You need to upgrade your Flash Player
Choose your Blue Bulls Edition
My Profile  |  Logout
We were beaten by better team on the day - Ludeke


After going down 16-12 to the Sharks in the first Absa Currie Cup rugby semifinal in Durban on Saturday, Vodacom Blue Bulls' coach Frans Ludeke admitted that his men were not accurate enough at the breakdowns against a side that took special care of retaining possession.

"They were accurate at the breakdown points and held onto the ball for long phases and that is how they really won the game," he said.

"We did everything we could and we had a solid plan on the table, but at the end of the day it is the way they kept the ball and attacked from deep.

"It wasn't a surprise for us, but their execution was very good." The Bulls coach could not hide his disappointment, but gave credit to the Sharks for playing better rugby on the day.

He remained satisfied with his men's achievements this year. "There are a lot of boxes we ticked during the season and there were three vital games that we needed to win in order to give ourselves a chance of playing in the playoffs and we won those. "The guys fought until the end and there are no regrets."

Blue Bulls captain Victor Matfield said his men had enough opportunities to win the match. "We still had our chances and with 10 minutes to go we were camped in their 22, but their defence kept us out and well done to them.

"They really played well and played with a lot of intensity," he said.

Considering that the Sharks had only a four points lead after dominating territory and possession in the first half, it comes as no surprise that Matfield is proud of the way his men defended.

"I think we defended extremely well in that first half with the little possession we got," he said. "They really kept onto the ball. They looked after it and it was tough to get it from them. They didn't make mistakes, so well done to them."

The Sharks will meet Western Province at home for the final on October 30.



Print


Login Email adress Password


Click here to view the rules and regulations
Blog
1. This loose trio should have started:

8.Pierre Spies
7.Dewldt Potgieter
6.Deon Steggman

We would have stopped alberts,dniels and kanko danie was way out of his depth as an 8thman..........
Posted by Muzi (Johannesburg) Sunday, October 17, 2010 - 18:25
2. Muzi,

I doubt if Spies and Stegman would have lasted. But I do think we should have brought them on earlier in the 2nd half. Danie was the wrong choice at nr. 8. Anyhow, it is all in vain now. The Bulls of 2010's campaign reminds me a lot of the 2008 season. We were not on par and did not click or had the momentum, but we did click in the following year. I think the Bulls will be very strong in 2011. And gerhard vd Heever will again score twice as many tries as Habana.

Our biggest win this season was to beat the loudmouths from the Cape in the league match with an understrength side. Now they know they haven't beaten the best.

Bullrkommin

1 Kor. 13 of rugby: Vocacom Cup, Currie Cup and the biggest of them all is the Super 14.

Go sharks!
Posted by bloukreef (bloubergstrand) Sunday, October 17, 2010 - 19:35
3. Die beste meds vir die trolls op ons site is om hulle te ignoreer.

En 'n laaste boodskap vir hulle..... Julle het nog niks gewen nie. Ons het al 2 bekers om vir die seisoen te wys.

Go Sharks!
Posted by bloubefoeterd (Pretoria) Sunday, October 17, 2010 - 19:57
4. Ek stem saam die Sharks was beter op die dag. Ons het gesukkel by die afbreek punte, en Steggies is baie gemis. Die hele seisoen het ons daar gesukkel omdat hy beseer was. Juandre kruger sou na my mening (stem saam met Muzi) 'n verskil gemaak het. Jannie du Plessis het weggekom met moord , veral in die laaste 10 minute by die doellyn. Ek het gedink die ref kon beter gedoen het daar. Nietemin dink ek die Sharks het gekom vir ons fisies, en dit het gewerk vir hulle . Skielik was Danie en bakkies nie enige faktor nie. Jammer Juandre Kruger is beseer want ek dink hy is 'n speler vir die toekoms en kon net sowel in die oefen groep van die bokke gewees het. Ons het nou 15 spelers in daai groep. Vir die spelers wat nie op die toer gaan nie kry hulle nou langer ruskans voor die Super 15 en dit kan ons baat. Ek wonder watter ander versterkings kom want en dink ons kort nog 'n heelagter en nog 'n vleuel.
Posted by Blou Bul Kaapstad (Cape Town) Sunday, October 17, 2010 - 20:27
5. Bullrkommin

Die WP het die meerderheid vd beste rugbyskole in die land. Twee vd heel beste rugby universiteite in die land. Die tweede meeste geregistreerde klubspelers in die land. En wat het julle om te wys daarvoor? 'n Finaal in 2001 in die Curriebeker en 'n finaal in die Super 14, ook maar danksy die Bulle. Geen bekers nie. Nie eens die Vodacom of enige vd junoorkompetisies nie. Nie die amateurkompetisie nie. Absoluut niks. So waaroor jou mond so groot is weet nugter alleen. Maar nou ja nugter is in elk geval nie 'n begrip wat groit is by onopgevoede oertels soos jy nie. En ja mense soos jy wat net kom moeolikheid maak, bloot omdat julle 'n semi eenkeer gewen het, en die Bulle eenkeer verloor het, spreek van 'n karakter sonder enige substansie of diepte. Dit is swak en is sonder twyfel nie 'n eienskap wat jy graag in jou CV sal wou sit nie, of is dit dalk juis die vereistes vir oertels?

Jou skuilnaam verklap jou ook.....kommin.

Posted by Judge (Middelburg Mpumalanga) Sunday, October 17, 2010 - 20:33
6. Frans, dit is net soos jy daar se. Die beter span op die dag het gewen. Niks om oor skaam te wees nie. Ons span het soos gewoonlik hul beste gegee. Hulle van nommer 1 tot 22 is en bly my helde. Jimmy jy skuld my en die span nog n liedjie van Queen.
Posted by Blou Karnallie Sunday, October 17, 2010 - 23:34
7. Skitterend Frans Ludeke so maak 'n leier en hy staan by sy manne.
Laasjaar toe die Bulle die WP wen in die semifinaal raas Rassie
Naka kla steen en been na die Finaal.
Hierdie jaar na die Stormers verloor in Soweto toe was dit die skeidsregter se skuld volgens Schalk.
Mooi Frans ons is trots op jou en jou span.
Dit is waarom ek myself 'n trotse Blou Bul Ondersteuner kan noem.
Net soos al die trotse Blou Bul bloggers op die blad.
Posted by Texas Bloubul (Austin) Monday, October 18, 2010 - 01:20
8. Bulle was geklop deur 'n span wat op die dag beter rugby gespeel het. Meer as dit kan mens nie sê nie. Geluk aan die Sharks, julle het die wen volkome verdien.

Aan die Bulle, mens kan nie altyd als wen nie maar dankie vir die manier waarop julle die verloor hanteer het. Geen galbrakery oor die ref of onwettige taktieke ens nie. Maak mens trots om 'n Buls te wees. My bloed bly altyd blou.

Aan die Sharks, oor twee naweke staan ek agter julle vir die wen. Maak daai klomp arrogante WP snoeksusters se bekke stil en hou hulle weg van die CC beker vir nog 'n jaar! GO SHARKS!!!
Posted by unbeata"BULL" (Choker Hunter) Monday, October 18, 2010 - 07:10
9. Aan die afrigtingspan en al die spelers wat in die kompetisie ons geliefde blommetjie op die bors gedra het. BAIE DANKIE!! Julle het 'guts' getoon en nooit opgegee en nooit gaan lê nie.

Saterdag was maar net nie ons dag nie, kan seker ook nie altyd alles wen nie. Maar ek (en ek glo baie ondersteuners) is ongelooflik trots op julle en die feit daar julle tot die bittereinde baklei het.

Wat my nog meer trotser maak om te sê ek's 'n bul, is die feit dat julle nie soos ander spanne verskonings maak nie, julle vat dit op die ken.

Dankie vir 'n ongelooflik jaar.

Sien julle weer in 2011!!!
Posted by Bulletjies Bo (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 07:43
10. Die cheetahs was verneder.
Posted by Jagluiperd (BLOEMFONTEIN) Monday, October 18, 2010 - 07:47
11. sjoe dit was regtig klipharde 80 min se rugby ... van albei spanne
ek wil niks weg vat van die sharks se oorwinning nie .....
maar ek het beslis 1 vraag op my hart...
Hoekom is Maruis Jonker nog steeds n ref??????
Ek sal hierdie vraag aanhou vrae tot hy nie meer is nie.
Rede hoekom ek dit vrae is omdat hy die hele game elke keer met Vic yap as n bul n fout maak... maar min dit gedoen het teenoor die opisisie
Dit het beslis ons ritme gesteur en die sharks het frustreurend ingeklim onder ons voorpak. Ons almal weet as jy daai koppie wil wen dan moet jy maar inklim vir 80 plus min ( incase daai hoeter nie werk nie lol 2007 )

Geluk sjaaks ... bly om te sien julle kry weer biki guts in daai span
WP het ook much much beter gespeel (seker maar lunch bars ge-eet)
Ek hoop net beide weer probeer en sjakies gaan dit voortsit in S15
Posted by sweetlips_Bull (Krugersdorp) Monday, October 18, 2010 - 07:59
12. jagluiperd ....ja dis maar moeilik ne
vernaam as een span op die randjie staan om moontlik elke beker in die rugby komp dalk kan wen
Vodacom beker - klaar gewen
S14 - klaar gewen
CC - amper (ons was op hulle doelyn - kyk maar na die score)
O/19 - is in finaal
O/21 - is in finaal

Die Bulle se unie doen seker iets reg
Ek wat in die weste in gauteng bly kan maar net my lippe aflek as ek
sien wat die noorde vir hul kinders doen by hulle skole
helderkruin laerskool se 1ste's gaan kuier in noorde en verloor 56 -0

nee - wat ... julle het rede tot jaloesie
Die Bulle is steeds die beste provinsiale span in die wereld in rugby
Ons sal vlg jaar weer in die boonste vier eindig en julle in die ondeste 4
Posted by sweetlips_Bull (Krugersdorp) Monday, October 18, 2010 - 08:10
13. Ek hoop die afrigters leer 'n les uit die game uit. die spel het verander sedert die S14 finaal. Jy kan nie skop en hoop die ander span maak 'n fout nie.

Ons sal aan die bal moet vashou en met kreatiewe spel die ander span probeer klop. Almal gym deesdae so jy gaan nie oor iemand hardloop nie, hardloop verby hom of sit iemand in 'n gaping, en moet verdomp nie die bal wegskop en hoop op 'n wonderwerk nie!

Die sharks het ons uitoorle, hulle het geweet as hulle skop moet hulle net diep skop (nie uit nie) en dan sal ons dit terug skop want ons is te bang om aan te val, dan kan hulle weer aanval en aan die bal vashou.
Posted by Bomskok (Prince Albert) Monday, October 18, 2010 - 08:12
14. Môre Alle BulLe

Ai dit was nie mooi gewees nie. Die manne het nie eers lus gelyk om te probeer nie. Miskien moes die jong manne maar aangebly het en dinge het dalk heelwat beter gelyk.

Moet sê ons verdediging was baie goed. Die telling was een stadium 137 tacklers en 14 gemis. Nie te sleg as jy vat ons het met 4 punte verloor nie. Al weer daai eerste paar minute se verlore konsentrasie.

Geluk aan die WP en Sharks.

Aan die Bulle 21 & 19 sterkte manne ons back julle al die pad en ons soek daai twee bekers.

Lekker dag.

Blou Bul groete
Posted by Nog altyd Blou Bul (germiston) Monday, October 18, 2010 - 08:13
15. Welgedaan Sharks, julle het die wen verdien. Sterkte vir die finaal, ek hoop regtig julle klop daai hoeterbekke.

Dankie aan al die spelers, afrigters en personeel van die BBRU, vir `n wonderlike rugbyjaar. Sterkte aan die jong manne vir die o/19 en o/21 finale.
Posted by Bloumens Monday, October 18, 2010 - 08:23
16. Geluk aan die Sharks en WP.Die twee beste spanne is deur na die finaal.

Help nie om nou te moan nie,maar wil wel n paar stellings maak.Danie Rossouw.Het lanklaas n sogenaamde bok so onbeholpe gesien.Morne hoekom balle wegskop in die laaste 3 min?Maar my grootste vraag is het ons n plan B???Kyk ons bly by verre die beste provinsiale span in die wereld,maar dink die ander spanne ken ons patroon en is nie meer bang daarvoor nie.Tyd vir plan B en C.
Posted by Lekkerblou (Durbanville) Monday, October 18, 2010 - 08:40
17. Giving the Sharks their due is great sportsmanship. But I think the real questions , understandable, haven't been raised in the media.

I just hope a few guys watch the replay this week and see themselves lying on their beaks getting up way too slow. In a game like this you cannot play like a snail. The minds weren't right. You could see that after 15 minutes. The forwards looked like they showed up for a friendly in Dubai and the team hoped that the Sharks would approach the 2nd half like it's all over and done. I'm just glad I did not pay the travel and match fees to go and watch a game of rugby like that. That was a terrible Bulls perfomance. The one every Bulls supporter know we can produce every once in a while. Having said that, we certainly do not deserve to be in the final.

I just wonder if these Springboks are still really "lus" for local rugby any more? They like high pressure international rugby, but are they really motivated by Currie Cup rugby? What's in it for a guy who plays 1 game in a season of 14 matches?

I'm happy though for a few youngsters who has been paid admiration by the Bok selectors and a few guys worked really hard this season, Watermeyer, CJ Stander, Juandre Kruger, Flip vd Merwe, Dean Greyling and Werner Kruger.
Posted by bloukreef (bloubergstrand) Monday, October 18, 2010 - 08:41
18. Geluk aan Sharks en Province. Hoop ons kan volgende jaar meer ondernemings gees by ons spelers sien. Die ander spanne lees ons te maklik en ons agterspel is te voorspelbaar.
Posted by Bully (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 08:55
19. EK IS ERG TELEURGESTELD! WANNEER GAAN LUDEKE N ANDER GAMEPLAN UITDINK? HET HY DAN GEEN VERTROUE IN DIE AGTERLYN SE VERMOE NIE? HOEKOM KOOP ONS VLEUELS AS DIE VLEUELS NOOIT DIE BAL SIEN NIE. ENIGE IEMAND WAT SE HY IS TEVREDE MET SATERDAG SE VERTONING MOET SY KOP LAAT LEES. VERLOOR MET WAARDIGHEID EN SAL NOG STEEDS TROTS WEES MAAR SOOS HULLE SATERDAG GESPEEL HET KAN EK NIE HELP OM ONGELUKKIG TE WEES NIE. DIE EENTONIGE VOOSPELBARE GAMEPLAN MOET NOU VIR N SLAG WEG GEGOOI WORD EN IETS NIETS MOET UITGEDINK WORD. 10 JAR VAN EEN SOORT GAME IS NOU GENOEG. KOM BULLE GEE ONS IETS NUUTS IN DIE VOLGENDE SIESOEN
Posted by CHRIS DIE BUL (PORT ELIZABETH) Monday, October 18, 2010 - 09:01
20. Sjoe maar party mense kan SKREE

Ek dink nie dis 'n skande om 'n wedstryd te verloor nie - die Sharks het har uitgekom in die 1e helfte maar tog was ons steeds in die game tot aan die einde - ons kon dit net-net nie deurtrek nie.

Ek stem egter saam met meeste mense dat die Bulle sal moet huiswerk doen hierdie af-seisoen... ons hele gameplan kort verandering - ons gaan nie meer games wen met skop en storm nie - ons sal bal in die hand moet begin hou en leer om kreatief te wees in die agterlyn...
Posted by zet (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 09:06
21. More aan al my BLOU BUL vriende

Wat n hartseer dag maar niks wat die Bulle nie kan oorkom nie.Ek wil graag so 4 punte uitlig en vir elke speler n punt uit 10 gee.

Waar is ons game plan of n plan B
Ek se dit elke keer maar wanneer raak ons ontslae van JvdW en JP
Morne onder druk--hy sukkel
Geluk aan marius Jonker ek dink hy het n goeie game geblaas

Zane 3-hy moet leer uitgee
Shadow-3 min in die game
Jaco P-2 swak verdedig,kan nie n man grond toe bring nie,hang aan hom
Wynand-5 hard probeer
Jaco vd W- 1 kon net sowel nie op die veld gewees het
Morne 3 - een van sy swakste games wat ek hom gesien het
Francois-8 my Bulle man of the match,allenstryd gevoer en was orals
Dean-5 kon nie domineer
Chilliboy-6 woelig gewees
Werner-5 kon nie domineer
Derick-4 nie eindlik in die prentjie gewees nie
Bakkies -4 stil wedstryd,mis tackles,aggresie gemis
Victor-5 hard probeer,een van sy minder goeie wedstryde
Dewald-6 hard probeer
Danie-3 stil wedstryd gehad

WP for Ever wen eers die CC voor jy jou Grootmond oopmaak
Posted by Anti Province (Velddrif) Monday, October 18, 2010 - 09:24
22. The Bulls did change their gameplan at the beginning of this season, running everything ragged - remember the Cheetahs, Brumbies, Waratahs, etc. conceded 50 points against us. Then people complained about our defense. During this CC we did not have the kickers to play the terretorial game, with Jac Louis not kicking further from his 22 to just outside the opponent's 22, whil Morne and Fourie could pin you back. So the Bulls tried something different. It didn't quite work, with the mindset of the players loosing every second week and only winning at home. From the Lions game which we won 24-21 we started to kick more when Hougaard came back and against Province it worked again for us, as they could not shrug off the pressure. Against Griquas Morne struggled to find his feet but eventually he did, as against the Sharks.

The problem is that Morne is not on song at the moment and that the Bulls find that it is the easiest way to unsettle a team's rythm and game plan. For that to happen your chasing game should be even better, and Saturday we were poor in this department, which all points to the mindset of the team. And for that to work, the opponents have to e really poor unde rthe high ball.

The Sharks executed very well and never gave us ball that they erred from. So our game plan didn't work. The seocnd thing that we tried was trying to hold on to the ball by taking it through phases and trying the rolling mall. they countered us in this department as well.

What the Bulls did not do well was trying to attack through our defense, and this is why Province made the Sharks look quite ordinary a fortnight ago. The Skarks rarelly kicks themselves out of trouble, they rather drive it up via Kankowski or Bismarck or off load to Alberts and attack with very quick ball. Why the bulls did not see this coming I didn't understand. This is why we had to attack them through our defense. It's like starting a counter fire in order to bring the initial fire under control. We waited for them, and could not compete on the ground, and with a slower Danie Rossouw at nr. 8 we would always be in for a long afternoon.
Posted by bloukreef (bloubergstrand) Monday, October 18, 2010 - 09:28
23. Die Bulle se vertoning het my herinner aan die wedstryd toe hulle teen die Highlanders in Palmerston North verloor het. Ongelukkig produseer die Bulle so 'n futlose vertoning van tyd tot tyd. Ek weet nie hoekom nie, maar dit gebeur.

Die positiewe is dit dit in die laast 5 jaar bitter selde gebeur het. As ons die Sharks 10 keer moes speel, sal ons 8 van die wedstryde wen, in ag genome die spelers wat die twee spanne Saterdag op papier gehad het.

Ongelukkig was hierdie een van die 2 wedstryde wat die Sharks die botoon gevoer het.

Maar dat ons verdien het om te verloor is gewis. Nou is die vraag, wat gaan die manne se reaksie wees en hoe gaan hulle opstaan van hierdie teleurstelling.

Hopelik het hulle nou 'n punt om te bewys in die S15.
Posted by Shannow Monday, October 18, 2010 - 09:35
24. Ek sien ons speel WP o/19 en o/21. Web wys egter geen wedstryde vir hulle nie. Wonder of hulle dalk die twee as voorwedstryde vir Dbn sal gebruik aangesien dit eintlik WP tuis behoort te wees.

Wat Saterdag betref. Nommer 4 verloor teen nommer 1 en die media sê die uitslag was 'n verrassing - hoe werk dit. As ek 'n Shark was sou ek nogal gal gebraak het.

Dean Greyling het my die eerste keer die jaar nie in die skrum teleurgestel nie - dink nie Jannie het volle beheer gehad nie.

Ek het nog altyd groot respek vir Marius Jonker gehad, maar hy het nou die "Me, I and myself" houding aangeleer wat van hom 'n baie onaangename ou maak soos wat mens hom op TV sien; dalk is dit anders op die veld.

Het van julle gesien hoe Jannie met sy kop in Derick (dink was Derick) in 'n losskrum ingaan; was dit Bakkies rooi net daar, maar geen haan sal na die een kraai nie.
Posted by NETBLOU (Centurion) Monday, October 18, 2010 - 09:36
25. Anti Province

Chilli was seker ons swakste speler op die veld. Kan nie by lynstane ingooi nie en oor die algemeen gesukkel.

Aan Bjorn Basson: Ek kry jou jammer. Die beste vleuel in die land en nou kom jy na 'n provinsie toe wat nie weet wat vleuels is of hoe om hulle te gebruik nie.
Posted by Blou seisoen (PTA) Monday, October 18, 2010 - 09:43
26. Vorentoe gaan die grootste kopseer vir die afrigting span wees om die regte 22 te kies en die regte kombinasies.Ons agterste driehoek.Buitesenter en die lostrio.Ons kort plofkrag op buitesenter.Weet nie waar gaan dit kom.Zane miskien?

My lostrio sal.Potgieter op 8,Spies of Juandre op 7 en stegman op 6.Baie mense sal my nou kruisig oor Spies,maar glo n agsteman moet n balspeler wees.Goeie hande ens.Al die ander spanne het agtemanne met goeie hande en balverspidng.Vmu,KkowJhMSf die Pumas en Griekwas se agtemanne kan dit doen.

Weet Spies is op die oomblik die Bok agteman,maar nog vir hoelank?
Posted by Lekkerblou (Durbanville) Monday, October 18, 2010 - 09:55
27. Sorry Bulle, maar julle was Saterdag glad nie op kantoor nie.

Victor ek back jou besluite enige tyd, maar Saterdag het jou pak Forwards jou gedrop met daardie besluite. Ek was bly jy is positief gewees oor julle kanse om 'n drie te druk , maar dan moet jou spanmaats saam werk nie so swak soos Saterdag nie.

Waar is Morne se skepskoppe as ons dit nodig het?

Ek is vanaf Saterdag 'n bitter teleurgestelde Blou Bul ondersteuner, (dont worry sal vir altyd 'n Bul bly), want vir die soveelste keer verloor ons 'n belangrike game met min punte, moenie vir my se ons het nie honger vir 'n wen nie, ons kon die geskeidenis boeke nog beter laat lyk het met die CB in ons trofee kas vir nog 'n jaar.

As ons forwards Saterdag hulle kant gebring het, dit sluit almal van hulle in, dan het ons nou die 30ste Die WP se bekke stil gespeel op Nuweland.

Ek dink die jaar kon ook beter gewees het as ons nie soveel ontwrigting gehad het met die bokke so lank uit ons struktuur nie, miskien het beserings ons ook bietjie gepla. Begin werk nou maar solank aan Die S15, sodat ons dit ook kan byvoeg tot ons trofee kas.

Bulle vir altyd BO!!!!!
Posted by LB (Ceres) Monday, October 18, 2010 - 10:00
28. Nou dat die seisoen verby is vir die senior span, kan ons so bietjie post mortem hou:

1. Positiewe punte
- wen VC
- wen s14 (wat ons nie-amptelik die beste provinsie in die wêreld maak)
- baie spelers in bokspan, met 'n paar nuwes: Flippie, FH (nie dat dit my baie opgewonde maak nie, want ons ly erg in die CB daaroor)
- paar jong spelers kom sterk deur: Stander, Velskoen, Watermeyer
- Guthro behoort speler van die jaar te wees
- 2 junior spanne in die finale
- Basson kom Bulle toe

Daar kan nog ander dinge wees, maar dit is 'n paar wat ek aan kan dink.

Opgesom: 'n baie suksesvolle seisoen, baie geluk aan die span, bestuur en afrigters.

2. Negatiewe punte
- beserings het ons kwaai getref aan sleutelspelers (buite ons beheer)
- Bees saak (buite ons beheer)
- wedstrydplan: ons het die spanne stukkend gehardloop in die begin van die S14, maar daarna teruggeval na skop-en-storm rugby, wat ons saterdag gekos het. (Oplossing: kan ons nie die beste van skop-en balbesitrugby kombineer nie? Ons het die spelers wat albei kan speel)
- te veel staatmakers verloor, self weggegee toe ons hul juis nodig gehad het: Tiger, Adams, Pedri, en nou is Engels, Maku ook weg.
- Net een topspeler bygekry (tot dusver), terwyl ons seker 'n top senter en nog 'n goeie losskakel benodig.

Dus, ons grootste probleem waaraan gewerk moet word is die balans van ons wedstrydplan, en, ons moet nog 'n goeie losskakel en buite senter bykry.

Oor Saterdag, die Sharks het dit verdien, maar dit was amper vir ons. Spies moes nie so vinnig getik het nie, maar moes Jonker nie die Sharks geblaas het vir nie 10 meter teruggeval nie (dit was myns insiens Spies se plan, nie om die strafskop te verloor nie.) Dan was dit 'n nog makliker skop.

In so 'n harde gelykop wedstryd waar die telling so na aan mekaar was, is die groot verskil 'honger en passie'. Die Sharks het op die dag meer gehad, en alhoewel ons topspelers sal sê hulle is nog steeds honger en passievol vir elke trofee, dink ek nie dit was so groot soos die Sharks s'n nie.

Wonder of Bakkies na al sy kaarte en verbannings ooit weer dieselfde speler gaan wees, want ek dink hy is nou so oorversigtig om nie gestraf te word nie, dat hy nie voluit kan inklim nie. Dalk moet ons in die toekoms met Flip of Juandre begin, en Bakkies vir die laaste 20 opstuur ?

Geluk met Werner, Steggies en Dean wat in die oefengroep is.
Posted by bendiebul Monday, October 18, 2010 - 10:12
29. Dag vrinne,

First things first - Congratulations to the Sharks, who
let's face it deserved to win us on hte day.

Secondly to the bulls players, thanks for a great year
let's not forget we succesfully defended the super 14
which is in it self a great achievement.

The guys can now re-focus on next year, it is one thing to reach the top... another to constantly remain there.

Still extremely prous of you bulls.
You can't win it all, luckily we win most of it :-) most of the time. NO province has a better success percentage than us and we ain't even a 100 years old yet lol.

Blou Bul Groete
Posted by Aiken Drum (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 10:13
30. ek support die bulle al vir 45 jaar ,al wat ek kan se dit is die swakste vertoning wat ek nog ooit gesien het ,as dit pride en commitment is van n span wat in die eindstyd wil speel dan weet ek nie so mooi nie , die ouens le na die losskrums amper n minuut en fotos neem ,voordat hulle opstaan ,sies bulle julle het ons in die skande gesteek anders as die spelers wat jaar na jaar vir n ander provinsie speel is ek lojaal en bly n bul ,in die toekoms speel eerder ons vodacom span ouens soos dippenaar en watermeyer is miskien nie stars nie maar hulle sal doodgaan vir die trui weereens swak bulle .
Posted by td (boksburg) Monday, October 18, 2010 - 10:13
31. Sal graag die volgende agterlyn in die S15 wil sien

9. FDP 10. MS 11. Basson 12. WO 13. Zane 14. FH 15. VDH
Posted by bendiebul Monday, October 18, 2010 - 10:29
32. Nog een ding wat kommer wek

Gaan kyk in hoeveel wedstryde hierdie jaar het ons binne die eerste 5 min driee afgestaan--dit is kommerwekkend.
Ons kort n senter soos JP Nel wat die manne terug duik,nie aan hulle hang en saam gesleep word nie.
Ek staan ook bankvas agter die Sharks-klop asb die arrogante klomp snoekvoete

BLOU BUL FOR EVER
Posted by Anti Province (Velddrif) Monday, October 18, 2010 - 10:30
33. bendiebul, ek sou Zane en WO net omruil (Zane binne), omdat Zane takties ook kan skop, en sterk is, kan hy verdediging in trek, en WO 'n groter gat gee, of Zane kan takties skop (het 'n drie so veroorsaak vir die bokke), en Wynand en een van die vleuels kan dan ophardloop, veral as Basson een van die vleuels gaan wees, en hy is baie goed met opvolg.
Posted by Willie Blou (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 10:57
34. So weet enigiemand wat is die planne vir die res van die seisoen vir die Bulle, of sal dit eers weer volgende jaar rêrig begin stoom vat? Is dit nou weer bokke se tyd?
Posted by Willie Blou (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 10:59
35. Lekkerblou en Blou kreef, stem in mate saam met julle . Die probleem is dat van ons senior manne het nie honger genoeg gelyk nie. Dis regtig jammer dat bv Juandre nie gespeeel het nie want hy is honger en Stephan watermeyer. Vir vlg jaar dink ek juandre kan 5 of 7 speel en sy waarde word onderskat. maar dis maar hartseer dat ons nie Saterdag bietjie meer gegee het nie. Ek was baie teleurgesteld in bakkies, Victro en Danie. Die Sharks was uiters gemotiveerd.
Posted by Blou Bul Kaapstad (Cape Town) Monday, October 18, 2010 - 11:01
36. Enige artikels oor die u21 en u19 wat nou in finaal gaan speel?Het wel die punte gesien danksy die webbie maar sal goed wees om die terug voer te kry oor die 2 wedstryde.
Posted by Laeveld BB (Nelspruit) Monday, October 18, 2010 - 11:02
37. As ek 'n vraag kan vra aan die coach is dit die volgende:

Ons weet die Bulle het verloor teen 'n beter span Saterdag - dit was duidelik op elke ou se televisie. Die vraag is: Hoekom was hulle beter?

Is Willem Alberts skielik sterker as die hele Bulspan se agtal?

Hoekom het Danie Rossouw en kie. soos vrot velle gespat as hulle vir Alberts moes tekkel? Hoekom het die Sharks die "collissions" gedomineer?

Is die Bulle se pak voorspelers nou skielik oor die muur en te swak om hul opponente te domineer?

Indien nie, wat is die rede vir ons swak vertoning?
Posted by Shannow Monday, October 18, 2010 - 11:07
38. Die ander probleem by die Bulle - die afkoppe word n probleem, as ons ontvang is dit of almal eers staan en kyk. Ook met die springbokke het Vic ook gesukkel. Saterdag het die guppies ons weer on kant gevang en daar het ons probleem begin.
Posted by Kaap'se bul (Durbanville) Monday, October 18, 2010 - 11:12
39. dag se manne.
enige span wat saterdag ons game dopgehou het ,sal sekerlik bly wees hulle speel nie teen ons in die finaal nie..want om op n stadium 92% teen 8% bal besit te gehad het en hulle klop ons toe maar met 4 punte sou enige ander span erg bekommerd gehad het,imagine as ons net 30 % meer bal kon kry wat sou gebeur het.maar ja ,koel is deur die kerk,en geluk sharks ,julle was Let asb op( op die dag beter gewees en sterket vir die final) hoe wel ek wil he sharks moet wen kan ek dit nie sien nie,,as die wp net meer as ons in die game kan kom behoort hulle die sharks te vat..wp lyk net virmy baie hongerder vir die cup,iets wat die bulls glad nie gelyk het nie..stegmann het dadelik honger gelyk ,moes hom vroeer opgesit het.persoonlik dink ek dit was n fout om bokke te lat gespeel het.geroes gelyk .alhoewel laas week dit anders gelyk het....my hart is seer.maar trots sal ek altyd wees..om al ons bokke en fourie, gary en stegmann van die begin af te he,kan ek net een plek sien waar daai super 15 beker gaan staan...LOFTUUUUUSSSSSS
Posted by bloubulbilling (cape town) Monday, October 18, 2010 - 11:14
40. 37: Goeie vrae, dit sal dalk goed wees as iemand van die afrigtingspan op die blog vir 'n vrae en antwoorde sessie genooi word. Ek sal ook graag wil hoor hoe dink ons afrigtingspan oor die wedstrydplan, en of hul daarmee gaan volhard ?
Posted by bendiebul Monday, October 18, 2010 - 11:15
41. POST 38.WPE
JA ONS IS REG OM TE SIEN HOE VAT JULLE AL 3 GAMES SOOS MANNE,,VAT N PAK SOOS N MAN JA
Posted by bloubulbilling (cape town) Monday, October 18, 2010 - 11:23
42. Lekkerblou.

Stem saam oor Spies. Lyk my hy wil net in die gimnasium sit en dan mooi en sterk lyk op TV advertensies (waar hy kamma deur 'n muur hardloop en 'n bewegende 4x4 stop). OP die veld beteken hy net mooi niks. Selfs in die S14 het hy maar gemiddeld gelyk teen ouens soos ( en dit maak my seer om dit te se) Duane Vermeulen en Willem Alberts. Selfs Kankowski is beter as Spies.

OP huidige vorm is die top agstemanne in die land:
1. Duane Vermeulen
2. Willem Alberts
3. Kankowski
4. Ashley Johnson
5. Okkie Kruger

Spies moet nou mooi gaan dink en miskien vir geld gaan speel in Europa. Dan kan ons met ouens wat wil speel. Wou in die begin van die jaar self mense kruisig wat Spies kritiseer het, maar ongelukkig is hulle reg

Oor die Bokgroep is ek verbaas dat Keegan Daniel nie daar is nie. Hy verdien dit na die jaar.
Posted by Blou seisoen (PTA) Monday, October 18, 2010 - 11:28
43. Laeveld BB,

Ek het Vrydag by die Loftus aangekom met 1 minuut van die 0/19's de game oor - so ek kan nie kommentaar lewer oor hulle game nie.

Wat die 0/21's aanbetref:

Eerstens - was daar maar seker 500 - 1000 mense by die game - 'n jammerte.

Van die afskop af het die Bulle foute begaan. Aanslane, missed tackles - gapings in die agterlyn so groot soos waenhuis deure... dit was droewig om te sien. Die Sharks was ons heeltemaal oor - soveel foute het ek lanklaas gesien. Die ref was ook nie baie vriendelik teen Marnus Schoeman nie en hy het hom soveel keer gewaarsku, ek kan nie glo hy het nie 'n geel kaart gekry nie. Maar elke keer as die Sharks score het die Bulle probeer om terug te kom om maar net weer 'n fout te maak en dan score die Sharks weer... Die Sharks was na 30 minute 27-5 voor en ek het dit oorweeg om maar liewer weer huistoe te gaan.

Gelukkig het ek nie - want wat daartoe aanleiding gegee het weet ek nie - maar toe skrik daai Bulletjies wakker. (Persoonlik dink ek hulle het hulle gewip vir die stupid lynref - die Sharks pleeg obstruksie, die ref straf hulle, toe kom die lynref in en sê een van die Bulle het 'n Sharks speler uit die pad gestamp - nou wat moet mens maak as die ou obstruksie pleeg? - stamp hom uit die pad uit!!!! - anyway toe draai hulle die strafskop om - 'n mens kon sien Marnitz Boshoff was duidelik ontsteld) Anyway toe begin daai Bulletjies jol.

Hulle het die bal gehou deur fases, het gebreek deur gapings en het ewe skielik het hulle die Sharks begin tackle agter die voordeellyn ook... ons druk in die laaste 10 minute van die eerste helfte 2 drieë en verdoel hulle en kry 'n strafskop oor om halftyd 27-22 agter te loop - en toe was dit game-on...

Net na halftyd het die Sharks eerste gescore maar dit was vinnig weer terug na die Bulle se kragspel. Ons dryfmale het ewe skielik begin werk en dit het gelyk of die Sharks nie 'n antwoord het op die voorspelers van die Bulle nie. Nou was die Bulle duidelik die beste span op die veld....Ons het gescore (ek kan nie onthou hoeveel of hoe nie) maar toe is ons voor 36-35. Daarna het die Sharks 3 strafskoppe gekry - Guy Cronje (of wie hulle losskakel ook-al was) skop toe al 3 mis... 2 was net regs of so 10 treë regs van die regter paal (beslis nie moeilik nie) en 1 was bietjie skuins en 'n mis verskoonbaar. Die Sharks het egter toe al die aanvalswerk gedoen en kry toe tog 'n strafskop - weer so 10 treë regs van die pale - hierdie keer het 'n ander ou geskop - maar hy skop toe ook mis...

Dis al wat die Bulle nodig gehad het en kapitaliseer toe deur self 'n strafskop oor te klits om die punteverskil 4 punte te maak. Vir die laaste 10 minute moes die Bulle net uithou. Hulle kry 'n lynstaan op die Sharks se 10 treë en dwing fases af maar die ref besluit (vir die eerste keer die hele game!!! dat die aanvallende span nie op hulle voete bly nie - dieselfde beslissing as die toe die Bokke dit probeer het teen Aus in die 3N). Die Sharks kry 'n strafskop en skop op die middellyn uit - die Bulle steel die bal en begin weer fases opstel - weer besluit die ref hulle bly nie op hulle voete nie - die Sharks skop uit op die Bulle se kwartlyn. Die Bulle steel die bal in die lynstaan en begin weer met fases - die ref besluit weer hulle bly nie op hulle voete nie - selfde storie. Daarna het die Sharks die bal in die lynstaan gewen maar die Bulle het getackle en getackle en getackle totdat die eindfluitjie uiteindelik geblaas het.

What a game!!
Posted by zet (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 11:30
44. Vir die 0/21's het Marnitz Boshoff, Jacobs (alhoewel hy sleg begin het), Deon Helberg en Sampie Mastriet goed gespeel - die heelagter moet beslis werk aan sy skoppe - dis was glad nie goed nie.

In die forwards was Cornell Hess en die ander slot (kan nie sy naam onthou nie) goed - so ook die loosies CJ Stander, Marnus Schoeman en die 8steman (sy naam is op die punt van my tong - hy het later 'n harde shot gevat en het maar redelik dronk gelyk - gelukkig is die final eers oor 2 weke). Marnus Schoeman speel soos 'n regte fetcher en het baie strafskoppe afgestaan - hy moet net leer om die ref te lees anders gaan hy moeilikheid optel in games.

Die plaasvervanger stus (ken hom nie) so blonde outjie het ook goed gespeel. Dannie Fassen was bietjie teleurstellend op scrummie en Brummer was maar stil op senter.
Posted by zet (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 11:39
45. Jono Ross was die Bulletjies se 8ste man
Posted by zet (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 11:45
46. We were beaten simply because we did not have the understanding of rugby to kick our goal when there are still 10 minutes available on the clock. Bad decision making! Victor should own up to that and not say they defended well for 10 minutes. They incurred 3 penalties in doing so which we should have kicked.
Posted by Econo (Cape Town) Monday, October 18, 2010 - 11:48
47. Zet,verskriklik dankie vir die terugvoer oor die u21.Was maar bly oor die eindtelling.Hulle sal moet leer om nie so ver agter te raak nie en vinniger by die ref moet aanpas anders sien ek probleme.Nie te min geluk aan hulle.
Posted by Laeveld BB (Nelspruit) Monday, October 18, 2010 - 11:52
48. Laeveld BB - stem saam... 'n mens kan net 1 keer in 'n seisoen terugkom van so agterstand af... net soos die CC span moet die 0/21's leer om aangeskakel te wees van die 1e minuut af. Hierdie Saterdag het dit die CC span gekos - en amper die 0/21's Vrydagaand.... teen die WP kan die manne dit nie weer bekostig nie...
Posted by zet (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 11:58
49. Seriously you people are radiculous!!!!!!!!!!!!!!!!!
Get off Pierre Spies back it's a shame that our own bulls supporters are critisizing pierre!!!!!!!!!!!!!

It's a fact frans ludeke should not have selected danie rossouw at 8 becaused danie IS NOT AN 8THMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pierre is suffering due to the fact that the man is tired mentally and physically he is exhausted!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The conditioning programme he did will not bring him back to form!!!!!!!!!!!!!

Spies is an athlete playing at number 8 he is not a willem alberts or vermuelen type of number 8.

He uses his speed and power in contact situations and at 107 kg's he will not be at his best unless he is properly managed.

Next year frans ludeke CAN NOT PLAY SPIES FOR THE ENTIRE SUPER 15 van velze and stander will need to replace him ASAP in the first 6 games.

If that does not happen then we can be prepared to witness pierre dip in form again!!!!!!!!!

Let me ask you this what if pierre gets a long term injury next year??????
We are lucky that he did not get injured the boks need spies he is the only 8thman who can play both the tight and loose game you guys need a break we lost get over it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by Muzi (Johannesburg) Monday, October 18, 2010 - 11:58
50. Geluk aan die Sharks. Dit was van die begin af duidelik dat die bulle nie in die game was. Die tweede helfte het beter gegaan. Soos Jimmy Vrydag gesê het, die Sharks het nie die game gewen, die Bulle het die game verloor. Swak besluitneming het ons gekos en niemand anders kan daarvoor blameer word nie. Steyn skop sleg, strafskoppe word kantlyn toe geskop wat pale toe moes wees. Ons kon die laaste minute met net een punt agter 'n strafskop afdwing en die game wen. Onthou julle vir Anton Leonard jare terug in 'n Vodacom Final wat ook al die strafskoppe kantlyn toe skop en die Bulle verloor met twee punte. Naas het toe gevra hoeveel punte kry jy in 'n finaal vir 4 driee- Geen. Elke punt tel in 'n semi en finaal, skepskop, strafskop en driee is 'n bonus. Wat my trots maak, dit was maklik die swakste game van die Bulle en die Sharks kon net net deurskrap. Maar wat verby is is verby. Ja die Bulle kort 'n nuwe game plan, al die spanne sê" ons weet wat om teen die bulle te verwag" Skop en skop en hardloop oor die man en verloor die bal ens. Dit is tyd vir vernuwing, komaan manne
Posted by bijler (Vanderbijlpark) Monday, October 18, 2010 - 12:02
51. As ek hierdie WP en Sharks ondersteuners was het ek stil gebly,ons het hulle altwee met ons B span geklop terwyl hulle feitlik hulle volle super 14 spanne gehad het.WP for Ever ons is nog hier--en ek sien jy hou van grappies maak
Posted by Anti Province (Velddrif) Monday, October 18, 2010 - 12:08
52. Spies het goed gelyk die tyd wat hy gespeel het, weet nie hoekom het 'n paar mense 'n probleem met hom nie. Hyself sal erken hierdie jaar was nie sy beste seisoen nie, maar hy sal weer terug wees.

Ekself dink dat een van die redes waarom Spies nie goed vertoon nie, is agv ons wedstrydplan wat gebaseer is op balle wegskop, gee die besit vir ander spanne, en verdedig jouself tot die dood in die grond in. Sodoende word spelers soos Spies se sterk punte van hom ontneem, namelik bal in hand, deur gapings met sy spoed en krag.

Wil dit nie graag sê nie, maar as Spies vir die WP of Sharks gespeel het Saterdag, het hy ten minste 3 drieë gedruk, want hul hou die bal deur die fases, en dan moet daar gapings kom, wat hy sal afrond met sy spoed.

Bulle egter, probeer so gou as moontlik van die bal ontslae raak, en dan is al die druk weer op hulself. Ja, die skoprugby kan in sekere gevalle werk, maar al die spanne het nou geleer om lynstane te verminder, en te sorg dat hul veilig is onder die hoë bal (Lambie), en daarmee is die Bulle se tande getrek, geen meer byt nie.

Kom Bulle, maak nou soos 2009 toe ons vinnig aangepas het vanaf die katastrofe in 2008 se S14, en die S14 finaal teen die Chiefs met balbesit rugby gewen het. In die afseisoen moet hulle oefen om balbesit te behou en deur fases te vat, en daarvoor moet jy fiks wees !

Posted by bendiebul Monday, October 18, 2010 - 12:13
53. Die beste spelers vir die Shark was Chiliboy en Morne Steyn geen wonder hulle het ons gewen nie
Posted by Bulzak (Kempton Park) Monday, October 18, 2010 - 12:13
54. KAN IEMAND ASB HELP..

Wie het laas jaar die o/19 en o/21 gewen?
Posted by bloubulbilling (cape town) Monday, October 18, 2010 - 12:17
55. Blou siesoen, ek si sooo bly dat iemand buite die Shark familie ook Keegan Daniel se talent raak sien. Ek was al bekommerd dat ek ,as Shark ondersteuner, eenogig na hom kyk!! Nou het jy my vertroue in hom bevestig en ek dank jou daarvoor. My man het gese hy wonder wat die mannetjie nog moet doen om raakgesien te word. Hy speel fantastiese rugby die jaar, maar persoonlik dink ek sy probleem het niks met sy spel te doen nie, dit het meer met sy gewig te doen, as losvoorspeler is hy maar redelik klein. Ek stem ongelukkig ook met die bloggers saam dat Spies oor sy beste is. My dogter sy hy lyk so fris, want sy hem p is 2 nommers te klein. Mens moet ongelukkig meer as net fris LYK op 'n rugbyveld. In my opinie was Kirchner julle beste speler in die byenes Saterdag.
Posted by elma (durban) Monday, October 18, 2010 - 12:19
56. @bloubulbilling

The cheetahs under 19's and under 21's won their competitions last year at loftus.
Posted by Muzi (Johannesburg) Monday, October 18, 2010 - 12:22
57. @ Muzi

Thank you.
Ok, so not much improvement from the cheetahs this year,if the bulls can win both their finals ,then at least there was improvement this year,one more cup than last year.Now thats Ayoba. its not the real deal ,but still shows us that the juniors are coming through.
Posted by bloubulbilling (cape town) Monday, October 18, 2010 - 12:35
58. Anti Province,

Wat tel is om in finaal te wees en te wen. Hulle met ons B-span te wen help niks; dan moes A-span tog nog beter gedoen het. Laat ons maar erken, die WP en Sharks kan groot praat want hulle is in finaal en ons nie - hulle is natuurlik bly ons is nie want dan weet hulle het hulle met 'n ander bulletjie te doen gekry. Ons moet maar volgende jaar weer probeer.
Posted by NETBLOU (Centurion) Monday, October 18, 2010 - 12:39
59. Muzi

Please read comments before responding!!!!!!Nobody is blaming Spies for Saturday.We are looking ahead at next year!!!Please stop with the mentally and physically story.Schalk and Francois Louw and Vermeulen have played almost every game this year and still looks fresh.
Posted by Lekkerblou (Durbanville) Monday, October 18, 2010 - 12:47
60. Muzi en Bendiebul.

Ek is ook 'n ondersteuner van Spies, maar kyk na die feite. Sy spelpeil is nie op standaard nie.
As dit die spelpatroon is wat hom nie pas nie, sal hy moet groet en elders gaan speel. Die afrigters gaan nie die spelpatroon verander nie, want hulle weet nie hoe nie.

Net 'n ander probleem wat ek het (en hiervoor gaan ek gekruisig word). Morne Steyn. Sonder Fourie du Preez is hy 'n nul op 'n kontrak. Gaan kyk na sy wedstryde as Fourie nie binne hom is nie. Hy staan dieper, kan skaars 'n bal vang en vir een of ander rede sukkel hy met sy skoppe ook op die dae. Volgende jaar maak Fourie klaar, dan sit ons met 'n probleem. Almal het ALTYD vir Liefling gekritiseer en uitmekaar gehaal op hierdie blog as hy swak gespeel het, maar kom vir Morne op. Ons sal vinnig 'n Losskakel moet kry wat kan.
VICTOR het nie vertroue in sy skopper gehad op pale te skop nie, daarom het hy kantlyn opsie gevat. Almal kritiseer vir Victor, maar niks word oor Morne gese nie.
Die jong Pat Lambie het hom in alle opsigte oorskadu.
Posted by Blou seisoen (PTA) Monday, October 18, 2010 - 12:48
61. Net een ding oor die ander wedstryd.

Die wp ondersteuners is nou so wintie maar 25 punte is vir hulle gegee deur Mark Lawrence. Ek kan nie glo hy is 'n OOGKUNDIGE nie, want hy was pateties. Nie een drei moes toegelaat gewees het nie en twee strafskoppe was ook swak beslissings.

1. Habana se drie. Vrystaat was in besit. Losskrum vorm. Gaan luister na Mark Lawrence. Hy roep voordeel, wat duidelik gehoor kan word oor die mikrofoon. Daarna kom Fondse van die kant af, tel op en gee vir Habana met 'n oop doellyn. Daar word vir Juan SMith gese Vrystaat het nie hulle voordeel gebruik nie. Kan iemand my reghelp met die reel?
2 en 3. Albei driee was vorentoe aangee waarop Gridiron Qaurterbacks op trots sal wees, en dit word omgesien deur Lawrence.

WP word afgerig met skrumtyd en die Vrystaat word gestraf die heeltyd. Die Vrystaters kan opreg verneuk voel
Posted by Blou seisoen (PTA) Monday, October 18, 2010 - 12:58
62. Blouseisoen,

My kommentaar oor bg.

1. Ek weet nie waar jy voordeel gehoor het nie - miskien die vorige losskrum? - maar die losskrum waar Fondse die bal gesteel het klink dit vir my of Lawrence skree "last feet" eerder as "advantage"... dat Fondse egter toe nie agter die laaste voete was soos Lawrence hom beveel het nie, is obvious...
2. Louw se drie was beslis forward - en dit was nog reg voor Lawrence ook.
3. Habana se drie was 50/50 - ek sou sê dit was 'n flat pass.
4. Die strafskop na Flouw se drie was omdat Craig Joubert 'n hoogvat uitgewys het teen Vrystaat No.14 - wel Vrystaat No.14 het nie eers 'n tackle in daai hele beweging uitgevoer (behalwe om vir Aplon mis te duik nie).

Of dit egter die gang van die wedstryd sou verander is te betwyfel - ek dink die Cheetahs was behoorlik 'n rugbyles geleer Saterdag.
Posted by zet (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 13:16
63. Sad day for Bulls.......
I feel the conditioning program of the Springbok players did nothing to help our players for the CC. All our boks looked rusty???lets hope the conditining does have good end results for the WC.
Should have stuck to the old faithful Bulls players that got us to the semi's........they may have been more hungry for it........our boks looked over-fed and over-paid???????
Well I am staying true-blue so good-luck to the WP for the final......
Posted by Flapjan (East London) Monday, October 18, 2010 - 13:29
64. Ek kry toe mos die van 'n WP. Maar wat hy vergeet het is wie is die ander in finale wat nog moet plaasvind en nou is ander kompetisies ook sommer Provinsiaal. ook vergeet wie het Vodacom gewen en wie het S14 gewen.

"I was asked the following, and did not know the answer;

which province had teams in the final of the under 13, under 16 and under 18 Provincial Schools Rugby Finals
which Province is in the under 19 final
which Province is in the under 21 final
which Province won the Amateur final
which province was in the Club Champs final
which Province had both teams in the Varsity Cup final
which Province was in the final of the Super 14
which Province is in the Currie Cup final


the answer I was told is actually quite simple"
Posted by NETBLOU (Centurion) Monday, October 18, 2010 - 13:37
65. @64 jy is nie die enigste een wat hier 'n ding noem nie dit is al die naweek bespreek - maar wanneer die Bulle dit mos noem sal ons seker suur genoem word - feite bly feite. Dis net jammer dat die 'bookies' verlede maandag al die WP getip het vir 'n CC wen - nou sal mens maar net wonder hoe groot is die 'indiese' invloed op rugby. Ons skree en gaan mal, ry duisende kilometers agter wedstryde aan - ondersteun ons spanne fanaties en die uitslag is lankal reeds bepaal. Sal dit nie 'n hartseer dag wees nie. Jammer Bulle dit was naby dit was so BY-na.
Posted by Blougirl23 (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 13:39
66. Goeiedag Bloubul Bloggers,

Eerstens, geluk aan Plumtree en die Sharks. Hulle was goed opdie dag en hul wedstrydplan het perfek gewerk. As hulle só speel in die finaal, gaan geen WP-span naby hulle kom nie, want WP se wedsrtydplan draai om hul agterlyn. En soos die Sharks Saterdag gespeel het, kry hul teenstanders eenvoudig nooit die bal in die hande nie.

Die Sharks het die beste teenvoeter vir die Bulle se skoptaktiek ontwerp wat ek die afgelope drie jaar gesien het.

Nou die heel belagrikste punt: Is dit net ek wat dit raakgesien het, of is daar nog manne wat opgelet het hoe die gety vir die Bulle gedraai het die oomblik toe Deon Stegmann op die veld verskyn? Skielik het ons beter besit begin wen en kon ons daardie laaste tien minute op die aanval boer, in kontras met ons aanhoudende verdediging in die res van die wedstryd.

Frans se woorde hierbo moet nie net vir die Bulle nie, maar ook vir SA-rugby 'n wake-up call wees. "They were accurate at the breakdown points", sê Frans. Ja, Frans, die "breakdown points" het die HEEL BELANGRIKSTE aspek van moderne rugby geword. En daarom het goeie fetchers die HEEL BELANGRIKSTE spelers in moderne rugby geword.

Waarom het die Aussies en die All Blacks ons vanjaar ore aangesit in die Drienasies? Omdat hulle ons BY DIE BREAKDOWNS geklop het! Ons kon nie ons hande op die bal kry nie! Net soos die Sharks Saterdag! Ons kan sê wat ons wil, maar daardie arrogante klein Daniel was Kuun se tier.

Hoekom het die Bulls die afgelope twee jaar die Super 14 gewen? Ja, ons het Victor se ervaring en leierskap gehad. En ja, ons het in Fourie du Preez 'n meester strateeg gehad. Maar ons het ook vir DEON STEGMANN gehad! Hy is die enigste fetcher wat vanjaar in alle rugby vir Richie McCaw kon ore aansit. En hy het dit tweemaal gedoen -- in die Bulls se tweedelaaste ligawedstryd teen die Crusaders en weer in die semi teen hulle!

Verlede jaar het ons wêreldrugby oorheers. Ons het die Leeus gewen en daarna die Drienasies, nadat ons die All Blacks driemaal in een seisoen geklop het. Fourie du Preez het al die glorie ontvang en hy was (saam met McCaw, nogal!!) as internasionale rubyspeler van die jaar benoem. Maar kom ons wees eerlik: Watter Springbok het werlik die grootste invloed op verlede jaar se Bok-sukses gehad? Dit was Heinrich Brussouw, want vir die eerste keer sedert Ruben Kruger het ons 'n werklike top fetcher in die Springbokspan gehad.

Brussouw is goed, maar ek glo Steggies is nog beter. Hy is die waardevolste rugbyspeler op die Bulle se boeke -- Du Preez en Matfield ingereken!

Daarom is my pleidooi by Frans en Heyneke: Pas Steggies mooi op. En erken nou maar dat moderne rugby nie gespeel kan word sonder 'n top fetcher in die span nie. As jy twee kan speel (soos die Aussies al gereeld gedoen het), nog beter.

En dan aan die Bulle én aan SA Rugby: Fetcher flanke is nie ouens wat toevallig in rugby opdaag nie. Daarom moet dié posisie ook as spesialis-posisie op die veld beskou word en spelers moet met die oog daarop ontwikkel word. Die dae van neus optrek vir vinnige, kort en sterk flanke omdat hulle nie 'n lynstaanopsie bied nie is verby! Laat die manne wat weet hierdie jong flanke oplei. Hulle is die bloedhonde van moderne rugby. En hulle kan goud werd wees vir enige span, selfs al het die reëls verander. Gaan kyk gerus maar weer na vanjaar se Drienasies toetse voor julle kom met die storie dat die nuwe reëls baljagters se rol uitgekanseleer het. Die twee groot sterre en die twee manne met die meeste invloed op die gang van wedstryde was Richie McCaw en David Pocock!

Die Bulle moet meer fetchers ontwikkel. Kyk mooi na Mernus Schoeman, want hy is hot property! Maar ontwikkel ook ander spelers en behou Okkie Kruger vir volgende jaar se Curriebeker.

Sonder top fetchers gaan enige span in die toekoms sukkel om die mas op te kom.
Posted by Sooi Brandt (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 13:40
67. Ja-nee Netblou - hulle het nog net 2 van daai finals gewen waaroor hulle so brag - en dit is 'n varsity beker en 'n amateursbeker wat nou nie een juis veel gewig dra nie....Hulle mag dalk al 3 die ander finals verloor oor 2 weke - wat dan? Niemand onthou wie het 2e gekom nie...

Vir dieselfde geld kan ons sê wie is in die 0/19 finaal en 0/20 finaal ... of selfs beter.. WAAR STAAN DIE VODACOM EN S!$ BEKERS? Sekerlik meer belangrik as 'n Varsity beker en 'n amateursbeker?
Posted by zet (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 13:44
68. El lewer maar min kommentaar hier maar ek is teleurgesteld met al die negatiewe kommentaar van ons ondersteuners. Ons is geklop deur 'n Sharks span wat op die dag strate beter as ons was. Dit is net jammer dat dit die half eindstryd was. Gee die Sharks krediet en kom ons hoop dat ons volgende jaar net so goed sal doen as die jaar. Onthou dat die Bulle die Super 14 en die Vodacom bekers gewen het. Dit is nie lekker om te verloor nie maar die Super 14 weeg tog swaarder as die Curriebeker. Ons moet nie ons spelers (Spies) so kritiseer nie. Elke speler het sy sterk punte. Duane is 'n wonderlike verdediger waar Spies se verdediging vir my beter kan wees. Gee vir Spies spasie en Duane sal nooit die skade kan aanrig wat Spies sal kan doen nie. Die afrigters moet Spies net beter aanwend. Ek is seker daarvan dat as die spelers vir hom verder van die kontakpunte in spasie kan plaas sal hy verwoesting saai. Ek is trots op ons Bul span.
Posted by Bul van die Kaap (Kuilsrivier) Monday, October 18, 2010 - 13:45
69. SooiBrandt - ek kan nie meer beklemtoon wat jy gesê het nie!!!

Steggies is 'n moet - ek het vroeër die jaar gesê ons gaan sukkel solank hy beseer is. Laas jaar het ons net die S14 wedstryde verloor waarin Steggies nie gespeel het nie. Hierdie jaar was hy die enigste speler wat McCaw kon ore aansit - hy speel vir Brussouw stil - elke jaar....

Gelukkig het hy nou soort van erkenning gekry om in die oefengroep by die Bokke te wees - hopelik kies Div hom en SPEEL hom - help niks hy dra tasse op toer nie.... dis die werk vir 'n ander tipe fetcher...

Okkie Kruger maak my opgewonde - hy kan nog 'n groot bul word.
Marnus Schoeman - moet nog baie leer (soos bv om by die ref aan te pas) maar ek dink hy is ook 'n juweel.

Ons FORWARDS lyk reg vir die toekoms - ek is meer bekommerd oor die AGTERSPELERS en hoe die kwaliteit daar die spelpatroon gaan beïnvloed - ons sal MOET verander...en die spelers leer om anders te speel...
Posted by zet (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 13:54
70. Beslis... meeste van die kritiek is 'way out of line'
hoeveel bydrae het vermeulen die laaste 4 jaar in rugby bygedra
spies/bakkie/matfield/danie/etc etc etc was voorlopers in die CC sedert 2002 , super 14 sedert 2006 , en voeg by elke jaar se 3nasies en bok wedstryde .....NIE DIE TOONAAGEENDE SHARK SPAN SOOS DIE MEDIA DIT WIL VOORGEE NIE
Die Bulle gee die pas die laaste dekade nou
kyk maar net na al die spanne se trofee kaste
Saterdag was amper soos 2008 ... hulle het klip hard gespeel en boonop die laaste paar min baie hulp gekry van Maruis Jonker ... plek plek was daar amper meer sharks in ons voorpak en ek kan net raai hoekom hulle nie daarvoor gestraf was nie ... dis immers meters van die doelyn af ...

nog n punt .. daniels het wel goed gespeel saterdag ... maar heng steggies doen dit al van laas jaar af elke wedstryd. Hy en brosouw vedien die groen 6 trui die meeste. As julle meer sjaaks in die groen span wil sien ... kry hulle om heel jaar goed te speel .. nie net 1 semi nie

Bulle se plus punt - daar is klaar n hele spul jongetjies klaar reg en geleer
Volgende jaar sal hul heeltyd speeltyd he
sien klaaruit vir 2011
Posted by sweetlips_Bull (Krugersdorp) Monday, October 18, 2010 - 14:13
71. I don't believe what I am reading on this blog. When we won the voadacom cup and the super 14 everybody was happy, now we lost in the semi final the players get criticises by the fans!!!! jacques Louis, Watermeyer did a fantastic job, why wasn,t they selected!!!!! I miss JP NEL very much, coz Pretorius is a zero!!! Jaco van der westhuizen could play flyhalf, a running flyhalf at last, jacques louis will be missed!!!!!!!!! Pierre Spies will be back next year and don't one of you brag about him, You have written him off once to often and everytime he has shown you what he is capable of!!!!!! I remember a conversation with one of the stormer fans, he asked who is Pierre Spies and ironically enough he found out in the final who sPIES IS, i WANT jUANDRE KRUGER IN THE STARTING LINE UP NEXT YEAR...... THE TEAM FOR NEXT YEAR SHOULD READ LIKE THIS !!!!!!!! 15. SHADOW 14.ZANE 13HOUGAARD 12. WYNAND 11. BASSON 10. JACOVAN DER WESTHUIZEN 9. FOURIE DU PREEZ 8. POTGIETER 7. SPIES 6. STEGGIES 5. JUANDRE 4. FLIP 3. KRUGER 2. BOTHA 1. STEENKAMP
Posted by the general (beaufort west ) Monday, October 18, 2010 - 14:21
72. Ons probleme het in die skrums begin, en by besluitneming geeindig. Nie net strafskoppe nie pale toe geneem nie maar ook Pierre se vinnige strafskop waarvan daar niks gekom het nie. Victor het al in die verlede dieselfde tegniek met sukses toegepas, maar Saterdag was die Haaie honger. Wel Bulls vat die een op die ken en onthou volgende jaar met daardie maklike games hoe belangrik dit is om n tuis semi te speel. Ons was twee punte kort op die log om tuis te speel, dink aan al die games waar ons daardie twee punte kon kry. Ons sal ook volgende jaar moety groter punteverskille moet kry, die kondisionering wat die spelers het is te riskant (kom van agter af en wen net net.) In daardie gevalle skenk ons weer bonuspunte aan ouens wat dit nie verdien nie.
Posted by Kaapse Blou Bul (Kaapstad) Monday, October 18, 2010 - 14:29
73. Zet weet nie watter game j gekyk het nie want Danie Faasen
het vandag die speler beker gekry by die by die afrigtingspan
Posted by scout (pta) Monday, October 18, 2010 - 14:56
74. Nee wat, ek gaan nou nie verskonings maak oor die verloor van Saterdag nie, ons manne was dood eenvouding nie so honger soos die Sharks nie. Ons intensiteit was nie op standaard nie, ons het nog die hele Curriebeker seisoen gesukkel om 'n wedstryd te domineer. Wat in ons guns tel is die feit dat ons weet hoe om te wen, daarom kon ons wedstryde wen waar ons op die dag nie die beste rugby gespeel het nie. Om te dink die Sharks het ons maar met 4 punte gewen en ons manne het slaap slaap op die veld rondgehardloop, goed verdedig maar verder lekker middag slapie gevat.

Ons kan net onsself blameer, maar my bloed is blou al sit ek hieronder in die Kaap, volgende jaar is ons weer terug.
Posted by smitpierre (Kaapstad) Monday, October 18, 2010 - 15:03
75. Sien Kuun is uitgewys vir n vuishou op Bismark.
Posted by Lekkerblou (Durbanville) Monday, October 18, 2010 - 15:22
76. #74 Ek hoor wat jy sê Scout - was jy by die game?

Obviously het die afrigters of spelers of wie ook al die beker vir Fassen gegee het geregtig op hulle opinie - maar so is ek ook geregtig op myne - ek kan onthou dat hy in die eerste helfte 2 tackles gemis het... en in my boek het hy nie 'n goeie game gehad nie ...

Hulle het hulle opinie - en ek het myne.

As jy by die game was en nie met my saamstem nie is jy ook geregtig op joune - maar om te kom vra watter game ek gekyk het, asof my opinie nie geld nie, is plainweg ongeskik - en kan jy maar jou kommentaar vir jouself hou...
Posted by zet (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 15:34
77. #77 Maar hul wys nie Jannie du P uit wat kop eerste die losgemaal induik nie soos vroeer deur iemand genoem. Geen "consistency" weereens.

Dankie Bulle vir 'n wonderlike jaar. Baie bly vir Steggies se part.

Een troos is dat die jong ouens myle verbeter het hierdie jaar. Volgende jaar gaan dit net nog beter gaan.
Posted by Atbuck (Port Elizabeth) Monday, October 18, 2010 - 15:42
78. #78. Hoekom so fyngevoelig? Die springbokke mis ook tackles, maar soos jy gese het, elkeen het sy eie opinie. Lekker dag vir jou!!!
Posted by scout (pta) Monday, October 18, 2010 - 15:52
79. Sal Hougaard volgende jaar op 13 wil sien.
Posted by Hellrazor007 (Calvinia) Monday, October 18, 2010 - 16:02
80. Scout - en as die Bokke tackles mis, sê ek OOK as hulle slegte games gahd het...
Posted by zet (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 16:04
81. Kuun het ons duur gekos. Nie net is hy al-ewig lomp op 'n los bal nie maar sy persoonlike afval op die ref het hom dadelik teen ons geswaai!
Posted by Bloutus Bulveld (Hyde Park) Monday, October 18, 2010 - 16:09
82. Liewe heiland. Wat gaan met Morne aan, die opponente weet hy kan nerens maar op Loftus skop nie. Sal maar niks se oor die twee Jaco's nie. Sien maar 'n treurige toekoms vir ons vinnige vleuels, GvdH uit die "39" gehou deur swak spel die span inde geheel. Hoop julle sal nou goed uitrus sodat ons nie weer aanstande seisoen die storie hoor dat jul pe uit is nie. Manne G.I.R. ( Engels..Rear in Gear) Ondersteun die blou truie al vanaf 1952 en nog nooit so swak en ondoeltreffende vertoning gesien nie. Wanneer gaan ons leer om 'n rugby bal vas te vat, te hou, en aanvlieghoeke te bewerkstellig: bestudeer die wat die Ozzies hardloop, met binne en buite aangee. Nietemin geluk aan die Sharks.Sal maar bid dat 2011 beter sal gaan anders is my 24 seisoenkaartjies in hul "heppy kanon" in.
Posted by Thurlow (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 16:11
83. Ja Kuun word uitgewys, maar nie Jannie met sy kopstamp op Kuun nie. Wys net weer, almal hou ons met Arendsoë dop en vergeet van die ander.
Posted by NETBLOU (Centurion) Monday, October 18, 2010 - 16:24
84. Vanuit die Beeld:

Bergbok gaffel stapper dood.

Lyk my hy het nou 'n horing gekry.
Posted by Stapper (Pretoria) Monday, October 18, 2010 - 17:39
85. @66 Sooibrandt, Jy is heeltemal reg, as ek nou terug dink aan wanneer spanne suksesvol was. WP Jan Boland Coetzee, Corne Kruger, Schalk Burger (sy rol het verander) , NTvl, Thys Lourens, Ruben Kruger, Deon Stegman, Tvl Francios Pienaar (Miskien nie heeltemal n fetcher nie) Natal Wahl Bartman OVS H Brussow. Elkeen van die Fetchers het n belangrike rol gespeel om die bal besit. Dis almal groot name wat die spel verander agv bal besit. Ek was nogal verbaas om te lees oor Deonm Stegman se spoed, geen wonder hy kon vir Richie M ore aan sit.
Posted by Kaap'se bul (Durbanville) Monday, October 18, 2010 - 19:58
86. @86......Ja,dit was n "Blou BUL" Stapper gewees.LOL
Posted by Bergbok (Suid-Afrika vir altyd) Monday, October 18, 2010 - 21:45
87. 66. Nou praat jy waar woorde. 86. Lol.
Posted by Blou Karnallie Monday, October 18, 2010 - 22:00
88. Naand, as n Sharks ondersteuner wil ek graag Frans Ludeke, sy span en ondersteuners geluk wens met n puik seisoen. Julle kan trots wees op alles wat julle bereik het. Ek weet dat dit nog beter sou wees met n Currie Beker titel agter julle naam maar daar is altyd volgende jaar.

Ek het gevoel dat die ervare manne bietjie gesukkel het in moeilike omstandighede in Durban en was verbaas om te sien dat Morne die bal geskop het met net n paar minute se speeltyd oor. Vir die Sharks wag n moeilke stryd voor teen n gedugte WP span maar ek dink tog dat die twee spanne wat die beste vertoon het wel in die finaal speel.

Sien al die Bulle in 2011 waar daar baie meer rugby voorle!

Johan
Posted by shark nn (newcastle) Monday, October 18, 2010 - 22:28
89. Namens die ondersteuners, shark nn (Johan), baie dankie! Ons kan sien dat jy n "bright" en opgevoede sportman is wat die ware gees van rugby verstaan; jy is met jou gesindheid altyd hier welkom.
Posted by Ligblou Baron (Pretoria) Tuesday, October 19, 2010 - 06:02
90. Ek kan nogsteeds nie oor die teleurstelling en woede kom nie.
Hoekom erken jy nie dat ons was arrogant en het net gedink ons moet opdaag nie Frans?
Daar was geen afwisseling in ons spel nie en waarom het Stegman en Spies nie begin nie?
Wat het Spies besiel om n tikskoppie te neem en hoekom het Matfield nie vir die pale gegaan teen die einde nie. Daar was twee strafskop geleenthede.
Julle het ons versaak.
Die Sharks was glad nie goed nie, hulle was swak en ons was net swakker...
Posted by Soutpansberg (Pretoria) Tuesday, October 19, 2010 - 08:38
91. Hoe is dit moonlik dat Kuun uitgewys word maar die twee Du Plessis broers word oorgesien. Jannie het meer as eenkeer ge"clean" met die skouer en Bismark het twee keer ons spelers se koppe in die grond gedruk en twee keer tussen byde getree en ons spelers gestamp dat hulle op die grond val.
Wys net hoe eenogig die uitwys paneel is.
Posted by Nog altyd Blou Bul (germiston) Tuesday, October 19, 2010 - 09:34
92. Ek het die moed bymekaar geskraap om weer daai game te kyk..Nou dat ek so half oor die verloor is.en ek mag dalk verkeerd wees maar jinne ons was ons grootste vyand.
alles was op die dag teen ons,ja sharks verdien dit ,natuurlik,want ons het die game vir hulle gegee.dit kon beslis anders gewees het,geen suur driuwe nie,ek kom van n skool waar ek gewoont was om te verloor maar ons het uiters swak voetbal op die dag gespeel en dit het ons gekos,geen ritme,beplanning,plan b,of lus gelyk,alhoewel ons verdediging top was,,een of 2 verstelllings en positional veranderings en ons is weer reg..n les wat geleer kan word ,,moenie die pumas afskry nie..het ons daai een gewen was ons oor 2 weke op loftus...mar nou ja.hou by die blou.al het ons saterdag gevou
Posted by bloubulbilling (cape town) Tuesday, October 19, 2010 - 10:10
93. Die Sharks het gewen omdat hulle weet hoe om balbesit te behou...

Die up-and-under geskoppery van die Bulle werk nie meer nie want al die spanne ken die Bulle se taktiek...

Tyd dat die Bulle 'n hardlopende losskakel kry en die doellose geskoppery stop...

Speel vir Jaco vd Westhuizen op no 10...

Posted by BLOU OSSE (WITBANK) Tuesday, October 19, 2010 - 11:25
94. ....kan ook nie verstaan dat Victor nie meer pale toe gegaan het met die strafskoppe nie..

Met so 'n game vat jy al die punte wat jy kan kry...

Help nie jy bargain op 5 of 7 punte, ..en kry die NIE...

....slegte besluitneming....

Posted by BLOU OSSE (WITBANK) Tuesday, October 19, 2010 - 11:41
95. Good day Blue friends.

I dont think you should be too hard on the Bulls. The Sharks played an extraordinary game of rugby, and got an extraordinary result. It was also a tough day in Durban with the disruption of the kick off, a tough start with Keegan scoring the early try and then the monsoon rain which followed. On the day, all the cards just fell right for the Sharks. And the Bulls still only lost by 4 points.

Congratulations to the Super 14 champion Bulls, and thanks as always for the entertainment you brought to us rugby lovers during the season.

Personally, I would have liked to see the Bulls play the Sharks in the final, but this year one of us had to get wiped out in the semi-final.

Sharks will have to pull off a big one to beat WP.

Dankie almal, soos altyd was dit 'n plesier om met julle to gesels. Ek is seker die Bulle sal goed doen in die Super 15. Sien julle in 2011.
Posted by Sharko (Petoorsfontein) Tuesday, October 19, 2010 - 11:51
96. BLOU OSSE : Toe die Bulle daai lynstaan gekry het, het ek nie gedink die Sharks staan 'n kans om die Bulle op daardie nat veld te stop nie. Ek is seker Victor het dieselfde gedink.

Die lynstaan was op die 5 meter lyn, and na 5 of 6 fases was die Bulle buite die 22 !

Soos ek se, ek probeer nie om die Sharks op te praat nie, maar dit was net 'n hengse vertoning deur die Sharks. Miskien in 8 van 10 ander wedstryde so die Bulle daar gescore het.

In hindsight maybe not the best decisions from Victor, but if the Bulls had scored a try there, it would have been game over. Thats probably what he was thinking.

Jammer vir die gebroke Afrikaans. Ek try maar soos altyd :-)
Posted by Sharko (Petoorsfontein) Tuesday, October 19, 2010 - 11:59
97. Sharko,

Op daai stadium van die game moes Victor lankal gesien het dat die Sharks BAIE goed verdedig...

Dit sou dus logies 'n beter opsie gewees het om pale toe te gaan met die strafskoppe...

Miskien was die Bulle en Victor bietjie te arrogant op die dag......
Posted by BLOU OSSE (WITBANK) Tuesday, October 19, 2010 - 12:11
98. BLOU OSSE

Op daai stadium het Victor lankal gesien hy sit met 'n losskakel wat nie kan skop nie. As dit gewerk het was hy die held, maar nou word hy alleen gekruisig. Saterdag het ons 'n losskakel en haker gekort.

Steyn se skoppersentasie op Loftus, is iets soos 93% en weg van Loftus is dit soos 60 - 65%. Dit is nie goed genoeg nie
Posted by Blou seisoen (PTA) Tuesday, October 19, 2010 - 12:43
99. Middag al die bloues

Mensig maar julle kan Victor kruisig--het hy gaan druk was hy julle held.Victor kom Weer Probeer toe. Lekker dag
Posted by WP for Ever (Dwarskersbos) Tuesday, October 19, 2010 - 13:19
100. Manne, Saterdag is verby en ons kan niks daaraan doen. Een les wat elke dag aan die Bulle voorgelees moet word, is vat elke punt in 'n finaal as dit aangebied word. Driee gaan geen bonus punt bring. Dus elke skop vat jy. Ons wil nie leer, jare terug met Anton Leonard dieselfde storie, ook die finaal verloor. Eers iets anders, 'n goeie senter wat rondloop en ek glo goedkoop vir die Bulle sal wees en wat uitstekende rugby speel, aanval verdedig is Walter Venter van die luiperds. Wynand gaan volgende jaar weinig rugby vir die Bulls speel en veral in die Currie Cup. Venter saam met Watermeyer gaan 'n dodelike kombinasie wees. Wat dink julle? Hou hom Saterdag dop
Posted by bijler (Vanderbijlpark) Tuesday, October 19, 2010 - 13:25
101. Ek is ‘n passievolle Blou Bul sover as wat my verstand terug kan onthou. Ek ken niemand wat meer opgewonde is as ons wen, en wat meer teleurgestel is as ons verloor nie. Ek gaan skryf nie snert op ander spanne se blogs nie, en sê hul ondersteuners nie sleg nie, want ek het nie tyd daarvoor nie. Ek spandeer 100% van my tyd, focus en energie daaraan om die Bullet e ondersteun. Ek het twee seisoenkaartjies en ry elke wedstryd Loftus toe van Middelburg af. Ek kyk elke wedstryd op wedstryddae. Niemand wat my ken kan sê dat my bloed nie potblou is nie.

Twee dinge het my hierdie jaar uiters teleurgestel Eerstens was dit skokkend om teen die Haaie en die WP op Loftus te speel, en eerder te voel of mens in Durban of Kaapstad is. Waar was die ONDERSTEUNERS van die Bulle tydens die Curriebeker? Of is ons daardie tipe ondersteuners wat net Loftus toe kom as ons oorheers? ONDERSTEUNERS is juis daar wanneer ‘n span swaarkry.

Tweedens is die bitter gekerm op hierdie blog oor spelers en afrigters ens. Ek weet elke persoon is geregtig op sy/haar opinie en almal van ons wil nie graag verloor nie, maar die bitter reaksie as ons nie goed speel nie, in ongevraagd. Ons stel hoë standaarde aan die Bulle, maar ek wonder hoeveel van die kritici op hierdie blog sal in hul beroep dieselfde standaarde as wat nou verwag word, kan handhaaf? Noudat ons uit die finaal is, moet ‘n klomp spelers weer weggejaag word. Enige ondersteuner wat reken Mornè en Pierre is oor die muur, en dat hulle moet gaan, is met respek, beskonke. Al die kritiek teen Jaco Pretorius was selfs meer verstommend. Dat hy nie die mees aanvallende senter is nie, is seker so. Maar klaarblyklik het niemand ooit opgemerk hoe hoog sy werksverrigting is nie. Niemand sien hoeveel uitstekende duikslae hy uitvoer nie. Dit is veral op kruisverdediging waar hy vanjaar uitstaande was. Diegene wat reken Danie Rossouw is nie ‘n agsteman nie, het seker nie die wedstryd teen Griekwas gekyk nie. Natuurlik is hy op die oomblik meer gewoond aan slot speel, maar hy is verseker nie die swakste agtsteman nie. Hierdie is SPORT mense !!! Nie eens die magtige Tiger Woods het op die hoogtepunt van sy loopbaan elke toernooi gewen nie. Roger Federer en Raphael Nadal word gereeld in toernooi sommer in die eerste of tweede rondte deur een of ander onbekende speler uitgeskakel. Maar nee, die Bulle se spelers moet perfek wees elke wedstryd. Hulle mag nie ‘n afdag hê nie. Dan wil ons hulle uitsmyt en wegjaag.

Ek raak resend as iemand sulke snert kwytraak deur te sê die Bulle was nie honger genoeg nie. Dink enige iemand hierdie ouens draf op die veld om net gou die 80 minute om te kry, en dat hulle nie graag wil wen nie. Hierdie spelers spandeer ure op die oefen veld. Dink enige iemand regtig hulle is nie honger vir sukses nie? Hierdie klomp Springbokke het op die vliegtuig terug van die Kaap af na die toetse deur SARU se fiksheidspan, al gebel om te hoor of hulle dalk betyds sal wees vir ‘n oefening. Die manier waarop die Bulle Saterdag soos Titane verdedig het behoort vir enige regdenkende kyker te vertel hoe groot hulle passie en honger was.

Ek is natuurlik ook teleurgesteld dat ons verloor het, maar ek het skynbaar ‘n bietjie meer perspektief oor die seisoen as baie van die ouens op hierdie blog.

Ek het aan die begin van die CB al voorspel dat ons moeilik die senmi’s gaan haal. Wetende dat ons ‘n klomp Springbokke gaan afstaan(meer as gewoonlik met Fourie wat beseer was en Bakkies wat geskors is), wetende dat ons drie ervare senior spelers vrygestel het(Heini, Pedrie en Tiger) was die enigste vooruitsig dat ons die seisoen met sake vol jong onervare spelers die CB gaan aanpak. Die meerderheid vd seisoen het ons ten minste 10 spelers in die 22 tal gehad wat verlede seisoen nog O/ 21 was terwyl daar meestal 3x was wat tans nog O/21 is. Die span is elke week verder ontwrig deur ‘n klomp beserings. In 15 wedstryde kon Frans net 2x dieslfde 22 tal op die veld stoot. As enige van die ander topspanne die seisoen so sou moes aanpak, sou hulle ons nie eens oor die eindstreep sou sien hol het nie. Die feit dat hierdie jong ouens kers vasgehou het teen die Cheetahs se Super 14 span, die byna volsterkte Haaie en WP spanne kon wen spreek boekdele van die karakter in hierdie span. Die Bees Roux voorval moet nie onderskat word nie. Dink jou in, oppad Nelspruit toe hoor jy jou pêl, spanmaat, kamermaat, is gearresteer vir moord op ‘n polisiebeampte? Wie sou daarna ernstig op rugby kon fokus?

Aan die einde van die seisoen het een skop tussen ons en ‘n tuissemi gestaan. Een skop op Loftus teen die Cheetahs of teen die Pumas in Nelspruit en ons het almal op Loftus rugby gekyk die afgelope Saterdag.

Maar om dan te verwag die Springbokke moet skielik inspring en ‘n reuse semi speel teen ‘n goedgeoliede Haaie span met baie momentum en kontinuïteit in Durban is baie gevra. Dis soos om vir iemand te vra hy moet van stilstaan af op ‘n bewegende trein spring.

En almal wat nou vir Victor kritiseer….op die stadium toe hy bly gaan het vir die kantlyn het ons die Haaie onder druk gehad. Sê nou maar ons het pale toe geskop en dit was oor. Watter versekering het hy gehad dat ons weer daar sou kom in die laaste tien minute, veral terwyl dit so reën en veral nav die manier waarop die Haaie gespeel het deur die bal te behou? Terugkyk is ‘n lekker ding nè?

Kom mense word ‘n bietjie realisties en bêre bietjie die emosies weg.

I AM NOT BLACK AND WHITE
ORANGE, RED OR STRIPED

I AM FOREVER TRUE
TO THE ONLY BLUE !!!!
Posted by Judge (Middelburg Mpumalanga) Tuesday, October 19, 2010 - 14:23
102. Terloops....noem my 'n wedstryd waarin die Haaie al beter gespeel het?
Posted by Judge (Middelburg Mpumalanga) Tuesday, October 19, 2010 - 14:27
103. Baie baie goed gestel Judge.

Oppieneus soos gewoonlik.
Posted by bloubefoeterd (Pretoria) Tuesday, October 19, 2010 - 14:38
104. Media Judge, media. Jy weet mos. Dit is een van die min dinge daar buite wat mense maklik kan opsweep, waarheid kan verdraai, perspektief en konteks by die deur uit kan gooi, en mense verkeerde goed laat 'assume'. En hoeveel mense, veral in ons land, lewe dag in en uit om te hoor wat ander mense se opinies is van dinge wat sleg is, dinge wat kwaad maak, ens. Mense is obsessed daarmee. Jy sien dit op tv, jy hoor dit elke liewe uur op radio, jy sien dit op bordjies op pad werk toe, ens. Sterkste politiese voertuig wat bestaan, en maklik om mense 'n sekere mindset te kan gee. Ek wens ook mense kon net bietjie 'sound' gewees het in hulle gedagtes, maar nou ja.

Ten minste is daar gelukkig mense wat dit geniet om ook rugby te praat uit kennis en wysheid, en nie emosie nie, maar die emosies geniet vir goed. Perspektief en kop hou. So swak soos wat mense sê ons spelers, coaches, taktiek, ens. is, wys ons trofees vir die jaar anders. Stem daar was baie ontwrigtings vir die Bulle in die Currie Cup, maar ons weet dit was 'n snaakse tyd gewees met die Bokke, beserings, ens. Volgende jaar gaan grotes wees, en die jaar daarna.
Posted by Willie Blou (Pretoria) Tuesday, October 19, 2010 - 15:22
105. Dankie Judge.

Bly om te sien daar is ook nog ander ware ondersteuners wat logika bo emosie kan plaas en dinge met meer insig en perspektief te kan insien.

Dink ons kan niks minder as trots wees op ons span nie. Hulle het in elk geval ver bo my verwagting gespeel die seisoen. Kyk bietjie met hoeveel punte het ons wedstryde verloor. Kyk baie mooi mense. Een of twee skoppe wat oor was in plaas van mis in omtrent al die wedstryde wat ons verloor het, en wat dan? Dan was ons heel bo aan die puntelys!

Die Bulle was nooit in een wedstryd totaal en al verneder nie. Puma's wedstryd was 'n uitsondering. Moes glad nie daai een verloor het nie. Maar my punt is ons het teen sterker unies elke keer binne 7 verloor.

Die Bulle het 'n af jaar gehad in die CC maar nog steeds semi's gehaal. Wat meer kon ons vra van 'n redelike gebroke span? Soos Judge sê, kom ons wees bietjie realisties!
Posted by unbeata"BULL" (Choker Hunter) Tuesday, October 19, 2010 - 15:33
106.
Solank as wat daar ondersteuners is, solank sal daar verskillende opinies en kritiek wees.

Kritiek sal altyd daar wees, opbouende kritiek en afbrekende kritiek.

Al wat ek as ondersteuner van die Bulle verwag is dat die hulle opbouende kritiek sal vat en iets positief daarmee sal maak....

Sonder die ondersteuners sal daar nie rugby wees nie..
Posted by BLOU OSSE (WITBANK) Tuesday, October 19, 2010 - 15:35
107. Juis, Judge, JUIS!

PUIK!
Posted by Ligblou Baron (Pretoria) Tuesday, October 19, 2010 - 16:14
108. Hoor hoor, Judge en kie!! Dit is hoog tyd dat van die 'so called' blou bul ondersteuners in die bek geruk word.

Aanvaar dit, ons kan nie ALTYD alles wen nie. Op die dag was die Sharks die beter span. Uit en klaar. Om vinger na iemand te wys gaan verseker nie 'n verskil aan die uitslag maak nie. Ons ouens het hulle harte uitgespeel.

Niemand hou van verloor nie, as ons so voel, dink net hoe voel elkeen van daar die 22 manne? Soveel dinge het net teen ons gewerk in hierdie jaar se Curriebeker, daarom is ek so ongelooflik trots op wat die span vanjaar bereik het. Ons was daar, met 'n bietjie geluk (wat ontbreek het) kon ons al die pad gegaan het.

Dit maak dit egter net soveel meer interessanter vir volgende jaar. Hou die bloues dop.

Ek persoonlik is ook geheel en al KEELVOL vir almal wat net kla en kla. Judge is heeltemal reg, ek was by elke liewe wedstryd (met uitsondering van die tuiswedstryd teen die leeus aan die einde) op Loftus. Ek weet dat ek baie bevoorreg is om 'n trotse eienaar van 'n seisoenkaartjie te wees, (ek weet nie almal kan dit bekostig nie of is dalk nie in Pretoria nie). Maar om by 'n paar wedstryde die miinderheid te wees teen die ander spanne se ondersteuners?????? In Pretoria??? Dit is 'n skande. En moenie vir my sê dit is te duur nie....verlede vrydagaand het die 0/19 en 0/21 die semi's gespeel teen die sharks... DIT WAS VERNIET...... jy kon net in stap en ons was seker 'n volle 200 ondersteuners..... BELAGLIK!!! As jy 'n blou bul ondersteuner is ondersteun jy die kleintjies tot die manne!! Om te sien hoe die 0/21 teruggeveg het van 5-27 om op die ou end 39 -35 te wen.....dit is PRICELESS!!!!!

Ek is ook siek en sat dat daar gereeld iemand skryf die bulle sit nie hulle lywe op die spel nie. "n Meer belaglike stelling sal jy nie maklik kry nie..hierdie ouens sit nie net elke saterdag hulle lywe op die spel nie, maar elke liewe dag in oefening. Ek was so gelukkig om 2 maande gelede my neus te breek (wat so baie met Pottie en Steggie gebeur), kan ek vir julle sê dit was SEER en ongemaklik. Die verskil is ek vat dit rustig en hulle gaan druk weer hulle koppe in by die volgende skrum en losgemaal.

My blou bloed sal deur my are vloei tot die dag wat die laaste asem uitgeblaas word. Kom ons hou op kerm en kla en sê sjoe, wat 'n great jaar.

WE WIN TOGETHER
WE LOSE TOGETHER
BLUE BULLES
FOREV!
Posted by Bulletjies Bo (Pretoria) Tuesday, October 19, 2010 - 16:23
109. Judge #101. Stem saam met byna alles wat jy sê, maar ek verskil oor een ding van jou. Ons kon die wedstryd Saterdag wen met beter besluitneming en dit is net menslik om krities oor Victor se besluitneming te wees. Dit is net logies om in so 'n wedstryd die punte te vat wat jy dalk kan kry, en as die Bulle pale toe geskop het kon hulle dalk die wedstryd wen. Ongelukkig sal ons nou nooit weet nie. Ek is trots op die Bulle en met wat hulle in die Super-14 vermag het, maar beslis nie vreeslik trots op hierdie jaar se Curriebeker seisoen nie.
unbeata"BULL" #105. Ek is ook 'n "byna" fanatiese Bul ondersteuner, en alhoewel ek trots is dat ons die semi gehaal het is ek beslis nie trots oor hoe ons daar gekom het nie. Jy praat van een of twee skoppe wat oor moes wees dan was ons bo aan die puntelys. Nooit gesien nie. 'n Verbroude skop van Naas Olivier het ons teen Griekwas laat wen en 'n "drie" wat nie teen ons toegeken is nie het ons teen die luiperds laat wen. Ons moes eitlik nie in die semi gewees het nie. Dit is die harde feite en om dit te ontken is net doodeenvoudig blindelingse patriotisme.
Ek is ook teleurgesteld oor sommige van die negatiewe dinge wat hier gesê is, net soos wat ek partykeer wonder oor die euforie voor 'n wedstryd. Laat my soms wonder oor sommige bloggers.
Kom ons wees net realisties oor ons span, wen of verloor en as ons kritiek lewer, moenie persoonlik raak nie en hou die emosie uit.
My bloed is en bly blou!
Posted by Rifrug (Hartbeespoort.) Tuesday, October 19, 2010 - 16:26
110. This is absolutely ridiculous,

Thank you Blou Osse.

Apparently some people here loves to silence others by making them feel guilty, every time they "oo and aa."

Even Ludeke , the man in the center of the change room, says that we were not our best.

There is some real sense that has been talked here by several bloggers, by those who threw the darts and those who threw the life savers, and I want to encourage people to talk and talk and talk, rather than go away and don't come back again and we are left with a "ja-broer" choir on this blog, or even worse - people who likes to live in denial and are satisfied with mediocre Bulls performances and tell each other how good they are and what great supporters they are and how bad the ref is and everyone else in SA media.

These Bulls players will take responsibility for that loss, that I am sure off, and it is because they are the Bulls, a high performance side who excels under pressure and builds a culture of family and development. They are not some mino side across the Jukskei who are satisfied with not winning a final. Not pointing that out is a vet klap in the face for these warriors. The young guns have fought hard to come back into the race and to take us through to the semi's, in the end they showed their class against Province. They must be smiling...
Posted by bloukreef (bloubergstrand) Tuesday, October 19, 2010 - 17:11
111. I had a big smile on my face at the end of the match. Everyone we watching the match with was looking at me as if I had gone off my head - all knowing what a Bulls fanatic I am. When they asked me what I was smiling at all I said was "At last my Boys can have a well deserved rest ! :)))"
Posted by BullsRbest (Randburg) Wednesday, October 20, 2010 - 08:32
You need to upgrade your Flash Player
Happy birthday to:
18 Nov. - Peet Snyman
18 Nov. – Adriaan Strauss
18 Nov. - Frans van Heerden
19 Nov. - Stanley Raubenheimer
20 Nov. - Cliffie Milton
20 Nov. - George Mostert (Jnr)
20 Nov. - Anton Pitout
22 Nov. - Johan Fechter
22 Nov. - Stephan le Roux
22 Nov. - Naas Rossouw
23 Nov. - Izak Beneke
23 Nov. - Juandré Prinsloo
23 Nov. - Burger vd Merwe
24 Nov. - Chivago Breda
24 Nov. - Johan Rainsford
26 Nov. - Gerhard Laufs
28 Nov. - Billy Anderson
28 Nov. - Frik du Preez
29 Nov. - Dewald Pretorius
30 Nov. - Donovan Fredericks