You need to upgrade your Flash Player
Choose your Blue Bulls Edition
Login  |  Register
Chiefs king in Rotorua


The Vodacom Bulls' bad run continued when they went down 27-43 against the Chiefs in Rotorua on Saturday.

The Bulls started of like a house on fire and it wasn't long before Wynand Olivier opened the score sheet with a blazing try thanks to a quick dummy and hard straight running.

The Chiefs struck back with a Brendon Leonard try in the 30th minute but notwithstanding this try, the Bulls looked as if they were in the game and ready to record their first victory on tour.

The Bulls continued to dominate the first half but the game changed just before half time when Callam Bruce scored the home team's second try.

The half time score was 12-10 in the Chiefs' favor but in the next 18 minutes the Chiefs run rampant to score three scintillating tries. Brendon Leonard scored after a quick tap, Dwayne Sweeney dotted down for the bonuspoint and Lelia Masaga made the score 36-13 in the 57th minute.

At this stage the game was already won but at least Deon Stegmann and Akona Ndungane scored in the last part of the game to restore some of the Bulls' pride.

The Bulls will be very disappointed with this result because they again did not convert their opportunities into points and they made a number of uncharacteristic mistakes. They conceded too many turnovers, the one-on-one defence wasn't up to scratch at times and they could not control the territory battle.

The Bulls' third game on tour will be against the Blues in Auckland and after that they will fly to Perth to play against the Force.

SCORERS:

Vodacom Bulls: Tries: Wynand Olivier, Deon Stegmann, Akona Ndungane.
Conversions: Derick Hougaard (3).
Penalty: Hougaard. Drop goal: Hougaard.

Chiefs: Tries: Brendon Leonard (2), Cullam Bruce, Liam Messam, Lelia Masaga, Dwayne Sweeney.
Conversions: Stephan Donald (5).
Penalty: Donald.



Print


Login Email adress Password


Blog
1. I am glad the last two games were early. I wasn't drunk when I watched. Hence my living room is still intact!!!
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 11:49
2. Ons ou geliefde Blou Bul spannetjie is nou teen die planke. FL is soos verwag duidelik nie opgewasse vir die taak nie. Soos dit nou gaan gaan ons verneder terugkom na die toer. Hopelik sal FL die regete ding doen en handoek ingooi. Ek weet daar is mense wat se ons moet hom 'n kansgee maar as 'n afrigter nie iets kan verrig met die talent tot sy beskikking is hy nie die naam afrigter werd nie. Kyk wat het met Wallis gebeur - min of meer dieselfde spelers onmiddelik 'n verandering. Hulle kan ou FL 10 jaar gee en hy sal nogsteeds niks bereik nie. Hy probeer HM rugby speel na n reeks reel veranderinge en met voorspelers wat duidelik nie meer domineer of opgewasse is nie. Regtig 'n geval van Hero's to Zero,s in 6 wedstryde. Komaan gryskoppe - ruk dinge reg!!!!!!
Posted by Rietrot (Kempton Park) Saturday, March 22, 2008 - 11:54
3. Ja,same here.....I was on coffee!!!But when the Blues got that last penatly...Toe skop ek my stoel so hard,dat ek nou nog na die hond soek!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 12:02
4. Die swakste Bullespan sedert 1938. Geen karakter,trots,planloos, spelers lyk sommer gatvol. Die rede is : Die swakste afrigter in Wereldrugby. En dit het ek in Desembder 2007 gese toe FL aangestel is deur die totaal onbekwame BBRU bestuur. Daar is dit nou, die Bulle is sonder twyfel die swakste span in die S14. Almal op hierdie blog het die tekens gesien-hoe de bliksem is dit moontlik dat Fick en sy bestuur dit nie gesien het nie? FL is so sleg dat hy moet wegloop soos 'n sleg werker, hy is te sleg om weggejaag te word, Die enigste troos is dat seker net 1 of 2 spelers Bokke toe sal gaan so die kans vir spanbou is goed. Na 47 jaar as getroue Bulondersteuner hang my kop in skaamte. Die Bulle is besig om sonder 'n geveg onder te gaan en dit is die swaarste om te aanskou.
Posted by Bloubosvelder (Lephalale) Saturday, March 22, 2008 - 12:09
5. "The Bulls will be very disappointed with this result because they again did not convert their opportunities into points and they made a number of uncharacteristic mistakes"

Dis 'n quote uit bg. artikel.

Eintlik moet dit lees 'characteristic mistakes', want presies deselfde foute is in die afgelope 6 wedstryde gemaak.

Dis Bulle is teen die vloer, hulle is die melkkoeie van die seisoen, en die Super14 kan vir hulle nie te vinnig tot 'n einde kom nie!

Spelers speel op confidence, en wat ons hier besig is om te doen, is om spelers wat oor jare opgebou is, in 'n kwessie van 'n seisoen tot patetiese figure af te breek.

Stop asb om die spelers die skuld te gee; hulle voer die opdragte en wedstrydplan van hulle bestuur uit. Hulle is dieselfde mense wat vir julle die S14 EN wereldbeker gaan haal het. Niks het aan hulle verander nie, selfs Meisiekind se haarstyl het dieselfde gebly. Die Bulle speel onder patetiese afrigters, wat nie 'n duidelike spelpatroon het nie, of nie die ondervinding en wilskrag om die beste uit 'n speler te haal nie
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 12:10
6. Ek stem saam met die opmerking oor Wallis; Gatland vat dieselfde bleek bene oor, en behaal 'n 6 Nasie titel met hulle.

Ek het dit al van te vore gesê, en sal dit weer sê; die Stormers onder Van der Merwe was 'n skaduwee van die span wat dit onder Gary Gold, en nou Rassie is
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 12:13
7. I thought the drop goal by DH was like waving a white flag. No wonder the crowed booed the way they did. I was too. The didn't know what to do and showed it right then.

The set piece from the penalty was also a gem. The Chiefs forwards just watched the ball carrier collapse in a heap of sweet violets in front of them. They must have really expected a bit more.

And as for kicking away possesion....
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 12:15
8. Joe ZA, al speel die senior spelers net op gevoel, sal hulle beter speel as nou. Hulle het duidelik en verstaanbaar, geen vertroue en respek vir FL en sy sidekicks nie. Hulle moet dit eenvoudig via die kaptein oordra aan die bestuur en maar onder Pote klaarmaak. Daarna moet hulle maar iemand soek. Een ding is seker, ons gaan onder hierdie omstandighede baie spelers verloor.
Posted by Bloubosvelder (Lephalale) Saturday, March 22, 2008 - 12:24
9. HELP tog A.S.B en jaag vir FL weg!Waar is ons trots.Jy kan sien die spelers
is nie hulle self nie .FL het al ons trots tradiesie en passie kom op f#k!!!!!!!Ek bly n bul en sal altyd een bly,maar dit maak seer.BBRU beter wakker skrik en n ordentlike afrigter kry.HELP!
Posted by Bullen (London (UK)) Saturday, March 22, 2008 - 12:29
10. Die skrif was reeds in die laaste 15 minute van die 1e helfde aan die muur en dit het die duidelikste gewys in die boy language van die spelers. (die Chiefs se drie net voor rustyd was natuurlik nooit 'n drie nie, dit is ok nie verwys na tv ref nie). Ons het duidelik nie gehou daarvan pm so wyd te verdedig nie. 'n Span se commitment wys veral op een plek en dis in die verdediging. Hoe gouer hierdie toer verby is hoe beter vir ons spannetjie.

Hoe op aarde gooi ons net so tou op? Dieselfde klomp ouens wat verlede jaar tot en met die 83ste minuut van 'n finaal sou aanhou probeer. dieselfde ouens wat 'nmoet wen punte verskil van 71 moes opstel om te kwalifiseer vir die halfeind. Hoe op aarde gebeur dit met 'n span? Nou word 'n agterlynbeweging teen ons gedoen en skielik verloor ons spelers net moed? Skielik hys hulle die witvlag? Springbokke?

Waarom hou ons aan om so swak te verdedig? Kyk beitjie hoe smoor die stormers hul opponente met tackles? Die blues het geen spasie gehad om in te hardloop nie. Dis commitment en dis 'n span wat sy foute regstel.

McFarland lyk nie of hy met die nuwe reels 'n antwoord het op ons verdedigingspatroon nie.

Ons plan in die games is dit: Omdat ons nie meer kompterend is in lynstane nie, skop ons hoog op indien ons binne ons halfgebied is, storm op, probeer kapitaliseer op die opponnente se foute (die meeste van die tyd gaan ons nie vir die bal nie- ons kyk eerder wat maar gaan gebeur- dalk, net dalk maak my opponent 'n fout). Indien ons vinnige bal kry binne ons opponente se halfgebeid dryf danie of kuun vorentoe. ons maak vinnig vas, die bal kom uit vleuel toe en dan druk ons. (dis hoe ons driee teen die lions gedruk is en wynand se eerste drie ook.)

verder, verby hierdie twee punt plan dink die Bulle nie. Ons agterlyn kan niemand uitoorle nie en die voorspelers is met kuun in die voorry in trurat. Guthro Steenkamp word wedstryd na wedstryd van die bal af gedruk omdat hy moet instaan vir sy haker wat 'n f/....n flank is en altyd 'n briljante flank sal bly. Die nuwe reels sal Kuun puik pas as 'n flank omdat hy so vinnig is - ons mors hom sedert verlede jaar totaal op op haker.

Die bule kan nie met die nuwe vinniger reels verdedig nie. Dis die swakste wat ons verdediging nog was in 6 jaar se tyd. verdediging se baie van die span se mood. En die mood lyk maar treurig.



Posted by mosselbaaibul (mossel Bay) Saturday, March 22, 2008 - 12:31
11. HELLO OUENS
WAAR IS DIE PASSIE VAN N JAAR TERUG . NIEMAAND KAN VIR MY VERTEL DAT VICTOR EN GARY SOE MOERSE VERSKIL MAAK NIE
EK STEM SAAM DAT FL NIKS REG KRY NIE MAAR DINK OOK DIE SPELERS WIL NIE VIR HOM SPEEL NIE . DIS ASOF DIE BULLE SE PA DOOD GEGAAN HET EN HULLE WIL NIE VIR HUL NUWE STIEFPA LUISTER NIE.

EK IS OOK BAIE BF VIR HM SY OPTREEDE WAS SOOS N KLEIN KIND
WAT WIL HUIL AS HY NIE SY WAY KRY NIE . MAAR HY SIT SEKER NOU EN LAG ELKE KEER AS DIE BULLE VERLOOR WANT DIT BEWYS NET HOE GOED HY WAS.

HOE LANK NOG ?????????
Posted by blou mal (kimberley) Saturday, March 22, 2008 - 12:36
12. Ek lees op Keo 'n baie goeie post, wat alles eintlik so goed in perspektief stel; dink julle dat as Robbie Deans by die Crusaders klaar maak, hulle Kobus van der Merwe in sy plek sou aanstel?

die BBRU het...
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 12:38
13. Joe - die spelers kan nie van alle blaam onthef word nie - die kak van dieselfde span van laasjaar is n klomp bullshit - verseker nie dieselfde toewyding en leier as vorige jaar nie - geen dissipline nie - spelers moet aan hulself vra of dit hule beste is - wikus kan ja se en dalk 2 ander - kuun is besig ma het geen impak - hy moet gaan!!!
Posted by Molla (Roodepoort) Saturday, March 22, 2008 - 12:40
14. Hoor jou Molla, maar hoe verklaar jy dat dieselfde spelers dan so goed was, as net die 2 afrigters verander het? Die spelers is moedeloos ou maat, en ongelooflik frustreerd met die situasie. Jy kan op die oomblik net soveel durf en moed verwag van 'n groep spelers wat ge-coach word om te verloor.

Ek en jy en almal sou so wees as ons onder iemand speel wat duidelik planneloos is. Die kaarte wat ons sover gekry het, was nie almal regverdig nie, veral die laaste 2 ( Derick verlede week, en Demas vandag).

Kuun is NIE 'n haker nie, maar 'n flank, net soos wat Morne Steyn nie 'n heelagter is nie maar 'n binnesenter
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 12:47
15. Kuun moet saam met Wikus en Potgieter ons lostrio vorm.
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 12:48
16. Wat vandag miskien sou kon werk is die volgende. Skuif Heine Adams skrumkakel toe, en laat hom verstaan dat hy moerse vinnig moet skoon maak. Speel Morne Steyn op binnesenter, waar sy hande, voete, verdediging baie sou help. En speel Fourie du Preez op heelagter.

Fourie se dekverdediging was nog altyd die beste, hy het 'n goeie skopvoet aan hom, en ek dink hy is ook baie vinniger as Morne. Sy posiosonele spel is ook soveel beter as Morne (wat natuurlik nie 'n heelagter is nie).
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 12:52
17. Maar hulle sou nooit so iets doen nie, want dit pas nie by hulle wedstrydplan van 10 man rugby in nie. Want sien, die Bulle wil hulle teenstanders met die pak oordonder, sodat Fourie met sy box kicks en Derick met sy lynskoppe die opposisie kan laat omdraai, en onder druk kan plaas, sodat die druk hopelik tot foute kan lei, waardeur 'n eendimensionele agterlyn miskien 'n drie kan gaan druk.

Dit het dalk in die 80's gewerk.
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 13:00
18. Hoeveel van vandag se span het in die S14 finaal gespeel?

Wie se skuld is dit dat hulle skielik kak sleg is?

ek voel dit is alby, die spelers en die afrigter.

Die spelers hou nie van Ludeke nie nou is hulle onproffesioneel en "sulk" in plaas daarvan om te speel.

Die afrigter het dit nie in hom om die spelers in hom te laat glo nie.
Posted by BBrown (Dbn) Saturday, March 22, 2008 - 13:01
19. I am disillusioned with the situation at the bulls union. During half time last Saturday I wrote a letter via e-mail to the union voicing my concerns & asking for a reply. I received a reply, something to the effect of “thank you for your comments in these difficult times….. stay blue…regards….”
Although I am no rugby expert I asked some questions and were hoping for some honest answers.
HM did an awesome job during his time at the Bulls and although sad, he was probably going to move on at some stage. HM left the incumbent coach with a strong union, with great players, great structures and a winning culture.
Less than twelve months ago we were on par with the Crusaders & Sharks and had the ability to destroy mediocre teams. The Sharks as well as the Crusaders lost allot of their top players but are still firing? When HM took over he needed some time to turn things around but the new regime is destroying everything in record time. A good coach, like DM turned the Sharks around in less than a year, Rasie is doing good, Loffie working hard and the Cheetahs is very unlucky to have no wins, they are playing attacking rugby.
The bulls look sterile, after halftime against the Reds they ran out of ideas & that is where I stopped watching.
I was shocked when FL was hired. But how did we end up with FL? What has he achieved? A couple of good runs in the CC with Loffie as his assistant? He destroyed the Lions and he will destroy the Bulls. I will never support another union – I love the Bulls - but I will stop watching, I can’t take this pain & currently it makes me sick. Next we will be losing our top players, like the Loins lost theirs under FL.
The Bulls union is strong financially and the management must act now, hire the best available coach – of any nationality – we want the best. Pay him & let him guarantee results.
Don’t hire some one with out a track record, get the BEST. We want to win and as management you should want the team to do well. I would not mind a foreign coach, as long as he delivers, that would be professional. The Force is doing well with a foreign coach; there is few that can fill HM’s boots.
Should the current management keep on backing FL they must openly commit their futures to the success of FL. The Bulls FIRSTLY belongs to the FANS & Supporters and to Pretoria!
Sadly you get the feeling that OUR union is controlled by “broederboner” type’s, much like politicians. They “know it all”, they don’t need to justify anything to us because we really don’t matter to them, they do not communicate with us because “who are we and wat weet ons tog nou?!”, and to ask them what is going on, they treat us like sheep.
I wrote an honest letter, in private, last Saturday and I was humored.
I challenge you: Make a change now, hire the best coach now or publicly commit YOUR future at he union to the success of FL.
Posted by Proctor (Pta) Saturday, March 22, 2008 - 13:02
20. You can argue until you are blue (ha-ha) in the face. Ultimately, players, coaches, adminitrators and everybody else all need a kick in the arse.

As much as I think FL (this abbreviation cracks me up) carries much of the blame, you cannot convince me that players of the calibre we have in our team can't make up their own minds when they see things going pear shaped.

There are seasoned veterans in the side and surely if they feel things aren't working out, surely they can change the way the team operates?
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 13:04
21. How would these players change the team? They are employees of the BBRU, which per defintion, means do as you're told. If it was not for their (binding) contracts, do you really think they would stay on? Despite having a contract till 2011, Bakkies tried his best to leave the sinking ship.
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 13:13
22. Daar is baie individuele spelers om uit te sonder wat hopeloos was - as die ouens nog met n bietjie guts gespeel het dan sou ek nie so sleg gevoel het nie - die senior spelers het geen impak op die jonges nie - dit help nie Danie vat die bal net net oor die voordeellyn nie - hy moet die ander manne aanvuur en uitkak as dinge nie glad verloop nie - ma hy was nog nooit so speler nie - dit help nie bakkies spring en intimideer net nie - hy moet die manne aan die knaters trek en saamvat - die ander ouens moet net wil - ouens soos WO en JP - hulle altwee is clueless!!! Pedrie kan ma hy wil nie meer nie - op vasskop is ons bietjie dun - ons kry omtrent nooit meer die HIT nie.!!!!
Posted by Molla (Roodepoort) Saturday, March 22, 2008 - 13:13
23. Bulle is kak
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 13:19
24. FRANS LUDEKE VIR PRESIDENT!!!
Posted by doc holliday (Cape Town) Saturday, March 22, 2008 - 13:21
25. Volgende wat gaan gebeur: Ons gaan ons senior spelers begin verloor!! Hulle gaan WP, Sharks, oorsee speel
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 13:22
26. Sowi mense ma jul kan di afrigter blame ma ek blame di spelers ook dis mos ni di afrigter op di veld ma di spelers wat di foute maak
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 13:22
27. Gelukkig kom ek nie die game kyk nie. Maar na aanleiding van almal se kommentaar en dit wat op die web geskryf is, gaan dit maar weer oor "all out commitment".
Kan 'n span in 3-4 maande so sleg word. Ek wyer om dit te glo!
Kan dit regtig so sleg gaan in die binne kringe, waar is die rugby unies? As dit die spelers vs FL en slap tjips is, hoekom maak hulle nie hulle stemme dik soos hulle kan aangaan oor kontrakte. Of het hulle nou genoeg in die sak gedruk om ni meer om te gee. Iewers sal iets gedoen moet word.
Posted by hannie (middelburg) Saturday, March 22, 2008 - 13:25
28. there's a heated report by keo on the keo website that warrents a bit of interest. I suggest the blue bull supporters read it, it'll give perspective on the ludecrous appointment of the coach. He also points out that the administration take a heat as well
Posted by WP!!!! (Uitenhage) Saturday, March 22, 2008 - 13:25
29. Eish!
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 13:26
30. Doc, if you want FL for president, I'm sure he'll be available soon. He'll fit right in there with you lot.
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 13:26
31. understatement - trappe van vergelyking van kak
Bulle is nou kak
FL was nog altyd kakker (BBRU besef dit nou)
WO is ongelooflik kaka (hy kam sy hare snaaks kak)
JP is even kakker op die bench (iemand moet hom vertel van Japan en die baie geld kak)
Pedrie vat vat aan ongelooflik kak (hy het potential ma speel asof hy n kak het)

ons kan ma net lag en hoop - GO LIONS
Posted by Molla (Roodepoort) Saturday, March 22, 2008 - 13:28
32. Maybe mut al di bulle mampoer drink voor di game maybe kan hul dan iemand raak duik as hul skeef korrel
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 13:29
33. The best result the Bulls will get this super 14 is week 11 which is there rest week. I think we should all stop moaning and realise there is a HUGE problem. What we need to do is not go to anymore home games until the problem is made public and we can understand what the hell is going on.
Posted by Rob (Benoni) Saturday, March 22, 2008 - 13:30
34. Joe, while I'm with you on the point of contracts, surely team members still have to make decisions out there?

I mean not every move on the field is cast in stone and a player would get admonished for transgression?
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 13:31
35. Ek sal altyd n Blou Bul ondersteuner bly. Dit is egter so dat Boet Fick en kie soos die broederbond optree en blykbaar ons as ondersteuners onderskat. Ek stel voor ons wys ons is ongelukkig en boycott die games op Loftus wanneer hulle weer terug is. Dit is ons wat die unie sterk maak deur in groot getalle die bulle ondersteun.
Posted by Rietrot (Kempton Park) Saturday, March 22, 2008 - 13:31
36. Prt ek met my self
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 13:32
37. Rietrot I agree lets stand together and do just that, or go to the next home game and protest in front of the main gate
Posted by Rob (Benoni) Saturday, March 22, 2008 - 13:34
38. WP you are right on man, this is VERY SCARY
htp:/w.keocza2083uls-djifP go read, doen not make good reading!!!
Posted by hannie (middelburg) Saturday, March 22, 2008 - 13:34
39. dit lyk my so dibul
Posted by Molla (Roodepoort) Saturday, March 22, 2008 - 13:35
40. Nee, Dibul, jy tik met jou self
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 13:37
41. Ek dink die reeks moet herdoop word na "SUPER 13 and the BULLS"
Posted by doc holliday (Cape Town) Saturday, March 22, 2008 - 13:39
42. Wat 'n kakspul, ek dink die ou hout wat nie meer wil speel nie moet saam met die patetiese afrigter hulle goed vat en fok off
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 13:39
43. Wat het geword van die protespetisie ? Bl!ks&m; Frans Ludeke VOOR julle hom wegjaag vir al die k@k wat hy aangejaag het. Hy't 'n kampioenspan binne etlike weke vernietig. HY wat FL is, is opsigself 'n kampioen; 'n kampioenpaloeka ! Hy't tot dusver ORAL as afrigter misluk. Begin 'n landswye protesaksie om Heyneke terug te bring. Betaal hom R5 miljoen as dit nodig is. ENIGIETS !! Bring hom net terug. Alternatiewelik; kry Graham Henry, of die Crusaders se afrigter om te kom uithelp. NIKS minder as dit sal genoeg wees nie. Om te dink al ons gewaarsku en wekelange geweeklag het op dowe ore van onnosel administrateurs geval. Fire die hele bl!ks&m; se lot !!
Posted by Real (Pretoria) Saturday, March 22, 2008 - 13:41
44. doc vat jou sussie en gaan maak nog stormers supporters
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 13:44
45. tokolosh wil jy vir my se die woord super kan enigsins in die selfde sin as die Bulls gebruik word?
Posted by doc holliday (Cape Town) Saturday, March 22, 2008 - 13:45
46. In watter konteks wil jy super gebruik mmm doc
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 13:46
47. Doc, more so than stormers. the bulls have problems yet we have a better track record thanyou.
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 13:47
48. ek kry julle ouens jammer, dis nie lekker om enige SA span so te sien speel nie. die stormers begin darm rigting kry. hel van Champs na Chimps in 1 seisoen.
Posted by doc holliday (Cape Town) Saturday, March 22, 2008 - 13:50
49. Ja doc ons is kak maar ons het julle gewen op die viskoppe se tuisveld dit se vir my julle is kakker as ons
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 13:51
50. Ons gaan deur n kurwe - ongelukking is dit afwaarts - nuwe bestuur en coach en cappie sal ons weer hopelik n opwaartse kurwe laat ervaar - sonder dit, geen kans - mirk - ek dink doc is besig om jou bietjie op te dreun - hulle is al te bly dat hulle nou opwaartse kurwe beleef!
Posted by Molla (Roodepoort) Saturday, March 22, 2008 - 13:52
51. Bulls: Ludeke’s job is safe
Super 14 | March 22nd, 2008
Bulls CEO Barend van Graan says Frans Ludeke is in no danger of being fired.

This despite Ludeke coaching the defending champions to two wins in six matches, including a 50-point mauling by the Crusaders at Loftus.

Ludeke, who was appointed this year despite having won just three from 25 matches with the Lions, now finds himself under pressure after a six tries to three 43-27 defeat to an average Chiefs side in Rotorua on Saturday.

Van Graan, however, insists it is premature to contemplate firing Ludeke, but stressed that the coach would be accountable for the poor run of results.

“Frans and the players need the support of myself and the board of directors at this stage,” Van Graan told keo.co.za. “We appointed him on the basis that we believed he had the ability to succeed at Super Rugby level, and that belief hasn’t changed. It makes no sense to turn around on him now, we need to be positive and support Frans.

“He will be held accountable for the results, though, because ultimately he has to take responsibility. But again, I stress that we have to support him.”

When asked if he thought Bulls’ recent performances were acceptable for the defending champions, Van Graan said the team needed to “focus and work harder”. But for a team who boasted nine Springboks in the starting line-up against the Chiefs, and 10 against the Reds, the problem runs deeper than Van Graan’s simplistic assessment. On both occasions they had 40 points put on them, and with a fortnight that sees them play the Blues and Force, the Bulls could yet hit the nadir of their campaign.

“I’m not going to comment on that,” Van Graan said when asked whether it was good enough for a Springbok-laden team to achieve the results they have. “We need to be positive. We have two [tour] matches remaining and that gives us the opportunity to turn around recent results. We’re not going into a state of panic.”

By Ryan Vrede

Posted by Proctor (Pta) Saturday, March 22, 2008 - 13:53
52. Ek sal dan my kop in skaamte hang want die kak span het julle op daai viskop veld gewen, dis nou die kak span wat doc reken nie in die super 14 genoem mag word nie
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 13:53
53. tokolosh ek hoor jou. kom ons kyk as ons weer speel. my span het 'n paar close games gehad en tel nou kop op. die bulls, het erens kop verloor. ek dink die kop was Haneke Meyer.

Posted by doc holliday (Cape Town) Saturday, March 22, 2008 - 13:54
54. Ja doc weer speel Weer Probeer dis waarvoor WP staan die feite ou pel die kak span wat nie saam met die super woord volgens rugby kenner doc genoem kan word nie het die stormers op nuweland opgebliksem, Weer Probeer
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 13:58
55. My question to Van Graan is;

When the f#ck do we start panicing?
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 13:59
56. jy weet as 'n hoender sy kop verloor het hy so paar laaste stuiptrekkings, nou ja dit was daai eerste game gewees, die laaste stuiptrekkings. nou is die bulls net vrek.
Posted by doc holliday (Cape Town) Saturday, March 22, 2008 - 14:01
57. Sit vir nu all black bull span in dan kan di wittes transformasie di skuld gee
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 14:02
58. Ja doc daai verloor maak seer man sé gou vir my ou cowboy as 'n stormer supporter en sy vrou skei bly hulle nog broer en suster???????
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 14:04
59. tokolosh, ek sien jou hele redenasie, en ek begin nou eers verstaan. is dit rugby wat jy kyk. ek het nie die WP sien speel in die Super 14 nie, miskien moet die Bulls plek maak vir die WP se Vodacom span, dan sien ons dalk beter rugby.
Posted by doc holliday (Cape Town) Saturday, March 22, 2008 - 14:05
60. Dan kry vir zola as afrigter
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 14:05
61. jy het te veel mampoer gedrink dibul - ons gee FL,BBRU en geen commitment die skuld ou!!!!
Posted by Molla (Roodepoort) Saturday, March 22, 2008 - 14:05
62. O ja en die WP en Stormers verskil hoe van mekaar hmm???
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 14:07
63. en n ander ding dink jul ni 1 van ons loskalels mut ga ek wt hul al2 is briljant ma dun ons hul ni n onreg aan
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 14:09
64. ek sien jy verstan nie lekker nie. Hieronder in die Kaap is ons slim genoeg om te kan onderskei tussen S14 en Vodacom beker, en daarom is ons ondersteuners slim genoeg om vir die WP en die Stormers te kan skree, en die verskil te ken. Ek verstaan dat daar slegs Bulls is, ek hoop nie jy raak deurmekaar nie.
Posted by doc holliday (Cape Town) Saturday, March 22, 2008 - 14:11
65. Ma FL VRA NI DI SPELERS OM KAK TE PLAY OF DUN HY?
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 14:11
66. Hy cowboy ek bedoel doc is my vraag moeilik gewees o ja die tor het van die drol af geval nou sukkel hy weer om op te klim
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 14:11
67. Die verrotting van Blou rugby duur voort. Die Bulle het nou in 2 weke teen die 2 tradisioneel swakste spanne van Australie en NS 40 punte of meer afgestaan....hoe de ongeluk is dit moontlik na die Bulle laasjaar die beste verdediging in die kompetisie gehad het?

Ons petisie loop nog, maar na 'n week het ons net so by die 300 handtekeninge. Dit sal geen verskil maak nie, ons moet meer as 10,000 hê voordat iemand sal aandag gee. Miskien gee die ander Bul ondersteuners net nie soveel om nie, en moet ons maar aanvaar dat ons niks kan doen aan die gemors nie.

http://www. ipetitions.com/ petition/ ChangeatBulls/
Posted by Texas_Bul (Dallas) Saturday, March 22, 2008 - 14:11
68. O so jy sé nou die Weer Probeer en die Stormers het verskillende ondersteuners dit is nou interessant, is jy seker van jou saak ou maat?
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 14:14
69. tokolosh ek sou graag wil bly en kuier met die intelektuele reuse waarby jy jouself skaar, maar het ongelukkig beter dinge om te doen soos bv. see toe te gaan. ek drink 'n melk skommel op die bulls!
Posted by doc holliday (Cape Town) Saturday, March 22, 2008 - 14:14
70. My mur lyk my ek tik mis met di mampoer
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 14:15
71. As di bulle so swak is ga ek ni di bokke kyk
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 14:19
72. Doc dis reg ou cowboy dit was baie lekker om jou te abuse. Gaan praat verder kak by Weer Probeer julle verdien mekaar. (stuur groete vir sproete en jou sussie ou grote)
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 14:19
73. Ek gaan ok gou waai doc groete vir die haaie en julle kak berg
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 14:21
74. ja doc gaan speel in die water. kom nie weer trug
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 14:24
75. so, hoe gaan dit met die krieket?
Posted by watse rugby? (nst) Saturday, March 22, 2008 - 14:34
76. Die log van 2007: Vodacom Bulls 13 9 0 4 388 223 165 45 22 6 42

Die log van 2008: Vodacom Bulls 6 2 0 4 116 192 -76 8 25 0 8

Dit beteken, na net 6 wedstryde, het die Bulle alreeds 3 drieë meer teen hulle laat druk, as na die hele seisoen laasjaar.

Dink julle ouens ons kan hierdie jaar een of ander rekord opstel vir die meeste drieë teen ons ? :-)

Nee, dit is skokkend: 8 drieë vir en 25 teen. Dit sê ALLES. Die Crusaders het na 6 wedstryde 31 drieë vir en 7 teen hulle.

Ek herhaal weereens, ons het geweet dit gaan swaar gaan hierdie jaar sonder HM en 'n paar sleutelspelers, maar wat ons nou sien is uiterse skande. 'n Span soos die Cheethas probeer ten minste hul bes, maar was 'n paar keer baie ongelukkig.

Ons het geen verskoning nie. Daar moet iewers 'n groot skroef los wees, ek wens net ons kon weet wat dit is ?
Posted by alf (calvinia) Saturday, March 22, 2008 - 14:38
77. miskien moet iemand vir wikus v heerden vra wat daai skroef dalk mag wees.
Posted by watse rugby? (nst) Saturday, March 22, 2008 - 14:43
78. The poor bugger, out he frying pan into the fire.
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 14:47
79. Ek dink die skroef het einde laasjaar en begin hierdie jaar al losgegaan.

Dit was met die hele onsekerheid aangaande die volgende Bokafrigter.

Sou HM afrigter geword het, sou Matfield teruggekom het. Dit sou beteken het dat hy o.a. nie Bakkies en ander spelers (Habana, WO, ens) oorsee-speel koors sou gegee het nie.

Verder, sou die bokafrigter reeds einde laasjaar aangestel gewees het, en dit was nie HM nie, dan was daar dalk 'n kans dat hy weer die Bulle sou afrig. Ek weet hy het gesê hy wil aanbeweeg, maar ek dink die kans sou wel daar gewees het.

Toe hul nog die aanstelling van die afrigter uitskuif na middel Januarie, toe mos die BBU iemand aanstel, en toe is HM finaal verlore. Dit is hier waar die paniek ingetree het, omdat hul toe twee mense (ongeag hoe 'goeie ouens' hulle is) aangestel het, wat niks het om te wys nie. Die res is geskiedenis.

Maar, wie weet, dalk is dit deel van 'n groter plan: stel vir FL aan wat gaan misluk, en dan is dit maklik om dalk weer vir HM terug te kry vir 'n volgende seisoen.

As dit wel is hoe die BBU dink, dan is dit in elkgeval 'n siek plan !

Selfs al is die spelers ongelukkig met die huidige afrigters of ander sake (miskien wou hul vir HM terughê, maar die BBU het vasgeskop?), kan ek nie dink dat daar nie so bietjie trots ook kan wees nie ?

Eish ! is maar al wat ek kan sê ... moet 'n mens elke keer so hard val, om weer op te staan, kan ons nie maar net so bietjie struikel, en dan weer voluit aangaan nie ... ;-)
Posted by alf (calvinia) Saturday, March 22, 2008 - 14:54
80. I once again call for Frans Ludeke's resignation. We have been humiliated enough.
Posted by BlueBlood (Jhb) Saturday, March 22, 2008 - 14:58
81. BlueBlood, you and the rest of us can call all we like. One may as well cough against thunder. Check out post # 51 above for the Bulls CEO's "opinion" on the matter.
Posted by WandaBul (Anderkant die Blou Berge) Saturday, March 22, 2008 - 15:12
82. Blueblood, that article left me stunned. It is shockingly close to what happens in government. I wish I had people looking out for me like that when I stuff up.
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 15:15
83. Mense
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 15:19
84. Hoekom kry di bulle ni vir OS DU RAND
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 15:22
85. Is di maybe boland se block want ek prt van di bulle ma nix gebeur
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 15:27
86. Middag....Swaar hier............DiBul....Omdat hy sy rugby tyd gehad het....Hy boer nou
Posted by posts 2 (BULLAND) Saturday, March 22, 2008 - 15:28
87. tokolosh, toe gegee julle het dalk n' beter rekort as die strommers maar op die omblik het hulle baie meer toewyding as die bulls. Kom aan so kan dit nie aangaan nie. Fire die julle spil en stel speelers en afrigters aan met toewyding. Suid Afrikaanse rugby kan nie bekostig dat die bulls so k#$#k speel nie.
Posted by FWAB (Witbank) Saturday, March 22, 2008 - 15:29
88. Nu hy kan op loftus da is 15 skape op di veld elke saturdag
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 15:30
89. Anyway die nuwe ELV's sal hom nie gepas het nie...Sou dalk net 50 min gespeel het....Oliie Le roux 40 min
Posted by posts 2 (BULLAND) Saturday, March 22, 2008 - 15:30
90. John Smit.......ELV'S .......10 min
Posted by posts 2 (BULLAND) Saturday, March 22, 2008 - 15:33
91. Ek meen os as afrigter
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 15:35
92. Sal erder vir Rassie vat....Lyk vir my oen die ding al verloor hulle.....FL kan terug gaan na skool rugby toe.......
Posted by posts 2 (BULLAND) Saturday, March 22, 2008 - 15:40
93. Wat is ons nasionale drank?
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 15:40
94. Hallo P2!!!!
Ons nasionale drank is......Lemoensap!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 15:46
95. Oh my ons mut dit mampoer maak
Posted by Dibul.van.warmbad (Warmbad) Saturday, March 22, 2008 - 15:48
96. Geen wonder die Bulls speel so swak nie!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 15:54
97. 54. Ja doc weer speel Weer Probeer dis waarvoor WP staan die feite ou pel die kak span wat nie saam met die super woord volgens rugby kenner doc genoem kan word nie het die stormers op nuweland opgebliksem, Weer Probeer
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 13:5
Is 16-9 opgebliksem...Ek sal graag wil sien wat nou gaan gebeur as die kak span teen julle gaan speel!!!!
Waar le julle op die punteleer ....en waar le die KAK span???
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 16:08
98. Bergbok mountain goat lees die hele kommentaar ou karnallie dan sal jy miskien die gesprek kan volg dommie
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 16:24
99. Sorry dat ek so n dommie is...So julle is die "KAK" Span!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 16:28
100. Stormers: Played 6, Won 2, Lost 4; pretty much dieselfde as die Bulle
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 16:29
101. Ek like daai een ons sal Weer Probeer altyd dieselfde ou storie as ons nou moes speel. Died feit is as volg DOOS: Ons gaan nie nou teen julle speel nie . Ons het julle mos klaar opgefok hoeveel keer wil julle dan verloor mmm??????????????
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 16:29
102. Ons is die swak span, Bergbok, niemand stry daaroor nie. Jy sal dit ook eintlik agtergekom het as jy die afrbrekende kritiek van al die Bulle ondersteuners oor hulle eie span gelees het, maar om Vaders Naam; die stormers is baie ver van goed af!! Dis net omdat hulle 'n hopeless unit vir die laaste paar jaar was, dat almal nou van hulle 2 (!!!!) oorwinnings kennis neem
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 16:32
103. Beregbok miskien kan jy die raaisel oplos: Indien 'n Weer Probeer aka Stormer ondersteuner van sy vrou skei bly hulle nog broer en suster???????
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 16:33
104. Hulle is sover van 'n goeie span af, soos Petoorsdorp vanaf die Mother City is...
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 16:33
105. Wiiieee Piieee selfs die fokken haaie in die Kaap het ni voortande nie
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 16:38
106. 103...nee dan is hulle neefs en niggies!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 16:40
107. Wel die Stormers het nog nie n game afgestaan met 40+ teen hulle nie!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 16:43
108. Pragtig ou bergie viskop sop vir jou vanaand gaan kots op julle blog en los die Bull ondersteuners dat ons ons wonde kan lek
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 16:43
109. Nee, maar die Bulle het ook nog nie 14-75 op hulle eie veld verloor nie!!
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 16:45
110. En wat is jou punt oor 40+ 'n verloor is ''n verloor fok is jy pregnant of bietjie pregnant Bergbok ek dink jy moet eerder fok off jy wys jou I G
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 16:46
111. Bergbok, maak eers die bold statements wanneer jou span dit kan deutrek tot die einde! Ek weet hoe jy voel, ons was almal daar. 'n Mens raak so gatvol van verloor, dat wanneer jou span, teen verwagting in wen, dat jy soooo bly word en jou blydskap eintlik jou judgement cloud.
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 16:47
112. Sien wat die Stormers bereik het in konteks: 2 oorwinnings uit 6 wedstryde
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 16:48
113. anyway, water onder die brug!
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 16:49
114. Bergbok dankie die verloor vandag was kak maar gelukkig is daar goed soos jy en Doc dit maak bietjie op daarvoor om die frustrasies op julle uit te haal dankie kerels ek skuld julle big time julle sorg vir ure se pret
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 16:53
115. Ja Joe- Za ,snaaks hoe julle altyd in die argiewe gaan grawe om jul standpunte te stel!!!Ek praat van hierdie jaar se S14!!!
Ja en vir jou tokolosh....hoekom jaag julle ons altyd weg as julle verloor!!!Ek het ook vandag gegaan vir julle vir n wen op Superbru!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 16:57
116. Die feite Bergbok moenie met die Bulle kak soek na 'n verloor nie ons is nie goeie verloorders nie, maar aan die ander kant julle is so gewoond daaraan dit kom vir julle natuurlik, en dan is jy verbaas oor die reaksie wat jy kry, is jy nog op skool mmm???????????????
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 17:00
117. Wel ek gaan nou die Lions kyk...Praat weer later as julle nog hier is!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 17:03
118. Dis nie nodig om in die argiewe te delf nie, die uiters swak span van ons kon nog steeds julle s'n met 7 punte op julle tuisveld klop. Jy sal nou die 'but what if game' wil speel, en vra wat sou gebeur as die Bulle NOU teen die Stormers moet speel. Wel, niemand weet nie, en niemand sal weet nie.

Soos jou Stormers nou 'n 'ommekeer' in hulle spel kon bewerkstellig, so kan die Bulle dalk ook dalk net 'n ommekeer in hulle spel toon. Ek, saam met die meeste ander Bul ondersteuners, betwyfel dit egter. Ons kort 'n nuwe afrigtingsspan; julle kan julle Slaptjips maar terug kry
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 17:04
119. Ja ou,is nou 12 jaar oud....en my oudste seun is 30jaar oud!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 17:06
120. Fok Slaptjips kon nie eers vishoek brandweer se reserwe span afrig nie
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 17:06
121. Mooi Bergie ek kan sien wie het die brein gekry in die familie vissop as jy kan se wie was die gelukkige pryswenner van die brein in die Bergie familie Tip dit was nie jy nie sorry man
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 17:08
122. Tokolosh, ek gaan nie nou deel word van 'n bakleiery nie. Wil net graag vir jou iets sê. Ek weet nie hoe gereeld jy op die blog kuier nie, maar Bergbok gesels nou al langer as 'n jaar in vrede hier saam met ons Bulle. Ons het nie beef met mekaar nie en ons kom baie goed klaar. Ons respekteer mekaar se opinies en verskil soms van mekaar, maar een ding is seker: ons waardeer NIE die manier waarop jy met hom praat nie. Asseblief!
Posted by WandaBul (Anderkant die Blou Berge) Saturday, March 22, 2008 - 17:09
123. Joe-ZA Nee dankie, julle het Slaptjips aan gestel kan julle hom maar gebruik. Die Stormers het uit eindelik n' opwaartse kurwe ons will dit nou nie benadeel nie.
Posted by FWAB (Witbank) Saturday, March 22, 2008 - 17:11
124. Ja Boet Barend that was the same old bullsshit what the CEO's of Enron and Northern Rock told everyone....
Posted by Crowbar (Doha) Saturday, March 22, 2008 - 17:11
125. WandaBul voor jy so mooi vir die lid opkom gaan lees eers bietjie wat hy te sé gehad het oor my.Ek het glad nie eers met die lid gepraat nie so voor jy huilerig raak check jou feite asb en maak dan jou mond oop.
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 17:13
126. Tokolosh, ek het vrede met wie eerste wat vir wie gesê het. Dit gaan vir my daaroor dat jy Bergbok aanval en uitskel sonder dat jy weet wie hy is. Ek is geensins huilerig nie (huil trouens nie eens meer oor my geliefde Bulle wat my so teleurstel nie!) - ek vra net dat jy nie so met een van ons gereelde bloggers praat nie. En hiermee volstaan ek. Soos ek netnou gesê het, ek het geen behoefte om in 'n bakleiery betrokke te raak nie. Dis nie my styl nie.
Posted by WandaBul (Anderkant die Blou Berge) Saturday, March 22, 2008 - 17:24
127. Donner, die manne is agro. Tokolosh, as ek jy was sou ek al lankal gesuip gewees het. plaas julle gaan drink of iets nou sit julle voor n bleddie rekenaar.
Jammer die bulle het verloor en die blog van die laaste 5 weke kan jy net so copy- paste want almal se die selfde.(FL, gees, .......). Die s14 word nie in maart gewen nie maar mens smyt dit ook nie so weg nie. lekker aand
Posted by watse rugby? (nst) Saturday, March 22, 2008 - 17:30
128. Tokolosh, Vishoek Brandweer se reserwe span, very original! LOL!
Posted by Joe-ZA Saturday, March 22, 2008 - 17:51
129. Die Bulle is kaksleg, Boikot net die etters.
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 17:52
130. as die leeus die reds wen, en die reds het die bulle gewen. maak dit die leeus beter as die bulle?
Posted by watse rugby? (nst) Saturday, March 22, 2008 - 17:56
131. Die Leeus wen vandag die Reds, en die Highlanders wen volgende week, en julle weet nou mos wat ons Bulle gaan doen volgende week ...

Weet julle ouens wat dit beteken vir die Bulle ?
Posted by alf (calvinia) Saturday, March 22, 2008 - 17:58
132. Julle ouens bly net praat en julle kan praat tot julle blou is in julle gesigte dit gaan niks help nie. Dit is tyd dat iemand iets drasties begin doen teenoor wie se skuld dit ookal mag wees dat hulle so kak vaar. Ek is seker dat daar iemand "magtig" op hierdie site is wat iets aan die situasie sal kan doen. Is dir regtig so moeilik om die "probleem" in die bul kamp te identifiseer en dit op te los?
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 17:59
133. Wat probeer jy nou sê ou alf. Jy weet mos dis nie hoe rugby werk nie,ons het dan die Stormers gewen en hull het met bonus punte teenoor die reds en chiefs gewen.
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 18:01
134. 125. WandaBul voor jy so mooi vir die lid opkom gaan lees eers bietjie wat hy te sé gehad het oor my.Ek het glad nie eers met die lid gepraat nie so voor jy huilerig raak check jou feite asb en maak dan jou mond oop.
Posted by tokolosh (Gauteng) Saturday, March 22, 2008 - 17:13
Ok Tokolosh wat het ek gese????En ek het glad nie eers met jou gepraat nie????Waarvan gehasie!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 18:01
135. Reading everything written here, writing here myself & even sighing petitions I am convinced that the BBRU management could not care less.
I don’t even think the Bulls management read these comments. The BBRU does not communicate with the “people’. How about an official, on this site, representing them?
I am also convinced that they are not too fazed about supporters saying they will not watch home game’s @ Loftus.
The fact is that the union earns HUGE amounts of money – for amongst others all the fat cat salaries – through sponsorships & endorsements. The best thing that we, as Bulls supporters, can do is to boycott all the BBRU sponsors. They are listed on this site.
Posted by Proctor (Pta) Saturday, March 22, 2008 - 18:02
136. o ok ,jy bedoel ons gaan "heel bo" op die log lê!
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 18:05
137. Ja Bullhorn.maar wie is voor op die log...O,ja hallo Bullhorn....jou laas daar op die Sharks se site gesien!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 18:06
138. Bullhorn, wat ek probeer sê is dat daar 'n goeie moontlikheid is dat ons na volgende week se rondte (as Reds, Highlanders en Cheetahs wen en ons weer verloor), dat ons heellaaste op die log kan lê.

Ons fokus is nou ongelukkig nie meer om die semi's te haal nie, maar om weg te bly van die houtlepel !

Wie sou dit kon raai aan die begin van die seisoen ?
Posted by alf (calvinia) Saturday, March 22, 2008 - 18:08
139. Naand Wanda....Hoe gaan dit???
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 18:10
140. Naand, die lid Bergbok. Gaan okay dankie, en self?
Posted by WandaBul (Anderkant die Blou Berge) Saturday, March 22, 2008 - 18:12
141. JA ,nou moet die Lions net uithou!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 18:14
142. Ek dink jy maak 'n fout bergbok,jy sal my beslis nie op daai site sien nie, hierdie is my tuiste.
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 18:16
143. ellis park is maar leeg
Posted by watse rugby? (nst) Saturday, March 22, 2008 - 18:17
144. loftus volgende?
Posted by watse rugby? (nst) Saturday, March 22, 2008 - 18:17
145. Nee jong,dit gaan goed.Gesels bietjie lekker met van daai Blou Bulle!!!Hoop nie hulle is rerig kwaad vir my nie!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 18:19
146. Kan iemand my sê hoekom het ek errors op my bladsy?Is dit ook die bulls of FL se skuld?
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 18:20
147. Alf (138), jy moenie sulke spokerasies opjaag nie! Want sulke moontlikhede of voorspellings het 'n nare manier om waar te word.

Maar dis soos jy sê: wie sou dit kon dink?
Posted by WandaBul (Anderkant die Blou Berge) Saturday, March 22, 2008 - 18:20
148. Bergbok,wat soek jy hier as jy nie 'n bul is nie?
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 18:21
149. 142....Nou hoe nou????Wie is dan daai Bullhorn????
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 18:24
150. Ek is n eregas hier!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 18:25
151. 149.....Die Bulle is baas op Loftus Plaas,en hierdie is deel van die plaas. En ek is die baas van hierdie deel van die plaas!!!!
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 18:26
152. 146...kan iemand my nou antwoord?
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 18:27
153. Jislaaik, gaan die Lions my n punjie gee!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 18:31
154. 153.....wil jy rygby kyk of wil jy tyd mors hier op die site?
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 18:33
155. Eregas se ma se trekker!
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 18:37
156. Dis mooi Leeus!!!
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 18:38
157. Bullhorn,ek het n TV langs my rekenaar...lyk my jy soek vir K@K!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 18:39
158. Pasop,ek sit nou vir tokolosh op jou,ek sien hy kan jou beheer.
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 18:41
159. Ja,ek wens ek kan daai trekker kry...want dan kan ek jou huis kom omstoot!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 18:42
160. Oooo, ek sien hier kom alweer 'n fight. Ek gaan in elk geval eers groet; gaan nou eet. Rustige naweek verder vir julle almal - Bulle, Bullinne, Bergbok en ander goedgesindes.

En help asseblief dink aan wat mens kan doen om die bestuur, afrigters en spelers van die eens trotse BBRU weer wakker te kry!!
Posted by WandaBul (Anderkant die Blou Berge) Saturday, March 22, 2008 - 18:43
161. Wie is nou eintlik jou span Bergie?
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 18:43
162. Nou kan jy my nie beheer nie????Hoekom ander ouens se hulp inroep!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 18:44
163. 159....Sal 'n groot trekker moet wees Bergie.
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 18:45
164. Ok, tata julle almal.
Posted by Bullhorn (Johannesburg) Saturday, March 22, 2008 - 18:48
165. Bullhorn,die Stormers.....maar ek skree ook vir die ander SA spanne...al drop hulle my op Superbru!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 18:48
166. Sharkfan.....not negative...It was my opinion....'ll support any SA franchise who reaches the semmis and finals....not being nasty at all....So (cork) it...*grin*
20. Posted by BULLHORN (S14 CHAMPS 2007/2008) on Saturday, March 22, 2008 - 04:57
Bullhorn is dit nie jy nie....dit op die Sharks se site gekry!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 18:56
167. O,is almal nou so kwaad vir die Bulls....Wel,oor9 maande gaan ons n paar Bulletjies ryker wees!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Saturday, March 22, 2008 - 19:14
168. And hopefully our coach too. Doc asked for him.......
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 19:23
169. One can only wander what will happen next week. Will the bulls learn the basic offload, inside pass or will they resort to the usual ten man rugby. Bulls needs to mix it up a bit, im sure a few will relish seeing habana being used as first reciever a bit
Posted by WP!!!! (Uitenhage) Saturday, March 22, 2008 - 19:26
170. And unless the defence miraculously is sorted out, the blues will run the bulls ragged. I fear another 50 point game, hell mayb more. It saddens me deeply.
Posted by WP!!!! (Uitenhage) Saturday, March 22, 2008 - 19:28
171. Did you see the lions play tonight? The result wasn't great, but hell there was some passion. Never saw a second in this mornings game.
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 19:41
172. yeh lions r looking hungry. Pity they lost pretorius and fourie to injury. Who know's where they'd be if they were fit.
Posted by WP!!!! (Uitenhage) Saturday, March 22, 2008 - 19:44
173. to sum up this mornings games for you. The stormers never looked like winning but a bonus point is a bonus point. Although they strung some impressive moves together, execution let them down. The bulls, as u can gather, was horrible. Defence appalling
Posted by WP!!!! (Uitenhage) Saturday, March 22, 2008 - 19:47
174. I am a Bulls supporter ever since I could remember, I've lived in Durban for 17 years, have Natal Colours for Athletics - but sitll my blood remained Blue. Today I felt like we were let down by our Blue Bulls team, there is no urgency in their game. What happened to Pride and Playing to the end of the game with heart and soul (GUTS AND GLORY), Nee man manne.
Posted by Bulls007 (pretoria) Saturday, March 22, 2008 - 19:48
175. At least they have hope!!! They lost their FL!!!
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 19:48
176. to sum up this mornings games for you. The stormers never looked like winning but a bonus point is a bonus point. Although they strung some impressive moves together, execution let them down. The bulls, as u can gather, was horrible. Defence appalling
Posted by WP!!!! (Uitenhage) Saturday, March 22, 2008 - 19:49
177. Hells bells, the Bulls looked for a bonus try, but I see DH couldn't quite kick far enough from the restart.
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 19:54
178. I think any sportsman / women will agree when you go onto the field you play for the LOVE OF THE GAME, the moral of the story remains - KEEP POLITICS OUT OF SPORT, it is part of Democracy!
Posted by Bulls007 (pretoria) Saturday, March 22, 2008 - 19:56
179. Now what fired you up there, son?
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 19:59
180. It feels like the players are sanctioning the decisions that are forced down onto them! New coach, every time we have to play the kwota is mentioned. They just don't seem motivated, their spirit....yes where is the spirit?
Posted by Bulls007 (pretoria) Saturday, March 22, 2008 - 20:08
181. Someone previously mentioned that the players are "sulking". Fine, my 8 year old daughter sulks. If this is, and could likely be, the case, well I can't make time to watch 20 grown men sulk.
Posted by Mirk (Disseldorf) Saturday, March 22, 2008 - 20:14
182. Sulking is part of ones emotions, and emotion is love ...love for the game! I do not compare our team to 8 year olds, but maybe a country that has been part of more than 14 years of adulthood / democracy has to act on their very liberal constitution!
Posted by Bulls007 (pretoria) Saturday, March 22, 2008 - 20:19
183. Ek dink nie ons moet aanhou net om die afrigtingspan te blameer nie. Die spelers lyk ook nie of hulle vir mekaar wil speel nie. Ons gaan een een na die afbreek punte toe en doen dinge staan staan. Een van die kwaliteite van 'n goeie kaptein is om jou spanmaats so te moetifeer dat hulle alles vir jou (die span) sal doen. Ons moet ook weet dat met die nuwe reels jy baie meer beweeglik moet wees as voorheen en dit lyk nie of ons spelers daar die mas opkom nie. Wat het geword van die blou kombers? Sal dit nie dalk beter wees om van die begin af met een minder speler op die veld te gaan nie dan kan ons klaar die verdedigings patroon indienooreenkoms aanpas want Demas help geensins daarmee nie. Sy spel was absoluut pateties. Tenminste is Mametsa bereid om sy liggaam vir die span te gee. Daar is nie meer hart in ons spel nie. Het geld nou werklik die belangrikste ding geword in die Bul kamp. Onthou net gewoonlik verloor 'n swak span miljoene EN sy goie spelers. Ek bly 'n Bul ondersteuner en is lief vir die blou. Asseblief Bulle kry (of lyk net tenminste) lus vir rugby julle breek my hart hier in die verte.
Posted by Burg (Katherine) Sunday, March 23, 2008 - 00:46
184. the board should be held responsible, after appointing heyneke you think they would have learnt their lesson??? bulls were playing infront of 4000 people at loftus and losing every game! heyneke came in and changed all that! Heyneke is the past now but how do you replace him with one of the least unsuccesful but most over qualified coaches and on top of that you take the least skillfull player ever with no coaching experience and make him you backline coach??? the board wanted save money and in the end it will cost them more money because they will have to fire the current coaches and pay out their contracts and then appoint new coaches. it is clear to see the players are showing no passion, they not playing for the coaches. I put the blame on the board, they should be held responsible and they should realise we are in a proffesional era and they should could the sack before we back to the days of Casper Steyn and friends.
Posted by mr adidas (cape town) Sunday, March 23, 2008 - 07:17
185. MORE EDELE BLOUBUL BLOGGERS!
Ek sien die gemoan gaan aan??? Maar min teken die petisie? Baie bek, bokkerol aksie.........Mmmmmm?
Posted by Ligblou Baron (Pretoria) Sunday, March 23, 2008 - 07:42
186. More Ligblou!!!!Jammer oor jou en my span se verloor gister,,,,hoop vir beter next time!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Sunday, March 23, 2008 - 08:02
187. Hoesit Bergbok! Jou span doen nie so sleg nie, hoor! Speel goeie rugby; ELVs pas die twinkies baie beter as DIE BUL op die oomblik? Die dae van GROOT, STERK, VET, STADIGE voorspelers is verby! Tjieters wil dit ook nie leer nie! Met hierdie nuwe reels het ons ouens in Pierre Spies se klas op slot nodig, man! Bakkies "enforce" ook nie meer nie? Dit wys my dat hy gaan waai en dat hy nie nou verder beseer wil word nie? FRUSTRASIE, broer!
Posted by Ligblou Baron (Pretoria) Sunday, March 23, 2008 - 08:19
188. hallo al jul bul ondersteuners

na die naweek dink ek regtig dat boet en fl maar die teug moet neer le want hul is regtig nie op gewase in hul posisies nie,boet jy laat die bbru soos n kleuterskool lyk dit laat die bb sleg lyk,dan praat ek nie eens van frans nie.ons moet eers asb n bb baas kry met balls dan sal hy die regte man kry om weer die bulle n faktor te maak.asb ek hoop iemand van die bestuur by die bulle kry my boodskap want boet moet regtig sy pos verlaat hy is seker in sy eerste lewe n kleuterskool hoof gewees.frans moet eers weer onder 8 gaan afrig sodat hy weer kan leer hoe om afterig.

ek hoop regtig dat die bulle al hul oorblywende wedstryde wen maar ek glo nie dit gaan gebeur nie.ek as ondersteuner voel soos iemand wat se hart gesteel is want die bulle speel regtig swak maar jy kan sien hul speel nie vir mekaar nie en dan speel hul regtig nie vir frans nie,dis presies wat by lions gebeur het toe frans daar afgerig het,boet hoe kon jy so n slegte besluit geneem het,het jy enige rugby kennis,want ek dink my 2 jarige seun sou n beter besluit geneem het met afrigting.boet jy laat die bulle sleg lyk asb groot asb gaan terug pietersburg toe en los dit vir manne wat trots blou bulle is en wat die regte besluite sal nemm vir die bulle en hul ondersteuners.

dankie

schalk pieterse
Posted by skalla007 (pretoria) Sunday, March 23, 2008 - 08:35
189. Rugby is many things for its supporters, it has gone from the best to the worst in a very short time. I’m reading “THE CAPTAINS” by Edward Griffiths, and the one thing that weaves like a golden thread through SA rugby is the relationship between captain and coach. When captain and coach have a good relationship the team is successful, take HM and VM for example, good relationship and a winning result. Now I ask you if the same applies to FL and F DP. The results of the season answers that question.

FL has disappointed and divided the bleu family. He imposes a loosing culture on a champion team! He has brought shame to the supporters of the Bulls team. I urge you to rise up against this cancer. He is a disease in our midst.


Unite I say…..burn him!
Posted by hammer01 (vereeniging) Sunday, March 23, 2008 - 09:20
190. Nee wat dit is verby vir ons hierdie jaar en dit voel vir my of ek my polse met 'n vurk kan afkerf van frustrasie, ons moet nog 2 wedstryde oorsee speel eers Blues dan Force dan kom ons huistoe vir die laaste 5 ek hoop tog maar hulle herstel sommige van die ou trots in die laaste wedstryde om net nie die houtlepel te kry nie.

Wat gaan die BBRU doen niks wat gaan FL doen , uitkom met allerhande "tricks" en spelers rondskuif ek hoop hulle gly in hulle eie kak.



Posted by blouheks (sasolburg) Sunday, March 23, 2008 - 09:28
191. I talked to Thys Lourens regarding the Bulls situation and he took me back a decade or two when Brigadier Buurman Van Zyl coached the feared men in bleu. Van Zyl build his success on three legs, DISSEPLIN, BASICS and FITNESS.

Give us a couch that can restore order in the bleu camp!
Posted by hammer01 (vereeniging) Sunday, March 23, 2008 - 10:29
192. Hello guys
I was at the game last night in Rotorua. There are a few things I would like to comment on.

1/ Was it just me or were the chiefs targeting the Demas' side of the field. I feel that they ran at him when they could, they kicked at him- the kickoff to resart the 2nd half went directly at him. I think every team in this competition will target him.

2/ What was with the drop goal? I feel that we were quite comfortable on attack but then it seemed like Derick just ran out of ideas and decided to drop it. And at the end of the day those 3 points didn't help us at all.

3/ I have nothing against Fourie, he is the best at what he does, but I think he can do his job even better if he didn't have to worry about the rest of the team. I think that Danie Roussow Should be made captain. Again, nothing against Fourie. The Reds had a change of captancy just before they played us and seem and it seemed to work well for them

4/ We are in trouble as a team, and it seems that every player wants to single handedly get the whole team out of trouble. But that just doesn't work, the whole team is going to have to get it together if we are to get anything out of this season. Wynand Olivier, JP, and some others need to learn how to pass. Also our forwards need to ofload in the tackle. Stop taking the ball to ground.
Posted by bloubul in NZ (Auckland) Sunday, March 23, 2008 - 12:41
193. Wat ek wil weet is....Hoe is dit dat STOERE BLOU BUL ONDERSTEUNERS vir die ander spanne op SuperBru kan Pick teen die BULLS!!!!!Of soek julle daai puntjie Op

SUPERBRU?????Maar op Supersport se Site is julle die grootste aanhangers van die BULLS???"?
Ek staan by my span....wen of verloor.....en so ook met die ander SA spanne!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Sunday, March 23, 2008 - 12:50
194. Gaan ook maar soos julle maak....Lojaliteit se mo@r!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Sunday, March 23, 2008 - 13:15
195. Bergbok dit maak seer om dit te doen, maar ons is darem nie blind en stupid nie, ek sien wat verkeerd is by die Bulle. Kyk ek verstaan die spel en ek het geweet die Bulle gaan verloor. Ek dink ook nog dat so lekker flash in the pan wen wag vir ons op die toer. Ja dit is n BOLD statement maar die Bulle gaan die boodskappe van hul ondersteuners kry en uit hulle velle speel vir n skitterende wen.

Of wens ek maar net.
Posted by superBul (Hoedspruit) Sunday, March 23, 2008 - 14:24
196. Hi almal. EN veral die BBRU.

Ek hoop die BBRU , kyk so nou en dan wat die BB ondersteuners hier op die blog sê. Loftus gaan leeg wees as die Bulle terugkom. Borge gaan opdroog ens. Meer hoef ek seker nie te sê nie. Almal weet dit maar die BBRU bly volstaan met hul keuses. Hoe kan hulle so stupid wees?
Posted by Try again (pretoria) Sunday, March 23, 2008 - 15:47
197. CAME ON LINE TODAY EXPECTING TO HEAR FL IS GONE! OH WELL THERE IS ALWAYS TOMOROW!
Posted by OUBAL (PE ) Sunday, March 23, 2008 - 17:22
198. Bloubul in NZ - die rugby publiek daar giggel seker aanmekaar oor al die aapstreke hier in ons land. Ek het verlede week gese die Chiefs gaan hul wedstrydplan om Demas bou - en hulle het. Kon FL nie iets probeer het en die vleuels omgeruil het nie. Terloops, het jy dalk voorheen vir Absa in Pta gewerk?
Posted by James Bond (Centurion) Sunday, March 23, 2008 - 18:34
199. Wag nou kerels, "the Bulls continued to dominate the first half".....?
Ons het op die einde van die dag net 25% balbesit gehad, hoe domineer jy n span as HULLE 75% van die game die bal gedra het? Hoe verskoon jy die bloedlose verdediging? die besluitloosheid van die senior spelers?

Ek was van die begin smoorkwaad toe ek hoor van Frans Ludeke, maar het dit aanvanklik afgeskryf aan emosies wat hoog geloop het oor die hele lelike saga met HM en die Bok posisie. Maar die man is besig om my bedenkinge reg te bewys. En hy kan nie alleen uitgesonder word nie, die Bok spelers in die span het GEEN verskoning vir die snert wat aan ons opgedis word nie.

ek sal die Bulle ondersteun tot ek nie meer asem het nie, maar ek sal nie vir n oomblik die haglike stand van sake aanvaar nie. Moenie vir n oomblik dink ek gaan geld spandeer op n nuwe trui nie, of dat ek my geld gaan mors op n kaartjie vir die tuis-been van die S14 nie. En ek smeek ander Bul ondersteuners om julle misnoee bekend te maak deur in hulle massas weg te bly. Ons is die meerderheid aandeelhouers in hierdie multi-miljoen rand besigheid wat BBRU is, en ons moet begin druk plaas op die Unie, en die borge.

Ek het lus en skryf n brief aan Momentum, en Vodacom, en vra hulle om in te tree, of ek skuif my sel-rekening, en my polisse. Miskien as die manne n paar sulke briewe kry, en die hitte word bietjie opgedraai in die BBRU raadsale, sal hulle begin dink oor die besluite wat hulle so maklik maak. n Les in verantwoording sal dalk nie onvanpas wees nie..
Posted by bluebarb (East London) Sunday, March 23, 2008 - 18:39
200. Spies was given the all-clear to return to action after being forced off the field for a pulmonary embolism he sustained before last year's World Cup and has immediately left for Auckand to join his Super 14 teammates.

Afrikaans Sunday newspaper Sondag revealed the news and quoted Spies' uncle Dawie, who represents the family as saying that the No 8 was raring to go.

Nou beteken dit hy kan volgende week teen die Blues speel???
Goeie nuus vir die Bulle as dit waar is !!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Sunday, March 23, 2008 - 19:15
201. Uiteindelik!! Goeie Nuus aan die Bulle front:



Spies on his way to New Zealand

23 March 2008 (17:50)

Spies was given the all-clear to return to action after being forced off the field for a pulmonary embolism he sustained before last year's World Cup and has immediately left for Auckand to join his Super 14 teammates.
Afrikaans Sunday newspaper Sondag revealed the news and quoted Spies' uncle Dawie, who represents the family as saying that the No 8 was raring to go.

"It's a wonderful day for our family to get such news. Pierre was at several specialists and they all gave him the all clear to play again," Dawie Spies told Sondag.

"He left on the next flight to New Zealand.”

Spies was never absolutely sure of his illness, after he coughed up blood in a Springbok training session, but Dawie Spies said he had followed a disciplined rehabilitation regime.

"The fact that the entire country also prayed for him to get better and the fact that the specialists could find nothing, is a miracle," Spies snr said,“We however followed the rehabilitation programme as suggested by SA Rugby as a precaution and it is wonderful that he is back."

Posted by Joe-ZA Sunday, March 23, 2008 - 19:15
202. Verdere goeie nuus, en hopelik so vir die Bulle



Matfield makes secret trip
23/03/2008 18:24 - (SA)









Johannesburg - Springbok lock Victor Matfield could be in action for the national side against Wales this June after all.

This was revealed after Matfield made a secret trip back to South Africa to meet with Bok coach Peter de Villiers on Saturday and has pledged his future to the national side.

It was previously thought that Matfield would not be available because of his contract with French club Toulon, and his comments that he would only return to South Africa to play under Bulls coach Heyneke Meyer.

When Meyer was beaten by De Villiers for the Bok job, it was assumed that Matfield would not return.

However, the move is a major coup for De Villiers, who also last month succeeded in appointing John Smit as his captain for the international year ahead.

The meeting, which was revealed by Afrikaans Sunday newspaper Sondag, took place at the airport in George and was a resounding success according to De Villiers.

"We did meet," De Villiers confirmed to Sondag when approached, "Victor and I had a great chat and I can say that everything that was said in the past is not true and has been forgotten.

Brutally honest


"Victor told me he moved to France for his future and because he was offered a lot of cash to go. He also said he longed to return to the country and play for a South African team and is currently negotiating to do so."

According to De Villiers, the meeting was brutally honest.

"Look, we were very honest with each other and we both asked some tough questions and received straight answers. But at the end of the meeting Victor committed himself to the Springboks again."

De Villiers reiterated that he could not make the World Cup final man of the match any promises.

"We spoke about his future and I'm happy we could have the meeting. He asked for the meeting but I told him again that I could make him no promises. I am however very happy that he will be available for the Springboks.

"Victor was very excited when he left and we had a very fruitful discussion."

Matfield is currently coming to the end of his six month contract with Toulon and is negotiating to return to the Bulls. Toulon have offered him a four year extension to the contract.


Posted by Joe-ZA Sunday, March 23, 2008 - 19:19
203. Ken nie daai koerant "SONDAG" nie,Wel "RAPPORT",maar het nie vandag die koerant gekry nie....so ek suig maar swaar aan daai storie op Supersport!!!!!!
Posted by Bergbok (Hier kom die SA Spanne) Sunday, March 23, 2008 - 19:26
204. Bluebarb - ek is net so moedeloos en nog meer na ek Barend van Graan se kommentaar gelees het op keo.co.za. Waarvoor sien hulle ons aan ? Ek voel ons moet die BBRU uitnooi na 'n oop vergadering met die ondersteuners sodat hulle ons griewe kan aan hoor. Vraag is of hulle enigsins die guts het om dit te doen.

Laastens, moenie Momentum kontak nie want jy gaan jou naam gat maak. Hulle is al twee jaar lank nie meer betrokke by die Bulls nie. Hulle het moontlik in 2007 blootstelling verloor, maar het duidelik visie gehad vir die toekoms !!!! Dus my gratis advies aan jou, hou jou polisse en kom ons hoop die Bulle kry 'n slag momentum. (Kyk op die eerste bladsy van die website onder sponsors.)
Posted by James Bond (Centurion) Sunday, March 23, 2008 - 19:28
205. Joe - jy gaan nou maak dat ek ry en 'n Rapport soek, maar kan dit nie glo nie. Sover ek weet, mag die S14 spanne net 'n sekere aantal spelers op toer vat en tensy FL skielik verstand kry - kans dat Cheetahs die S14 is beter - en vir Demas terug stuur, kan Spies nie gaan nie. In elk geval sal dit dwaas wees as hy nie minstens eers een Vodacom wedstryd speel nie. Dan weer, speel hom in Demas se plek vleuel want dit kan net beter.
Posted by James Bond (Centurion) Sunday, March 23, 2008 - 19:42
206. Jammer, moet lees "kans dat Cheethas die S14 wen is beter"
Posted by James Bond (Centurion) Sunday, March 23, 2008 - 19:45
207. James Bond, ek het die storie op rugby365.com, en supersport gelees
Posted by Joe-ZA Sunday, March 23, 2008 - 19:57
208. Dit is goeie nuus en hopelik kan Pierre iets positiefs na die span toe vat. Victor is ook goeie nuus. Hopelik is die BBRU wakker wees en sorg dat hy terug kom Bulle toe.

Ek sien die Sharks kry toe nog 'n buitelander by. Is dit slim of ontneem dit plaaslike lojale spelers die geleentheid. Bogger lojaliteit - het Bakkies en kie gewys. My opinie is dat dit die spelers op hul tone sal hou. As die BBRU wakker skrik en dieselfde doen kan dit net die situasie verbeter. Geluk Dick Muir - jy het ten minste visie. As die BBRU dit gehad het, sou hulle jou in Pretoria gehou het na jou suksesse by Tukkies.
Posted by James Bond (Centurion) Sunday, March 23, 2008 - 20:51
209. The fact that we could not beat the Reds & Chiefs. Even if Pierre comes back we lost the 2 Games on the road we should have won! dont think we can expect him to turn the team around so soon after such a long rest!
Posted by OUBAL (PE ) Sunday, March 23, 2008 - 22:20
210. Wat kan mens se van do 'n vertoning.. die vraag moet nou gevra word of die probleem nie eerder by ons senior spelers le, as net by Fras Ludike nie.. moet my nie verkeerd verstaan nie, FL is 'n totale pateet, maar as ek na Fourie, Bakkies, Danie, Perrie Wannenburg, stywe arm Nel, barbie olivier .. om maar 'n paar te noem. is daar geen toewyding, passie, of enige vorm van respek vir die Blou bul trui nie...ons is nou heeltemal uit sie S14 uit, so stuur almal soos genoem, terug VODACCUP toe om form te herwin, en speel met die jonges wat nog passie het om die Blou bul trui aan te trek.
Posted by Blou Robbie (Pretoria) Sunday, March 23, 2008 - 23:10
211. James Bond
I agree with you, a good couch would have seen that comming. Just by the way, I never worked for Absa.
I think you are right, in that a team may only take a certain number of players on tour. I dont see FL sending Demas home, but what about Guthro, his knee looked to be in a bad way, and I havent been able to find any news on how serious it is. But if Guthro goes home, and someone else takes his place at prop, there will be room for Pierre.

Pierre coming to Auckland to play is the best news I could have hoped for this week. Every week I search online newspapers to try and find any updates on his situation. So thanks guys for keeping me updated.
Posted by bloubul in NZ (Auckland) Monday, March 24, 2008 - 00:22
212. The woes continue, I was really p*ssed off after the game on Saturday. I want to suggest that FL gets deported along with Slaptjips and Bakkeis. Send Bakkies to France because his heart is not where it should be. I am sure we can find a coach somewhere that can work with our team. I do not think the Bulls are mentally as fit as they were last season (missing HM's touch) As for the creatures other than Bull fans on this blog, get a life, critize your own teams especially those "snoek and patas" bunch. Sterkte Bulle kry eers julle "Mindset" reg dan sal die res in plek val, Sterkte Pierre alle oe op jou
Posted by barrybull (Klerksdorp) Monday, March 24, 2008 - 05:00
213. GOEIE MORE EDELE BLOU VOLK!

Pragtige blou dag! Lekker gereen gisteraand!

Maak seker julle teken die petisie om ons rugby te red, asseblief!!!!
Posted by Ligblou Baron (Pretoria) Monday, March 24, 2008 - 07:26
214. Spies: dis dalk te min, te laat
Mar 23 2008 09:48:26:117PM - (SA)

Morris Gilbert

Die langverwagte terugkeer van die Springbok-losvoorspeler Pierre Spies kan vir die Super14-veldtog van die Bulls ’n geval van te min, te laat wees.

Spies sluit hom vandag by sy spanmaats in Auckland aan waar hy Saterdag die agtsteman teen die Blues in die Bulls se voorlaaste toerwedstryd behoort te wees. Spies vervang die beseerde stut Dean Greyling in die toergroep.

Frans Ludeke, die Bulls se afrigter, het gister uit Nieu-Seeland gesê dat Spies die X-faktor kan wees wat die toer weer op koers kan kry.
Posted by Ligblou Baron (Pretoria) Monday, March 24, 2008 - 08:32
215. Spies might be too little too late. But the Blues are beatable as the Shark and Force have proven, and the stormers almost made it 3 in a row for them. So I think that spies might just give them the edge this weekend and put them back on track.
I think that there are some players in the Bulls teams whose hearts are not fully in it, but in Pierre we have a guy who was on his way to Parris to win a world cup and then got told he cant go... He is ready to play rugby, any rugby for any team, we are lucky to have him on our team.
Pierre Spies will make tackles, he will run the ball, he will pass if he has to, and I honnestly believe he can make a difference for us this year.
In saying that, he cannot single handedly save this season for us, it HAS to be a team effort... but Pierre may be the guy who sets us back on the right track.
I have tickets for the Auckland came and I look forward to seeing Pierre back in action, and i look forward to seeing the Biggest upset of this week!
Posted by bloubul in NZ (Auckland) Monday, March 24, 2008 - 08:59
216. Bloubul in NZ,
Man, you have it made...in NZ and able to watch the bulls...
That must be good!
Lets hope the coach and players come to the party and realise the games are still played over 80min on the field! Even if the rules changed!
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 10:15
217. More barrybull, ek like die 1(As for the creatures other than Bull fans on this blog, get a life, critize your own teams ) jy so reg my maat.Hallou bloubul in NZ ,Ligblou Baron en vissgjx geniet die mooi blou dag julle almal.SPIRS JOU KONING WELKOM TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by ALS BLOU (Vanderbijlpark) Monday, March 24, 2008 - 10:34
218. Hallo al die Blou mense.

Goeie nuus oor Spies,Ek dink die ou gaan baie druk op hom he.almal is so in n panic ons verweg n wonderwerk van hom..

Verder is dit so rustig vandag ek kan n croc borsvoed.
Posted by Blou Dino (Witbank) Monday, March 24, 2008 - 10:42
219. Sorry,verwag!!!
Posted by Blou Dino (Witbank) Monday, March 24, 2008 - 10:43
220. Als Blou,
Ons werk hier en dis nie vakansie soos daar by julle!
Ek het nog net 2 Bulls games die jaar gesien. Die Stormers 1 en die Lions een toe ek in SA was. Verder is ek eintlik bly ons kry nie die rugby hier...ek sou dalk my screen moes vervang...
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 10:46
221. Ek sal graag wil weet of FL weer vir Morne gaan heel agter speel,of is hy te dof om sy foute agter te kom.en dat hy vir Mametsa by die huis gelos het getuig wat hy van ons spelers weet.of hy is maar net plein stupid.
Posted by Blou Dino (Witbank) Monday, March 24, 2008 - 10:48
222. vissgjx sterkte met die werk,ja ek moes al n paar keer op my dande byt om nie iets te breek nie.More Blou Dino ja p gaan groot druk op hom he!
Posted by ALS BLOU (Vanderbijlpark) Monday, March 24, 2008 - 10:50
223. Geen verskil wie speel nie een lyk of hy lus is nie
Posted by BB (frans k@kpraat .........) Monday, March 24, 2008 - 10:52
224. Blou Dino daars nie hoop vir fl nie,hy sol seker maar op sy dowe trant aan gaan!
Posted by ALS BLOU (Vanderbijlpark) Monday, March 24, 2008 - 10:52
225. Ruk die senior spelers in hulle bekke en daar sal lewe wees vir die res van die seisoen. Maar seniors is probleem
Posted by BB (frans k@kpraat .........) Monday, March 24, 2008 - 10:54
226. vissgix,het jy al die petisie geteken??indien nie kyk post 67 vir die link,los net die spasies uit.
Posted by Blou Dino (Witbank) Monday, March 24, 2008 - 10:54
227. Speel tiger op 15, selfs Losper.
Een het S14 ondervinding, die ander wêreld beker...
9. Heini
10. Derick
11. Brian
12.Morne
13. Wynand
14.Aikona
15.Tiger/Losper
Die agterlyn het meer slaankrag
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 10:55
228. BB WAAR WAT JY DAAR SE WANT DIE NUWE MANNE HET NIE N VOORBEELD NIE!
Posted by ALS BLOU (Vanderbijlpark) Monday, March 24, 2008 - 10:56
229. Signed
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 10:58
230. vissgjx Morne op 12 ja maar ek weet nie so mooi van suster wynand op 13 nie,wie gaan verdedig?
Posted by ALS BLOU (Vanderbijlpark) Monday, March 24, 2008 - 10:59
231. Jp Nel het Saterdag F@kall beteken en Bakkies wil net baklei. Ja intimideer spelers maar bakkies soek nou k@k en julle gaan hom skors want jy wil in Frankryk wees. Spies is mostert na die maal sal geen verskil maak as veertien ander nie wil speel nie. Fourie is nie kapteinskap werd en jammer Wickus lyk ook nie na die antwoord.
Posted by BB (frans k@kpraat .........) Monday, March 24, 2008 - 11:01
232. Daar is baie talent by die Bulle, dit word net nie gebruik. Braam Gerber - senter - was nie eers deel van oefen groep by S14. Goeie jong speler. Daai is nog te veel om op die naam te noem. Ou Fudge lyk soos 'n Milton wat rondslenter maar hy speel sy hard uit. Milton was nog 'n speler wat laat gaan is....Ek vat eerder sulke spelers (no big names and big salaries). Spelers wat honger is. Nie die klomp wat dink dis genoeg om 'n S14 medalje te hê...
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 11:02
233. vissgjx
Posted by BB (frans k@kpraat .........) Monday, March 24, 2008 - 11:04
234. MS en suster WO het goed gejel vir my...
Fourie se spel gaan agteruit vandat hy kaptein is...
Ja, dis snaaks, Bakkie wil by Victor in Frankryk wees...sodra hy sy kontrak uitgesort het en oppad is daarheen, dan kom Victor terug...
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 11:06
235. vissgjx - Wens iemand kan ons wys waar is talent as ek na die groep kyk dan raak ek kotsend naar want daar is niemand wat enige verskil sal maak in die span indie hulle nie hulle gesindheid verander nie. Miskien speel hulle so om teen BBRU te protesteer oor HM way weg is.
Posted by BB (frans k@kpraat .........) Monday, March 24, 2008 - 11:06
236. Ek dink nie ons moet veel verwag van Pierre Spies teen die Blues nie? Die heer FL sal hom seker kies as impakspeler die laaste 15 minute (as n lossie nie beseer word nie) om hom bietjie game-time te gee. EN EK HOOP HY MAAK N H$LSE IMPAK!!!!!!!

Maar ek twyfel of ons teen die Blues kan wen?
Posted by Ligblou Baron (Pretoria) Monday, March 24, 2008 - 11:08
237. Victor is beseer en speel agsteman in Frankryk se span wat in die 2de liga speel. Wat sê dit van ons keurders ons gee ouens of witbroodjies te veel in SA en te minspelers met die potensiaal wat daar kan speel geleentheid
Posted by BB (frans k@kpraat .........) Monday, March 24, 2008 - 11:09
238. BB,
Kyk na die Vodacom span en die o/19&21's...
Daar is baie talent.
Die ouens speel met hart.
Ek dink die bestuur by BBRU is die probleem. Ek sou eerder 'n Naas of so by bestuur wou sien as 'n Barend...ha ha
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 11:09
239. Ligblou Baron - Ek dink hy sal nie eers speel nie. Medies gaan hom nog uit hou. Of ek hoop so want hy gaan ook k@k lyk in die span. Soos hulle speel
Posted by BB (frans k@kpraat .........) Monday, March 24, 2008 - 11:11
240. Jy reg die 2 het goed delyk saam,ek is net nie altyd so verseker of W sal verdedig nie hy het ons al teveel in die steek gelaat.Dink jy nie JP moet nou te veel ouens se werk op die verdeiging doen nie daar om dar dinge nou so gebeur met hom,saam met oorlede EB het dit nooit met JP gebeur nie?
Posted by ALS BLOU (Vanderbijlpark) Monday, March 24, 2008 - 11:12
241. Stem maar huidiglik verloor ons daai spelers want ons f@k aan met Jp /Demas ..... Kyk die loskakel van Cheetahs Potgieter eks Bul so kan ons aan gaan
Posted by BB (frans k@kpraat .........) Monday, March 24, 2008 - 11:14
242. Mense het altyd EB se verdediging bevraag...maar wie kan ooit sy driee vergeet!
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 11:14
243. JL Pottie was self nie te sleg langs Derick!
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 11:15
244. Maklik Als Blou drop spelers wat nie perform nie maar sy salaris moet hy verdien want hy word te veel betaal. Enige job as jy nie perform dan gaan jy. Maar nie ons rugby spelers
Posted by BB (frans k@kpraat .........) Monday, March 24, 2008 - 11:16
245. vissgjx EB was baas 18 driee in 2004,hulle bevraagteken sy verdediging maar onthou nie hoe hy vir DB & MJ toe die heidige S/bok S/paar was in daai game 75/14 uitmekaar geduik het nie!
Posted by ALS BLOU (Vanderbijlpark) Monday, March 24, 2008 - 11:20
246. Chiefs run over the Bulls
From staff reporters
March 22, 2008 THE Chiefs have thumped the Super 14 champions the Bulls 43-27 in Rotorua, scoring six tries to three to secure a bonus point.

Posted by BB (frans k@kpraat .........) Monday, March 24, 2008 - 11:22
247. BB ek is(was) n groot Bakkies fan maar ek dink as n groot speler soos hy maak wat hy nou maak moenie sy kontrak opgee nie straf hom en laat hom vodacomcup speel!
Posted by ALS BLOU (Vanderbijlpark) Monday, March 24, 2008 - 11:23
248. 1. Guthro
2. Maku
3. Bands (fiks)
4.Dane5Wlhm/Fudg6St7c8p9H10 John M
12. Morne
13. Watermeyer/ WO
14 Aikona
15. Tiger/ Losper (bring terug vir Johan Roets)
16. Kuun
17. Engels
18.G9Pdi20otWO/amyFu
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 11:24
249. Sal nie help nie dan verswak jy hulle ook laat hom net die laaste tien minute in 2de helfte speel. dan verstreer jy hom ook.
Posted by BB (frans k@kpraat .........) Monday, March 24, 2008 - 11:26
250. Wat is fout met my post
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 11:26
251. Kies spelers wat wil speel en bou 'n span vir die volgende jaar of twee. Vergeet maar van nhhierdie jaar in die Super 14.
Posted by Maxwell (Pretoria) Monday, March 24, 2008 - 11:26
252. 4Danie
5Fudg/Wlhm6St7cks8p
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 11:27
253. Blok die keurders my span?
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 11:28
254. Geen span kan vergeet van die seisoen nie daar is baie mense en borge betrokke hulle moet net hulle huis skoon maak en spelers moet die job doen
Posted by BB (frans k@kpraat .........) Monday, March 24, 2008 - 11:30
255. Fri 28 Mar 19:35 S14 Hurricanes v Crusaders

Fri 28 Mar 19:40 S14 NSW Waratahs v Cheetahs

Fri 28 Mar 20:00 S14 Western Force v Stormers

Sat 29 Mar 17:00 S14 Sharks v Queensland Reds

Sat 29 Mar 17:30 S14 Chiefs v Highlanders

Sat 29 Mar 19:35 S14 Blues v Bulls

Posted by BB (frans k@kpraat .........) Monday, March 24, 2008 - 11:34
256. Manne praat later weer gaan nou eers maak soos fl en slpchips moet maak verdwyn,ganiet julle dag!
Posted by ALS BLOU (Vanderbijlpark) Monday, March 24, 2008 - 11:36
257. Die wedstryde wat ons verloor het, behalwe die een teen die Sharks het die opponente ver bo hulle gemiddelde gespeel. Ja selfs die Crusaders het nog nie weer so n wedstryd gespeel nie. Wat se dit vir mens. Hulle WIL die kampioenspan vernedder. Heeltemal tereg hulle draf op hoogs gemotiveerd(sharks hier ingesluit) op met een doel om die beste game van die jaar teen die Champs te speel, watch out Bokke dieselde lot wag vir julle.

Ons weer is nie geestelik ingestel om 20% beter as laasjaar te speel nie, nee ons rus bietjie op ons louere, mos champs. Wat ook scary is , is hoe gou ons moedverloor waneer hulle teen ons score, een score word sommer deur baie gevolg ons lek of bloei vreeslik punte. 10 nul wors heeltemal te maklik 10 -30. Daar moet onder die pale die regte woorde gese word nie paniek gesaai word nie.

Baie kan gese word maar net n onverwagse oorwinning oor die Blues sal die "bleeding" stop. Laasjaar het ons die laaste 6 gewen, hierdie jaar sal ons die laaste 8 moet wen. Ons kan die Blues wen ons moet net speel, laasjaar het ons hulle 40-19 geklap , voorlaaste game. Hulle gaan revenge soek maar n 1 punt wen sal soos goud wees. Glo manne Glo.

Waar is Jaco vd Westhuisen, is hy nie klaar in Japan nie, hy sal nou handig wees.
Posted by superBul (Hoedspruit) Monday, March 24, 2008 - 11:52
258. Mense kan sê van Jaco wat hulle wil maar hy is goud werd in enige span (al vang hy soms snaakse dinge aan)
Ons paaie het gekruis toe hy nog daar in Groblersdal was...
Hy kan gerus die nommer 14 of 15 trui afstof en opdraf!
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 12:02
259. Ek se ook ek betaal n rugbykaatjie om te sien hoe n speler rugby speel ek het nie n saak met sy persoonlike lewe nie. Jaco was nog net goed by die Bulle. Jake het sy naam gat gemaak deur aan te hou om hom op loskakel te speel, Jake het soms te lank met n ding aangehou. Met MJ en DWB selde.
Posted by superBul (Hoedspruit) Monday, March 24, 2008 - 12:08
260. Jaco sal goed doen met die nuwe reels!!!
Posted by vissgjx (Singapore) Monday, March 24, 2008 - 12:16
261. Die helfde van hierdie span behoort hulle westryd gelde te verloor. Hulle lyk sommer nie lus nie en dit is hulle werk. Sal iemand by sy werk weg kom met so n houding? (Final waarskuwing dan weg). Strip Fourie nou van die kapteinskap en gee dit vir Vickus. Gee FL n finale waarkuwing vir swak werk en dan sal die res wakker skrik.
Posted by Leslie (Pretoria) Tuesday, March 25, 2008 - 09:04
262. Hoekom kry ek die idee dat die TROTS van die dra van DIE ligblou trui moertoe is?
Posted by blouhond (Pretoria) Thursday, March 27, 2008 - 09:29