Vodacom Blue Bulls fall to Sharks at Loftus

articles.comments (84)

The Cell C Sharks outscored the Vodacom Blue Bulls two to tries to none as they claimed a 26-15 Currie Cup win at Loftus Versfeld on Saturday.

The Sharks led 13-12 at the interval thanks to an intercept try from Springbok wing Lwazi Mvovo before S'bura Sithole touched down in the second period to help the Sharks climb to third in the standings.

Jacques-Louis Potgieter kicked all of the Vodacom Blue Bulls' points via five penalties but the home side never really threatened the tryline.

Potgieter slotted two early penalties to put the Blue Bulls 6-0 up but Sharks full-back SP Marais landed two monster kicks from over 50m to level the scores after 15 minutes.

Potgieter kept the scoreboard ticking with two more three-pointers to take the scores to 12-6 on the half-hour mark, but the Sharks would strike, against the run of play, just before the break.

With the Blue Bulls on the attack, just inside their half, Mvovo intercepted a pass from Burger Odendaal before racing away to score the game's opening try.

Sharks fly-half Lionel Cronje had failed with two attempts at goal already but found the target with the conversion to put the Sharks in the lead for the first time as the teams swapped ends.

The visitors bagged their second try soon after the restart as Cronje's cross-field kick found Sithole on the touchline and the wing finished clinically to cap a period of sustained pressure from the men in black and white.

Cronje's conversion from out wide and another penalty a few minutes later put the Sharks clear at 23-12 going into the final quarter.

Potgieter and Cronje exchanged penalties in the final ten minutes to keep the gap at 11 points and despite a lot of pressure from the Blue Bulls, the scores remained unchanged until fulltime.


The scorers:

For Vodacom Blue Bulls:
Pens: Potgieter 5

For Cell C Sharks:
Tries: Mvovo, Sithole
Cons: Cronje 2
Pens: S. Marais 2

Credit: SARugby.com

Pin It

Sep 20, 2014

(84) Vodacom Blue Bulls fall to Sharks at Loftus

  1. gravatar Chris says:
    Lekkerrrrrrr Frans!!!!!
  2. gravatar nitronic says:
    Ek sidder om te dink die is die super rugby span behalwe vir pollard serfontein en strauss.

    Patetiese lomp en kak spelers. WSS hoekom is hy af? Basson het eenbkeer bal geraak en dit was n knock. Hy soek niks werk nie. Mastriet lyk soos n maer gat muskiet

    Odendaal dink hy is Starsky en kan nie pass nie.

    Ross is nog n kakker kaptein as speler. 

    J Dup is lomp

    Nee wat die kak goed gan nie reg kom nie. 

    Hak hak die bulle is kak!!!!

    FL en die span raai wat?......... n ronde 0 driee gedruk
  3. Lekker ! 5de wen in `n ry vir die Sharks teen Bulle in Currie beker rugby !
  4. gravatar Cornelius says:
    Ek het nog nooit gevloek op hierdie blog, maar pein weg was die Bulle KAK , alles wat Ross doen verloor ons en ek hoop van harte hy loop saam met Frans en Van Graan, hulle het gedink ag ons wen maklik is mos tuis voordeel en daar kry ons pakslae en krt nie eers n bonus punt, nee wat ons is useless en verdien nie om in die uitspeel rontes te speel, jaag almal weg en begin van voor sodat ons iets beteken volgende jaar in die super 15
  5. Walter says:
    Miskien sal Frans Ludeke en die Blou Bul Bestuur Span nou uiteindelik die eerbare ding doen en hulle goed vat en loop. Ek is nou vir 41 jaar 'n ondersteuner en hierdie is die slegste wat ek nog gesien het. Geen kwaliteit spelers nie en geen plan nie.
  6. gravatar Wayne says:
    Start op daai playlist, Kok

    Begin sommer met U2: Raised by Wolves!!!

  7. gravatar Bully says:
    Nouja, afrigter, bestuur, kak stadium, slegte weer, wat is daar nog?
    Maar nie een van hierdie klomp amateurs behoort 'n sent te kry vir hierdie gemors!!!
    Potgieter net 'n verskoning vir 'n loskakel.
    Bly weg my volk, bly weg, hierdie kak moet stopgesit word!!!!!
  8. gravatar Blouland says:
    Nouja, wat ons al jare sien kom het gebeur nou maar game na game. Mens hoop elke keer iets gaan verander, maar die werklikheid is wreed.

    Slegs wanneer ons eendag die opskrif gaan lees: "Management and coaches fell in their own swords after another disgraceful season", gaan daar weer hoop wees.

    Ons kan die hele AB of Bokspan koop, sonder goeie afrigters met vars idees gaan hul niks beteken nie.

    Jimmy, dit is goed om 'n lojale ondersteuner te wees, maar 'n blinde lojale ondersteuner is meer vernietigend vir ons rugby as iemand soos Nitronic wat soms te skerp is, maar die werklikheid ten minste raaksien.

    Die dag wanneer die blinde lojales saam met die realistiese lojales gaan opstaan en eis dat die huidige bestuurspan en afrigtingspan dadelik vervang word, dan gaan ons weer rugby op Loftus begin sien.

    En hoe gouer dit gebeur, hoe beter.

    Kan nie glo dat Ludeke-hulle nie bietjie selftrots het en bedank nie ?
  9. gravatar Kaap'se Bul says:
    Die beste ding wat kan gebeur is om promosie relegasie te speel, want dan sal iemand wakker skrik en al die coaches en van Graan weg jaag. (of is dit wens denkery) Leer hulle nie, Ross, Hattingh, en die coaches is ons probleem! Spelers wat goed speel, soos Willemse word af gehaal!

  10. gravatar Blouland says:
    Sharks forever skryf,

    "Lekker ! 5de wen in `n ry vir die Sharks teen Bulle in Currie beker rugby !"

    Mooi, dit pas by julle ander trotse rekord: 15 keer gechoke in superrugby uitspeelwedtryde.

    Is jy die sharky forever wat stert tussen die bene nie meer jou man kan staan om daar by Rugby Talk saam te gesels nie ?
  11. gravatar JP says:
    Wonder wat se storie gaan Frans ons nou weer vertel dit was die slegste wedstryd wat ek nog gesien het in baie jare waneer gaan die bestuur besluit genoeg is genoeg vandag het die bulle skande gemaak
  12. Ek is kwaad eks vernederd eks gatvol gatvol GATVOL. Useless poephoringk@ksleg is al wat ek kan se.

    Geen trots en sleep 75 jaar se geskiedenis en minimaliseer dit tot 'n hoopo stront wat useless is. FL enPR vat julle goed loop. Bliksem weg van Loftus af so ver as wat julle kan maar asse%$$%$$$%blief donner net weg..

    Hopeloos. Ek skaam my oor hoe daai daisie en daai blou trui moet voel. Skande %$$$%%$ SKANDE wat gebeur met die Bulle. Een intercept try dan gaan le hulle soos floubulle floukoeie flouosse dis alles waar. Al die 45454554n jokes oor die bulle is waar.

    Useless useless USELESS gemors.

    Kry vir Mallet kry vir piet%$$%$$$pompies maar om hemelsnaam kry net iemand anders
  13. gravatar Pieter says:
    Ag nee ek het nie geglo n BUL kan so sleg wees nie, ek skaam my vir die eens trotse Bul Span, Frans wees n man en loop en vat die bestuur saam, julle gaan die BULLE dood maak
  14. rob says:
    Pathetic and disappointing, no words can describe the loss. Hopefully something happens now, time for change. Period.
  15. Sharkie forever gaan gloat op op 'n ander plek. Jy is onwelkom.
  16. gravatar JP says:
    Asb Frans vat jou goed en loop nou asb. jy verneder die bulle en vat Barend en pieter saam met jou ons soek julle nie meer by die bulle nie , is daar niemand in die bulle se bestuur wat Frans en sy bende kan weg jaag nie
  17. gravatar BB1 says:
    Bly om te sien loftus raak leeg hou so aan volgende moet ons begin om borge te boikot
  18. Danksy is FL is die bulle nou 5 jaar agter wat die modern spelpatroon aanbetref. Daai doellose geskoppery is simptomaties van presies hoe ver ons agter die res is.

    Dit gaan 5 jaar vat om by te kom. Brute krag is nie die antwoord. Die antwoord is in intelligente spel en skeppende spel.

    FL ek smeek jou waai net. Hoe gouer hoe beter
  19. gravatar Blouland says:
    Ons het groot pakslae gekry by die afbreekpunte. Stegmann op sy eie het ons ten minste 5 punte op die log gekos die afgelope 2 naweke om ons reeds swak seisoen nog swakker te maak.

    Terwyl ons nou in krisisbestuur is, moet daar nou deeglik skoongemaak word, van bestuur tot afrigters en spelers wie se raktyd heeltemal verby is.

    Dit is 'n teken van groot krisis en wanbestuur om te sê ons moet nou geduldig wees en by die span staan in moeilike tye, veral as die ooglopende krisisse van swak bestuur en afrigting nie daadwerklik aangespreek word nie.

    Hopelik sal die bestuur en afrigters die Blou bul tradisie bo hul eie belange stel en onmiddelik bedank, dit is die eerbare ding om te doen. Dit is tyd om wakker te word uit hul drome, die verlede is verby en hulle het hul deel gedoen, dit is nou tyd vir 'n nuwe era met nuwe mense om die unie verder te vat.

    En as hul wil vasklou, sal hopelik Vodacom maar moet begin gesels, saam met die ondersteuners en die leë pawiljoene ?

    Vraag is net, hoeveel skande moet ons nog verduur voordat dinge verander ?

    Ons ewenaar hierdie jaar ons rekord vir die meeste jare sonder CB, naamlik 5 jaar, vanaf 2009 nog nie weer gewen nie, kan nie onthou of ons die finaal gehaal het nie ?

    Gaan Ludeke daardie rekord verbeter ?
  20. gravatar Doosverdriet says:
    Ek het net tot halftyd gekyk en toe maar eerder gaan studeer. My tyd baie beter aangewend as om na die sirkus te kyk. Lynstane is beroerd. Wat gaan daar aan?
    Losvoorspelers was nerens te sien nie.
    Kriel het ook nie 'n gelukkige dag gehad nie.
    Ons skrums was soms goed maar hoekom staan ons nog soveel strafskoppe by die skrums af?
    Ons vleuels het my glad nie beindruk nie -glad nie werk gesoek nie.
    Sal Ruhan J van Rensburg nie 'n beter keuse op binne senter wees nie.
    JLP het goed gespeel toe hy die jaar begin het maar sy spel het verseker 'n dip gevat.
    Ons skopwerk is swak. Lionel Cronje wat nie eens reserwe by die Bulle kon haal nie, het oordeelkundig geskop. Het ons 'n kickingcoach en wat maak hy?
    Jammer om te se maar ek het geen vertroue meer in die afrigters van die Bulle nie.
    Johan Ackermann van die Leeus is 'n voorbeeld van 'n goeie coach ek dink. Hy laat die spelers toe om die situasie te speel en hulle behou die bal ook so lank as moontlik. Dit lyk of die Leeus regtig vir mekaar speel en deur 'n beton-muur vir hulle coach sal hardloop. Dinge word op spoed gedoen.
  21. BLOUES.....Julle kink mar bietjie baie suur.....en kwaai.....sjoe.....5 keer in `n ry bly lekker !
  22. gravatar Nguni says:
    Mooi Barend en Frans julle is useless!!!!!! Ons is gatvol vir die k@k!!! In enihe ander "corporate" omgewing sou julle al lankal gek@k@k het!!!!

    Jono Ross... my goeie moer!!! Word wakker Frans!!! Jy is 'n vernedering!!

    Genoeg is genoeg!!!
  23. Julle suurgatte se darem baie leliker van die Bulle as ekke....sies....eers `n flou nul, altyd `n flounul. Wees trots !
  24. gravatar Jan Venter says:
    Ek se vanaand baie dankie BvG en bestuur so ook aan FL julle het n trotse rugby tot in die grond bestuur en afgerig kan die oudspelers vereniging asb opstaan n nood vergadering uitroep n mosie van wantroue in die bestuur roep en die mense uitstem ons is nou gatvol van hoor ons sal die positiewe uithaal die afronding het gelol daar is geen passie oor nie Flok en goeie senior spelers is laat gaan en ons koop spelers soos Ross wat meer golf speel en kook hoop die omdraai punt kom gou en ons kry nuwe afrigters wonder waar is die oud Bulls onder 21 afrigter Serfontein hy is laat gaan en ons het Pine gekoop nog n dom fout BvG
  25. gravatar Rian Malan says:
    Gatvol verby vir die kak rugby wat ons nou vir 3jr moet opvreet wat die Bulle speel.Hoekom word WSS afgehaal,hoekom word JJE nie op vleuel ingebring nie.Odendaal is een van die domste senters wat ek nog gesien het,daar is Rohan Janse van Rensburg,Dries Swanepoel,Daniel Kriel hulle kan nie swakker wees nie.JPL is swak verby behalwe sy pale toe skop useless verby.Nie een van ons 2 hakers kan ingooi nie, hoekom word Willemse afgehaal,Van Ross en stadige Paige wil ek nie eers praat nie .Ons het die stadigste lostrio in die land selfs stadiger as die Border Bulldogs.Dan FL,BvG vat asb julle goed en f.....f so ver as julle kan van die Bulle af.Voor iemand nou weer piepie en se ek is nie n lojale Bul nie,ek is maar hou nie van verloor nie veral nie so nie.EK IS N BUL as jy van verloor hou is jy nie n BUL nie
  26. gravatar nitronic says:
    Ek kan eenvoudig net nie dink hoekom FL en kie nie dit raak sien dat rugby se spel patroon verander het nie.

    Die Bulle speel glad nie slim nie en dis waar proper bestuur in kom.

    Brenden Venter het die Sharks gehelp
    Gert Smal is besig om WP te help
    Ackerman help die Leeus
    Kyk maar met na die pumas en Stonehouse ook.

    Die Bulle moet bou ek stem maar doen dit nou en gou.

    Bly weg my blou volk!!!!!!!!! Vir nou.
  27. Dis dieselfde swak bestuur wat hierdie hopelose en stupid website laat ontwerp het. Om elke keer aan teken as jy wil post is dof verby. Netso dof soos die rugby wat ons moet aanskou.

    Ek kan nie beskryf hoe verskriklik gatvol ek is vir die gemors wat ons week na week moet aanskou nie. Ons is soos 'n ligte poep in 'n stormwind.

    Ek het nog nooit so lelik gepraat op hierdie blog soos vandag nie maar as daar leiker woorde was sou ek hulle seker ook gebruik het.

    Blouland praat ware ware woorde.

    Hoekom is dit net ons ondersteuners wat dit insien?

    Gaan FL nou weer moreaand noodvergadering hou met die spelers. Gaan die direksie hom weer maandag met 'n tissue oor die vingers tik.

    Wat gaan nou gebeur. So kan dit nie aangaan nie.

    Laat die veranderinge nou gebeur. Nou dadelik en laat nuwe mense oorneem wat die wil en passie en commitment by die spelers kan wakker maak met die regte gameplan.

    Hierdie storie van boufases en dit en BS!!

    Nee wat Loftus sien my nie gou weer nie.

    Verander sommer die naam na Poeftus. Dis meer gepas want dit is al wat ons sien opgedis word.POEF.

    Noem die stadion Poeftus Knersveld

  28. Blouland daar is f ol krisis bestuur nie. Try om slim te wees. FL is net so dom en beenkoppig as Heyneke Meyer. Hulle alby glo vas dat alles nog regloop.
  29. Ons noem dit al lankal moftus
  30. gravatar Blouland says:
    Sharks forever, ja ek kan dink julle het bietjie lekkerkry nodig na julle 15de choke in superrugby, so ek gun dit julle dat jul ons 5 keer gewen het in 'n ry. Die feit dat jy so trots is daarop laat my net weereens besef waarom die Bulle die beste rugby unie ooit in SA nog is, ongeag dat ons nou so sleg doen. So dankie vir jou groot kompliment.

    Maar weet jy wat is lekkerder as om 5 CB wedstryde te wen in 'n ry teen die beste unie ?

    Om die superrugby trofee 3 keer in 4 jaar te wen. Veral daardie eerste een laat my nou nog lekker kry.

    So ja, as ek moet kies, dan kies ek ons ou 3 super bekertjies bo julle 5 CB liga wenne, geniet dit.
  31. Riaan jy bedoel seker JLP,maar weereens meer Sharks toeskouers as Bulle.Ons was nooit in die prentjie by die losskrums nie--hel kan Frans nie sien daar is groot fout nie.Die trotse unie is in sy moer in.Kom ons bly maar hoop..........miskien kan ons semis haal.Wat my ook bekommerd is dat ons nie kan driee druk nie.Moet net nie weer met dieselfde verskonings kom nie
  32. En ons noem kingspark QUEENSPARK. Want queens word maar ge jy weet wat.

    Soos in die S15 finaal van wanner nou weer. O ja 2007.
  33. gravatar bloukaap says:
    Die Sharks het ons in lynstane geklop.

    Wiaan Liebenberg was nie wedstryd fiks nie. Ek het verlede week baie besorg gewees oor Deon Stegman se skorsing en dit het op die veld gewys. Met die telling op 12-13 sou Deon leierskap geneem het van ten minste die duidelik sigbare paniek waaron die spelers was. Na die Sharks se 2e drie was die paniek oral op die spelers se gesigte. En daarby was die agterlyn met tye onverstaanbaar staties en opvolgwerk was ver benede standaard.

    Die Bulle se ondersteunende spel vir hardlopers wat wegbreek is teleurstellend stadig en die turnovers by die rucks in die laaste halfuur was onaanvaarbaar maar teken dat die span kop verloor het. Hierdie enkele feit het die Sharks teruggebring in die prentjie terwyl hul eintlik moesnpakkry vandag.

    Die skrums was vandag momenteel baie baie goed. Die eerste 39 minute het aan die Bulle behoort maar ons kon nie hul verdediging crack nie. Eintlik dink ek die hele agyerlyn het die span gedrop vandag.

    Callie.Visagie se ingooie is onakkuraat en is die swak plek in sy mondering, sodat Maku jom vandag sou oorskadu. Die lynstane alleen het die Bulle van slaankrag beroof.

    Die kaptein se besluitneming na rustyd was nie goed gewees nie.

    Weet eerik waar nie wat om te sê nie. Geluk aan die Sharks maar ek dink eerder die Bulle was vrot as wat die Sharks goed was. Dit sal WP vs Leeus finaal wees vanjaar en 5e teleurstellende seisoen vur Blou Bul rugby.
  34. cr says:
    My gesondheid gaan agter uit. Ek het vandag vir die laaste keer na my geliefde blou bulngekyk. Totsiens Fl en kie.
  35. So dan hou op moan soos `n ou moftus tannie met `n nat pantie. Die Sharks sal dit 6 maak hierdie jaar. Dan kan jy weer bly wees want ek sal julle poefters weer kom komplimenteer. 5 KEER IN `N RY !!!
  36. Twinturbo says:
    Ek dink nie ek hoef veel meer te sê nie!

    Miskien dit: Geen strategies beplanning; geen visit en geen beker totdat dit nie verander.

    Baie teleurstellend!
  37. gravatar Chris says:
    Hou op ander spelers wil kies! Hou op hoop vir verandering! Dit sal nie gebeur nie, nie tot Frans en sy gabbas weg is nie! Frans vernietig enige goeie rugby speler gou, Bjorn n goeie voorbeeld! USELESS! BOIKOT! Druk hulle op hulle kniee!
  38. gravatar Blouland says:
    Sal graag die nuwe bestuur wil sien,

    President van unie: Wynand Claassen
    CEO Naas Botha
    Direkteur van rugby: enige van Mallet, Brendan of Rassie

    Hoof afrigter: Nico Serfontein - druk julle trots in jul sake, vra verskoning en lok hom terug Loftus toe.
    Voorspeler afrigter: Vic
    Agterspeler afrigter: FDP

    Skopafrigter: Chuck Norris met 'n base ball bat, om elke ou wat doelloos skop buite die kwartgebied se kniee af te b.....

    Spanbestuurder: Wynie, bring hom terug.
  39. Wynie sal nie terugkom na hierdie rubbish toe nie.

    Verder sal jou veranderinge alles kan werk.

    Kan net nie verstaan hoekom die sardiens so boer op hierdie site nie.

    Ek het nog nooit enige begeerte gehad om ooit enige kommentaar op hulle site (is daar ooit een ) te skryf nie.

    Lyk my daai 2007 wonde le nog moer diep
  40. gravatar Blouland says:
    Lees daar op Supersport:

    If their trend of not being able to plant a killer blow is anything to go by, and their lack of tries continues, this could be the third straight year that the Pretoria side miss out on the semis, something which will surely mean heads will roll.

    Die beste ding wat nou kan gebeur is (ongelukkig) dat ons nog 3 in 'n ry verloor, sodat die bestuur en afrigters gedwing word om te bedank. Voel jammer vir die spelers en die trui, maar hoe gaan dinge anders verander ?

    Bring die guilotinne.

    Haak Vrystaat Saterdag !
  41. gravatar koekeMOER says:
    Wys jou ook maar net dat julle sharks ook maar niks het om oor te brag nie ,julle wat oor 5 games in n ry wen teen kak bulle spanne die afgelope paar jaar in die cc.So sharks forever en sharksmoerbul geniet dit maar julle het maar lae standerds kan maar net dink hoe julle aan gegaan het in 2007 seker julle vroue geklap van moerigheid.Maar ja ons het ook maar sharks se bitches geword al is ons kak en ja baie dankie burger stampkar odendaal.
  42. Sal darem nou nie so ver gaan nie blouland maar dis naby. Ondenkbaar naby.

    Snaaks hoe skaars BB23 deesdae is. Nooi niemand meer vir 'n koppie tee nie.........

    Wonder of Adriaan Strauss en Trevor en daai ander loosie hulle bedenkinge begin kry......

    Kyk nou na die Bath VS LEICETER game. Mens kan maar net droom.

  43. gravatar Blouland says:
    Ons moet ook nie vergeet om vir een van die groot argitekte wat ons rugby opgebou het ..... en toe vinnig help afbreek het nie, te bedank dat hy vir Mvovo vrygestel het nie.

    Thanks Heyneke, jy deel 'n rekord met die Sharkies wat so trots is omdat hul nou 5 keer in 'n ry gewen het teen die eens magtige Bulle, jou bokspan het nou 5 in 'n ry teen die AB verloor.

    En dalk is nommer 6 om die draai, wiele wat draai ?
  44. gravatar Jan Venter says:
    Wil iemand nie asb stickers maak wat se boycott BvG en FL nie en asb die ondersteuners wat nog die wil het om na die Bulls se ander games te gaan kyk vat baniere sam en wys dit wat se weg met FL en sy skop en stampkar rugby
  45. gravatar Mark Kruger says:
    Daar is nog 2 verloorwedstryde oor!! Pumas in Nelspruit gaan ons mors en Cheetahs gaan net so 'n gemors wees soos vanmiddag se TWAK!!!!! Miskien moet al die ondersteuners wat Vodacom gebruik met die hoofborg gaan onderhandel. ek is seker geld sal praat. FL en BVG het gen imbors nie.WAAR IS DIE OUD SPELERS???????
  46. gravatar jong bulle says:
    Verskoning nr 1. "Ons span is baie jonk"

    Die leeus se span is gemiddeld amper 'n jaar jonger as die bulle se span. Ons het klomp ou manne soos Dean Greyling, Werner Kruger, Jacques Louis Potgieter, Akona, Basson wat eenvoudig nie hulle kant bring nie. Dit is amper asof die jong manne hulle moet dra. As werner kruger nou nog nie kan skrum nie, dan gaan hy nooit kan nie. Ek weet hy is 'n nice ou, maar asseblief raak van hom en strafskop dean ontslae. Kyk hoe skrum Ruan Dreyer en Redelinghuys. Die leeus se bestuur was 'n grap, maar hulle maak nou ons naam tollie.
  47. gravatar jong bulle says:
    Verskoning nr 2: "Ons sukses in die verlede wys dat die spelpatroon werk en ons moet net die uitvoering verbeter"

    Baie geluk Frans. Julle was baie suksesvol. 5 jaar terug. Sedertdien het die WP, Sharks en selfs die Leeus die CC gewen. Tweedens, julle onderskat die bydra wat fourie du preez gemaak het. Saam met matfield het hulle die situasie gespeel binne die spelpatroon. Hoeveel driee het fourie nie die laaste pass gegee nie. Nou fokus julle met die ontwikkeling van jong spelers om hulle soos robotte te laat speel. Jan Serfontein het meer skill gehad as 19 jarige as wat hy nou het. Hoekom het julle vir hom gese hy mag nie meer offload in die tackle nie? As julle nou nie die patroon wil verander nie, hoekom koop julle scrummies soos Hougaard, piet v zyk, ens wat nie takties goed is nie, terwyl Lohan Jacobs duidelik die vermoe het. Of koop vir Ungerer van die sharks. Sy skopwerk is ook baie goed. Maar nou donner julle alle talent uit ons huidige skrumskakels uit.

    Laastens, ek is 1 van die min ondersteuners op hierdie blog wat meer vir die bokke omgee, as vir die bulle. En die hartseerste daarvan is dat julle 'n generasie van jong spelers se talent uit hulle uit coach. Ek is so bly Pollard is in die bok kamp, want ek sidder om te dink hoe sy rugby sou agteruitgaan by julle.
  48. gravatar jimmy says:
    Wayne ek gaan nie saam met jou karretjies speel nie so jy kan dit maar drop. Vra tog iemand om jou te help oor hoe om te copy en te paste want om iemand se van, wat net uit 4 letters bestaan verkeerd te kry, is nogal half af. In elk geval, voetsek, swart en wit gemors is nie hier welkom nie.

    Blouland, die meeste seisoene wat die Bulle nie ‘n Curriebeker kon wen nie is 6, vanaf 1992 tot 1997. Ek kan daarmee saamleef dat jy dink ek is ‘n blinde lojale ondersteuner, jy is egter verkeerd. Jy noem in ‘n latere post jy is jammer vir die spelers en die trui maar dalk is dit beter dat ons nog 3 in ‘n ry verloor. Wat jy sê is waar. Dis dit. Ek wil egter op my agterpote spring want dit is hoe ek probeer beskerm dit wat vir my na aan die hart lê. Ek is ook bly jy sien Heyeke vir wat hy is. Nitronic jy maak my so vies maar aan die einde van die dag is jy tog reg. (Jy het hulle goed gesê, dankie)

    Ek laaik die Bulle stukkend en dit sal nooit verander nie.

    HOU BY DIE BLOU MY VOLK!!!!!!!!!!!!!!!

  49. gravatar Bloukaap says:
    Mallet oor die Bulls game gister:

    The Bulls are still playing a forward-dominated kicking game, with up-and-unders and box kicking that was successful for them in the past. They're trying to move away from that into a more ball in hand approach, but because they haven't practised that, their players can't produce it during the match. They have never played a 15-man, phase play, co-ordinated type of game plan.

    'The players don't really know where to run. They have backline players cleaning rucks and forwards playing flyhalf. There's a whole strategy of playing attacking rugby using all 15 players and they don't really understand how to do that. I think that's where the problem comes in, they're between two stools at the moment.
  50. Ras Dimisani says:
    Baie dankie Frans en Barend , wat n great seisoen weereens in die CC . Wat n mooi verbetering vanaf verlede jaar. Ons het die beste bestuur, spelers en afrigters, nou moet ons net begin wen. Ek dink ons moet die laaste game teen Griekwas target vir n wen, dit gaan seker moeilik wees, maar as die bulle om kan deurtrek sal dit briljant wees. BAREND MUGABE VAN GRAAN jy moet asb net nooit die Bulle verlaat nie. Ons moet asb eerste divisie CC speel ons wil weer bekers wen, of n toernooi teen Zimbabwe en Malawi sal ons spelers en afrigters se selfvertroue boost!
  51. gravatar JIMMY says:
    More mede bloggers,

    Dis crap as jou span verloor. En as jy 'n passievolle rugbyman is, dan is ou hele aand sommer bederf.
    Die hele gang vd wedstryd het maar basies vrander met d onderskep voor halftyd. Ek dink steeds Pollard, en Arno Botha sal 'n groot verskil maak volgende seisoen.

    Ek dink d BBM sal drastiese veranderinge moet aanbring. Elke week is net swakker en swakker.

    Jimmy, jy is 'n regte pateet, met jou liedjies. Alles is altyd snaaks tot jou span verloor. Weereens is die swart en wit gemors verantwoordelik vir nog 'n gal aanval by JOU.

  52. Kronkelvoel says:
    Wat 'n patetiese game deur die vulletjies
  53. gravatar JP says:
    Asb. oud spelers staan op en stel mosie van wantrou in teenoor Frans en Van Graan jaag hulle weg die bulle is een van die unies wat die meeste geld het koop ander afrigter en bestuur red die bulle nou asb.voor dit te laat is miskien is dit reeds te laat
  54. gravatar deon says:
    Ok,ek staak al my besigheid met Afgri tot hulle nie meer die bulle borg nie,sal sommer met my mede boere en Chris Venter van Afgri dit deel,kan nie besigheid met n maatskappy doen wat loosers borg nie..
  55. gravatar nitronic says:
    4 kern dinge wat die bulle eers moet uitsort

    1) Gameplan - rugby het verander net soos tegnologie verander. Enige ordentlike coach en bestuur sal aanpas. Meestal coaches het dit gedoen behalwe ou fransie

    2) skills en besluitneming - kom ons is eerlik die bulle is vrot in die afdeling. Spelers kan moet offload in tackle. Nie een van ons spelers doen dit nie. En dan meestal spelers is breindood ook nog. Ons kort slim spelers en nie planke nie

    3) average spelers - meestal ons spelers is vodacom cup gehalte at best. Bou nou en gee jonges kans omhulle self te bewys. Ons gaan spelers soos kriel, rohan, dries en kie verloor.

    4) goeie captain - ek dink strauss volgende jaar is die mees logiese keuse al is spies fiks.

    Nou as bestuur en fl nie die kan fix nie dan moet dinge at the top eenvoudig net verander.
  56. gravatar JP says:
    Frans sal nooit verander nie het reeds die spelers beskuldig het nie die game plan uitgevoer nie alles is die spelers se skuld volgens Frans en Barend hulle sal nooit erken hulle game plan is rigting loos en gemors nie Barend sal nooit erken hy weet nie meer wat om te doen nie al wat jy moet doen is loop en vat Frans en sy afrigting span saam met jou ons as ondersteuners is moeg om jou salaris te betaal
  57. gravatar Gatvolverby says:
    Die probleem by BB rugby le by afrigting - nie spelers nie.

    Geen Unie het naastenby die diepte wat ons het nie - maar agv gemors spelpatroon en ongelooflike gedateerde afrigting van o19 tot by Super 15 is ons rugby n gemors.

    Kom ek gebruik no10 as n voorbeeld.

    BB rugby se vir Marnitz Boshoff goodbye - ons het nie jou dienste nodig nie. Hy gaan Leeus toe. Hy word hulle sleutelspeler. Hy tel n besering op wat sy seisoen beeindig - Leeus trek n 20 jarige outjie nader (vd Walt) en oornag pas hy in en word n superster vir hulle.

    BB rugby het die volgende loskakels gekontrakteer -

    JLP, Tony Jantjies, Joshua Stander, Tiaan Schoeman, Kobus Marais Louis Fouche en natuurlik Pollard.
    Almal in hulle eie reg briljante loskakels - maar nie een ( behalwe Pollard ) kom tot sy eie reg by BB rugby nie.
    Al hierdie losskakel kan by enige ander Currie beker span begin of op die bank wees.

    Soos Mallet se " 'The players don't really know where to run. They have backline players cleaning rucks and forwards playing flyhalf. There's a whole strategy of playing attacking rugby using all 15 players and they don't really understand how to do that. I think that's where the problem comes in, they're between two stools at the moment. "

    Ons is in die grootste gemors in die geskiedenis van BB rugby. Die gemors waarin ons is regdeur van bo tot onder.

    Ross word vir gemors beloon met Kapteinskap.
    Spies wat al drie seisoene nie sy plek in die span werd is nie is ons Super 15 kaptein.
    Pine Pienaar wat verlede jaar se CB opgedonder het word mede afrigter van S15 en CB.

    Daar is nie n enkele speler wat ek aan kan dink ( help my as ek verkeerd is ) wat na BB kom en dan beter speel as by sy vorige unie nie.

    Almal se rugby verswak - kyk maar na Basson ( was n superster by Griekwas) Piet van Zyl, Engelbrecht ( was briljant by die Kings - JLP - ens ens.

    Daar is geen groei nie .

    Ons praat en praat maar niks word gedoen nie.
    En so gaan ons dan volgende jaar in na Super 15 - met dieselfde gameplan wat so voorspelbaar is as Dinsdag wat Maandag volg.

    En as 2015 is soos 2014 gaan ons kla, ens en BBR gaan hulle agterente af vee aan ons - die ondersteuners.
  58. gravatar koekeMOER says:
    15.kriel,visser
    14.jj
    13.wss
    12.jan.rohan
    11.basson
    10.pollard,jlp
    9.hougaard,piet
    8.spies.vleis
    7.arno,lappies
    6.steggies,wiaan
    5.victor,hattingh
    4.flip,jaquesdu plessis
    3.marcel,werner
    2.adriaan(captain)maku
    1.dean,mellet,trevor

    met regte afrigting sal ons weer die beste in sa wees kan nie sien hoekom hierdie span sukkel nie vir volgende jaar se super rugby
  59. gravatar bloukaap says:
    Mense ek dink eerlikwaar die Bulle het gister onder druk gechoke. Dit was reg of weg wedstryd. Daar was meer Sharks as Bulls supporters . Ons het nie gied reageer om die druk nie.

    Mens moet die verloop van die game sien en nie vaskyk teen jou eie lense nie.

    Feit is die Bulle was in beheer tot en met die onderskepdrie voor halftyd. Die krake het begin wys in die lynstane wat uitwindelik ons achilles hakskeen was. Dit het beteken dat ons nie op een plek meer op die veld veilig was nie. Die span is nog jie vanjaar so id lynstane geklop soos Saterdag nie. Myns insiens het Callie Visagie ons hierdie een gekos en moes Ludeke nooit die beseerde Visagie in die opdragspan gekies het nie.

    Die tweede groot faktor was die afwesigheid van behoorlike leierskap. Ek was verlede naweek besorg dat die Bulle sou struikel sonder Stegman in die Curriebeker. Steggies sou hierdie druksituasie die span bymekaar kon hou. Ross, hoe goed die Bulkamp nou ook al dink hy is, is NIE die antwoord nie. Dalk vir Tukkies, maar nie op hierdie vlak nie. Die BBM kan sy albasters blink poets in die media en hier soos hul wil, broers, dis vir almal laaaaaankal reeds sigbaar dat Ross nie die mas opkom nie. En dis nie dat hy nie probeer nie. Maar Frans het ongelukkig hierdie selfde blinde.lojaliteit by die Leeus gehad wat hom gekelder het. Die agterlyn was soms litargies met die opvolg van skoppe en ondersteunende spel (waar was Bjorn of Sampie bv. Toe WSS deurgebreek het, toe JJ deurgebreek het, ens. ). Ervare leierskap sien die spelers se lyftaal raak en spreek dit aan op die veld. Met Ndungane ook beseer, het die leemtes gewys. Stegman se sinnelose stywe arm teen die OP, en ek het dit voorspel, blyk toe stywe arm teen sy eie span se kele te wees.

    Die derde faktor is die span se ingesteldheid en mindset self. Ek kan sien Frans hulle probeer nuwe spelpatroon, maar dis asof die spelers nie regtig clue het om die situasie te speel nie. Alles is nog een een. As baie van ons lynbreke beter support word sal ons maklik 4.driee per game druk. Ons is nog baie ver hiervan af. Ons het great juniors, maar hulle is soos robotte gecoach in 'n paradigm in. Maar Frans is self in die moeilikheid. Ten minste erken hy nou al die realiteit en spreek sy.media.konferensies nie meer van make believe positivity nie. Frans het die afgelope drie jaar vir Pine in die oorlogzone gestoot en eintlik weggekruip. Daarmee was Pine die slaansak. Die werklike probleem was dat.die Bulls spelers agter geraak het en op senior vlak uit die bus uit geval het. Heyneke het in 2000.oorgevat en in 2001 sy eerste trofee huis toe gebring met jong no name spelers. Ek is bekommerd dat ons versterkings aangekoop.het maar dat ons steeds gaan wees waar ons nou is: Stuck
  60. gravatar Franscois says:
    Ek wou dit eers nie glo maar nou kan sien die afrigting is kak want as j vi stonehouse of ackerman so i span gee soos ons het wen ons elke game want da is talent ek hoop en bid ons kom reg in superugby met i sterk span wat ons kan he ek persoonlik dink ons moet van arno i fetcher maak want steggies en wiaan is altwee nie op standaard!!! Jdup is sterk maar gan te hoog in en is lomp hy moet bq op sy voete bly!!! Odendaal het aan almal bewys hy is nie so goed soos almal dink en wss het een skoon breuk gmaak jj was stukke beter as altwee senters en vleuls!!
  61. CR says:
    Die coaching staff is 'n suksesvolle mislukking! Help!!!
  62. LEON GREGORY says:
    Gaan nie weer kaartlies vlg. jaar koop nie. Dis die swakste rugby wat ek nog van n bul-span gesien het. Jono Ross is n gemiddelde studente speler, vandat Nel die president is verval die strukture, Frans speel skop en bid rugby - skop die eerste helfte en bid die tweede helfte - jou tyd is verby, doen die eerbare en gaan net iewers anders heen asb. Menere julle begin die bul-brand skade doen. Die spelers is duidelik nie committed nie en onthou jy speel soos jy oefen!
  63. gravatar derkaiser3 says:
    Waiting for Oom Barend and Ludeke to resign.. been waiting since 2011
  64. gravatar Johannes says:
    EN NOU BEGIN DIE VERSKONINGS - via Beeld.

    "“Ons het geen verskonings nie. Besluitneming het ons veral gekos. Daar was kere wat ons takties moes speel, maar toe eerder die bal gedra en by die afbreekpunte verloor het.

    “Ons is ook te maklik ontwrig in die lynstane. Daar is ’n hele klomp nuwe spelers wat deurkom en ek maak nie verskonings nie, maar dit is ’n proses. Die span moet leer om die druksituasies beter te hanteer,” het Frans Ludeke, die Bulle se afrigter, ná sy span se nederlaag gesê.

    Ludeke het die wenkbroue laat lig toe hy aangevoer het “strafskoppe by die afbreekpunte” is die rede waarom die Bulle nie teen die Haaie ’n drie kon druk nie."

    Alles in Frans se kommentaar dui op swak afrigting, swak spankeuse en spelpatroon.

    En sy hoof ondersteuner en verskoningmaker is natuurlik sy kaptein Jono Ross.

    Nou gaan die spelers deurloop vandag - want hulle het nie n gebreekte spelpatroon heel gemaak nie.

    DIt is soos om kinders by die huis te los met oop blikke verf en as jy tuiskom hulle gatte te slaan omdat hulle nie n kunswerk geskep het nie maar eerder net n helse gemors.

    .
  65. gravatar Deon says:
    Waarom is dit vir Frans so moeilik om te sien,

    jou Game plan werk nie ,

    JJE is n vleuel
    Wss is beste 13
    As 'n 12 elke bal net crash ball speel dan Ross daar
    Jou 6/7/8 us useless
    Al verloor ons maar julle vestig 'n nuwe patron en span is dit OK , maar julle doen nie een van die twee nie en ons verloor nog steeds, wat is julle besig om te bereik ??????
  66. gravatar Bloukaap says:
    Johannes

    Ek dink ook nie Ludeke maak verksonings nie, hy som presies op wat gebeur het. Die vraga is net waty is proses waarna hy verwys?

    Die Bulle probeer hard om oorgang na nuwe spelpatroon te maak en dis duidelik dat die span sukkel om dit onder die knie te kry.

    Ons het bv. Saterdag by drie geleenthede uit ons kwartgebied begin hardloop, ons inskoppe vanaf die kwartlyn was vlakker, ens. maar ons ondersteunende spel wa sin die tweede helfde te laat by en hoofsaaklik Ettienne Oosthuizen het ons by afbreekpunte geklop en daar was te veel turnovers. Die span se ingesteldheid om "daar" te wees met spelers wat skeilik wegbreek skiet ver te kort. Vleuels gaan soek nie werk nie. Bjorn Basson het net by twee geleenthede die bal gesien en een keer genock. Ons sal ook vandga weet wie is die groentjie slot Astle, wat ons so ore anagesit het in die lynstane.

    Myns insiens kort die Bulle orentlike vaardigheidsafrigters wat rondom bg. sal moet skaaf as Frans hulle die oorgang wil maak. Ons het dit reggekry teen die Leeus en die tweede game teen die OP.

  67. gravatar Bulperd says:
    Teen die Leeu speel ons redelik maar waarskynlik om die Leeus ons onderskat het. Teen die Kings "wel almal wen hulle" so die verloor was maar op die kaarte. Toe WSS af is het die agterlyn al sy tande verloor. Wat die voorspelers goed doen om bal te wen skop JLP weg. Daar is eenvoudig nie dissipline nie want almal maak wat hulle wil. Dit is so pateties want ons wil altyd met die bal hardloop wanneer die wedstryd klaar verloor is, voor dit skop ons maar net besig weg. JLP het te veel regte dit hoekom hy maak soos hy wil. Hy moet eenvoudig vertel word jy skop net binne jou 10 tree anders laat loop die bal dat ons vleuels kan doen waarvoor hulle betaal word. Waar was Ross die tweede helfde hy het net weg geraak Seisoen verby dit vertel die hele storie. Hoop werklik ons kan die bestuur vervang voor die Super 15 want daar is geen leierskap of rigting nie
  68. gravatar Bloukaap says:
    Die Bulle sal al hul oorblywende games moet wen - Cheetahs, Pumas Griekwas - minimum 26 punte / maksimum 29

    Maar het ons die BMT om hierdie druk situasie in ons guns te omskep? Dit is nou in hulle hande. Alles tel teen hulle.


    In die jare 2006-2009 het ons die CC span gehad wat dit kon vermag.

    Die enigste manier hoe ons sal kan inkom:

    - Die Cheetahs kan moontlik al drie hul oorblywende wedstryde verloor, Dis die enigste kans vir die Bulle om in te kom op 4e plek. Ideaal dus 19-20 ligapunte.

    - Die Sharks moet albei hul oorblywende games teen die Leeus en die WP verloor (hulle sal verseker die OP klop met bonuspunte) Ideaal dus 25 liga punte

    - Die Pumas moet hul games teen die Bulle en die WP verloor - hulle moet die OP speel en sal waarskynlik daar ook wen. ideaal dus 24 ligapunte
  69. gravatar wimpie nel says:
    Ek weet van n coach in Pretoria met die naam Blikkies Groenewalt, een van die beste skills coaches in die land, kry hom in, bring vir Nico serfontein terug, stuur Louis Nel terug naka Bulle toe, stuur vir Van Graan terug ouetehuis toe en stel Naas en Wynand aan. Frans kan in Japan gaan coach hulle is gewoond aan verloor, Pieter by maties dan kan tukkies weer konstant wen teen hulle want hy is clueless en pine terug kovsies toe.
  70. Besorgde Bul says:
    Gedurende die 90's het die Bulle swak rugby gespeel, maar die ouens van die droee jare in die 90's was tot veel beter as die 2014 Bulle instaat.

    Dit is die eerste keer in my lewe (2014 seisoen) dat ek nie moeite doen om die Bulle se wedstryde te kyk nie....en as ek moeite doen en voor die tv stelling inneem, sit ek voor die tyd die tv af en staan op en doen iets anders in en rondom die huis.

    Nee wat Bulle. Ek hou nie daarvan om spelers, afrigters, bestuurspan, ens persoonlik aan te val nie, maar iewers is iets groots fout. Of dit by Barend, Frans, die spelers, die "scouts" of wie ookal lê, die sal ek nie weet nie. Wat ek wel weet is dat die Bulle op die afdraande pad is en die perdekar buite beheer is.

    Iemand sal iets moet doen. Verlede seisoen is Pine geoffer. Wie is volgende?

    Wat my meer pla is wie gaan oorneem. As ek so na die politiek kyk lyk dit so al asof daar 'n kans is dat iemand wat 'n klub voorsitter is dalk die raadsaal permanent kan binne dring wat nie eens 'n volle Carlton span week in en week uit op die veld kan stoot nie.

    Daai man met sy Stonehouse-konneksie voorspel niks goeds vir Blou Bul rugby nie.

    Sterkte ringkoppe. Ek hoop julle maak die regte besluite.
  71. gravatar Honibal says:
    Wimpie Nel, al wat my pla is daar is teveel Tuks konneksie in jou nuwe span.
  72. gravatar Bullebakkies says:
    Raak maar gewoond aan die tipe vertonings deur die Bulle!

    Die BBRU sal nie sommer van Ludeke ontslae raak nie.

    Dis mos mooi om n lee Loftus te sien!!

  73. gravatar passdiebal says:
    Net om die situasie verder te neem.

    JJ kom na halftyd op - WSS is beseer ( lig verneem ek)
    In 40 minute staan hy twee strafkoppe af, en mis een crucial tackle wat lei tot n Sharks drie.
    Hy maak n pragtige breek - word geduik verloor die bal in die losgemaal.
    Dit is n senior speler - n Springbok.
    Watse verskoning gee Frans van jong spelers.
    Die flops en luiste is juis meeste van sy senior spelers.
    Ek sweer Basson breek nie n sweet in so n game nie.

    Ek stem saam met BULPERD - toe WSS af is in die tweede helfte - val die hele verdedigings patroon plat.

    Elke speler wil n hero wees.
    En die uitslag bly in die slag.

  74. 2 uit 10 vir die Bulle teen die Sharks die algelope 10 wedstryde op Loftus. FL en die bestuur dink dink is goed!
  75. gravatar BullsRBest says:
    I cannot express how much supporting the Bulls is depressing me week after week after week. Every time we finish a game I feel so down and depressed and wish I could find it in my heart to change allegiance but I am too much of a Blue Bull and my blood is too blue to do it. Even last week when we could not get a bonus point against the Kings I knew we were done.

    Can the BBRU not see what is going on under their eyes. Ludeke has run out of the luck he had with the superb players and team he inherited from the wonderful Heyneke Meyer. Now he has practically got a new team and doesn't know how to coach or what to do with them. Pleeeeeeeeeeeze can we get a decent coach in. We should have some really wonderful players back and in the team for next year's Super Rugby and very excited about Adriaan Strauss but we can no longer go on with Ludeke as coach and we can no longer sit with the same old game plan of kicking possession away all the time (yes I know it was not that bad this week) but boy we are playing some really bad rugby.

    Please do something before we get any worse (if we can). Where is the players passion for the jersey or has that also disappeared ?
  76. gravatar Johannes says:
    Ja ek lees die artikel in Sport 24 wat Bullebakkies post - en lag nog harder.

    FL herriner my aan die Kaptein van die Titanic - Ysberg ? Watter ysberg?



  77. Franscois watter game het jy gekyk dat jy se dat JJE was beter as WSS,manne al wat die Bulle kort is Oom Buurman van Zyl en alle nonsens is op n einde.Nouja nog n jaar sonder n semi,well done FL en kie.
    Vir my is die ergste dat ervare afrigters nie kan sien JJE is n vleuel,WSS is ons beste senter,en ons het die stadigste lostrio in die land,breindood JLP en domste senter BO.Die land lag vir ons.
  78. gravatar Franscois says:
    Hy bring baie meer na die spel ek sal wss op 12 speel!!!
  79. gravatar Deon says:
    Nee wat Francois, stem nie saam met jou nie , die problem is as die bal nie na forwards gaan nie crashball on s12 so WSS kry flippen nooit die bal nie , JJE is n vleuel, hy laat elke keer sy verdediger verby kom dan jag hy hom in , dan.... is dit te laat

    6/7/8 is useless
  80. gravatar derkaiser3 says:
    Frans Ludeke is always finding positives after each loss..

    We wont make the semi this year and he wont be sacked..

    He is untouchable because this union is rotten to the core with its boetie boetie system

    We aren't going back to the dark days of the early 90's, we are there already!
  81. gravatar Brett Bull says:
    Ja ons stem almal saam, dit was `n baie swak poging. Iets is drasties verkeerd want daar is geen toewyding onder die spelers nie. WWS breek pragtig net om geen support speler te he vir wie hy kon pass nie. Dit is `n teken dat daar geen toewyding is nie. Met Paige op skrummie SAL ons nooit die agterlyn kan gebruik nie want hy is doodeenvoudig te stadig. Wiaan het toe glad nie die mas opgekom nie so ons kan van hom vergeet as `n plaasvervanger vir Stegman. JLP speel sy swakste game wat ek ooit gesien het, toewyding????

    Nee manne daar is groot fout en as ons dit nie vinnig gaan regmaak nie gaan die Superreeks ook `n hartseer storie wees want bogemiddelde spelers presteer nou onder gemiddeld op die veld. Iemand kan nie in drie maande van goed tot pateties val sonder dat daar iets groots fout is nie die organisasie nie. Ek glo nie die spelers vertrou meer die leierskap/afrigterskorps nie.

    HIER IS GROOOOT FOUT FRANS L, NEEM KENNIS!!!!!!!!!
  82. Franscois ,JJE is glad nie eers n senter vir my nie en ook vir baie ander,ja ek kies hom enige tyd op vleuel,maar n kombinasie van WSS en Rohan janse van Rensburg of WSS en Dries Swanepoel sal verseker n verbetering wees.Gaan maar terug op my comments,het nog nooit ooghare gehad of gedink breindood JLP is goed nie,hy was seker vir Afies goed gewees.

    Darem een troos die Bulle sal weer opstaan ,weet net nie wanneer nie.Ek persoonlik dink ou spelers soos Frik,Naas,Tommy,Moaner,Daan Dup,Christo Wagenaar ens skaam hulle vir die huidige gemors waarin die Bulle tans is,gelukkig as iemand hulle vra of hulle vir die Bulle gespeel het kan hulle se nee maar wel vir Noord Transvaal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *