op loskop n kans gee? Hy skrum beter as Dean en staan nie so strafskoppe af nie. Waarvoor het ons hom by die Pumas gekoop en gebruik hom net in die Vodakom span. Surely het ons ander jong stutte vir die Vodakom span. Flip moet moet begin besef hard speel sonder om strafskoppe af te staan kort meer konsenstrasie. Hy kos die span big time nou al n paar keer. Die Crusaders is n kwaliteit span en Saterdag gaan nog moeiliker wees as Nuweland en onthou Mnr Carter is terug!
Posted by Bull perd on 02 April 2012 15:01
5
Dalk 'n goeie game om Wilhelm Steenkamp te start. Crusaders speel 'n vinnige game en speel wyd!
Posted by FRANNABUL on 02 April 2012 14:30
4
Sien on speel Crusaders , Lions en Brumbies en dan het ons weer 'n loslootjie voor ons oor see gaan! Baie belangrik dat ons 26 fikse spelers oor vat. Gee Steggies en Wepener al die tyd wat hulle nodig het!
Posted by FRANNABUL on 02 April 2012 14:29
3
Stem saam Realistix. Die hartseer is dat ons almal weet waartoe hulle in staat is.
Posted by Rifrug on 02 April 2012 14:17
2
Ek dink werklik nie stegmann gaan enige verskil maak nie die prbleem le by die vaste vyf - flip en dean en die manier hoe ons daar gesag afdwing - ons kan die wereld se beste lostrio he met die manier hoe ons vaste vyf saterdag gespeel het gaan ons weer vorentoen verloor
Posted by Realistix on 02 April 2012 14:12
1
1ste! (Hopelik) soos die Bulle.
Posted by Rifrug on 02 April 2012 14:01
VIDEO
Highlights of the Vodacom Super Rugby match between DHL Stormers and Vodacom Bulls DHL Newlands Stadium, Cape Town.
Play   PLAY   MORE VIDEOS
BIRTHDAYS
2 April. Danie Clifford
3 April. Carl Basson
3 April. Piet Boer
3 April. Norman Jordaan
3 April. Willie Storm
4 April. Marius Coetzer
4 April. Pieter Nel
4 April. Peet Vorster
5 April. Vic Booyens
5 April. Frikkie Cronjé
5 April. Hennie Daniller
5 April. Sarel Fourie
5 April. Piet Pike
5 April. CJ Stander
5 April. Kalafo Tlailane
6 Maart. Archer Dames
6 Maart. Archer Dames
6 April. Leon Esselen
6 April. Marius Goosen
6 April. Francois Hougaard
6 April. Johann Schütte
6 April. Jaco vd Westhuyzen
6 April. Thinus v Niekerk
7 April. Charl Potgieter
7 April. Thys Stoltz
8 April. Ettienne Botha (Oorlede)
8 April. Dirk de Vos
9 April. Tjaart Coetzee
9 April. Kerneels Erasmus
9 April. Charles Rossouw
9 April. Bennie v Huyssteen
JOIN US ON FACEBOOK