Three extend contracts as Vodacom Bulls get ready for 2015 Vodacom Super Rugby season.

Three extend contracts as Vodacom Bulls get ready for 2015 Vodacom Super Rugby season.

articles.comments (56)

Three extend contracts as Vodacom Bulls get ready for 2015 Vodacom Super Rugby season.

The Blue Bulls Company (Pty) Ltd on Thursday confirmed that Werner Kruger, Akona Ndungane and Duncan Matthews have extended their contracts and will be available to play for the Vodacom Bulls in the 2015 Vodacom Super Rugby competition. Former Springbok winger Ndungane extended his contract till the end of the 2015 Super Rugby competition, while prop Kruger, who made his Springbok debut in 2011, signed on till October 2016.
Outside back Duncan Matthews, who represented the South African Under-20 side in 2014, will stay with the Pretoria franchise till at least October 2016.

BBC's High Performance Manager, Xander Janse van Rensburg, confirmed that the majority of the provisional Vodacom Bulls squad for next year have signed up till the end of 2016.
"We had a long term plan with some of these younger players which started in 2012 already and it is great to see that they are now blossoming in our structures. Added to some new signings for next season, I think the 2015 Super Rugby season could be an exciting one for our supporters," Janse van Rensburg said.

Vodacom Bulls coach Frans Ludeke announced his provisional training squad for the 2015 Vodacom Super Rugby competition at the same time.

The squad has six Springboks currently on tour with the national team in England and another 12 players who has represented the Springboks in the past.
It is also packed with a number of Junior Springboks and Springbok Sevens players.

These new faces to the squad include Matthews, Jesse Kriel, Warrick Gelant, Jamba Ulengo, Dries Swanepoel, Dan Kriel, Burger Odendaal, Nardus van der Walt, Irne Herbst, Dayan van der Westhuizen, Arno van Wyk and Pierre Schoeman.

New signings Lappies Labuschagne, Trevor Nyakane and Adriaan Strauss (all from Toyota Cheetahs) are also in the group.

"I am very excited about this group. We have great depth in many crucial positions, so should be covered when injury strike. The influx of youth excites me as these players have wonderful skills, particularly on attack. This will allow us a different approach in that department. A number of these youngsters has been exposed to senior rugby already and should hit the ground running in the Vodacom Super Rugby competition. It was always part of the long term strategy for these youngsters to develop into Super Rugby players and I think we have managed that well," Ludeke said.
“We have been working hard on a game plan and structure that will complement the playing staff we have.”

The Vodacom Bulls will play one warm-up match next year, with the opponents for the match on January 24th, to be confirmed. The match is scheduled to be played in Polokwane.

The Vodacom Blue Bulls XV will also play an invitational match against Saracens in London on January 31st.

The training squad is:

Backs: Jesse Kriel, Duncan Matthews, Warrick Gelant, Jurgen Visser (Kriel, Gelant is with SA Sevens and Visser injured and expected back on the field 5 January 2015), Akona Ndungane*, Travis Ismaiel, Bjorn Basson*, Jamba Ulengo, JJ Engelbrecht*, William Small-Smith, Dries Swanepoel (Engelbrecht with SA Sevens, Swanepoel injured and expected back on the field 30 February 2015), Jan Serfontein*, Ulrich Beyers, Dan Kriel, Burger Odendaal (Serfontein with Springboks, Odendaal injured and expected back on the field 12 January 2015), Handre Pollard*, Jacques-Louis Potgieter, Tian Schoeman, Kobus Marais (Pollard with Springboks), Francois Hougaard*, Piet van Zyl*, Rudy Paige, Ivan van Zyl, Carlo Engelbrecht (Hougaard with Springboks)

Forwards: Pierre Spies*, Hanro Liebenberg (Spies injured and expected back on the field 5 January 2015), Arno Botha*, Jacques du Plessis, Nardus van der Walt, Nicolaas Janse van Rensburg, Jacques Engelbrecht (Botha injured and expected back on the field 5 January 2015), Deon Stegmann*, Lappies Labuschagne, Roelof Smit, Victor Matfield*, Grant Hattingh, Marvin Orie, RG Snyman. (Hattingh injured and expected back on the field 5 January 2015), Flip van der Merwe*, Irne Herbst, Jason Jenkins. (Van der Merwe injured and expected back on the field 5 January 2015), Werner Kruger*, Marcel van der Merwe*, Dayan van der Westhuizen, Hencus van Wyk, Basil Short. (Van der Merwe injured and expected back on the field 1 December 2014, Van Wyk injured and expected back on the field 30 February 2015), Adriaan Strauss*, Bandise Maku*, Callie Visagie, Jaco Visagie, Arno van Wyk. (Callie and Jaco Visagie injured and expected back on the field 5 January 2015), Dean Greyling*, Morne Mellett, Trevor Nyakane*, Pierre Schoeman
*Denotes Springboks


Drie teken weer by Vodacom Bulls voor 2015 Vodacom Super Rugby seisoen

Die Blou Bulle Maatskappy (Edms) Bpk het Donderdag bevestig Werner Kruger, Akona Ndungane en Duncan Matthews het hul kontrakte verleng en almal vir die Vodacom Bulls se 2015 Vodacom Super Rugby seisoen beskikbaar sal wees.
Die oud-Bok vleuel, Ndungane, het sy kontrak tot aan die einde van die Super Rugby kompetisie verleng, terwyl Kruger, wat in 2011 sy toetsdebuut vir die Springbokke gemaak het, tot Oktober 2016 verleng het. Matthews, veelsydige agterspeler wat vanjaar vir die Junior Springbokke gespeel het, bly ook tot dan aan.

Die BBM se Hoë Prestasiebestuurder, Xander Janse van Rensburg, het bevestig dat die oorgrote meerderheid van die voorlopige Vodacom Bulls groep vir 2016 almal kontrakte in plek het tot aan die einde van 2016.
“Ons het ‘n langtermynplan gehad met van die jonger spelers wat al in 2012 begin het en dit is fantasties om te sien hoe hulle groei en ontwikkel in ons strukture. Voeg hulle ontwikkeling by die nuwe spelers wat by ons aansluit vir volgende seisoen en ek dink daar wag ‘n goeie 2015 seisoen op die span en sy getroue ondersteuners,” het Janse van Rensburg gesê.

Die Vodacom Bulls-afrigter, Frans Ludeke , het terselfdertyd sy voorlopige groep vir die 2015 Vodacom Super Rugby kompetisie aangekondig.

Die groep het ses Springboks wat tans saam met die nasionale span in Engeland is en 12 ander spelers wat reeds die Groen en Goud oor die kop getrek het.
Die groep is ook propvol oud-Junior Springbok en Springbok Sewes verteenwoordigers.

Onder diegene is nuwelinge soos Matthews, Jesse Kriel, Warrick Gelant, Jamba Ulengo, Dries Swanepoel, Dan Kriel, Burger Odendaal, Nardus van der Walt, Irne Herbst, Dayan van der Westhuizen, Arno van Wyk en Pierre Schoeman.

Die nuwe aanwinste Lappies Labuschagne, Trevor Nyakane and Adriaan Strauss (almal van Toyota Cheetahs) is ook in die groep opgeneem.

"Ek is baie opgewonde oor die groep. Ons het puik diepte in sleutelposisies en beserings behoort nie weer soveel skade aan te rig soos vanjaar die geval was nie. Die invloei van die jonger spelers maak my baie opgewonde, want hulle het skitterende vaardighede, veral op die aanval. Dit sal ons in staat stel om met ‘n ander benadering in die verband vorendag te kom,” het Ludeke gesê.

“‘n Klomp van hulle het alreeds op senior vlak presteer en behoort sonder moeite hul voete op Super Rugby vlak te vind. Dit was altyd deel van die langtermynbeplanning om hierdie juniors as Super Rugby spelers te ontwikkel en ek dink ons het in daardie doelwit geslaag,” meen hy.
“Ons kan ook nou ons wedstrydplan en strategie aanpas by die vaardighede waaroor ons spelers beskik,” glo Ludeke.

Die Vodacom Bulls speel ‘n opwarmingswedstryd in Polokwane op 24 Januarie 2015, maar die teenstander moet nog bevestig word.
Die span sal ook op 31 Januarie in ‘n uitnodigingswedstryd teen Saracens in London uitdraf.

Die oefengroep is:

Agterspelers: Jesse Kriel, Duncan Matthews, Warrick Gelant, Jurgen Visser (Kriel, Gelant is met SA Sewes, Visser is beseer en word op 5 Januarie terugverwag op die veld), Akona Ndungane*, Travis Ismaiel, Bjorn Basson*, Jamba Ulengo, JJ Engelbrecht*, William Small-Smith, Dries Swanepoel (Engelbrecht is met SA Sewes, Swanepoel is beseer en word op 30 Februarie terugverwag op die veld), Jan Serfontein*, Ulrich Beyers, Dan Kriel, Burger Odendaal (Serfontein met Springbokke, beseer en word op 12 Januarie terugverwag op die veld), Handre Pollard*, Jacques-Louis Potgieter, Tian Schoeman, Kobus Marais (Pollard met Springbokke), Francois Hougaard*, Piet van Zyl*, Rudy Paige, Ivan van Zyl, Carlo Engelbrecht (Hougaard met Springbokke)

Voorspelers: Pierre Spies*, Hanro Liebenberg (Spies beseer en word op 5 Januarie terugverwag op die veld), Arno Botha*, Jacques du Plessis, Nardus van der Walt, Nicolaas Janse van Rensburg, Jacques Engelbrecht (Botha beseer en word op 5 Januarie terugverwag op die veld), Deon Stegmann*, Lappies Labuschagne, Roelof Smit, Victor Matfield*, Grant Hattingh, Marvin Orie, RG Snyman, (Hattingh beseer en word op 5 Januarie terugverwag op die veld), Flip van der Merwe*, Irne Herbst, Jason Jenkins. (Van der Merwe beseer en word op 5 Januarie terugverwag op die veld), Werner Kruger*, Marcel van der Merwe*, Dayan van der Westhuizen, Hencus van Wyk, Basil Short. (Van der Merwe beseer en word op 1 Desember terugverwag op die veld, Van Wyk beseer en word op 30 February terugverwag op die veld), Adriaan Strauss*, Bandise Maku*, Callie Visagie, Jaco Visagie, Arno van Wyk. (Callie en Jaco Visagie beseer en word op 5 Januarie terugverwag op die veld), Dean Greyling*, Morne Mellett, Trevor Nyakane*, Pierre Schoeman
*Dui Springbok aan

Pin It

Nov 13, 2014

(56) Three extend contracts as Vodacom Bulls get ready for 2015 Vodacom Super Rugby season.

  1. gravatar Bulbedonnerd says:
    Baie goeie groep!! Dis verblydend om die jong manne te sien deur kom. Die blyste is oor wat Ludeke gese het: "Die invloei van die jonger spelers maak my baie opgewonde, want hulle het skitterende vaardighede, veral op die aanval. Dit sal ons in staat stel om met ‘n ander benadering in die verband vorendag te kom,” het Ludeke gesê. “Ons kan ook nou ons wedstrydplan en strategie aanpas by die vaardighede waaroor ons spelers beskik,” glo Ludeke.

    Wragtag - Ek hoop net hy sit sy geld waar sy mond is.

    Net jammer oor die volgende name wat ek nie daar sien nie -
    Frik Kirsten - ek neem aan daar is nou finaliteit oor sy besering en dat hy klaar is (Gaan hom mis!)
    Wiaan Liebenberg - maar verbaas om sy boetie Hanro daar te sien.
    Ruan Steenkamp - Ek weet hy is nog junior maar sal hom definitief wil betrek.

    Bly oor die name van Tony Jantjes en Waylon Murray wat nie daar is nie,

    Gaan groot!!!! in 2015

  2. Mmmmmm game plan wat by die spelers pas.........

    Slaat my hard met 'n nat vis
  3. Waar is Wiaan Liebenberg????
  4. gravatar bloukaap says:
    Baie goeie squad. Welkom aan die nuwe Bulle.

    Frans maak belowende opmerkings maar of hy die moed gaan hê om agterspelers se skills aan te wend sal maar gesien moet word. Die Bulls maak baie staat daarop dat die manne wat sewes gaan speel meer vaardighede sal aanleer. Maar dan moet ons hulle toelaat om dit te gebruik ook. Ek sien Tony Jantjes is nie id squad nie.

    Oor die algemeen baie goeie agterspelers maar as ek so kyk gaan ons oor die volgende twee jaar nog 'n paar senters verloor.

    Verrassing vir my om Marvin Orie te sien. Dit lyk vir my die Bulls het daarin geslaag om sy dienste te behou. As dit so is, well done BBM. Ons gaan Willemse baie mis maar vd Merwe sal die man wees. Flip het voor sy besering vanjaar baie goeie rugby gespeel.

    Senior manne soos Werner Kruger, Victor Matfield, Dean Greyling en Ndungane moet myns insiens hoofsaaklik nou mentors rolle vervul en die jonges moet nou gepush word. Marcel vd Merwe, Nyakane, Hencus v Wyk en Pierre Schoeman moet nou geleentheid gegee word om deur te kom.

    Verder as ek na die span kyk is ons goed toegerus id loosies slot en voorry afdeling.

    Dankie vir die kommunikasie BBM.

    Soos ek Frans ken behoort sy opener span so te lyk:

    15 Visser
    14 Ndungane
    13 Engelbrecht
    12 Serfontein
    11 Basson
    10 Pollard
    9 . Hougaard
    8 Spies, k
    7 Arno Botha
    6 Stegman
    5 Matfield
    4 Vd Merwe
    3 Kruger
    2 Strauss
    1 Greyling

    16 Callie Visagie
    17 Nyakane
    18 Marcel vd Merwe
    19 Grant Hattingh
    20 Jacques Du Plessis
    21 Rudi Page
    22 JL Potgieter
    23 Kriel
  5. gravatar Le Blues says:
    Waar is Wiaan Liebenberg en Ruan Steenkamp?? Roelof Smit het hierdie jaar nie die o21 span gehaal maar is bo hulle in die oefengroep?
  6. gravatar jong bulle says:
    Wonder of die volgorde van die name enigsens vir ons iets se. Byvoorbeeld, word Lappies as Stegmann se backup gesien?
  7. gravatar Lekkerblou says:
    Wat het geword van die vleuel wat ons gekoop het van SWD.Duan Van Der Merwe?
  8. gravatar nitronic says:
    Twee uit die driee moes glad nie eens weer n kontrak gekry het nie.

    Akona - Kyk hy was uitstekend vir ons 4 seisoene terug.

    Werner - Nee kyk n 2jarige laaitjie sal hom pap scrum

    So ons het dit. Frans is baie opgewonde so hy bly natuurlik.

    Dis n baie goeie groep wat so tussedn 10de en 7de gaan eindig.
  9. gravatar nitronic says:
    Ook daar gaan geen meer nuwe aanwinste wees nie?? Die unie met Barend en Frans stel glad nie meer belang om dalk n super troffee te lig nie. Hulle vreet seker nou nog aan al die pies wat hulle met 2009 en 2010 se bonusses gekoop het
  10. gravatar Bullebakkies says:
    Kom ons hoop Ludeke sit woorde om in dade!

    Wil ook dankie aan bestuur se vir die kommunikasie.

    Groep lyk goed, kan baie goeie span kies en goeie diepte ook.

    Arno moet geleidelik terugkom, hy was immers 2 seisoene uit. Spies ook.

    Hoop Spies het n goeie seisoen vir sy part!
  11. gravatar Bulbedonnerd says:
    Ek haal bogenoemde aan:
    "Swanepoel is beseer en word op 30 Februarie terugverwag op die veld)"

    M.a.w Dries Swanepoel gaan eers in skrikkel-skrikkel jaar terugkom. Dammit maar hy gaan lank vat om reg te kom. Hehehe!
  12. gravatar SUIDKAAPBUL says:
    Ek is bevrees ons sit met dieselfde probleem vir volgende jaar,die afrigter.
    Hierdie is n goeie groep spelers wat verdien om ordentlik saamgesnoer en gecoach te word.Ludeke gaan nou al vir sy sewende jaar by die bulle en dis te lank.Hy moet dringend vervang word.Die laaste paar jaar se reultate spreek ongelukkig vanself.Ons is moeg vir swak executions.
    Kry iemand dinamies met nuwe idees en styl om die leisels oor te vat,en vinnig ok.
    En eks jammer Pierre Spies is oor die muur.Hy kan nie in die selfde asem genoem word as Duane of Willem Alberts en selfs Warren Whiteley nie.Maak Adrian Strauss kaptein hys in elk geval vinniger as Ndugane wat weer n kontrak gekry het.By die bulle lyk my is dit moeiliker om van jou kontrak ontslae te raak as om een te kry.
    Soos ek se die spelers is daar maar ek kan nie sien wat nou so drasties gaan verander met dieselfde afrigter nie.
  13. gravatar Cornelius says:
    Ek hoop nie die groep gaan skop en jaag rugby speel
  14. Goeie groep. Ai ek moet positief wees maar of FL kan doen wat hy se sal eers gesien moet word.
    Soos my vrou altyd vir my se : "Moenie verkeerde goed spreek nie".
    Dan moet ek seker positiewe goed spreek. Goeie groep. Ons gaan aangenaam verras wees met die spelers se ingesteldheid en die nuwe game plan. FL het uit sy foute geleer en gaan die regte spelers in die regte posises kies.
    Yes yes yes. Volgende jaar gaan daar 'n paar spanne hard gestamp word deur die Bulle.
  15. gravatar Dylan X says:
    Baie goeie span vir volgende jaar!!
    Maar as die gameplan nie verander nie dan help dit ons niks al het ons 'n baie goeie agterlyn.
    As ons hardloop met die bal dan gaan ons ver kom so maklik soos dit.
    As ons skop dan eindig ons weer die jaar sonder 'n groot trofee.
    Ek dink Ulengo moet 1ste span speel bo Ndungane.
    Plus kan iemand my se wat het gebeur van: Murray,Liebenberg,Kirsten,en Ryan Nell?
  16. gravatar bloukaap says:
    Dylan x

    Ek het verneem Wiehan wil meer fokus op sy studies in 2015.









  17. gravatar jurie says:
    Bulle is pap geskrum bie hele super 15 deur en FL sal atyd favourites he hyr nie murg in sy pype om spelers te drop nie . Hy sal stick by sy guns .hierdie is maar net om ons monde toe te hou vir rukkie . Nee wat Ludeke vergeet maar van jou gameplan stick by wat jy ken stampkarrugby . Ons het een warmupgame en dit met spies en botha was lank uit was. Dit vat n beseerde speler 3 weke ten minste om op dreef te kom . So ons begin met agterstand
  18. gravatar Kaap'se Bul says:
    Vir elke 2 ou manne wat weer teken verloor ons 2 jong manne, sekerlik is daar n hele paar belowende vleuels wat by Akona kan oorvat. Dan 2 manne wat nooit weer (30 Februarie/y want betaan nie eers inskrikkeljaar nie ) gaan speel nie, sterkte.

    Regtig Bulle kan julle nie eers n pers verklaring reg kry nie!
  19. gravatar Observer says:
    Dylan en Bloukaap, Wiaan kry nou graad. Bulle het hom nie weer gekontrakteer want Ludeke glo nie in hom. Persoonlik dink ek dis 'n swak besluit en baie groot oordeelsfout. Vermoed hy sal oorsee gaan.
  20. gravatar Franscois says:
    Ek het i idee die span gan so iets lyk die jaar:

    Visser
    Jje
    Serfontuin
    Odendaal
    Basson
    Pollard
    Hougie
    Spies
    Lappies
    Botha
    Vic
    Flip
    Marcel
    Adriaan
    Dean

    Vissagie
    Trevor
    Hatting
    Jdup
    Piet
    Jlp
    Kriel
  21. gravatar jp says:
    Niks gaan verander nie selfde afrigter selfde game plan julle sal sien moet nie te veel hoop op Frans nie dan is die teleurstelling nie so groot nie aanvaar ons sal weer verloor en weer raas en ongelukig wees dit gaan so aanhou tot bulle niks meer is nie en Frans en Barend pad gee
  22. gravatar Dion Giezing says:
    Manne hou daai Ivan van Zyl,mannetjie dop, hy is kook water en gaan nog diep spore in SA rugby trap.
  23. gravatar jong bulle says:
    Die Bulle het hierdie jaar 9de geeindig met Hatting, Du Plessis en Ross as losvoorspeler kombinasie. Sekerlik kan ons net beter doen. Veral met 'n wereldklas haker in ons span.
  24. gravatar Bloukaap says:
    Dankie vir die nuus oor Wiaan Liebenberg. Bulle het in elke geval sy drome vanjaar gekill toe Ross en Wimpie vd Walt op 6 ingeprop is.
  25. "Altyd Bul! Maar sadly wag nog 'n teleurstellende seisoen. Bestuur steur hulle nie aan misnoee oor afrigtingspan nie en volhard met Frans. Oor jaar twee gaan hulle besef die ondersteuners was reg en hom fire maar dan reeds te laat.".
  26. gravatar jurie says:
    As FL Wiaan Liebenberg meer gespeel het en nie Jonno Toss nie sou hy nie nou op studies wou fokus . Ek kan nie glo ons word aan al die snert bootgestel nie .net n cc op super trofee sal my weer loftus toe lok. Voor dit sit ek nie my pote daar nie sorry julle sien nie my geld nie . Boikot loftus . Oms moet net opvreeet skokkend
  27. gravatar Loftus says:
    So eintlik het bestuur mos nou erken dat die Ross eksperiment n volslae mislukking was. Wanneer gaan hulle erken dat JJ op 13 ook n mislukking was? Of wag hulle tot WSS ons verlaat? Wat n totale gemors....
  28. gravatar Cornelius says:
    Mense het julle vergeet dat Ludeke moet die span nog volgende jaar afrig, want 2016 gaan Matfield en Fourie du Preez die span afrig, Maak julle self reg dat ons weer volgende jaar so 9 de 10 de gaan eindig
    En ek dink einde volgende jaar sal ons seker die spellers verloor soos, Spies, Jl potgieter, Ndungane, Basson. Hougaard, werner, Dean, v der merwe verloor
    Dit sal seker n verassing wees as ons die super 15 of cc binne kort sal wen, Dit lyk vir my meskien oor 12 jaar, as ek nou nie wil negatief wees
  29. gravatar jimmy says:
    As ek party posts so lees is dit jammer dat mens nie nuwejaarsvoornemens namens ander kan maak nie, gelukkig is daar darem seker voorbidding wat mens kan doen…

    ‘n Begaafde groep spelers. Toe Arno die tweede keer seer gekry het, het ek hier genoem dat ons ‘n ander langtermynoplossing sal moet vind. Daarvan het niks gekom nie. Ek hoop regtig dat hy die seisoen sal kan deurgaan sonder ‘n verdere besering maar ek.., kom ek volstaan eerder met ek hoop hy maak dit. Pierre Spies sal ongelukkig nooit weer die enforcer wees wat hy ‘n paar jaar gelede was nie, ons is verdoem tot ‘n agsteman wat soos Hulk Hogan lyk maar niks meer nie. En, hopelik is Akona gekontrakteer as back-up vir JJ op vleuel..
  30. gravatar jimmy says:
    BULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    When you get so down that you can’t get up and you want so much but you’re all out of luck, when you’re so downhearted and misunderstood just over and over and over you could… Hold On Tight – Electric Light Orchestra
  31. gravatar jimmy says:
    The Queen of Hearts, the Queen of Hearts knows about life. She knows all about the heartache of the lovers in the night, can’t you try to read the signs? Queen of Hearts – Bad Boys Blue
  32. gravatar jimmy says:
    Jungle life I’m far away from nowhere, on my own like Tarzan Boy. Hide and seek I play along while rushing cross the forest, monkey business on a sunny afternoon… Tarzan Boy – Baltimora
  33. gravatar jimmy says:
    Well we know where we’re goin’ but we don’t know where we’ve been and we know what we’re knowin’ but we can’t say what we’ve seen…. Road To Nowhere – Talking Heads

  34. gravatar jimmy says:
    Looking for you, you were looking for me. Always reaching for you, you were too blind to see. Oh love of my heart, why leave me alone? I’m falling apart, no good on my own…. Oh Lamour – Erasure

    GOOI MIELIES!!!!
  35. gravatar Johan says:
    Weet nie eers waar om te begin nie, daar is groot fout in ons rugby. Van Springbok rugby spellers, tot by die ondersteuners. Ons het vergeet wat dit is om te bou, magtig maar is ons goed om af te breuk. Vat nou maar die afgelope twee naweke. Eers verloor die Bokke teen n begeesterde Iere, die span word verander, rotasie bereid (ons weet dit is bog) iemand moes die val vir die coach vat. Die beste opkomendeloskakel in die wêreld (of is hy nou binne Senter, wie sal weet, want niemand in ons geliefde RSA weet nie vat die hou en kry nie eers 5 min om hom self te redeem nie). Plaas het ons hom nie vir die Bokke gekies nie want dan hoef hy nie soos ń Gaffie, Johan Goosen (sy toekoms is nou blykbaar op heelagter twee seisoen gelede was hy ons hoop loskakel) op te eindig nie. Ek wens ek weet waar lê die op losing, maak ons nie maar dieselfde as die afrigter waaroor ons so kla nie? HM het die Bulle gevat van no where to being champions, FL het ń een seisoen hick up gehad en weer bo uit gekom. Miskien lê die probleem weier as wat ons dink. Miskien het wen te belangrik geword vir coach, speller en toeskouer, dalk moet ons dalk weer vir mekaar in die oë kyk en sê pel ek het jou nodig RSA/ Bulle rugby het jou nodig, ń Groot man uit ons volk se verlede het gesê eendrag maak mag. Het die naweek ń fliek saam met die kids gekyk van ń span wat 151 wedstryde na mekaar gewen het en na 2 verlore weer moes opstaan. Hoe het hulle dit gedoen? Hulle het eenheid terug in die span gekry en nie na elke een se tekorte gekyk nie. Wie weet dalk honger ń Spies weer om vorm te kry en met ń paar toeskouers wat glo kry hy dit dalk net reg of is dit net te veel gevra om weer in mekaar te glo? Ek weet as ons (myself in gesluit) van afrigter, speler tot toeskouer begin glo in die man langs ons kan ons dalk net weer kampioene word; waardige kampioene.
  36. gravatar Johan says:
    Weet nie eers waar om te begin nie, daar is groot fout in ons rugby. Van Springbok rugby spellers, tot by die ondersteuners. Ons het vergeet wat dit is om te bou, magtig maar is ons goed om af te breuk. Vat nou maar die afgelope twee naweke. Eers verloor die Bokke teen n begeesterde Iere, die span word verander, rotasie bereid (ons weet dit is bog) iemand moes die val vir die coach vat. Die beste opkomendeloskakel in die wêreld (of is hy nou binne Senter, wie sal weet, want niemand in ons geliefde RSA weet nie vat die hou en kry nie eers 5 min om hom self te redeem nie). Plaas het ons hom nie vir die Bokke gekies nie want dan hoef hy nie soos ń Gaffie, Johan Goosen (sy toekoms is nou blykbaar op heelagter twee seisoen gelede was hy ons hoop loskakel) op te eindig nie. Ek wens ek weet waar lê die op losing, maak ons nie maar dieselfde as die afrigter waaroor ons so kla nie? HM het die Bulle gevat van no where to being champions, FL het ń een seisoen hick up gehad en weer bo uit gekom. Miskien lê die probleem weier as wat ons dink. Miskien het wen te belangrik geword vir coach, speller en toeskouer, dalk moet ons dalk weer vir mekaar in die oë kyk en sê pel ek het jou nodig RSA/ Bulle rugby het jou nodig, ń Groot man uit ons volk se verlede het gesê eendrag maak mag. Het die naweek ń fliek saam met die kids gekyk van ń span wat 151 wedstryde na mekaar gewen het en na 2 verlore weer moes opstaan. Hoe het hulle dit gedoen? Hulle het eenheid terug in die span gekry en nie na elke een se tekorte gekyk nie. Wie weet dalk honger ń Spies weer om vorm te kry en met ń paar toeskouers wat glo kry hy dit dalk net reg of is dit net te veel gevra om weer in mekaar te glo? Ek weet as ons (myself in gesluit) van afrigter, speler tot toeskouer begin glo in die man langs ons kan ons dalk net weer kampioene word; waardige kampioene.
  37. gravatar Johan says:
    Weet nie eers waar om te begin nie, daar is groot fout in ons rugby. Van Springbok rugby spellers, tot by die ondersteuners. Ons het vergeet wat dit is om te bou, magtig maar is ons goed om af te breuk. Vat nou maar die afgelope twee naweke. Eers verloor die Bokke teen n begeesterde Iere, die span word verander, rotasie bereid (ons weet dit is bog) iemand moes die val vir die coach vat. Die beste opkomendeloskakel in die wêreld (of is hy nou binne Senter, wie sal weet, want niemand in ons geliefde RSA weet nie vat die hou en kry nie eers 5 min om hom self te redeem nie). Plaas het ons hom nie vir die Bokke gekies nie want dan hoef hy nie soos ń Gaffie, Johan Goosen (sy toekoms is nou blykbaar op heelagter twee seisoen gelede was hy ons hoop loskakel) op te eindig nie. Ek wens ek weet waar lê die op losing, maak ons nie maar dieselfde as die afrigter waaroor ons so kla nie? HM het die Bulle gevat van no where to being champions, FL het ń een seisoen hick up gehad en weer bo uit gekom. Miskien lê die probleem weier as wat ons dink. Miskien het wen te belangrik geword vir coach, speller en toeskouer, dalk moet ons dalk weer vir mekaar in die oë kyk en sê pel ek het jou nodig RSA/ Bulle rugby het jou nodig, ń Groot man uit ons volk se verlede het gesê eendrag maak mag. Het die naweek ń fliek saam met die kids gekyk van ń span wat 151 wedstryde na mekaar gewen het en na 2 verlore weer moes opstaan. Hoe het hulle dit gedoen? Hulle het eenheid terug in die span gekry en nie na elke een se tekorte gekyk nie. Wie weet dalk honger ń Spies weer om vorm te kry en met ń paar toeskouers wat glo kry hy dit dalk net reg of is dit net te veel gevra om weer in mekaar te glo? Ek weet as ons (myself in gesluit) van afrigter, speler tot toeskouer begin glo in die man langs ons kan ons dalk net weer kampioene word; waardige kampioene.
  38. gravatar Johan says:
    Weet nie eers waar om te begin nie, daar is groot fout in ons rugby. Van Springbok rugby spellers, tot by die ondersteuners. Ons het vergeet wat dit is om te bou, magtig maar is ons goed om af te breuk. Vat nou maar die afgelope twee naweke. Eers verloor die Bokke teen n begeesterde Iere, die span word verander, rotasie bereid (ons weet dit is bog) iemand moes die val vir die coach vat. Die beste opkomendeloskakel in die wêreld (of is hy nou binne Senter, wie sal weet, want niemand in ons geliefde RSA weet nie vat die hou en kry nie eers 5 min om hom self te redeem nie). Plaas het ons hom nie vir die Bokke gekies nie want dan hoef hy nie soos ń Gaffie, Johan Goosen (sy toekoms is nou blykbaar op heelagter twee seisoen gelede was hy ons hoop loskakel) op te eindig nie. Ek wens ek weet waar lê die op losing, maak ons nie maar dieselfde as die afrigter waaroor ons so kla nie? HM het die Bulle gevat van no where to being champions, FL het ń een seisoen hick up gehad en weer bo uit gekom. Miskien lê die probleem weier as wat ons dink. Miskien het wen te belangrik geword vir coach, speller en toeskouer, dalk moet ons dalk weer vir mekaar in die oë kyk en sê pel ek het jou nodig RSA/ Bulle rugby het jou nodig, ń Groot man uit ons volk se verlede het gesê eendrag maak mag. Het die naweek ń fliek saam met die kids gekyk van ń span wat 151 wedstryde na mekaar gewen het en na 2 verlore weer moes opstaan. Hoe het hulle dit gedoen? Hulle het eenheid terug in die span gekry en nie na elke een se tekorte gekyk nie. Wie weet dalk honger ń Spies weer om vorm te kry en met ń paar toeskouers wat glo kry hy dit dalk net reg of is dit net te veel gevra om weer in mekaar te glo? Ek weet as ons (myself in gesluit) van afrigter, speler tot toeskouer begin glo in die man langs ons kan ons dalk net weer kampioene word; waardige kampioene.
  39. gravatar Johan says:
    Weet nie eers waar om te begin nie, daar is groot fout in ons rugby. Van Springbok rugby spellers, tot by die ondersteuners. Ons het vergeet wat dit is om te bou, magtig maar is ons goed om af te breuk. Vat nou maar die afgelope twee naweke. Eers verloor die Bokke teen n begeesterde Iere, die span word verander, rotasie bereid (ons weet dit is bog) iemand moes die val vir die coach vat. Die beste opkomendeloskakel in die wêreld (of is hy nou binne Senter, wie sal weet, want niemand in ons geliefde RSA weet nie vat die hou en kry nie eers 5 min om hom self te redeem nie). Plaas het ons hom nie vir die Bokke gekies nie want dan hoef hy nie soos ń Gaffie, Johan Goosen (sy toekoms is nou blykbaar op heelagter twee seisoen gelede was hy ons hoop loskakel) op te eindig nie. Ek wens ek weet waar lê die op losing, maak ons nie maar dieselfde as die afrigter waaroor ons so kla nie? HM het die Bulle gevat van no where to being champions, FL het ń een seisoen hick up gehad en weer bo uit gekom. Miskien lê die probleem weier as wat ons dink. Miskien het wen te belangrik geword vir coach, speller en toeskouer, dalk moet ons dalk weer vir mekaar in die oë kyk en sê pel ek het jou nodig RSA/ Bulle rugby het jou nodig, ń Groot man uit ons volk se verlede het gesê eendrag maak mag. Het die naweek ń fliek saam met die kids gekyk van ń span wat 151 wedstryde na mekaar gewen het en na 2 verlore weer moes opstaan. Hoe het hulle dit gedoen? Hulle het eenheid terug in die span gekry en nie na elke een se tekorte gekyk nie. Wie weet dalk honger ń Spies weer om vorm te kry en met ń paar toeskouers wat glo kry hy dit dalk net reg of is dit net te veel gevra om weer in mekaar te glo? Ek weet as ons (myself in gesluit) van afrigter, speler tot toeskouer begin glo in die man langs ons kan ons dalk net weer kampioene word; waardige kampioene.
  40. gravatar Franscois says:
    Ek persoonlik dink as ons superrugby wil goed doen moet ons van arno i nommer 6 maak want steggies is te oud dan kan os botha lappies en spies sien of selfs jdup met lappies opi bank en ons kort i heelagter want kriel en visser gan nie reg kom!!
  41. gravatar Bloukaap says:
    Ek sal eers wil sien dat Arno beseringsvry deurkom. 7 en 8 sy beste posisie. Deesdse speel die jong ouens een of twee goeie top seisoene, haal dalk die Bokspan en kry dan seer vir seisoen of twee. Etzebeth, PS du Toit en Coenie Oosthuizen om maar paar te noem.
  42. gravatar nitronic says:
    Arno is nie n fetcher nie. Gaan ook nie nou een word nie. Ai ek hoop regtig die beserings spook is iets van die verlede by hom.

    Sien Tony Jantjies gaan Kings toe.

    Carlos you can have him with pleasure.
  43. Ek stem saam met die kollega hierbo wat issues het oor Handre nie speelkans gekry het teen Engeland nie. Lambie het altyd die laaste 10 -15 min opgekom wat Handre gespeel het. Return the compliment Heyneke?!

    Is dit 'n voldonge feit dat VM en FdP die span gaan afrig van 2016 af?

    Of gaan hulle maar net hulpafrigters van soorte wees soos attack coach ens ens???

    Die slotte ne Loosies gaan 'n paar interessante dilemmas vir ons meesterbrein skep. Spies en Botha Steggies Lappies en JdP VM Flip Hattingh en 'n paar ander.

    Ek hou die spasie met belangstelling dop.

    Wonder ook net of die manne al met pre-season training begin het want ek wil graag 'n paar oefeninge voorstel.

    1. Pak die tackle bags in 'n ry langs mekaar.

    Probeer dan tussen die bags deurhol sonder om aan een te raak.

    2. Staan in 'n ry skouer aan skouer met 'n een meter spasie tuseen mekaar.

    Probeer dan die bal luglangs aangee sonder om dit te laat val. As die bal die grond raak begin van vooraf.

    3. Plaas 'n duiksak regop op die middelkolletjie

    Elke speller moet dan die duiksak duik van vooraf van beide kante af en van agteraf.

    Die speler wat toelaat dat die duiksak hom klop aan die binnekant buitkant of met 'n onverwagte vaartversnelling, moet twee keer om die veld hardloop.

    4. Laat die duiksak le op die middellyn.Plaas 'n bal teenaan die verste kant van die speler af teen die duiksak

    Elke speler moet van die tien meter stippellyn af tot by die duiksak hardloop en met sy hande op die duiksak gaan staan waarna hy moet probeer om die bal by die duiksak af te neem sonder om oor die duiksak te val.

    Suksesvolle spelers kan 'n pizza gaan eet.

    Die spelers wat nie daarin slaag om die bal by die duiksak af te neem nie moet driekeer om die veld hardloop waarna hulle kan gaan pizza eet.

    5. Die pak voorspelers moet stelling inneem by die skrum masjien. Daar mag geen ekstra gewig op die skrummasjien wees nie.

    Hulle moet dan sak asof in die skrum. Indien hulle die skrum masjien twee meter terug kan stoot sonder dat die stutte se van hulle voete afgaan kan elkeen twee hotdogs geniet.

    Indien hulle val of toelaat dat die skrummasjien hulle terugstoot met 5 meter moet hulle tweekeer om die veld hardloop waarna hulle elkeen twee hotdogs kan kry.

    Indien die skrummasjien hulle net twee meter of minder terugstoot hoef hulle net eenkeer om die veld te hardloop. Daarna kan hulle drie hotdogs eet want dit is duidelik dat hulle bietjie moet "bulk" om die skrummasjien te kan klop.

    6. Indien al bogeneoemde doelwitte na bevrediging bereik is kan die spelers toegelaat word om te oefen teen een speler op 'n slag.

    M.A.W Begin stadig met 15 teen een. Dan 15 teen twee ens ens.

    Probeer om nie die spelers as 'n eenheid teen meer as tien spelers te laat speel nie. Ek stel voor 5 voorspelers en 5 agterspelers. Vervang die ander 5 spelers met duiksakke. As spelers in die voorseisoen in sulke oefeninge verloor is dit sleg vir hulle selfvertoue.

    Hierdie is maar net 'n paar vaardigheids en fiksheids oefeninge waaraan ek nou kan dink om die spelers fikser en vaardiger te kry.

    Enige ander bydraes tot die coaching manual sal verwelkom word alvorens ons dit beskikbaar stel vir die BBRU.







  44. gravatar Dylan says:
    Nou waar het julle gehoor dat Vic of FdP die span gan afrig in 2016???
  45. gravatar Bulperd says:
    Agona moet nou aftree en Pierre Kaptein bo kant Adriaan Strauss Kan nie wees nie. Ek dink nie Pierre kan nie n bal meer vang nie na meer as n jaar sonder rugby
  46. gravatar Bloubul No 8 says:
    Goeie voorstel Bloubefoeterd.
    Ons kan sommer opnames van Oom Zandberg Jansen ook vir hulle speel om hulle te motiveer want die coach kan dit nie doen nie
  47. gravatar Baas Johan says:
    Die feit laat ons jong manne verloor seisoen na seisoen vir die laaste paar seisoene bly n hengse kopseer. Paul Willemse, Bongi Mbonambi, Marnitz Boshoff, Gerhard vd Heever, Robbie Coetzee, Franco Mostert, CJ Stander en kan nog baie op noem, is ongelooflike talente wat die skoene kan volstaan van die ouer manne en rerig n groot impak kon maak. Dan is daar die ander probleem van name wat net nie wil verdwyn nie soos Beyers, Kruger en Greyling. Gelukkig is daar nou lig aan die einde van die tonnel met die vaarwel van Ross.

    Ons gaan nog n paar seisoene sukkel as gevolg van die min diepte wat ons huidig het. As ons kyk na Matfield en Ndugane wonder ek wie word gebloei as opvolgers vir hulle? Ons het nie diepte op haker, slot, skrumskakel, losskakel, vleuel, senter en heelagter, ons het wel nou vir Strauss maar gaan hom weer moet afstaan vir Springbok verpligtinge in die Currie Cup en so ook vir Matfield, Hougaard, Spies, Botha en Pollard. Dit los ons weer in die selfde posisie as die jaar en die vorige paar jare. Wanneer laas was ons geliefde Bulle rerig mededingend op Currie Cup of Super Rugby vlak?

    Ek is bly dat manne soos Odendaal, Du Plessis en die Kriel boeties deurkom en hoop gee. Ek glo die BBM sal hulle prober behou.

    Nou vir my laaste kerm vraag! Wanneer gaan die uwe MR LUDEKE inoverende, hardloop rugby begin afrig? Ons kan nie met Meyer se "KICK and CHASE' game plan speel wat eeue laas gewerk het nie. Dit het die Bokke begin inhaal en hy het toe die game plan begin verander en die Bokke speel deesdae fantastiese rugby!

    Ek glo sterk ek is nie die enigste Bul ondersteuner met die dieselfde opinie en vrae. Ek sien myself nie as n rugby genie nie maar dammit enige een kan sien dat dinge by Loftus ernstig op die afdraand pad is. Maakn huis skoon as dit moet, volg die Sharks en Lions se voorbeeld en begin weer die wenrugby en kultuur handhaaf waarvoor julle so bekend is!!!

    Ek wonder of daar ooit geluister word na die vrae wat die Rugby publiek vra?
  48. gravatar Baas Johan says:
    Ek sidder om te dink wat n span soos die kon gedoen het.

    15. Kriel

    14. Mastriet \ vd Heever

    13. Serfontein

    12. Engelbrecht

    11. Basson \ Ulengo

    10. Pollard

    9. Vermaak

    8. Botha

    7. Du Plessis

    6. CJ Stander

    5. Matfield

    4. Willemse

    3. vd Merwe

    2. Strauss

    1. Wilco Louw

    16. Robbie Coetzee \ Bongi Mbonambi

    17. Nyakane \ Mellet

    18. Mostert

    19. Spies

    20. Labuschagne

    21. Van Zyl

    22. Boshoff

    23. Courtnall Skosan \ Visser
  49. gravatar Bloukaap says:
    Baas Johan

    Ek is voorstander dat 'n span meer as een spelpatroon moet kan speel. Meeste afrigters sal dan hul losvoorspelers en skakelpaar aanpas na gelang van die tipe wedstryd wat hulle wil speel. Myns insiens moet die baba nie met die badwater uiteggooi word nie. Op die ou end wil jy die wêreldbeker wen en meeste eindstryde word met skoppe en taktiese skopwerk gewen id world cup. Destyds in die 80's het Noord Transvaal die WP op Nuweland in gietende weer kon klop want ons spelpatroon het die nat weer gepas, en die WP wat die bal wou dra was impotent. Maar aan die ander kant kan die Bulle net baat daarby om hul ooglopende tekortkominge rondom vaardighede id agterlyn uit te skakel en die agterspelers toe te rus met vaardighede wat vir ons ekstra opsies sal bied op die aanval. Ons grootste drawback vanjaar van junior tot senior vlak is ons shocking balhantering en die turnovers wat dit meegebring het.



  50. gravatar nitronic says:
    Baas Johan

    Engelbrecht op 12? Een van sy swak punte is sy passing en jy wil hom op 12 speel?

    Mastriet? Nee dankie
  51. gravatar Bulperd says:
    Stem saam met Nitronic Johan. Serfontein is n 12 en William small n 13 met engelbrecht op 14 waar hy hoort in die ou man se plek
  52. gravatar Baas Johan says:
    Engelbrecht sal natuurlik goed wees op 14. William Small Smith het baie potensiaal maar is ligjare weg om waardevol te wees vir die beginspan.

    Nitronic. Miskien is Engelbrecht se passing so pateties want die agterlyn kry nooit die bal met ons wonderlike kick and chase game wat gespeel word. Gaan kyk bietjie hoeveel keer skop ons skrumskakel die bal en nie eers te praat van JLP nie. Almal se opinie verskil, ek voel Engelbrecht is n senter.

    Sampie Mastriet is n groot opkomende vleuel. Kyk na my span keuse, my punt wat ek daardeur prober maak is dat te veel talent verdwyn by die BB Unie.
  53. gravatar Danny says:
    Watch vir Warrick Galant....my homeboy van Knysna....nog baie jonk maar goed dat hy saam met die manne in die groep is....
  54. gravatar Dylan says:
    Span vir volgende jaar:

    15 - Jurgen Visser
    14 - Akona Ndungane
    13- JJ Engelbrecht
    12 - Jan Serfontein
    11 - Bjorn Basson
    10 - Handre Pollard
    9 - Francois Hougaard
    8 - Pierre Spies (K)
    7 - Arno Botha
    6 - Deon Stegmann
    5 - Victor Matfield
    4 - Flip van der Merwe
    3 - Marcel van der Merwe
    2 - Adriaan Strauss (OK)
    1 - Dean Greyling

    16 - Trevor Nyakane
    17 - Pierre Schoeman
    18 - Callie Visagie
    19 - Grant Hattingh
    20 - Jacques du Plessis
    21 - Piet van Zyl
    22 - Jacques Louis-Potgieter
    23 - Jesse Kriel
  55. gravatar Bloukaap says:
    Sampie Mastriet is 'n loss. Te.min.kanse gekry by die Bulls. Nes hy goeie game gehad het was hy gesrop. Hy kan altwee vleuel posisies dek. Frans sal sy vrese in sy broeksak moet bêre en Ndungane slegs gebruik in geval van beserings. Die jong ouens gaan nooit speelkans kry as hy nie sy vrese laat staan nie.

    Gerhard vd Heever se groot downfall was konsentrasie. Sy kop het soms gedwaal op die veld. Groot vinnige vleuel maar ek wonder of hy nie beter sou vaar by Leeus/Cheetahs nie.
  56. gravatar passdiebal says:
    BAAS JOHAN - ek sidder ook!

    JJ op 12!

    Het jy die seisoen nie rugby gekyk nie.
    Hy kan nie pass, hy kan nie tackle, hy kan nie vang - hy hardloop skuins - en jy wil hom 12 speel.

    WSS ligjare weg van begin ?

    Wat moet hy meer doen?

    Kyk na sy Currie Beker stats -

    WSS 61 tackles 1 missed tackle - speel 426 minute.

    JJ 44 tackles 6 missed tackles - speel 415 minute

    Paul Jordaan 72 tackles 11 missed tackles - speel 544 minute

    Jean de Jongh 100 tackles 17 missed tackles speel 869 minute

    Volgens statistiek is hy die beste verdedigende senter in SA. 1 tackle gemis die hele CB seisoen.

    En hy kan pass en hy hardloop reguit!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *