Engelbrecht earns first start for Vodacom Bulls against Lions
12 April 2012

Vodacom Bulls coach Frans Ludeke made two changes to his run-on team to face the Lions in a Vodacom Super Rugby match at Coca Cola Park on Saturday.

JJ Engelbrecht replaces Johann Sadie at outside centre and Wilhelm Steenkamp comes in for Flip van der Merwe at lock in the changes to the side that won against the Crusaders last weekend. Sadie moves to the bench, while Dewald Potgieter, who was cleared to play again yesterday, moves onto the bench for a first possible start in the 2012 season. Van der Merwe is giving a rest to recover from bumps and bruises.

It will be a first start for Engelbrecht, who has played all six matches of the season off the bench. Steenkamp last started for the Vodacom Bulls on April 17th 2009 against the Brumbies, but has started matches for the Sharks and Cheetahs in Super Rugby during stints in 2010 and 2011.

Ludeke attributed the Engelbrecht change to his squad system.

“You don’t win this competition with 15 players, but with a squad of around 25 to 30 players,” the coach said.

“This is a great opportunity for JJ and Wilhelm to start a match. The Lions attack puts a massive strain on defences and it is good to know we can start with two players that have fresh legs. Johann still have a huge role to play when he will be called upon off the bench.”

Vodacom Bulls captain Pierre Spies indicated an expected urgency from the Lions, playing in front of their home fans.

“It is a derby, so things will be pretty physical and tough. We will have to execute our basics very well in order to control the tempo of the match. Few teams run defences as ragged as the Lions,” Spies warned.

The Vodacom Bulls team to play the Lions (with Super caps) is: Zane Kirchner (60), Akona Ndungane (73), JJ Engelbrecht (6), Wynand Olivier (92), Bjorn Basson (31), Morné Steyn (95), Francois Hougaard (34), Pierre Spies (78, c), Jacques Potgieter (6), CJ Stander (6), Wilhelm Steenkamp (41), Juandré Kruger (6), Werner Kruger (64), Chiliboy Ralepelle (41), Dean Greyling (21).
Replacements: Bongi Mbonambi (1), Frik Kirsten (8), Dewald Potgieter (46), Arno Botha (3), Jano Vermaak (78), Louis Fouché (4), Johann Sadie (11).

Milestones:
- Morné Steyn is the leading South African point’s scorer in Super Rugby and should extend his records. He has already scored 1068 points (10 tries, 192 penalties, 188 conversions, 22 dropped goals).
- Wynand Olivier is the most capped South African midfielder in Super Rugby and will be playing in his 93rd match.

Please log in at the top of the page to post comments
Comments
227
Bulle 34 - 17 Leeus - Anti Province
Bulle 38 - 09 Leeus - Maxwax
Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Bulle 37 - 27 Leeus - Kaboesie
Bulle 35 - 20 Leeus - Blyblou
Bulle 33 - 23 Leeus - CC1
Bulle 36 - 21 Leeus - FrickeyB
Bulle 32 - 20 Leeus - Bloumens
Bulle 35 - 20 Leeus - Zet
Bulle 51 - 15 Leeus - Kaap"se Bul
Bulle 38 - 16 Leeus - Old Blue Eyes
Bulle 46 - 17 Leeus - Bullsrbest
Bulle 40 - 21 Leeus - Loftus123
Posted by Loftus123 on 13 April 2012 22:26
226
dankie vir die updates. baie geluk aan die Bulle.

Ek hoop nie die Bulls se super15 kry seer met die afrigtingspan wat opgeroep sal word nie.
Posted by bloukaap on 13 April 2012 17:44
225
Einde!
Posted by BB23 on 13 April 2012 17:39
224
Einde!
Posted by BB23 on 13 April 2012 17:38
223
John Wessel-Bell score vir Valke, Anrich Richter mis verdoelskop.
BB 49 - Valke 8, na 77.5min
Posted by BB23 on 13 April 2012 17:34
222
Sampie Maastriet score Willie du Plessis verdoel 49 - 3 vir Blou Bulle, na 70 minute
Posted by BB23 on 13 April 2012 17:27
221
Luhan Jacobs vervang Ruan Snyman
Posted by BB23 on 13 April 2012 17:20
220
Geelkaart Valke vir herhaaldeortredings, Bradley Fortuin
Posted by BB23 on 13 April 2012 17:18
219
Speel onse BULLE so goed of is dit net so maklik????
Posted by Frickey B on 13 April 2012 17:14
218
Willie Du Plessis druk, en verdoel - BB 42 Valke 3
Posted by BB23 on 13 April 2012 17:12
217
Het gister aand op Boots & All gesien. Lyk na n wakker knaap vol lus vir die blaas besigheid. Hou ook van sy positiewe geaardheid.
Posted by Frickey B on 13 April 2012 17:03
216
Het insetsel oor Rasta op Boots gesien - Nogal welgesproke van die veld af en praat nie met die spelers asof hulle onnosel of kinders is nie soos Kaplan, Joubert en beslis Lawrence geneigis om te doen nie!!
Posted by Les Bleus Cocardier on 13 April 2012 17:03
215
Start of the second half...
Posted by BB23 on 13 April 2012 16:54
214
Did you know? Referee Rasta Rashinvenga refereed the FNB classic final and Hong Kong sevens final
Posted by BB23 on 13 April 2012 16:49
213
Did you know? Referee Rasta Rashinvenga refereed the FNB classic final and Hong Kong sevens final
Posted by BB23 on 13 April 2012 16:49
212
Jurgens Visser scores his third try. Wesley Dunlop coverts. BB 35 Falcons 3 - Halftime - Blue Bulls will play from north to south in the second half
Posted by BB23 on 13 April 2012 16:44
211
Trademarx Park oftewel Loftus B.
Posted by BB23 on 13 April 2012 16:30
210
Dawie Steyn score, Wesley verdoel! Bonuspunt!
BB 28 - Valke 3 na 20n minute! Speel konstruktuur binne struktuur!
Posted by BB23 on 13 April 2012 16:28
209
Dis net blomme waar jy kyk, waar speel hulle - die Uniegeboue se tuin ?
Posted by bendiebul on 13 April 2012 16:27
208
Sou so graag nou die Vodacom Cup game wou kyk. Klink heel exciting!
Posted by Willie Blou on 13 April 2012 16:25
207
Blommetjies druk en Wesly verdoel!
BB 21 - Valke 3
Posted by BB23 on 13 April 2012 16:22
206
SARU announced on Friday that an agreement has been reached which allows them to negotiate with four coaches employed by the Blue Bulls, with coach Heyneke Meyer's support staff set to be revealed on Sunday.

The new Springbok mentor hit a snag in assembling his management team, as the coaches that he wants to involve are still under contract with his former union the Bulls, but it would appear that he now has the green light to sign them up.

SARU will hold a press conference on Sunday at which they will update the media on the the appointment of a Springbok management team and other SARU appointments, with whom negotiations remain ongoing.

This means that it is very likely that Meyer will be able to unveil Bulls fitness trainer Basil Carzis as his conditioning expert, Bulls defence specialist John McFarland as his defensive consultant, and Bulls assistant coaches Johann van Graan and Ricardo Loubscher as his forwards and backline coaches respectively.

The highly-respected Van Graan has been in charge of the powerful Bulls forward pack for some time, starting under Meyer's reign and continuing under Frans Ludeke.

Former Springbok outside back Loubscher joined the Bulls coaching staff in 2007 when he took over from Todd Louden who moved back to Australia, and has coached the Blue Bulls Vodacom Cup backline since Pieter Rossouw joined the union.

The English-born McFarland has won three Super Rugby titles and four Currie Cups at his time with the Pretoria franchise, and the former London Irish boss even followed Meyer to Leicester when he took charge of the Tigers.

Carzis was lined up by the Springboks last year ahead of the World Cup, with vice-captain Victor Matfield particularly desperate to get him involved, and it would appear that he will finally be able to make that move.

Unconfirmed reports in the media have suggested that SARU had to fork out R2.5 million to the Blue Bulls for the quartet to be made available.
Posted by Les Bleus Cocardier on 13 April 2012 16:21
205
196: nou vertel laat ons hoor ?
Posted by bendiebul on 13 April 2012 16:15
204
BB 14 -Valke 3 - strafskop
Posted by BB23 on 13 April 2012 16:14
203
Dankie BB23
Posted by Stapper on 13 April 2012 16:14
202
Stapper daar is. EErste vier in elke sirkel (pool) gaan deur. Sirkels speel oorkruis 1 @4, 2 @ 3 ens...
Jurgen Visser druk tweede drie, doelskop oor

BB 14 - Valke 0
Posted by BB23 on 13 April 2012 16:10
201
Blommetjies breek Jurgen Visser score. Wesley Dunlop verdoel!
BB 7 - Valke 0
Posted by BB23 on 13 April 2012 16:07
200
Blommetjies breek Jurgen Visser score. Wesley Dunlop verdoel!
BB 7 - Valke 0
Posted by BB23 on 13 April 2012 16:07
199
BB23, net 'n vraag. Is daar vanjaar kwarteind wedstryde in die Vodacom?
Posted by Stapper on 13 April 2012 16:07
198
Blommetjies breek Jurgen Visser score. Wesley Dunlop verdoel!
BB 7 - Valke 0
Posted by BB23 on 13 April 2012 16:07
197
Wedstryd Vodacom Blou Bulle en Valke begin
Posted by BB23 on 13 April 2012 16:03
196
Ek sien Die Bulle en SARU het n ooreenkoms bereik oor HM se Bestuurspan
Posted by Anti Province on 13 April 2012 15:46
195
Bloukaap, Frannabul en Old Blue Eyes (#183 - #185), stem 100% saam met julle, veral met Bloukaap se stelling "Dis egter bog dat wanneer jy jou span kritiseer jy skielik nie meer 'n ondersteuner van daardie span is nie."
Te veel bloggers het `n absolute blinde lojaliteit teenoor (Bul)
spelers en hanteer enige kritiek op `n speler soos `n persoonlike aanval op hulleself.
Stem egter ook saam dat kritiek nooit persoonlik en afbrekend moet wees nie.

Die sharks wen en bonuspunt teen die Blues is glad nie goeie nuus vir die Bulle nie, onthou hulle het nou klaar getoer. Ons sal net doodeenvoudig 10 punte uit die volgende twee wedstryde moet kry.

NOU DIE BLOU!!!!!!!!!
Posted by Rifrug on 13 April 2012 15:10
194
191: Dankie Barend !

192: ja, ek vra ook groot asb. Laat ons goed begin en nie onnodig druk op ons sit met nog 'n swak begin nie. Teen die Saders was dit ons eerste en laaste lynstaan wat ons amper die wedstryd gekos het, want met albei het ons agter gegooi en die lynstane verloor (laaste lynstaan het hul gaan druk). Eerste lynstaan en laaste lynstane in 'n spanningsvolle wedstryd is dit altyd beter om veilig te speel en op 2 of 4 te gooi. Tussen in kan 'n mens ander dinge probeer. Die manne weet dit sekerlik, maar ek noem dit as 'n voorbeeld van onnodig druk sit op jouself.
Posted by bendiebul on 13 April 2012 15:07
193
Bulle 34 - 17 Leeus - Anti Province
Bulle 38 - 09 Leeus - Maxwax
Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Bulle 37 - 27 Leeus - Kaboesie
Bulle 35 - 20 Leeus - Blyblou
Bulle 33 - 23 Leeus - CC1
Bulle 36 - 21 Leeus - FrickeyB
Bulle 32 - 20 Leeus - Bloumens
Bulle 35 - 20 Leeus - Zet
Bulle 51 - 15 Leeus - Kaap"se Bul
Bulle 38 - 16 Leeus - Old Blue Eyes
Bulle 46 - 17 Leeus - Bullsrbest
Posted by BullsRbest on 13 April 2012 15:02
192
All I am asking of you Bulls is PLEASE don't make the mistake of being complacent - the Lions are hurting and desperate for a win !!
Posted by BullsRbest on 13 April 2012 15:01
191
Ek sal die tellings tussen die Vodacom Blou Bulle en die Valke post! Groete
Posted by BB23 on 13 April 2012 14:41
190
In 'n mate deel ek julle bekommernisse oor die leeus en die telling. Ek dink egter dat die leeus is te erg ontwrig deur beserings dat hulle ons in toom kan hou. Indien ons verloor of die game baie close is, gaan dit meer 'n geval wees van ons wat drooggemaak het as wat die leeus regtig goed gespeel het.

Ek dink die leeus gaan die bal baie lug gee en ons so probeer uitvang op verdedeging. Ek dink egter ons behoort hulle te wen met so 10 na 15 punte en glo nie ons sal sommer 'n reds telling sien nie.
Posted by Old Blue Eyes on 13 April 2012 13:18
189
Close to 50??? Haha

Ernstig nou, dink ons gaan wen met 7!
Posted by FRANNABUL on 13 April 2012 12:58
188
Die scores is heeltemal te groot! Close game, 4-5 punte.
Posted by bloukaap on 13 April 2012 12:55
187
Boys boys vergeet nou van om met mekaar te stry. Terug na die rugby ek stem saam met bulperd die score gaan baie closer wees as wat ons dink. Die Leeus en veral Michell weet hoe om ons te speel. So vergeet maar van die groot telings en bly maar nederig. go Bulle en good luck
Posted by Leslie on 13 April 2012 12:42
186
So gepraat van kritiek - ek dink dit is krities belangrik dat iemand ons op hoogte hou van die telling tussen die BB en Valke in die vodacomwedstryd vanmiddag op Loftus asb. Dankie !
Posted by bendiebul on 13 April 2012 12:09
185
Stem Blou kaap. Ek dink die speler/ sportman wat nie kritiek kan hanteer nie gaan dit nie maak nie. Daar is egter 'n baie duidelike onderskeid tussen kritiek en 'n persoonlike aanval. Jy kan kritiek lewer sonder om snedige afbrekende aanmerkings te maak.

Spelers moet ook besef dat hulle is baie in die kollig. As iemand soos coenie oosthuizen soos 'n dronk tor in kroeg almal wil bliksem, moet hy nie kla as hy in die opnebaar gaan "pak" kry nie.
Posted by Old Blue Eyes on 13 April 2012 12:08
184
Stapper, dit maak nie saak op watter manier die kritiek by hom of die afrigters uit gekom het nie! Feit van die saak was dat daar orals kritiek uitgespreek was op die blog en ook in die media en vandag is Wynand 1 van die bestes op verdediging. Die meeste ondersteuners het nie direk kontak met die spelers nie en gebruik mediums soos die blog en koerante om hulle opinie insluitende kritiek te lewer.

Ek stem glad nie saam met jou stelling "Wat inteligente mense weet is dat kritiek selde as ooit 'n positiewe bydrae tot enigiets lewer". As jy dit sou verander na "Wat inteligente mense weet is dat AFBREKENDE/NEGATIEWE kritiek selde as ooit 'n positiewe bydrae tot enigiets lewer" sou ek saam stem!



Posted by FRANNABUL on 13 April 2012 11:59
183
Ek dink nie toeskouers wat hierdie blog gebruik om kommentaar te lewer weet dat spelers dit dalk ook soms mag lees nie, daar moet dus mate van sensitiwiteit ook gewys word teenoor spelers. wanneer mens kommentaa rskryf, sal dit dus help om jou soms te verbeel die speler sit saam en bier drink by die braaivleis.

Ek kan egter nie dink dat alle mense ooit oor dieselfde ding sal saamstem nie, al is dit ondersteuners van dieselfde span, ons hou immers nie almal van pienk nie. Dis egter bog dat wanneer jy jou span kritiseer jy skielik nie meer 'n ondersteuner van daardie span is nie. Mense moet dit maar aanvaar en spelers wat baie sensitief is moet liefs nie eens koerante lees nie.

Volwassenheid is om met jou skadukante ook saam te leef, en ongelukkig is rugby 'n bedryf wat geen kamera meer wegsteek nie. Ontkenning maak die publiek net meer opgewonde en nie alle persoonlikhede gaan dit dieselfde hanteer nie. Sommige leef dag en nag rugby en sommige projekteer ook hulself op die spelers. Dit is verkeerd.

Posted by bloukaap on 13 April 2012 11:57
182
Frannabul, dink jy regtig dat Wynand het hier op die blog gelees dat hy sy verdediging moet verbeter?

Of was dit afrigting wat op die oefenveld gewees na terugvoering deur die afrigters?
Posted by Stapper on 13 April 2012 11:46
181
170 Stapper, stem nie saam met jou nie. Positiewe opbouende kritiek het nog nooit iemand skade gedoen nie! As niemand kritiek lewer nie dink die speler daar is niks fout nie en hy kan maar aan hou op dieselfde trant! Daar is baie voorbeelde van waar spelers onder kritiek deur geloop het en dan later sterker en beter ander kant uit gekom het. Dink maar net aan Wynand se verdediging so 4 jaar terug. Vandag is hy 1 van die bestes op daai gebied!
Posted by FRANNABUL on 13 April 2012 11:34
180
Bulle 34 - 17 Leeus - Anti Province
Bulle 38 - 09 Leeus - Maxwax
Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Bulle 37 - 27 Leeus - Kaboesie
Bulle 35 - 20 Leeus - Blyblou
Bulle 33 - 23 Leeus - CC1
Bulle 36 - 21 Leeus - FrickeyB
Bulle 32 - 20 Leeus - Bloumens
Bulle 35 - 20 Leeus - Zet
Bulle 51 - 15 Leeus - Kaap"se Bul
Bulle 38 - 16 Leeus - Old Blue Eyes
Posted by Old Blue Eyes on 13 April 2012 10:50
179
Bulle 34 - 17 Leeus - Anti Province
Bulle 38 - 09 Leeus - Maxwax
Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Bulle 37 - 27 Leeus - Kaboesie
Bulle 35 - 20 Leeus - Blyblou
Bulle 33 - 23 Leeus - CC1
Bulle 36 - 21 Leeus - FrickeyB
Bulle 32 - 20 Leeus - Bloumens
Bulle 35 - 20 Leeus - Zet
Bulle 51 - 15 Leeus - Kaap"se Bul
Bulle 38 - 16 Leeus - Old Blue Eyes
Posted by Old Blue Eyes on 13 April 2012 10:50
178
@168, Stem saam met jou Frannabul. Die ding is spelers kom op die toneel en speel die veld aan die brand en stel 'n standaard waarby ons as toeskouers/ ondersteuners hulle by hou of verwag om op te verbeter. Ons vergeet dat die opposisie hulle spelstyl ontleed en maniere vind om die speler se sterkpunte te neutraliseer. Die uitdaging lê dan by die speler en afrigter om innoverend te wees en sy speelstyl aan te pas. Jy sal selde sien dat daar net een speler is wat Spies cover. Ek is seker dat 'n span soos die stormers nomineer iemand soos Duane en Tiaan om altyd vir spies dop te hou.

Dit gesê dink ek nog steeds Spies het 'n baie swak 2011 gehad. Behalwe vir die games teen die sharks en Crusaders was hy die res van die games regtig goed. 'n Mens kan ook tereg wonder wat sy rol was om die jong ouens bymekaar te hou en te motiveer om 'n agterstand teen 2 topspanne uit te wis en 1 amper te wen en 1 te wen. Dit is iets wat John Smit nie kon regkry nie.

Die ander probleem wat Spies het is dat daar geen ander 8 in die land is wat uitstaande spel lewer nie. Hy het geen druk om te presteer nie.
Posted by Old Blue Eyes on 13 April 2012 10:40
177
Daniel score, Sharks 22 - 20
Posted by James Bond on 13 April 2012 10:37
176
Daniel wilde pass op hul doellyn, Blues 20 - 15 na 43min
Posted by James Bond on 13 April 2012 10:36
175
Blues knock met oop doellyn
Posted by James Bond on 13 April 2012 10:33
174
Sharks 15 - 13 na 41 min
Posted by James Bond on 13 April 2012 10:31
173
Sal nogal iets wees as Bulls, Sharks en stormers kan eindig onder eerste 6.
Posted by 123Hannes321 on 13 April 2012 10:13
172
Speel die blues sleg of die sharks goed, die telling is 15 - 3 vir die sharks.
Posted by 123Hannes321 on 13 April 2012 10:06
171
Jimmy, miskien moet jy maar een of ander tyd daardie country songs opsit. Dan kan ons sien wat jy kan sing.
Posted by Stapper on 13 April 2012 10:05
170
Spelers is verseker nie bo kritiek nie. Wat inteligente mense weet is dat kritiek selde as ooit 'n positiewe bydrae tot enigiets lewer.

Ek beskou spelers as volwasse mense wat weet wat hy wil doen. Die enigste sinvolle bydrae wat ek kan lewer tot sy spel is on hom van my ondersteuning te verseker.

My aanhaling uit Dewald se rubriek is 'n bevestiging deur 'n speler dat hy ondersteuning, en nie kritiek nie, deur ondersteuners waardeer.
Posted by Stapper on 13 April 2012 10:02
169
Onthou net vorm is tydelik, klas is permanent en Pierre Spies het klas!
Posted by FRANNABUL on 13 April 2012 09:52
168
Pierre Spies staan 'n baie goeie kans om die Sprinbok Kaptein te word. Op die oomblik is daar geen ander SA nr 8 wat soveel beter as hy speel nie. Hy kan praat met die media, is baie gewild tussen die spelers en stel 'n goeie voorbeeld ook van die veld af!

2 keer in die laaste 2 games het 'n aangee na hom verlore gegaan wat hom 'n 40 meter run in na die doel lyn sou gee en as dit gebeur het sou ons almal 'n ander deuntjie gesing het!
Posted by FRANNABUL on 13 April 2012 09:51
167
Some bulls supporters are a sad bunch.Pierre Spies has done an outstanding job as captain.
If you want to say something negative then go and join keo.co.za.
Very disappointed !
Posted by Muzi on 13 April 2012 09:23
166
Die plus wat Spies bo ander agtste manne het is sy lynstaan kwaliteit. Hy is seker een van die bestee lynstaan agtste manne in die wereld en gee die afrigter daai ekstra keuse.
Posted by Frickey B on 13 April 2012 09:05
165
Die Pierre Spies kwessie sal altyd n sensitief wees.Hy doen op die oomblik niks verkeerd nie,maar ook niks spesiaal nie.Die probleem met PS is dat as n mens aan hom dink dan sien n mens die monster wat 60meter langs die kantlyn af hardloop.Spanne het hom toe nie geken nie.Nou beperk hulle sy spasie.Maar moet ook dan se dat PS baie onseker lyk as hy agter dek vir skoppe en dan wil teenaanval.Hardloop dan baie halfhartig.Een ding is verseker BLOU BLOED hardloop in sy bloed.Hy klink altyd so passievol as hy praat oor die Bulls.

Kan nie meer as dit vra nie.GO BULLS!!!!!!!!!!
Posted by Lekkerblou on 13 April 2012 08:59
164
Bull perd, ek sou ook graag wil he dat ons moet aan beweeg maar die feit is dat ons op die oomblik nie baie diepte op scrummie het nie! As Hougie seer kry sit ons met onervare Bok kandidate soos Jano en Mc Leod.
Posted by FRANNABUL on 13 April 2012 08:49
163
Die Jukebox reis later vandag na Toti vir 'n troue. Ek weet nie wat die kwaliteit van sein in 'n tent langs die see is nie, so as daar oor die naweek geen mielies is nie beteken dit nie ek het bedank nie. :) Al wat ek kan sing Stapper is 'n paar Country liedjies as die Bulle gewen het.

GEE DIT HORINGS BULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by Jimmy on 13 April 2012 08:45
162
Kan ons nou aan beweeg weg van die "OU" manne. Fourie was so stadig in die world cup dat hy die agterlyn elke keer agtervoet balle gegee het. Hy was die beste skrumskakel maar sy tyd is nou verby. Al wat ons gaan doen deur OU manne terug te bring is om die jong talent oor see te dryf.
Posted by Bull perd on 13 April 2012 08:34
161
Bulle 34 - 17 Leeus - Anti Province
Bulle 38 - 09 Leeus - Maxwax
Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Bulle 37 - 27 Leeus - Kaboesie
Bulle 35 - 20 Leeus - Blyblou
Bulle 33 - 23 Leeus - CC1
Bulle 36 - 21 Leeus - FrickeyB
Bulle 32 - 20 Leeus - Bloumens
Bulle 35 - 20 Leeus - Zet
Bulle 51 - 15 Leeus - Kaap"se Bul
Posted by Kaap'se bul on 13 April 2012 08:33
160
Tellings vir Saterdag:

Bulle 34 - 17 Leeus - Anti Province
Bulle 38 - 09 Leeus - Maxwax
Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Bulle 37 - 27 Leeus - Kaboesie
Bulle 35 - 20 Leeus - Blyblou
Bulle 33 - 23 Leeus - CC1
Bulle 36 - 21 Leeus - FrickeyB
Bulle 32 - 20 Leeus - Bloumens
Bulle 35 - 20 Leeus - Zet
Posted by zet on 13 April 2012 08:00
159
Spelers is gewone mense en nie gode nie. Hulle is dus instaat tot foute maar ook nie verhewe bo kritiek nie.
Posted by bloukaap on 13 April 2012 08:00
158
Ou Jimmy se hart sing altyd, want hy is 'n Blou Bul ondersteuner!!! ;-)
Posted by GeenBloutjieNetBlou on 13 April 2012 07:30
157
Jimmy, van wanneer af sing jy in die kerkkoor?
Posted by Stapper on 13 April 2012 06:20
156
Soos die Prediker van ouds is die Stapper se mond gevul met wysheid.

GO BULLE GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Jimmy on 13 April 2012 01:56
155
Aanhaling uit Dewald se rubriek:

I hope you guys in blue will be holding thumbs - it’s always so much easier to do the job when you’re a million strong as opposed to just 22.

Dis belangriker om deel van sy miljoen te wees, as om Bulle se spelers op hierdie tuiste af te kraak. Los die afkrakery aan ander op ander sites.

Pierre Spies het ook ondersteuning nodig, ongeag sy spelpeil.

Hierdie tuiste is deur die Bulle, oor die Bulle vir die Bulle.
Posted by Stapper on 13 April 2012 00:16
154
#149 Jammer - wou net my mening gee! Nie geweet ek kan se wat ek dnk nie. Ek is beslis 'n Bull ondersteuner maar 'n mens moet realisties wees tov die spelpeil van PS. Ek wil ook he dat die Bull altyd moet wen maar dan moet die best spelers wat invorm is speel.
Posted by Varsity Street 5 on 12 April 2012 23:05
153
Jimmy my ou maat, ek dink daar is fout met die TDM scoreboard. Hoe kan ek in 1 week van 1ste plek na 6de plek val. Nie eers Bafana val so vinnig teen die ranglys af nie. Ek dring aan op 'n volledige forensiese oudit :)
Posted by Old Blue Eyes on 12 April 2012 21:08
152
South African Under-20: 15 Marius Schmidt, 14 JJ de Klerk, 13 Patrick Howard, 12 Jan Serfontein, 11 Dean Hammond, 10 Tony Jantjies, 9 Kevin Luiters, 8 Fabian Booysen, 7 Wiaan Liebenberg (captain), 6 Khaya Majola, 5 Pieter Steph du Toit, 4 Ruan Venter, 3 Nicolas van Dyk, 2 Mark Pretorius, 1 Allan Dell.
Replacements: 16 Marzuq Maarman, 17 Franco Marais, 18 Henkus van Dyk, 19 Ettiene Oosthuisen, 20 Braam Steyn, 21 Abrie Griesel, 22 Kobus van Wyk, 23 Dillyn Leyds.
Posted by Stapper on 12 April 2012 21:07
151
@134. Les Blues, Ek is bly ek is nie al ou wat so voel oor Coenie nie. Hy herhinner my baie aan Ollie, so commin soos grond.

Posted by Old Blue Eyes on 12 April 2012 21:03
150
Wat ek laas gelees het is Gurthro beseer (so 2 na 3 weke gelede). Ek is nie seker of Bakkies fiks genoeg is nie.
Posted by Stapper on 12 April 2012 20:56
149
@Varsity Street 5 - Ek dink jy moet n bietjie bedaar hier,ouboet. Jy maak nie baie vriende hier op die oomblik nie - of is dit jou doelwit? Wie ondersteun jy? Want jy is definitief nie n Bulle ondersteuner nie!
Posted by Loftus123 on 12 April 2012 20:33
148
@ Post 124: Baie dankie Rifrug. Word daar glad nie in die boek vermeld hoe hy die bynaam gekry het nie?
Posted by Jimmy on 12 April 2012 20:07
147
Gawie Ryk het 'n briesie verloor en 'n Bul oorwinning voorspel op Supersport - Dit moet 'n 1ste wees - Seker sy idee van 'n "commentators curse" in die hoop dat dit andersom sal wees!!
Posted by Les Bleus Cocardier on 12 April 2012 19:55
146
In daai geval sekerlik Gurthro Steenkamp ook!! As jy die 4 met hulle ervaring saam met die vorm ouens kan kies, maggies dan vervang Mallett dalk vir Lancaster voor die einde van die jaar!!
Posted by Les Bleus Cocardier on 12 April 2012 19:38
145
Heyneke Meyer het aangedui dat hy spelers in die buiteland sal oorweeg. Fourie du Preez, Jaque Fourie en Frans Steyn is na my mening sterk in die prentjie.
Posted by Stapper on 12 April 2012 19:22
144
142: ja jong, al die nuwe name kom gou 'n paar stormers winde los, en dan is hul weer weg om na 'n ruk weer onder 'n ander naam weer 'n klomp stinkies te los.

Oor rugby: sien Dewald noem in sy supersport blog dat Vic en FDP so bietjie saam hom geoefen het. Nou waarom sal iemand soos FDP - wat nou 3 maande af het (Japan seisoen verby) - so hard oefen as hy kan rus ? Dalk weer vir die bokke speel ?
Posted by bendiebul on 12 April 2012 19:02
143
lol @ stapper
Posted by Bl@de Runner on 12 April 2012 18:48
142
Ek sien nuwelinge het meesal die Keo mentaliteit.
Posted by Stapper on 12 April 2012 18:13
141
#136 Ag asb PS BOK kaptein - hy kan skaar die Bulle behoorlik leiding gee. Hy is ligmyle van BOK kaptein - As hy nie kaptien van Bulle gemaak is nie moer PS reeds sy plek verloor het! Daar is beslis beter spelers!
Posted by Varsity Street 5 on 12 April 2012 17:59
140
Dink nie die oefenkamp spelerslys is baie insiggewend nie - daar is meer as 30 spelers - so dis eintlik maar AL die gereelde Lion en Cheetah spelers.
Posted by Blyblou on 12 April 2012 17:27
139
Vir die wat lief is om winde te sluk. Daar is drie oefenkammpe, nl 1) Cheetahs en Leeus, 2) Bulle en Sharks en 3) Stormers.

Players invited to the first Springbok planning camp:

Forwards:

Coenie Oosthuizen, Caylib Oosthuizen, Pat Cilliers, CJ van der Linde, WP Nel, Adriaan Strauss, Bandise Maku, Callie Visagie, Izak van der Westhuizen, Davon Raubenheimer, Franco van der Merwe, Heinrich Brüssow, Derick Minnie, Pieter Labuschagne, Ashley Johnson, Juan Smith, Josh Strauss, Philip van der Walt

Backs:

Piet van Zyl, Michael Bondesio, Johan Goosen, Elton Jantjies, Butch James, Willie le Roux, Andries Strauss, Doppies La Grange, Robert Ebersohn, Alwyn Hollenbach, Lionel Mapoe, Jaco Taute, Hennie Daniller
Posted by Stapper on 12 April 2012 16:46
138
Ek stem saam met jou Blyblou
Posted by Frickey B on 12 April 2012 16:15
137
@134 - Ek sou ook met ons twee stutte begin het, maar dink mens moet maar 'n vaskop kies op die bank, al kan Werner loskop speel - maar ek sal dit net doen in 'n noodgeval. Probleem is net - daar is nie vir my veel vaskoppe wat regtig beindruk nie. Die enigste ander 2 in jou span wat ek nie sou speel nie is van Zyl (dink Jano en McLeod is beter) en Vermeulen - hy is vir my net te stadig en daar's niks spesiaal aan hom nie. Veral saam met Alberts - hulle is te eenders, Alberts is net beter.
Posted by Blyblou on 12 April 2012 15:59
136
As HM Spies kaptein kon maak in die Bul span hoekom nie Bokke nie
Posted by Frickey B on 12 April 2012 15:43
135
Tellings vir Saterdag:

Bulle 34 - 17 Leeus - Anti Province
Bulle 38 - 09 Leeus - Maxwax
Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Bulle 37 - 27 Leeus - Kaboesie
Bulle 35 - 20 Leeus - Blyblou
Bulle 33 - 23 Leeus - CC1
Bulle 36 - 21 Leeus - FrickeyB
Bulle 32 - 20 Leeus - Bloumens
Posted by Bloumens on 12 April 2012 15:41
134
@127 Hy is k@k goed ne!! OK as julle daarop aandring dat hy nie altwee kan doen nie, dan Kitshoff of Mtawarira as hey reg is. Net nie Coenie"Ek P jou sommer dood"Oosthuizen nie. Laaik hom niks.
Posted by Les Bleus Cocardier on 12 April 2012 15:29
133
Maar wat van spelers soos, BBasson, Klein Potgieter en Straus. As Juan Smith terug is...weet nie wat daar aangaan nie...?
@129 Stem saam, kan nie vir spies los nie.
Posted by 123Hannes321 on 12 April 2012 15:14
132
Bulle 34 - 17 Leeus - Anti Province
Bulle 38 - 09 Leeus - Maxwax
Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Bulle 37 - 27 Leeus - Kaboesie
Bulle 35 - 20 Leeus - Blyblou
Bulle 33 - 23 Leeus - CC1
Bulle 36 - 21 Leeus - FrickeyB
Posted by Frickey B on 12 April 2012 14:32
131
P130. Hel nee, JM was darem nie so sleg nie ;)!
Posted by Bloubosvelder on 12 April 2012 14:20
130
Les Bleus, net nie daai slapgat Jannie Du Plessis nie. Hy is naas jorrie Muller seker nog die swakste bok ooit.
Posted by Bomskok on 12 April 2012 14:16
129
@125 Daar is net een wat ek sal verander is vermeulen uit en spies in.
Posted by maxwax on 12 April 2012 14:02
128
@125 Thanks, ek dink jou eerste span is perfek, as ons nou al begin met nuwe spelers, dat kan ons die 2015 wordl cup vat.
Posted by maxwax on 12 April 2012 14:01
127
@125 - Les Bleus - dink jy nie Dean gaan bietjie sukkel om te begin en van die bank af te speel in jou span nie? :)
Posted by Blyblou on 12 April 2012 13:55
126
Bulle 34 - 17 Leeus - Anti Province
Bulle 38 - 09 Leeus - Maxwax
Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Bulle 37 - 27 Leeus - Kaboesie
Bulle 35 - 20 Leeus - Blyblou
Bulle 33 - 23 Leeus - CC1
Posted by CC on 12 April 2012 13:52
125
@122 - Daar is 'n verskil tussen hoe ons wil he die span moet lyk en hoe dink die keurders. Onthou hulle is nie gaande op baadjies uitdeel nie, maar as die oorsese ouens nie oorweeg gaan word nie:
15 P Lambie
14 JP Pietersen
13 J De Villiers
12 F Steyn
11 B Habana
10 M Steyn
09 F Hougaard
08 P Spies
07 W Alberts
06 H Brussouw
05 A Bekker
04 J Kruger
03 J Du Plessis
02 B Du Plessis
01 C Oosthuizen
16 C Ralepelle
17 W Kruger
18 E Etzebeth
19 J Deysel
20 C McCleod
21 J Goosen
22 G Aplon en as ek die alleen keurder was

15. Joe Pietersen
14. JJ Engelbrecht
13. R Ebersohn
12. F Steyn
11. F Hougaard
10. M Steyn
09. P van Zyl
08. D. Vermeulen
07. W. Alberts
06. H Brussouw
05. J Kruger
04. E Etzebeth
03. W Kruger
02. B Du Plessis
01. D Greyling
16. A Strauss
17. D Greyling
18. R Elstadt
19. P Spies
20. D Stegman
21. J Goosen
22. G Aplon
Posted by Les Bleus Cocardier on 12 April 2012 13:50
124
Jimmy #98.
PJ (Vuile) van Rensburg het stut vir Polisie gespeel en gedurende 1942-46 in 24 wedstryde, waarvan 2 as kaptein, vir N.Tvl gespeel. Hy het ook in die 1946 Curriebeker finaal, die eerste maal wat N.Tvl die Curriebeker gewen het, gespeel.

Bron: Noord-Transvaalrugby 50.
Posted by Rifrug on 12 April 2012 13:42
123
ek weet net een ding die stormer gaan aan oor hoe goed hulle slotte is, maar J Kruger steel dan hulle balle so hy moet daar binne wees?
Posted by maxwax on 12 April 2012 13:32
122
Hoe dink julle sal die springbok span lyk?
Posted by maxwax on 12 April 2012 13:28
121
Maak Dewald nou Kapt--hy is n gebore leier.Sadie is tans vir my ons 6de beste senter
Posted by Anti Province on 12 April 2012 13:04
120
Bulle 34 - 17 Leeus - Anti Province
Bulle 38 - 9 Leeus - Maxwax
Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Bulle 37 - 27 Leeus - Kaboesie
Bulle 35 - 20 Leeus - Blyblou
Posted by Blyblou on 12 April 2012 12:35
119
Bulle 34 - 17 Leeus - Anti Province
Bulle 38 - 9 Leeus - Maxwax
Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Bulle 37 - 27 Leeus - Kaboesie

Posted by Anti Province on 12 April 2012 12:08
118
Ek kan nie wag vir Saterday se game nie
Posted by maxwax on 12 April 2012 11:44
117
@lekkerblou,,ek se AMEN op daai score van jou....
Posted by bloubulbilling on 12 April 2012 11:00
116
Ek dink ook dit gaan n baie harde wedstryd wees Saterdag! Leeus onder baie druk om te wen en hulle speel met 2 baljagters! Ons moenie oorgerus wees nie, sien manne kom met paar rowwe tellings hehe! Ons moet net ophou met hierdie geskoppery in die eerste helfde! Baie opgewonde oor Dewald se terugkeer!!!
Posted by Bullebakkies on 12 April 2012 10:57
115
Die bulle was bo met hulle defence en hulle het geslip die laast 5 minute teen die crusader, so ek neem aan hulle sal dit will reg stel. Want as ons en die stormer gelyk op eindig met punte, moet ons kan wen me die beste defence. ons het rondte 1 gewen teen die stormer met 2 driee teen 1 drie
Posted by maxwax on 12 April 2012 10:38
114
Bulle 38 - 9 leeus - Maxwax

Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Bulle 37 - 27 Leeus - Kaboesie
Posted by Kaboesie on 12 April 2012 10:36
113
Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Bulle 37 - 27 Leeus - Kaboesie
Posted by Kaboesie on 12 April 2012 10:33
112
Bulle 38 - 9 leeus - Maxwax

Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Posted by maxwax on 12 April 2012 10:32
111
Bulle 48 - 18 Leeus - Bloubul 10
Bulle 42 - 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Bulle 45 - 32 Leeus - CR
Posted by koedu on 12 April 2012 10:24
110
Ek stem saam met Bull perd, maar is positief optimisties oor die naweek se wedstryd. Ons het hard gewerk aan ons dissipline die vorige week teen die Crusaders, so as ons dit nie gaan weggooi nie en ons verdegiging op dreef hou soos alles behalwe die paar minute tussen 72e en 79e minute verlede naweek, dan kan die tellings wel in daardie rigting neig.
Posted by GeenBloutjieNetBlou on 12 April 2012 10:17
109
Bull perd, S15 is vir my 'n heeltemal anders. Onthou laas jaat was Wereld beker gewees wat baie te doen gehad het met die mindset van die top ouens. Ek dink die wen teen die Crusader is wat ons nodig gehad het om daai vlg rat oor te sit en te laat waai! SPEEL ASB NET VIR 80MIN MANNE!!!!!!!!!!!!
Posted by DIE BLOU BAAS on 12 April 2012 10:12
108
Boys julle droom met hierdie scores. Verlede jaar in die Super 15 en Curry cup het ons teen die Leeus gesukkel met al die Springbokke in die span wat nou weg is. Soos ek vroer gese het as ons wen gaan ons moet baklei vir die wen. Ons moet nie die besit weg skop nie want die Leeus gaan hardloop elke keer as hulle die bal het. Ek kan jou n brief gee want hulle wil he ons moet die strafskoppe afstaan sodat Jantjies palle toe kan skop.
Posted by Bull perd on 12 April 2012 10:06
107
Dag mense! My tellin Bulle: 35 Leeus 16
Posted by DIE BLOU BAAS on 12 April 2012 10:01
106
Bulle 48- 18 Leeus- Bloubul 10
Bulle 42- 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Bulle 61 - 17 Leeus - Lekkerblou
Posted by Lekkerblou on 12 April 2012 09:46
105
@95 Ek dink Wynand speel huidiglik beter as de Jong en de Villiers.
Posted by Frickey B on 12 April 2012 07:59
104
Slaap julle ouens nie...?
Posted by 123Hannes321 on 12 April 2012 07:07
103
#96 Ek kon nie al die laaste paar wedstryde van die Bulle op Loftus bywoon nie - nits maar sleg om Sadie amper nooit op die TV te sien - as hy nie mis getackel het nie het hy elke keer seker gemaak dat hy aan die kant staan waar sie spel nie plaas vind. PS moet beslis sy game lig - moontlik is hy te lank en lenig vir dit wat probeer doen? Kan hy nie slot speel nie dan is hy teminste deel van die game!! Om bal te hand en nou en dan iets te doen is nie meer okey! Dit sal die Bulle nog duur te staan kom om hier "passenger" te dra Stertk vir die game teen die Lois!
Posted by Varsity Street 5 on 12 April 2012 06:34
102
Blou Bul Kaapstad - Flip se lies is beseer, dus moet Juandre speel. Ons is baie dun op slot, daarom hoop ek Victor bly fiks! Danie Rossouw kan dalk ook kom help? Ek voel ons moet die wen teen die Lions met alles jaag en hopelik 'n bonuspunt ook kry. Op toer kan ons eerder 'n moeilike game verloor as spelers moet rus. Ek sou Steenkamp eerder die "enforcer" rol laat speel.
Posted by James Bond on 11 April 2012 23:59
101
Die Bulle het net 3 slotte van Superrugby gehalte. Die volgende in lyn is Gerrit-jan van Velze. Dus is Jacques Potgieter wel 'n goeie alternatief op slot.

JJ Engelbrect het baie goed gedoen van die bank af. Die Bulle wil Johan Sadie dieselfde geleenthede gee. Vodacom teen die Valke gaan niks bewys nie.
Posted by Stapper on 11 April 2012 23:20
100
Hoop nie Juandre word oorspeel en dan kry hy 'n besering nie want ons gaan hom nog meer later nodig kry.
Posted by Blou Bul Kaapstad on 11 April 2012 23:16
99
Juandre speel goeie rugby en verdien eintlik 'n ruskans die game. Dis die beste game om hom te rus. Nou gaan hy 4 speel en dalk verras hy ons met die meer vaste rol. Dit maak egter min sin om hom in die 4 posisie te sit want ek glo nie Steenkamp kan driee maak soos Juandre Wynand se drie teen die Stormers gemaak het nie.
Posted by Blou Bul Kaapstad on 11 April 2012 23:14
98
Ek sien Vuile van Renssburg sou vandag verjaar het. Ek neem aan die "Vuile" is 'n bynaam, kan iemand bietjie meer van hom vertel? Die spelling van die van lyk ook half ongewoon, dalk 'n spelfout?
Posted by Jimmy on 11 April 2012 23:13
97
BLOUBULBLOGGERS – TDM telbord na Crusaders wedstryd. In volgorde: Posisie, TDM en blognaam.

01 – 091 - Blou Spike
02 – 094 - CC1
03 – 095 - Zet
04 – 096 - Anti-Province
04 – 096 - Blyblou
06 – 101 - Old Blue Eyes
07 – 109 - Jimmy
08 – 113 - Bl@de Runner
08 – 113 - Nog Altyd Blou Bul
10 – 114 - cybercape
10 – 114 - Loftus123
12 – 117 - Frickey B
13 – 123 - Frik
14 – 126 - Bloumens
15 – 127 - Las
16 – 128 - CR
17 – 131 - Lekkerblou
18 – 133 - GreGorGy
19 – 135 - Blou-is-Baas
20 – 138 - Bloubul10
20 – 138 - BlueBullDrug
22 – 142 - bloubulbilling
23 – 143 - Paarlbul
24 – 148 - Die Blou Baas
25 – 149 - Kaboesie
26 – 160 - Kaap’se Bul
27 – 163 - BlousteBlou
28 – 167 - Blue from Cape town
Posted by Jimmy on 11 April 2012 22:32
96
#92 - Stem NOU saam :) Ek twyfel of Wynand maklik weer vir die Bokke gaan speel. Frans Steyn, Juan de Jongh en Jean de Villiers staan waarskynlik voor hom in die tou. Jean sal seker nie langer as 2012 / 2013 speel nie en as Wynand se lyf hou, wie weet? Wat my betref speel hy tans baie goed.

#94 - Volgens die nuus vanaand sukkel Flip met 'n lies besering. Ons beter nie die Lions onderskat nie, hulle gaan 110% gee. Wat Sadie betref, ons sal geduldig moet wees en hom kans gee om sy voete te vind, maar asb nie ten koste van 'n wen nie! Kyk hoe swak was Habana sy eerste seisoen in die Kaap.
Posted by James Bond on 11 April 2012 22:16
95
#92 - Stem NOU saam :) Ek twyfel of Wynand maklik weer vir die Bokke gaan speel. Frans Steyn, Juan de Jongh en Jean de Villiers staan waarskynlik voor hom in die tou. Jean sal seker nie langer as 2012 / 2013 speel nie en as Wynand se lyf hou, wie weet? Wat my betref speel hy tans baie goed.

#94 - Volgens die nuus vanaand sukkel Flip met 'n lies besering. Ons beter nie die Lions onderskat nie, hulle gaan 110% gee. Wat Sadie betref, ons sal geduldig moet wees en hom kans gee om sy voete te vind, maar asb nie ten koste van 'n wen nie! Kyk hoe swak was Habana sy eerste seisoen in die Kaap.
Posted by James Bond on 11 April 2012 22:16
94
Ekis baie bly Wilhelm kry sy kans maar ek het vrae oor Flip wat net weggelaat is. Ek reken ons onderskat die Leeus voorlangs om nie eens 'n slotreserwe te kies nie.

Goed om te sien Sadie is nie weggelaat nie, maar ek dink egter as kombinasie werk Wynand en Venter die beste. JJ en Akona moet mekaar afwissel. Dit vat 'n ruk om in die Bul strukture in te kom, jaco pretorius het self maar aan die begin gesukkel.

Ek dink egter die oplosssing gaan wees om die nuwe spelers se sterk punte te ontgin in die Blou Bul opset. Baie hang af van Morne en Wynand. Sadie kan onmoontlik van 'n baie begaafde spelskepper by die WP na 'n stommeling by die Bulle verander in 3 maande omdat hy nie goed genoeg is nie. As die Bulls gevisualiseer het dat hy in ons opset gaan inpas, moet hulle daardie omgewing vir hom kan skep om te gedy.
Posted by bloukaap on 11 April 2012 21:51
93
Miskien het julle al die website http://www.rugbystats.com.au, Ek het verlede Saterdag gedink PS het swak gespeel maar die stats wys dit was baie swak, 10 takcles 6 gemis, maar wel 3 turnovers.
As HM vergelyk ek hom met n Keran Read en jammer om te se maar Spies skiet tekort, Read 8 tackles niks gemis, geen turnovers, rucks/mauls 13 PS 6 nou sal n mens PS sou meer die bal dra 4 (30) read 13 (91m) vir my se dit KRead se werk verrigting is baie hoer as PS. Ek dink DPotgieter gaan Saterdag vir PS vervang en ook as OKaptein. Dalk kort PS ruskans.
Posted by Kaap'se bul on 11 April 2012 21:47
92
#90 Ek hoor wat jy se en gee jou gelyk - maar as ons net kyk na Sadie se curriebeker wedsreyde by die WP en vergelyk dit byvoorbeeld met die van Venter by die Bull - is daar regtig nie 'n vergelyking in - Venter en WO was 'n besonder goeie kombinasie in CB. Maar wat ek ook verstaan is dat WO 'n senior speler is en aspirasie om weer BOK te speel en dat sy kansie lange MS dit sal verbeter. Al wat ek se - dit sal nike van FL gevat het om vir Venter 'n kans op buite senter in die plek van Sadie te speel en Sadie Vodacom te laat speel om sy selfvertroue terug te kry.
Posted by Varsity Street 5 on 11 April 2012 21:39
91
Die skuif van JJ om te begin en Sadie later as die game begin rek is slim. Sadie moet dalk selfvertroue kry. EK FL weet hoe die manne se koppe werk, elke keer Sadie afgehaal is het sy kop gehang wat dalk op die man se selfvertroue gewerk het. Die kombinasie van JK en WS op slot gaan nogal interressant wees, hulle behoort die lynstane totaal te oorheers.
Spies moet weer sy werkverrigrint lig, sy stats van verlede week wys hy was uiters swak, 10 tackles en 6 gemis.
Kom Cappie ons weet jy kan beter!
Posted by Kaap'se bul on 11 April 2012 21:31
90
#88 - Ek verskil van jou mening. Daar kan tog net 22 spelers speel. Wanneer jong, belowende spelers gekontrakteer word, word hulle sekerlik nie 'n plek gewaarborg nie? Venter is baie talentvol en ek is ook 'n voorstander dat hy nou in Sadie se plek speel, maar ek is nie FL nie. As ek was, sou Hougaard buite-senter gespeel het Saterdag.

Wie het Wynand op die map geplaas? Die ontydige afsterwe van Ettienne Botha - wat 'n ongelooflike senter - het aan Wynand die kans gegee en hy het dit gebruik. Soos met alle spelers, het Wynand sy "fans" en kritici. Ek dink hy is goud werd vir die Bulls. As jy sê Venter het Wynand op die map geplaas, waar was jy die laaste paar jaar?

Die Bulls is een unie wat na spelers se belange omsien en hulle nie sal bind tot kontrakte indien hulle nie die span haal nie - bv nou Van Velze. Nog 'n voorbeeld is Wilhelm Steenkamp, wat nie sou terug gekom het as die Bulle goor was met hom nie. Ander voorbeeld, Hendrik Roodt - onthef van kontrak omdat hy kastig sou ophou speel en begin werk. Volgende oomblik is hy na die Waratahs, met die res geskiedenis.

Ek is 'n voorstander van die leen-stelsel om spelers nie onnodig op "ys" te hou nie, maar dan weer speel beserings 'n groot rol en kan die unie hulself in die voet skiet. Die Bulle het Akona gedra en bygestaan in die twee jaar van sy beserings en hom nie onthef van sy kontrak nie. Kan jou verder verveel met nog voorbeelde maar ek het my saak gestel.
Posted by James Bond on 11 April 2012 21:20
89
Mos gesê hulle kan nie vir JJ langer uit die begin 15 uit hou nie en Steenkamp lyk lus vir speel. Glo Sadie kan impak van die bank af maak, dis dalk net wat hy nodig het....bene wat moeg is waarom hy sirkels kan hardloop. As hulle moet kan JP ook 4 toe skuif en vir Arno opbring. Flip kort rus na die hele oog krap debakel. Ek sal nie nou al vir Dewald speel nie. Ek sou hom teen die Valke in die VC gespeel het en kyk hoe hy daar vaar, want nou sit ons met 2 flanke op die bank? As Steggies terug is, 3 flanke? Iewers gaan ons spelers aan ander unies verloor. Ek hoop net dit is die regte enes.
Posted by Ligbloulegends on 11 April 2012 21:15
88
Blou Bul blogers - Die Blou Bull bestuur moet nie met hulle jong speler maak soo hulle met een van die mees belowende senter maak nie. Hy verdien nie die behandeling - het sy kan in die Curriebeker vir die Bulle gebring - trouens WO op die map geplaas. Dit vat lank en moet deur die Blou Bul strukture kom om die "game plans" te verstaan en toe te pas. My aanbeveling vir Venter en ander jong talentvolle spelers is - moet julle nie te lank by die Bulle vasmaak Hou julle opsies oop want dit lyk my die prof rugby gaan oor "elkeen vir homself" en indien julle ander geleenthede kry vat die want die Blou Bulle gaan nie regtig na julle kyk nie - daar is talle voorbeeld!!!
Posted by Varsity Street 5 on 11 April 2012 19:58
87
Bulle 48- 18 Leeus- Bloubul 10
Bulle 42- 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Bulle 50 - 20 Leeus - BlousteBlou
Bulle 47 - 21 Leeus - Frik
Posted by Frik on 11 April 2012 19:48
86
waxmax #59. Jy beweer dat `n goeie skopper die Super-14/15 vir `n span wen. Ek is oortuig daarvan dat Las met jou gaan verskil en sê dit is jou nr. 6 flank.
So terloops, geen rede om Dan Carter "kakter" te noem nie, hy was en is nog steeds een van die wêreld se beste losskakels. Glo beslis nie jy gaan daarvan hou as iemand Mornè so noem nie.

NOU (net) DIE BLOU!!!!!!!!!
Posted by Rifrug on 11 April 2012 19:17
85
Bulle juniors by oefenkamp:

Blue Bulls: Abrie Griesel, Hendrik van Wyk, Jan Serfontein, Jason Thomas, Marzuq Maarman, Jaco Visagie, Rudi van Rooyen, Shaun Adendorf, Tony Jantjies, Travis Ismail, Wian Liebenberg, Jacques du Plessis (U19), Andrew Beerwinkel (U19), Leneve Dames (U19), Marvin Orrie (U19), Neethling Fouche (U19), Ruwellyn Isbell (U19).
Posted by Stapper on 11 April 2012 18:22
84
Om een of ander rede is hierdie span nie bekend gemaak nie:

Die Bulle speel Vrydagmiddag op Loftus B teen die Valke.

Blou Bulle vs. Valke: Clayton Blommetjies; Sampie Mastriet, Ulrich Beyers, Francois Venter, Jurgen Visser; Wesley Dunlop, Ruan Snyman; Jono Ross, Jean Cook, Warwick Tecklenburg, Cornell Hess, Gerrit-Jan van Velze ©, Basil Short, Robbie Coetzee, Dawie Steyn. Reserwes: Jacques Momberg, Morné Mellett, Franco Mostert, Daniel Adongo, Lohan Jacobs, Willie du Plessis, Jerome Pretorius.

Onthou dat die SA O-20 groep tans besig is met 'n oefenkamp, gevolglik sommige veranderinge.
Posted by Stapper on 11 April 2012 18:20
83
Sal daarvan hou om Engelbreght en Sadie ook as 'n senter kombinasie te sien. Ek dink Dean se skrumwerk is baie suspect en ky bly op skrum en gee baie strafskoppe af, waarvan een ons die game teen die Stormers gekos het?? Waarom probeer ons ook nie vir Derrick Hougard kontrakteer nie, ek dink hy wil grrag uit sy Londense verpligtinge koop. Ons kort 'n 2de loskakel en dan kan die Bulls ook probeer om Steyn op heelagter te speel, Zane kom nie vir my die mas op nie. Ek dink ook dat Dunlop moet nader kom aan S15 rugby, blend hom stadig in as 10, hy is vol talent.
Posted by Koerie2012 on 11 April 2012 18:01
82
Die manne wat Morne se stats met Dan Carter sn vergelyk moet onthou dat hy in sy eerste paar seisoene slegs 20 minute of so per wedstryd gespeel het as luitenant vir Derick Hougaard. Sy gemiddeld sou baie hoer gewees het as Dan Carter sn as al sy wedstryde 80 min was.
Posted by WilleWillem on 11 April 2012 17:39
81
Dit kan werk. Met 30/20 minute oor, JP na slot, Arno op 7 en Dewald op 6.
Posted by bendiebul on 11 April 2012 17:01
80
flip is uit>
Ludeke attributed the Engelbrecht change to his rotation policy.

Bulls team: Zane Kirchner, Akona Ndungane, JJ Engelbrecht, Wynand Olivier, Bjorn Basson, Morné Steyn, Francois Hougaard, Pierre Spies (captain), Jacques Potgieter, CJ Stander, Wilhelm Steenkamp, Juandré Kruger, Werner Kruger, Chiliboy Ralepelle, Dean Greyling.

Replacements: Bongi Mbonambi, Frik Kirsten, Dewald Potgieter, Arno Botha, Jano Vermaak, Louis Fouché, Johann Sadie. – Sapa
Posted by bloubulbilling on 11 April 2012 16:50
79
Moet seker maar aanvaar dat Dewald nie op bench moet wees nie (moet Juandre wees), met Flip in begin span en Wilhelm as sidekick in die beginspan, soos in artikel beskryf. Sover ek verstaan sal Dewald in elk geval eers van volgende naweek (teen Brumbies) dalk oorweeg word, maar nie nou al nie. Copy en paste het ook maar sy probleme lyk dit.
Posted by Willie Blou on 11 April 2012 16:48
78
@72: ook weer alles feite daardie LBC, wie sou ooit die 1987 CB finaal kan vergeet ... Sannie Breedt probeer dit natuurlik vergeet !

@75: sê hulle Bulperd, ek probeer die manne kalm hou, maar hulle gooi groot tellings hier.

77: ek is nou ook deurmekaar wie speel, gaan Dewald, Arno of Jano slot speel ... of wag, dalk gaan JP slot toe skuif ?
Posted by bendiebul on 11 April 2012 16:33
77
@74 Ja-nee... iets is nie lekker nie - want Juandre is in Flip se plek in die begin-span gelys ... so wie gaan uitsit... Flip, Juandre of Dewald?
Posted by zet on 11 April 2012 16:25
76
Bulle 52 - 20
Posted by BlousteBlou on 11 April 2012 16:20
75
Ons monde is alweer groot soos voor die Blues game. Die Leeus se afrigter is n master met upsets. Moenie dat ons almal Saterdag huil nie. As ons wen gaan dit net-net wees en ons gaan moet baklei vir die wen touch wood.
Posted by Bull perd on 11 April 2012 16:18
74
Net by the way, hoe gaan..... "Juandré and Johann still have a huge role to play when they will be called upon off the bench.”........as die span hierbo aandui dat Dewald Potgieter op die bench is en nie JK nie?
Posted by Les Bleus Cocardier on 11 April 2012 16:14
73
Bulle 48- 18 Leeus- Bloubul 10
Bulle 42- 12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Bulle 33 - 18 Leeus - bloubulbilling
Posted by bloubulbilling on 11 April 2012 16:11
72
Net sodat almal kan aanhou stry, bendiebul, as ek moes kies tussen 'n fikse gesonde Carter en/of Jonny Wilkinson, kies ek JW elke dag van die week en twee keer op 'n Saterdag!! Beste allround Superrugby (1996 - 2012), losskakel - Mehrtens dan Steyn. Beste losskakel vanaf 1975, Die Baas Botha. Statistiek is nie altyd alles nie, Stirling Mortlock sou beswaarlik 'n Springbokspan gemaak het en kyk na sy syfers. Volgens stats is Shaqib Al Hassan die beste allrounder in wereld krieket maar sal jy hom ooit bo Kallis kies.
Posted by Les Bleus Cocardier on 11 April 2012 16:03
71
Manne, manne stadig met daardie tellings, dit voel en klink vir my amper soos voor die Blues wedstryd waar baie gedink het ons hoef net op te daag en te wen. Kyk wat het toe gebeur. Die Leeus is uitgedun, maar ek dink dit gaan 'n taaie wees. Dit is 'n wegwedstryd en as ons met 1 punt wen is ek gelukkig.
Posted by bendiebul on 11 April 2012 15:52
70
sorry spike, ons was net na mekaar....

Bulle 48-18 Leeus- Bloubul 10
Bulle 42-12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Bulle 32 - 11 Leeus - bennie strydom
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 15:52
69
Bulle 48-18 Leeus- Bloubul 10
Bulle 42-12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 32 - 11 Leeus - Bennie Strydom

(Hoekom nie op Superbru nie???)
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 15:49
68
Bulle 48-18 Leeus- Bloubul 10
Bulle 42-12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Bulle 41 - 24 Leeus - Blou Spike
Posted by Blou Spike on 11 April 2012 15:48
67
65: plesier max tottie wax

63: ai Bennie, waarom al die haat teenoor Morne om hom te probeer afkraak ? Laat ek raai, as jy toilet toe gaan moet jy jou tottie met 'n vergrootglas soek en met 'n tweezer vashou ? ;-)
Posted by bendiebul on 11 April 2012 15:48
66
Bulle 48-18 Leeus- Bloubul 10
Bulle 42-12 Leeus - Juba
Bulle 38 - 15 Leeus - Nog Altyd Blou Bul
Posted by Nog altyd Blou Bul on 11 April 2012 15:44
65
dankie tottie bendiebul
Posted by maxwax on 11 April 2012 15:41
64
Vir die manne wat so baklei oor wie se 'tottie' die langste, dikste, rondste, lelikste, vinnigste ens ens is, hier is my voorstel om die spanning te breek:

Altwee totties is legends in hul eie reg, elkeen het sy sterk en swakpunte ?

Carter is die beste 'all round' losskakel wat ek al gesien het, maar hy is nie naastenby 'n klassieke wedstrydwenner soos Naas, Derick en Vollies is nie, wat met hul skoppe 'n wedstryd kan draai en dikteer.

So die les vir vandag is: 'n mens hoef nie een tottie af te kraak (of korter te maak?), om 'n ander tottie te laat goed voel (of langer te laat lyk) nie. Klas verdaag.
Posted by bendiebul on 11 April 2012 15:38
63
Mens vergeet ook maklik dat Morne helfte van sy games op Loftus speel, waar kicking conditions aansienlik makliker is as in NZ. Gaan kyk bietjie na Morne vertonings in NZ.
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 15:37
62
@bennie se vir my en wees eerlik, ons almal weet jy hou nie van die Bulle nie, So vir wie support jy nou eintlik?
Posted by maxwax on 11 April 2012 15:35
61
@44 Het n volstruis n groot tottie? :-l
Posted by Juba7 on 11 April 2012 15:33
60
Bulle 48-18 Leeus- Bloubul 10
Bulle 42-12 Leeus - Juba
Posted by Juba7 on 11 April 2012 15:30
59
@ Bennie is jy ly of vat. gaan kyk self na die stat.
Laaste een ou Bennie, hoeveel keer het die crusader die super rugby gewen in die laaste 5 jaar.
Super 14

2006 Crusaders
2007 Bulls
2008 Crusaders
2009 Bulls
2010 Bulls

Super Rugby

2011 Reds

Dit het alles te doen watter skopper jy het, weer eens bewys ek vir jou hoe goed Morne is, waar is kakter?
Posted by maxwax on 11 April 2012 15:29
58
55 Dis my kommer, currie cup sonder scrummies gaan nie goed afgaan nie.
Kom ons trap eers die lions en sit op stormers se koppe.
Dankie vir die komentaar.
Posted by 123Hannes321 on 11 April 2012 15:19
57
Piet van Zyl is bietjie oor ywerig, probeer te veel self doen. Ek dink nie dit is eens 'n contest nie, Hougaard is loshande #9.

@Maxwax - gerieflik om net 2 seisoene se stats te noem, ne. Kyk bietjie alles op en post dit as jy dit kry. En as jou speel minute argument gebruik mag word, gee jou stats ook aan hoe moeilik die skoppe was? Het een jou dalk 50% van sy kicks reg voor die pale gehad en die ander 60% uit die hoekies uit? Skets die volle prentjie as jy daai stats wil aanhaal, ou pel.

Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 15:17
56
53 Skies, sien nou eers.
Posted by 123Hannes321 on 11 April 2012 15:17
55
Miskien as Jano meer speel kan hulle hom kies,
Posted by maxwax on 11 April 2012 15:16
54
Gaan hy die pas en druk kan hou...? Vermaak was naas Hougaart die beste vir bokke toe FDP nog hier was. Nou is dit net hulle twee, of HM moet FDP terugbring vir die bokke....
Posted by 123Hannes321 on 11 April 2012 15:15
53
50 - Daar is sprake dat Heyneke dalk vir Fourie wil terugbring. Ons sal maar moet wag en sien. Hougaard is my eerste keuse.
Posted by Blou Spike on 11 April 2012 15:13
52
Die van Zyl is nogals goed
Posted by maxwax on 11 April 2012 15:12
51
Feit bly staan, Morne het vir ons die wedstryd gewen teen die Crusaders terwyl Carter hom vir hulle verloor het......
Posted by Blou Spike on 11 April 2012 15:11
50
Wie dink julle gaan die skrummies vir die bokke wees...? Hougaart en wie is daar nog.....vermaak....?
Posted by 123Hannes321 on 11 April 2012 15:10
49
Hierdie blog begin lyk soos 'n klomp kinders wat besig is om te chat of te bbm
Posted by kaalkop NO2 on 11 April 2012 15:09
48
Dom Bennie, GAAN KYK gerus, Morne het 2011 80.61% en carter het 77.01%
in 2010 het Morne 84.71 en carter het 75.41. die res kan jy maar gaan kyk.

Dis is nou bewys dat morne veel beter is kakter is

http://www.statbunker.com/rugby/btb/index.php?PL=competition&CompID;=366&statType;=ksr
Posted by maxwax on 11 April 2012 15:03
47
46: Of ons nou van doc Jannie hou of nie, dit was 'n klap/veeghou, nie 'n vuishou nie. Maar ja, dit is inkonsekwent, wie was die speler vir wie Bakkies 'n soentjie geblaas het en toe kry hy 3 weke ? Dink dit was Phil Waugh, is ek reg ?
Posted by bendiebul on 11 April 2012 15:03
46
Jannie du Plessis het off-field yellow gekry. Wat 'n klug! Kyk op Supersport se website, artikel daaroor.

As die ref hom op die veld gesien slaan het, was dit rooi. Nou kry hy basically niks.
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 14:56
45
@41 Dit verander die prentjie so n bietjie. Steyn 5 driee van 2008.

Die Bokke sal seker gekies word net na die Super rugby.....en dan die curry cup. So currie cup gaan sonder bokke gespeel word. Dit gaan interesant wees.
Posted by 123Hannes321 on 11 April 2012 14:53
44
Hierdie begin ontaard in 'n "wie se tottie is die grootste" kompetisie, in welke geval Morne ook sal wen want daar is 'n rede hoekom sy bynaam "volstruis" is

Weet enige iemand al of deur 'n beslissing is op Jannie du Plessis se vuishou/ klap teen die canes? Is hy ooit ge"site" na die game?
Posted by Old Blue Eyes on 11 April 2012 14:51
43
Ek is besig om die stat te kry, sal jou wys more is baie beter as Carter
Posted by maxwax on 11 April 2012 14:50
42
maxwas - presies! Dieselfde geld vir Carter ook: Crusaders haal hom baie vroeër af as wat die Bulls vir Morne afhaal. En hy het 3 seisoene (~30 games) gespeel waar hy nie eens geskop het nie, Andrew Mehrtens het. En nou onlangs ook... Tom Taylor het geskop, nie Carter nie.
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 14:45
41
@Bennie bennie, Dit beteken nie as jy 95 agter jou naam het dat jy al die 80 minute gespeelm het nie. onthou Derick hougaard was die skopper tot 2006/7 en morne het so 10-20 minutes games gehad so hy het 2007 eers die kans gekry om in te haal . maar dan Carter het as 15 gespeel vir 80 minute. en het 16 meer driee aan geteken as gevolg van no15 speel, gaan kyk die stat van carter ek dink in die laaste 4 jaar het hy 7 of 8 driee maar gedruk
Posted by maxwax on 11 April 2012 14:42
40
Carter het 26 drieë en Morne 10. Dit is 'n verskil van 80 punte. Morne het meer dropkicks, so Carter het weer meer doelskoppe en/of penalties.
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 14:42
39
Baie dankie almal, ek dink Carter se punte kom van meer driee. Maar ek het nou die antwoord.

Dankie.
Posted by 123Hannes321 on 11 April 2012 14:38
38
@maxwax: hier is die stats:

Dan Carter het 1284 punte in 98 games. (13.1 per game)
Morne het 1068 punte in amper net soveel games (95) (11.2 per game)

Kan jy nou al die dots connect? Ek sou raai "nee" ... in which case jy maar moet opgee en aanvaar wiskunde is nie jou ding nie.
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 14:31
37
@bennie gaan kyk die stats strei DOM
Posted by maxwax on 11 April 2012 14:28
36
Ek is bly vir JJ en Wilhelm se part.Ons gaan die Leeus stukkend hardloop agterlangs ons moet net die bal hou en speel met ons "forwards"dan kan hulle 2 fetchers niks maak nie.
Go Bulle my telling vir Saterdag:
Bulle 48-18 Leeus- Bloubul 10
Posted by Bloubul10 on 11 April 2012 14:27
35
Dit het niks te make met wie is beter of wie dink wie is beter nie. Dis puur die rekords en stats en daar loop Carter los voor op Morne. Dit was die vraag wat #9 gevra het. En as jy daarmee stry is jy net eenvoudig 'n dom moroon wat nie kan lees of basiese sommetjies maak nie.
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 14:25
34
@maxwax, lyk my jou St.3 wiskunde help jou nie juis hier nie. Carter het net 3 games meer gespeel as Steyn. En sy eerste 3 jaar op Super Rugby vlak het Andrew Mehrtens pale toe geskop vir die Crusaders, nie Carter nie.

Maar ek dink die wiskunde benodig om hier 'n sinvolle statistiese afleiding te maak is bokant jou vuurmaakplek.

Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 14:22
33
Hoe die mo5r het Jantjies nie meer straf gekry vir daai lafhartige stoei duikslag op Goosen nie? As dit nou 'n Bul was, sou ons na die maksimum gekyk het.
Bennie, 2 woorde, die 2de een is weg!! Die 1ste een rym met klok!!
Posted by Les Bleus Cocardier on 11 April 2012 14:10
32
Ai Ai Bennie,
Nog steeds,
Dit is Stry-
So nog steeds dom.


Carter speel al 3 jaar langer as Morne super rugby, so maak jou stats nou stry - dom
Posted by maxwax on 11 April 2012 14:09
31
@Muzi #7 Regarding your comment on Venter and Serfontein, I totally agree!
Posted by Bloumens on 11 April 2012 14:07
30
Mensig het julle die "ervaring" van die plaasvervangers en die twee loosies gesien, Jano uitgesluit. En die Bulle is 2e in die groep. Wil nogal gedoen wees. Die verwysing na MS gaan oor meeste punte onder SA spelers, nie internasionaal nie.
Posted by Buller on 11 April 2012 14:02
29
Ek sien die Leeus het weer 2 fetchers gekies vir die Bulle... ons sal ouens by die afbreekpunte moet kry - want dis al waar hulle ons kan challenge.

Ons vaste5 is sterker, skakels is beter, agterlyn is beter... maar dis alles op papier... nou moet die manne dit net op die veld OOK gaan bewys!!

NOU DIE BLOU!!!
Posted by zet on 11 April 2012 13:48
28
Ok vergeet nou maar die stats.
Die Bulle moet nie oorgerus wes vir Saterdag se game nie. Die Leeus hou daarvan om hulle beste te bêre vir teen die Bulle.
Wees op julle tone en gaan en speel die beste game van die jaar.
Nou die Blou
Posted by Nog altyd Blou Bul on 11 April 2012 13:45
27
Ai Ai Bennie,
Nog steeds,
Dit is Stry-
So nog steeds dom.
Ek was nooit verkeerd.

Waar is jou antwoord,
Op een vyf.
Posted by Stapper on 11 April 2012 13:42
26
Ek dink as















Ek dink as "Pofadder" se B span teen die Bulls speel sal Bennie stry!



Posted by DIE BLOU BAAS on 11 April 2012 13:39
25
nog steeds, feit is dat Carter een aansienlik meer prolific skopper as Steyn is/was. Die getalle bewys dit maar net.
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 13:24
24
Wat weet jy Bennie,
Jy wil aanhou Stry-,
Kom nie verby die dom.

Vra 'n slimme,
Carter was binne senter
En Mehrtens die skakel.
Posted by Stapper on 11 April 2012 13:22
23
so ... gevolgtrekking... Carter het actually baie minder as skopper gespeel as Morne, maar steeds ~200 meer punte gemaak. Dink nie daar bestaan twyfel oor wie die "most prolific" Super Rugby skopper ooit is/was nie.
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 13:15
22
So bietjie gaan grawe. Carter het 3 seisoene gespeel terwyl Mehrtens nog geskop het, as ek so vinnig kyk. Die 2003 season opener bv het Mehrtens en Carter albei gespeel. Carter 2 drieë gedruk, maar Mehrtens het al die skoppe geneem. Carter op #15 gespeel daai dae?
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 13:10
21
Beide Steyn en Carter het ver beter rekords as bv Andrew Mehrtens. Onthou Carter het sy eerste jare ook maar as sub opgekom vir Mehrtens laat in die game. En deesdae speel hy selde 'n vol game. Sou nogal graag stats wou sien vir speelminute.

Morne het meer drop goals, Carter meer drieë (26 vs 10). 16 drieë meer = 80 punte. Dis nie alleen daar waar die verskil lê nie.
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 13:03
20
WP en Stormers en Strydom en WP for Ever en Parow arrow almal klomp suurgatte.Bennie is lekker hier tussen rugby mense hier op ons Blog want julle WP ape het nie so iets nie
Posted by Anti Province on 11 April 2012 12:52
Posted by Anti Province on 11 April 2012 12:54
19
@ 14, Dis waar skoon vergeet van Derick. Baie van Morne se games in die begin was as plaasvervanger waar hy dalk 2 of 3 kanse pale toe gehad waar Derick toe reeds seker al 5 of 6 kanse kon gehad het.

As mens stats kon kry van die aantal vol wedstryde wat gespeel is en slegs op daai punte werk, kan die prentjie dalk heelwat anders lyk.
Posted by Old Blue Eyes on 11 April 2012 12:48
18
Ek wil net se. Steyn is die beste. Hy het al baie keer games gewen waar almal net na hom gekyk het vir punte. En hy kan n speler dood duik.
Posted by 123Hannes321 on 11 April 2012 12:46
17
Al hoekom DC meer punte aangeteken het as Morne is omdat hy heelwat meer driee gedruk het.
Posted by Old Blue Eyes on 11 April 2012 12:43
16
So Steyn kan miskien die meeste punte internationaal aanteken. Dit uit die Bulle. Dit klink dan nie sleg nie.
Posted by 123Hannes321 on 11 April 2012 12:41
15
So bereken die slimmes,
Skoppe na die pale,
Skoppe tussen die pale.

Bereken die vehouding,
En maal met honderd.
Posted by Stapper on 11 April 2012 12:41
14
Dit is weer Bennie,
Dit begin met Stry-
Dit eindig by dom.

Baie van Morne se wedstryde,
Derick was die skopper,
Die ander van die bank.

Strike rate beteken niks.
Posted by Stapper on 11 April 2012 12:35
13
In fact, DC speel al 4 jaar langer Super Rugby as Morne, maar het nog net 3 games meer gespeel.
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 12:34
12
Bennie,

As ek jou syfers as korrek aanvaar is DC se strike rate 13.1 punte per game, terwyl Morne s'n 11.2 is.
Not a hell of a lot in it, is there?

Muzi,

I hope we strive to get our bonus-point before half-time so we can empty the bench early in the second half to give more guys a rest and others some game time. (I hope this comment does not backfire on me)
Posted by BlueIQ on 11 April 2012 12:32
11
DC speel dalk langer, maar ek twyfel of hy meer as 75% van die Crusaders se games speel, terwel Morne elke naweek diens doen.
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 12:32
10
Dan Carter het 1284 punte in 98 games.

Morne het 1068 punte in amper net soveel games (95).

So DC se strike rate is aansienlik beter.
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 12:20
9
Blousteblou ek is ook blou.....

Hulle se so baie oor Steyn se punte, hoeveel langer speel DCarter as Steyn. Want DC is mos top punte masjien...is dit nie...?
Posted by 123Hannes321 on 11 April 2012 12:07
8
Ek stem saam dat JJ op vleuel moet speel...Sadie moet soveel speelkans as moontlik kry op die oomblik! Ek sou ook vir Jano begin het en dalk Fouche ook. Ons moet net sorg dat ons 5 punte kry Saterdag! Go Bulle go!!
Posted by Bullebakkies on 11 April 2012 11:54
7
I've had enough about the media waxing lyrical about the Stormers.
Come on Bulle we need to pitch up and play for 80 minutes run the ball wide and forwards need to man up.
Let's show everyone why we won 3 super 14 titles.
There is nothing wrong with Johann Sadie he will prove his doubters wrong.Akona is a solid player for us,a great servant for Bulls rugby but the game has changed akona lacks pace.
J-J Englebrecht is way better than shadow he WILL be a bok soon stick him at wing.

I will say it over and over again the bulls have 2 of the best up junior inside centres in SA.
Francois Venter and Jan Serfontein are class acts who will be bok players soon.
We need to play these two players alongside sadie soon if we want to evolve as an attacking side.
Olivier is playing well but he does not link up well with sadie.

My blood is blue
Posted by Muzi on 11 April 2012 11:35
6
lekker span die. Ons behoort die Lions 'n goeie pak slae te gee.

Stem met almal saam, JJ moet vleuel speel. Was miskien ook goeie kans om Jarno weer te start en Hougie bietjie te rus.

Spies moet sekerlik 'n game uitsit, hy speel elke week 80 mins en dan ook nie eens baie goed nie.
Posted by Bennie Strydom on 11 April 2012 11:29
5
@3,4 Stem!!
Posted by Les Bleus Cocardier on 11 April 2012 11:01
4
Stem saam met jou bulperd.

Gee vir JJ 'n regverdige kans op vleuel, nie uit posisie uit nie. Sadie was ook 3 weke beseer, so hy kan dus doen met nog 'n paar games om sy voete en selfvertroue te vind.

Ek is egter baie bly dat JJ kans kry. Juandre het goed gedoen, verdien 'n ruskans. Ons gaan hom vars hê aan die einde van die kompetisie.
Posted by Old Blue Eyes on 11 April 2012 10:43
3
Sou better graag vir JJ op vleuel n kans wou gee. Agona nie baie goed nou nie. Venter moet ook n kans kry ander verloor hy vorm as ons hom dalk skielik moet gebruik. Kom bulle ons moet nou gears change die seisoen is oppad na die half merkie toe
Posted by Bull perd on 11 April 2012 10:28
2
Well i think it is time, show the other team what the Bulls are made off. Play 80 minutes of rugby let the ball go wide, we can score the wings are fast!!!!
Posted by maxwax on 11 April 2012 10:26
1
Well i think it is time, show the other team what the Bulls are made off. Play 80 minutes of rugby let the ball go wide, we can score the wings are fast!!!!
Posted by maxwax on 11 April 2012 10:26